En dat is de standaard versie van iedereen die niet echt naar nath keek. Jammerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
nath was een schijnheilig mens, lult met iedereen mee heeft geen eigen mening.
Staat 18 uur per dag in de spiegel te kijken.
Nou nee hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Daar lijkt het gewoon of Joost nog wel te doen is...
Eerder een rollator-ongeluk, waarbij een van de hoogbejaarde slachtoffers haar arm uit de kom heeft....quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dan is het godzijdank afgelopen.
Het is zo langzamerhand meer een auto ongeluk, waar je je ogen niet vanaf kan draaien geworden, dan echt vermaak .
shagadillicquote:Op donderdag 15 december 2005 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Shall we shag at your place... or mine... baby"
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef trith het volgende:
[..]
niet erg! altijd beter dan koterige studentikoze corpsbal lieske, die kneus van een joost wat net een wijf is met zijn huilbuien of ingrid wat net een kerel is ugh![]()
Ik zit uren naar de streams te kijken dus ik weet precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat is de standaard versie van iedereen die niet echt naar nath keek. Jammer
Veel tragischer dus eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eerder een rollator-ongeluk, waarbij een van de hoogbejaarde slachtoffers haar arm uit de kom heeft....
Tragisch is het woord niet... Ernaar kijken is pijnlijk, maar eer je thuis komt, ben je het vergeten...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Veel tragischer dus eigenlijk.
Ik weet dat jij weet wat je zegtquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit uren naar de streams te kijken dus ik weet precies wat ik zeg.
Alleen ben je het er niet mee eens,.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef trith het volgende:
maar goed ik ga zzz viel spass allemaal en ik kijk niet meer naar bb, natte lie het ga je goed
En jij bent zo iemand die dan geen poot uitsteekt? Niet op het oudje inpraten en wachten totdat de ambulance er is?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tragisch is het woord niet... Ernaar kijken is pijnlijk, maar eer je thuis komt, ben je het vergeten...
"De Cock, met Cee-Ooo-Cee-Kaa. Waar ligt het lijk?"quote:
Ik denk dat Vledder er weer bij staat te janken... "Zonde van zo'n knap meisje, wie doet nou zoiets"quote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"De Cock, met Cee-Ooo-Cee-Kaa. Waar ligt het lijk?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |