quote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan zijn eigen vriendin.
En dan is het godzijdank afgelopen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
Op naar de finale nu...
droom verderquote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef trith het volgende:
waarom is in godsnaam natte lie eruit wat een shitprogramma dat hele bb
Datzelfe riep ik toen Linda er uit moestquote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef trith het volgende:
nath was een schijnheilig mens, lult met iedereen mee heeft geen eigen mening.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef trith het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dan is het godzijdank afgelopen.
Het is zo langzamerhand meer een auto ongeluk, waar je je ogen niet vanaf kan draaien geworden, dan echt vermaak .
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
nath was een schijnheilig mens, lult met iedereen mee heeft geen eigen mening.
Staat 18 uur per dag in de spiegel te kijken.
niet erg! altijd beter dan koterige studentikoze corpsbal lieske, die kneus van een joost wat net een wijf is met zijn huilbuien of ingrid wat net een kerel is ughquote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sjaggablequote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Daar lijkt het gewoon of Joost nog wel te doen is...
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef trith het volgende:
[..]
niet erg! altijd beter dan koterige studentikoze corpsbal lieske, die kneus van een joost wat net een wijf is met zijn huilbuien of ingrid wat net een kerel is ugh![]()
"Shall we shag at your place... or mine... baby"quote:
Zo!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef trith het volgende:
[..]
niet erg! altijd beter dan koterige studentikoze corpsbal lieske, die kneus van een joost wat net een wijf is met zijn huilbuien of ingrid wat net een kerel is ugh![]()
wolf in schaapsklerenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef trith het volgende:
En dat is de standaard versie van iedereen die niet echt naar nath keek. Jammerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Daar lijkt het gewoon of Joost nog wel te doen is...
Eerder een rollator-ongeluk, waarbij een van de hoogbejaarde slachtoffers haar arm uit de kom heeft....quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dan is het godzijdank afgelopen.
Het is zo langzamerhand meer een auto ongeluk, waar je je ogen niet vanaf kan draaien geworden, dan echt vermaak .
shagadillicquote:Op donderdag 15 december 2005 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Shall we shag at your place... or mine... baby"
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef trith het volgende:
[..]
Ik zit uren naar de streams te kijken dus ik weet precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat is de standaard versie van iedereen die niet echt naar nath keek. Jammer
Veel tragischer dus eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eerder een rollator-ongeluk, waarbij een van de hoogbejaarde slachtoffers haar arm uit de kom heeft....
Tragisch is het woord niet... Ernaar kijken is pijnlijk, maar eer je thuis komt, ben je het vergeten...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Veel tragischer dus eigenlijk.
Ik weet dat jij weet wat je zegtquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit uren naar de streams te kijken dus ik weet precies wat ik zeg.
Alleen ben je het er niet mee eens,.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef trith het volgende:
maar goed ik ga zzz viel spass allemaal en ik kijk niet meer naar bb, natte lie het ga je goed
En jij bent zo iemand die dan geen poot uitsteekt? Niet op het oudje inpraten en wachten totdat de ambulance er is?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tragisch is het woord niet... Ernaar kijken is pijnlijk, maar eer je thuis komt, ben je het vergeten...
"De Cock, met Cee-Ooo-Cee-Kaa. Waar ligt het lijk?"quote:
Ik denk dat Vledder er weer bij staat te janken... "Zonde van zo'n knap meisje, wie doet nou zoiets"quote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"De Cock, met Cee-Ooo-Cee-Kaa. Waar ligt het lijk?"
There is a rat in the kitchen lalalaquote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ben ik weer sorrie, had mijn man aan de foon die onderweg van UB40 naar huis is
"Zullen we het hele bordeel maar gaan ondervragen?"quote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat Vledder er weer bij staat te janken... "Zonde van zo'n knap meisje, wie doet nou zoiets"
Inderdaad het was wat minder, marginaal meer dan de andere meiden in het huis. Ik vond overigens alle vrouwen te vaak met hun uiterlijk bezig af en toe. Bij Nath had ik in ieder geval een heel verhaal opgevangen van haarzelf dat ze al vanaf haar 14e met haar gewicht heeft geworsteld en een tijdje met anorexia heeft gezeten waar ze een flinke tik van heeft meegekregen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef avonne het volgende:
Ze keek geen 18 uur per dag in de spiegel
Was het leuk?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ben ik weer sorrie, had mijn man aan de foon die onderweg van UB40 naar huis is
Owww, dat wist ik niet van die anorexia, dat verklaart natuurlijk weer een hele hoop.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad het was wat minder, marginaal meer dan de andere meiden in het huis. Ik vond overigens alle vrouwen te vaak met hun uiterlijk bezig af en toe. Bij Nath had ik in ieder geval een heel verhaal opgevangen van haarzelf dat ze al vanaf haar 14e met haar gewicht heeft geworsteld en een tijdje met anorexia heeft gezeten waar ze een flinke tik van heeft meegekregen.
Duidelijk was in ieder geval dat ze hier nog enorm mee zit en een wat verwrongen zelfbeeld had.
Wat is daar knap aan?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Die gekke Lies zit maar mooi in de finale... en dat met al die nominaties... knap hoor
Bart anyone?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Die gekke Lies zit maar mooi in de finale... en dat met al die nominaties... knap hoor
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef trith het volgende:
maar goed ik ga zzz viel spass allemaal en ik kijk niet meer naar bb, natte lie het ga je goed
Ze heeft helemaal in het begin een keer dat verhaal verteldquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, dat wist ik niet van die anorexia, dat verklaart natuurlijk weer een hele hoop.
Er is wel een verschil of je met vier mensen in het huis zit of 13quote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef Lamon het volgende:
Er heerst altijd zo'n flauw gezapig sfeertje in het huis als er een exit is.
Ik mis de avonden na de nominatie rondes zonder exit, die waren veel levendiger.
Zo zie je maar, als je niet opzichtig met je problemen te koop loopt, wordt je daarop afgerekend door mensen met "mensenkennis".quote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
\
Ze heeft helamaal in het begin een keer dat verhaal verteld
Psiesssss!! Vergeet red red wine nietquote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
There is a rat in the kitchen lalala
Dan snap ik het nu veel beter van Nathalie. Blijft een ijdeltuitje natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
\
Ze heeft helamaal in het begin een keer dat verhaal verteld
Ja, maar dat gaat toch vanzelf?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat ze alle exits heeft overleefd.
voor haar doen erg kort heb geen tijd opgenomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef Bartoli het volgende:
iemand aan het klokken hoelang Lies haar gebit aan poetsen is?
10 miljard uurquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef Bartoli het volgende:
iemand aan het klokken hoelang Lies haar gebit aan poetsen is?
Ja zo te horen welquote:
Ja wist ik wel en snap haar dan ook wel, maar was wel vreselijk irritant dat hele tijd in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, dat wist ik niet van die anorexia, dat verklaart natuurlijk weer een hele hoop.
Maar hebben ze dan wat verkeerd gedaan? Of hebben degenen die er nu wel inzitten iets knaps gedaan wat de anderen niet konden?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar niet voor Dido, Nath,Chantal,Rob,Ralph, Rikkert en Linda
En dat is een schande?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:55 schreef Bocaj het volgende:
Bart is volgens mij nu zo'n beetje kaal
Nee, is voorbij.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef regenworm het volgende:
Gaan ze deze week nog onder de zonnebank?
Hummie vind Lieske interessanter dan de andere daarom dat ze het zo ver schoptquote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar hebben ze dan wat verkeerd gedaan? Of hebben degenen die er nu wel inzitten iets knaps gedaan wat de anderen niet konden?
Daar denkt iedereen verschillend over.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar hebben ze dan wat verkeerd gedaan? Of hebben degenen die er nu wel inzitten iets knaps gedaan wat de anderen niet konden?
Nee die hebben schijnbaar iets "verkeerds" gedaan in de ogen van hun medebewoners waardoor ze eruit gestemd werden.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lies ziet eruit als een RealDoll en daar vallen mannelijke studenten op...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef MissHobje het volgende:
Heej 10 topics per dag en een beetje moet kunnen toch![]()
Kijkt lekker geniepig zo hequote:
Eerder alsof ze een binnenpretje heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijkt lekker geniepig zo he![]()
Maar kijkt wel lekker ondeugend vind ikquote:Op donderdag 15 december 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eerder alsof ze een binnenpretje heeft![]()
Ik ben ook nooit voor Bart "geweest" haatte het irritante mannetjequote:Op donderdag 15 december 2005 23:55 schreef Bocaj het volgende:
Bart is volgens mij nu zo'n beetje kaal
Oh, en die grijze dagen zijn donderdagen, zater+zondagen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:59 schreef Pinball het volgende:
Aantal topics per dag staat rechts van de balk. Rode lijn is het gemiddeld aantal topics per dag, dat gemiddelde staat ook links in de balk.
Lieske wilde net wel gaan slapen... maar heeft zich bedacht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
Het is 0:00 niemand ligt nog op bed het valt nog mee
Denk ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hummie vind Lieske interessanter dan de andere daarom dat ze het zo ver schopt![]()
Ze zijn veel te opgewonden over het feit dat ze in de finale zitten van BB 2005quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
Het is 0:00 niemand ligt nog op bed het valt nog mee
Roel = Bartquote:
Wacht op haar zusje Ingrid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske wilde net wel gaan slapen... maar heeft zich bedacht.
Ze hebben allemaal (geen uitzondering) niets bijzonders gedaan zodat ze in de finale zitten. De rest irriteerde de overblijvers zodat die genomineerd werden en Nederland de irritanste eruit stemdequote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef ART het volgende:
[..]
Roel = Bart
Lieske is gewoon een vervelend wapper-wapper-kind.
Roel: Ik heb 46 bier op deze week.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:04 schreef farceman het volgende:
Haaha die Roel zit daar elke keer maar weer alle sterke drank op te zuipen , schitterend!
Deze streamer niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Denk ik niet.
Lieske is jong, redelijk knap en huilt vaak. Logisch dat ze populair is. Ze brengt bij jongere kijkers geile gevoelens en bij oudere kijkers ouderlijke gevoelens naar boven.
Misschien dat de streamers wat meer motivatie hebben om haar leuk te vinden, maar bij het sms-vee is dat al genoeg.
In ieder geval vaak de meest sprekende bewoners. En daarna weer klagen dat het steeds saaier werd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
en Nederland de irritanste eruit stemde![]()
Zullen ze nu allemaal in 1 slaapkamer gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wacht op haar zusje Ingrid.
Die twee kunnen nu vrij lullen in bed
Ik ga nu in vijfvoud bezwaar aantekenenquote:
Waar halen jullie die statistieken toch vandaan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef Bartoli het volgende:
Dagcijfers voor donderdag 15 december 2005 (00:00 - 23:59)
1. regenworm 308
2. Foreverblue 271
3. Stanley_Climbfall 268
4. Godlike02 245
5. Dr_Flash 210
6. pc-fr34k 203
7. cerror 194
8. Lupa_Solitaria 194
9. Bartoli 186
10. PrintScreen 173
wie is nu de spammert van de dag
Yes Regenworm... je hebt het stokje overgenomen van me... gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef Bartoli het volgende:
1. regenworm 308
2. Foreverblue 271
3. Stanley_Climbfall 268
4. Godlike02 245
5. Dr_Flash 210
6. pc-fr34k 203
7. cerror 194
8. Lupa_Solitaria 194
9. Bartoli 186
10. PrintScreen 173
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar halen jullie die statistieken toch vandaan?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Ik heb 46 bier op deze week.
Neem nog een kanonnetjequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wordt dat als veel beschouwd?
Dat vind ik niet leuk om te horen.
Ja en dan nog die wiskey, jenever en wodkaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel: Ik heb 46 bier op deze week.
Ik vind het niet normaal veel ja... maar goed, ik drink ook niet zo vaak bier. Alleen als ik uit ben en niet hoef te rijden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Coos, Coos! D'r tietuh vallen er écht bijna uit!!!!quote:
Ondanks dat ik niet zo'n Lieske fan ben vind Ik Lieske er zo wel cute uitzien. Vooral die blik is welquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef Bartoli het volgende:
1. regenworm 308
2. Foreverblue 271
3. Stanley_Climbfall 268
4. Godlike02 245
5. Dr_Flash 210
6. pc-fr34k 203
7. cerror 194
8. Lupa_Solitaria 194
9. Bartoli 186
10. PrintScreen 173
Ik denk niet dat ik het haal in een jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hier lijkt ze toch geen 19?????? Kom op zeg heb een nicht die 21 is en Liesje lijkt gewoon qua uiterlijk en lichaamstaal veel ouderquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.
Ha Muerte... jij baalt nu zeker dat je geen Naat caps meer kan makenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het haal in een jaar.
nee heeft die niet aangehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef farceman het volgende:
heeft Roel trouwens zijn Puzzelblouse niet aan gehad?
Jippieeeeee nr 56!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef Bartoli het volgende:
1. regenworm 308
2. Foreverblue 271
3. Stanley_Climbfall 268
4. Godlike02 245
5. Dr_Flash 210
6. pc-fr34k 203
7. cerror 194
8. Lupa_Solitaria 194
9. Bartoli 186
10. PrintScreen 173
Nop... zat die ook over in vanmiddag... bad luck dacht die.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef farceman het volgende:
heeft Roel trouwens zijn Puzzelblouse niet aan gehad?
Die opmerking van spammert was als grapje bedoelt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Yes Regenworm... je hebt het stokje overgenomen van me... gefeliciteerd![]()
Mij ook niet... dat heb je ik je vanmorgen al verteld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die opmerking van spammert was als grapje bedoelt.
Het is niet de bedoeling dat ik er een wedstrijdje van ga maar.
Het intresseert mij geen reet
nee tuurlijk niet maar als Lieske in het gevalvan jou aardig opdreef is merk je het niet eens dat je veel post. Ik sta ook voor de 3e dag ofzo weer in de top 10 maar goed na volgende week ook niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die opmerking van spammert was als grapje bedoelt.
Het is niet de bedoeling dat ik er een wedstrijdje van ga maar.
Het intresseert mij geen reet
Kijk altijd even naar die cijfers omdat het grappig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mij ook niet... dat heb je ik je vanmorgen al verteld.
Dan wens ik Bocaj een welterusten toequote:
Nee hoor, het was leuk om te doen, maar het had ook niet veel langer moeten duren, de caps begonnen nu al erg op elkaar te lijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte... jij baalt nu zeker dat je geen Naat caps meer kan maken
Ik gebruik alcohol vaak als vervanging voor slaappillen, dus ik zit daar wel erg ruim boven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vind het niet normaal veel ja... maar goed, ik drink ook niet zo vaak bier. Alleen als ik uit ben en niet hoef te rijden.
PC Eend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef Manu82 het volgende:
BEW
Heb dus topavond gemist??? Echt fantastisch, de uitslag had bijna niet beter kunnen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft iemand de uitzendingen al online gezet?
Waar staat eigenlijk hoeveel je gepost hebt op een dag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet maar als Lieske in het gevalvan jou aardig opdreef is merk je het niet eens dat je veel post. Ik sta ook voor de 3e dag ofzo weer in de top 10 maar goed na volgende week ook niet meer
En velen, waaronder ik, hebben zich ook om je caps kostelijk vermaaktquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, het was leuk om te doen, maar het had ook niet veel langer moeten duren, de caps begonnen nu al erg op elkaar te lijken.
Ik wil hier nog aan toevoegen dat ik ook beslist geen hekel aan haar had/heb, het was gewoon een erg dankbaar onderwerp om te cappen en ik heb mij er heel wat uurtjes kostelijk mee vermaakt.
voor jou ook nog maar eens Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar staat eigenlijk hoeveel je gepost hebt op een dag?
Hangt op de bankquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga nu in vijfvoud bezwaar aantekenen![]()
Roel kan absoluut niet aan Bart tippen. Hij mag nog niet eens zijn schoenen poetsen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik gebruik alcohol vaak als vervanging voor slaappillen, dus ik zit daar wel erg ruim boven.
Vooral als ik ook nog een paar keer uitga.
Als ik daarmee geconfronteerd wordt, schik ik altijd een beetje, maar goed, ik functioneer wel, en zal daar vroeg of laat wel wat mindering in moeten gaan brengen op de 1 of andere manier. Komt tijd, komt raad.
De stemming slaat per week om daar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef avonne het volgende:
Roel wil bij de meisjes slapen
2 weken geleden kon hij ze nog schieten
Dank je, maar het is nog niet afgelopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En velen, waaronder ik, hebben zich ook om je caps kostelijk vermaakt![]()
Danku, sorry, maar ben net thuis na drie kwartier met windkracht 6 tegen fietsen en ben de hele weg al blij dat NatteLie eruit is.......quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
voor jou ook nog maar eens Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.
Zie ik eruit als je secretaresse?quote:
Gelukkig niet... anders zat ik ook zonder werk hier. Ben al bang voor het gapende gat dat gaat vallen als bb is afgelopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, maar het is nog niet afgelopen.![]()
Ook veel verschillen. Ik herinner me Bart als een bikkel die zich voor de volle honderd procent op de weekopdrachten stortte. Niet van te voren dat watjesgedoe: "Owww dit kan helemaal niet, dit gaat niet lukken, ze hebben verkeerd geteld."quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:19 schreef ART het volgende:
[..]
Hangt op de bank
Doet bijna geen fuck in het huishouden
Stond vaak genomineerd
Had een meisje - en sex - in het huis
Had een 'fuck the rules'-houding, die hij ook niet altijd waarmaakte
Vijf overeenkomsten.
je schakelt zo weer over naar het normale leven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig niet... anders zat ik ook zonder werk hier. Ben al bang voor het gapende gat dat gaat vallen als bb is afgelopen![]()
O ja... er is ook nog een echt leven![]()
Klinkt nu alsof je Menno beschrijftquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook veel verschillen. Ik herinner me Bart als een bikkel die zich voor de volle honderd procent op de weekopdrachten stortte. Niet van te voren dat watjesgedoe: "Owww dit kan helemaal niet, dit gaat niet lukken, ze hebben verkeerd geteld."
ben je chagrijnig ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je secretaresse?
Zoek effe lekker zelf, kan niet zo moeilijk zijn![]()
wat heb je haar beloofd dan dat ze dat doetquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je chagrijnig ofzoMijn secretaresse had die allang gevonden
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Wicked mist Gertquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je chagrijnig ofzoMijn secretaresse had die allang gevonden
Nou iedereen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klinkt nu alsof je Menno beschrijft
Ik vroeg of de uitzendingen al online stonden en ze zei dat Pceend die had, maar daar heb ik niet zoveel aan als ik niet weet waar die dakhaas uithangtquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat heb je haar beloofd dan dat ze dat doet![]()
Ja, hoe zie je eruit??quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je secretaresse?
Neehoor volgens mij nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb nu het gevoel... dat ze van bb op de slaapkamer moeten blijven
Ook gij, Brutus.quote:
Weer??quote:
Nee is ook niet zo... maar het lijkt er wel op... van die zinloze slaapkamer gesprekken tijdens reparaties.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, hoe zie je eruit??![]()
Wat weeg je??![]()
Wattisser Coos????quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef Coos het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje confuus van de uitzending![]()
Dat ziet er dan wel weer geil uit.quote:
Wen er maar alvast aan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
van die zinloze slaapkamer gesprekken..
Helaas voor jou... maar er gaat niemand meer uit nu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef Manu82 het volgende:
Nou en nu Lieske eruit en het is feest!!!
Pré-post BB depressiequote:
Weet ik, maar NatteLie eruit, Roel eerste en Lieske eennalaatste is voor mij al genoeg!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helaas voor jou... maar er gaat niemand meer uit nu.
Hij bedoeld waarschijnlijk dat Lieske volgende donderdag de oprotpremie pakt en dus als eerste van de 4 naar buiten komtquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helaas voor jou... maar er gaat niemand meer uit nu.
Nee, echt waar?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
Lieske spreekt ook bepaalde woorden verkeerd uit
Ik vind het er echt niet gezelliger op worden en ik vind het echt stompzinnig dat ze niet bij elkaar op de kamer slapen. Het lijkt net alsof je 2 vriendinnetjes in 1 huis hebt met 2 wildvreemde jongens en dan geforceerd met elkaar gaan praten.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pré???? Hmmm ongewoon maar niet onbegrijpelijk
Het valt me juist mee...!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het er echt niet gezelliger op worden en ik vind het echt stompzinnig dat ze niet bij elkaar op de kamer slapen. Het lijkt net alsof je 2 vriendinnetjes in 1 huis hebt met 2 wildvreemde jongens en dan geforceerd met elkaar gaan praten.
Het 19 jaar oude trutje tegen de (bijna) afgestudeerde krakerquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:37 schreef Lamon het volgende:
Je voelt gewoon dat Roel en Lieske weer verbaal tegen elkaar op gaan bieden.
Een beetje het Josti band gevoel, schattig, maar je blijft medelijden houden.
Roel is een kneusquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Het 19 jaar oude trutje tegen de (bijna) afgestudeerde kraker![]()
Vind ik ook en ik vind ook dat Lieske de eerste vrouwelijke president moet wordenquote:
Queen - Live at Wembly stadium dvd is te koop. Is uit 2003.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
ff offtopic maar wie neemt er nu Queen live op op Veronica of waar kan ik het kopen/downloaden?![]()
Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel gaat gewoon winnen denk ik. Of anders wordt het Joost al hoop ik dat nie
Sjenk joequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Queen - Live at Wembly stadium dvd is te koop. Is uit 2003.
Ik heb het wel opstaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
ff offtopic maar wie neemt er nu Queen live op op Veronica of waar kan ik het kopen/downloaden?![]()
Slaap lekker en droom fijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Tijd om te gaan pitten![]()
![]()
Trusten, fanclub![]()
die manipulatie is al een tijdje zo opzichtigquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Trusten, fanclub![]()
Zijn ze of te stom voor of te egoistisch voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Het kwam bijna even langs, maar waarom spreken ze nou niet af om het geld te delen?
Hup, iets van 60000/80000 euro in de pocket.
trusten mijn idoolquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Trusten, fanclub![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Queen - Live at Wembly stadium dvd is te downloaden.
tuurlijk als Mini-Me of Ingrid niet bovenaan staat is er gemanipuleerd. Het is gewoon logisch, de fans van Dido stemmen nog op Roel en ik zou niet weten van wie Lieske de stemmen zou moeten krijgen. Ik zie het zo:quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.
Ik zeg kopen... jij maakt er downloaden van... en toen zag de BUMA alleen de gequote postquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het wel opstaan.
Daarom ben ik ook zo hypâh!!![]()
Nee, heb net gewerkt, hebnu weekend tot maandagavond en krijg morgen bezoek vanuit NLquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Moeten jullie ook werken morgen/straks?????
ik zeg... who knows...ik zeg trusten...ik zeg maak je niet druk...ik zeg als we alles terugstelen wat er van ons gestolen wordt zijn we nog wel even bezig......dus niet zo diep denken!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeg kopen... jij maakt er downloaden van... en toen zag de BUMA alleen de gequote post
Jep ik schaar me achter de Rob/Chantal fans als Ingrid moet winnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tuurlijk als Mini-Me of Ingrid niet bovenaan staat is er gemanipuleerd. Het is gewoon logisch, de fans van Dido stemmen nog op Roel en ik zou niet weten van wie Lieske de stemmen zou moeten krijgen. Ik zie het zo:
Roel (Dido/Nathalie/Rob)
Joost (Nathalie/Rob)
Ingrid (Rob/Chantal)
Lieske (Eva)
jup we staan quite. Wie gaat er van ons Donderdag met de hoofdprijs naar huis winst ervandoor?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:51 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Naatje eruit![]()
Eh, Bartoli, gelijke stand nu?
2-2![]()
Eva is Lieske's beste vriendinnetje waar ze het altijd over heeft!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep ik schaar me achter de Rob/Chantal fans als Ingrid moet winnenMaar wie is Eva????
Wie gaat er winnen van BB?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jup we staan quite. Wie gaat er van ons Donderdag met de hoofdprijs naar huis winst ervandoor?
Kunnen in de tussentijd nog wel wat battles houden![]()
Ik denk (hoop) dat Hummie er nog wat pittige opdrachten tussendoor gooit zodat er ruzie ontstaat tussen Lieske en Ingrid ofzo...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat ik het vanaf morgen met de streams toch echt voor gezien ga houden.
De uitzendingen zullen met moeite ieder matig tot leuk momentje wel weten te pakken.
Streams blijven kijken heeft gewoon niet zoveel zin meer deze komende week, denk ik.
Je hoeft ook niet echt naar de streams te kijken. Maar het geluid op de achtergrond zonder Naat moet als muziek in je oren klinken. Ik zet het geluid weer aan een paar dagen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
De uitzendingen zullen met moeite ieder matig tot leuk momentje wel weten te pakken.
Streams blijven kijken heeft gewoon niet zoveel zin meer deze komende week, denk ik.
Roelquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen van BB?
Ik denk nog steeds Joost![]()
zou je dat wel doen met Josti Ratelbandquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet echt naar de streams te kijken. Maar het geluid op de achtergrond zonder Naat moet als muziek in je oren klinken. Ik zet het geluid weer aan een paar dagen.
Een echt zware opdracht voor Lieske zie ik wel zitten. Eindelijk haar ook eens testen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat Hummie er nog wat pittige opdrachten tussendoor gooit zodat er ruzie ontstaat tussen Lieske en Ingrid ofzo...
Ja, welja, vlucht maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga het ook voor gezien houden... slaap lekker allemaal
Welterusten en tot morgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Een beetje hout hakken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef ART het volgende:
[..]
Een echt zware opdracht voor Lieske zie ik wel zitten. Eindelijk haar ook eens testen.
dat is te makkelijk. Een opdracht zoals in BB met omgebouwde kelly inspelen op andermans angstenquote:
Ja, zou ook kunnen, het is zeker geen vrouw anders meldt er zich geen hond (lees:man) meer aan voor BB6. Koude grond, zou kunnen, maar zo denk ikquote:
Ze kan gelijk naar de toneelacademiequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb um!!! De cap waarin Naat heel verdrietig afscheid nam van Joost en ondertussen in de spiegel keek![]()
[afbeelding]
Ja, hij formuleert goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou je dat wel doen met Josti Ratelband![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb um!!! De cap waarin Naat heel verdrietig afscheid nam van Joost en ondertussen in de spiegel keek![]()
[afbeelding]
Ja ik was ook even wegquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:03 schreef Morwen het volgende:
Queen - We Are The Champions![]()
Sorry, moest even, wereldband![]()
Coos wil jij klappies????quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dááág...je ben 2 uur bezig geweest om hem te bewerken.
Zó makkelijk kom je hier niet mee weg!!!![]()
Truste, rivaaltjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:08 schreef Bartoli het volgende:
zeg ik ben ook knock-out voor nu. Tot later vandaag
Precies!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:05 schreef Bartoli het volgende:
Joost heeft bijna een 2e muur nodig voor zijn museum![]()
Weer zo eenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zit jij niet in Thailand? Met je laptop of zo??
Daar gaat hij ook voor! Onze dramaqueen mikt op een Jos Brink slash Carlo Boshard gehalte tv show....wat Brennnnn daar mee te maken heeft snap ik nog niet zo???quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!
Joost is een drama queen, een pisnicht, echt zo ruig als een cocosmat maar hij weet het nog niet.![]()
met een hoog Jos Brink gehalte en het zal mij dus niet verbazen dat wij die lul nog vaak in Talpa-programma's tegen zullen komen.
Sjonnie moet wat!!![]()
Hou je je nu dan wel aan je woord? Je hebt al vaker gezegd dat je dat zou doen en keer op keer ga je toch weer kijken...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Achter elke ster staat iemand die hem wil penetrerenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daar gaat hij ook voor! Onze dramaqueen mikt op een Jobrink slash Carlo Boshard gehalte tv show....wat Brennnnn daar mee te maken heeft snap ik nog niet zo???
Hey pceend het schijnt dat jij de uitzendingen online hebt staan? klopt dat en zo ja waar?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef Coos het volgende:
Eend, je was me voor.
Ik moest nog even bijlezen.![]()
Ach, achter iedere homosexuele topvoetballer staat ook een liefhebbende vrouw.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daar gaat hij ook voor! Onze dramaqueen mikt op een Jos Brink slash Carlo Boshard gehalte tv show....wat Brennnnn daar mee te maken heeft snap ik nog niet zo???
Sorry Eendje ik heb je mijn zuurverdiende puntjes in het spel gegeven omdat ik je vertrouwde en het je gunde, om later te lezen dat jij een kloon bent van ons aller gehate APK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |