There is a rat in the kitchen lalalaquote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ben ik weer sorrie, had mijn man aan de foon die onderweg van UB40 naar huis is
"Zullen we het hele bordeel maar gaan ondervragen?"quote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat Vledder er weer bij staat te janken... "Zonde van zo'n knap meisje, wie doet nou zoiets"
Inderdaad het was wat minder, marginaal meer dan de andere meiden in het huis. Ik vond overigens alle vrouwen te vaak met hun uiterlijk bezig af en toe. Bij Nath had ik in ieder geval een heel verhaal opgevangen van haarzelf dat ze al vanaf haar 14e met haar gewicht heeft geworsteld en een tijdje met anorexia heeft gezeten waar ze een flinke tik van heeft meegekregen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef avonne het volgende:
Ze keek geen 18 uur per dag in de spiegel
Was het leuk?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ben ik weer sorrie, had mijn man aan de foon die onderweg van UB40 naar huis is
Owww, dat wist ik niet van die anorexia, dat verklaart natuurlijk weer een hele hoop.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad het was wat minder, marginaal meer dan de andere meiden in het huis. Ik vond overigens alle vrouwen te vaak met hun uiterlijk bezig af en toe. Bij Nath had ik in ieder geval een heel verhaal opgevangen van haarzelf dat ze al vanaf haar 14e met haar gewicht heeft geworsteld en een tijdje met anorexia heeft gezeten waar ze een flinke tik van heeft meegekregen.
Duidelijk was in ieder geval dat ze hier nog enorm mee zit en een wat verwrongen zelfbeeld had.
Wat is daar knap aan?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Die gekke Lies zit maar mooi in de finale... en dat met al die nominaties... knap hoor
Bart anyone?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Die gekke Lies zit maar mooi in de finale... en dat met al die nominaties... knap hoor
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef trith het volgende:
maar goed ik ga zzz viel spass allemaal en ik kijk niet meer naar bb, natte lie het ga je goed
Ze heeft helemaal in het begin een keer dat verhaal verteldquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, dat wist ik niet van die anorexia, dat verklaart natuurlijk weer een hele hoop.
Er is wel een verschil of je met vier mensen in het huis zit of 13quote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef Lamon het volgende:
Er heerst altijd zo'n flauw gezapig sfeertje in het huis als er een exit is.
Ik mis de avonden na de nominatie rondes zonder exit, die waren veel levendiger.
Zo zie je maar, als je niet opzichtig met je problemen te koop loopt, wordt je daarop afgerekend door mensen met "mensenkennis".quote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
\
Ze heeft helamaal in het begin een keer dat verhaal verteld
Psiesssss!! Vergeet red red wine nietquote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
There is a rat in the kitchen lalala
Dan snap ik het nu veel beter van Nathalie. Blijft een ijdeltuitje natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
\
Ze heeft helamaal in het begin een keer dat verhaal verteld
Ja, maar dat gaat toch vanzelf?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat ze alle exits heeft overleefd.
voor haar doen erg kort heb geen tijd opgenomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef Bartoli het volgende:
iemand aan het klokken hoelang Lies haar gebit aan poetsen is?
10 miljard uurquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef Bartoli het volgende:
iemand aan het klokken hoelang Lies haar gebit aan poetsen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |