"Shall we shag at your place... or mine... baby"quote:
Zo!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef trith het volgende:
[..]
niet erg! altijd beter dan koterige studentikoze corpsbal lieske, die kneus van een joost wat net een wijf is met zijn huilbuien of ingrid wat net een kerel is ugh![]()
wolf in schaapsklerenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef trith het volgende:
waarom is in godsnaam natte lie eruit wat een shitprogramma dat hele bb
En dat is de standaard versie van iedereen die niet echt naar nath keek. Jammerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
nath was een schijnheilig mens, lult met iedereen mee heeft geen eigen mening.
Staat 18 uur per dag in de spiegel te kijken.
Nou nee hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Daar lijkt het gewoon of Joost nog wel te doen is...
Eerder een rollator-ongeluk, waarbij een van de hoogbejaarde slachtoffers haar arm uit de kom heeft....quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dan is het godzijdank afgelopen.
Het is zo langzamerhand meer een auto ongeluk, waar je je ogen niet vanaf kan draaien geworden, dan echt vermaak .
shagadillicquote:Op donderdag 15 december 2005 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Shall we shag at your place... or mine... baby"
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef trith het volgende:
[..]
niet erg! altijd beter dan koterige studentikoze corpsbal lieske, die kneus van een joost wat net een wijf is met zijn huilbuien of ingrid wat net een kerel is ugh![]()
Ik zit uren naar de streams te kijken dus ik weet precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat is de standaard versie van iedereen die niet echt naar nath keek. Jammer
Veel tragischer dus eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eerder een rollator-ongeluk, waarbij een van de hoogbejaarde slachtoffers haar arm uit de kom heeft....
Tragisch is het woord niet... Ernaar kijken is pijnlijk, maar eer je thuis komt, ben je het vergeten...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Veel tragischer dus eigenlijk.
Ik weet dat jij weet wat je zegtquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit uren naar de streams te kijken dus ik weet precies wat ik zeg.
Alleen ben je het er niet mee eens,.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef trith het volgende:
maar goed ik ga zzz viel spass allemaal en ik kijk niet meer naar bb, natte lie het ga je goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |