voor jou ook nog maar eens Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar staat eigenlijk hoeveel je gepost hebt op een dag?
Hangt op de bankquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga nu in vijfvoud bezwaar aantekenen![]()
Roel kan absoluut niet aan Bart tippen. Hij mag nog niet eens zijn schoenen poetsen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik gebruik alcohol vaak als vervanging voor slaappillen, dus ik zit daar wel erg ruim boven.
Vooral als ik ook nog een paar keer uitga.
Als ik daarmee geconfronteerd wordt, schik ik altijd een beetje, maar goed, ik functioneer wel, en zal daar vroeg of laat wel wat mindering in moeten gaan brengen op de 1 of andere manier. Komt tijd, komt raad.
De stemming slaat per week om daar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef avonne het volgende:
Roel wil bij de meisjes slapen
2 weken geleden kon hij ze nog schieten
Dank je, maar het is nog niet afgelopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En velen, waaronder ik, hebben zich ook om je caps kostelijk vermaakt![]()
Danku, sorry, maar ben net thuis na drie kwartier met windkracht 6 tegen fietsen en ben de hele weg al blij dat NatteLie eruit is.......quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
voor jou ook nog maar eens Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.
Zie ik eruit als je secretaresse?quote:
Gelukkig niet... anders zat ik ook zonder werk hier. Ben al bang voor het gapende gat dat gaat vallen als bb is afgelopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, maar het is nog niet afgelopen.![]()
Ook veel verschillen. Ik herinner me Bart als een bikkel die zich voor de volle honderd procent op de weekopdrachten stortte. Niet van te voren dat watjesgedoe: "Owww dit kan helemaal niet, dit gaat niet lukken, ze hebben verkeerd geteld."quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:19 schreef ART het volgende:
[..]
Hangt op de bank
Doet bijna geen fuck in het huishouden
Stond vaak genomineerd
Had een meisje - en sex - in het huis
Had een 'fuck the rules'-houding, die hij ook niet altijd waarmaakte
Vijf overeenkomsten.
je schakelt zo weer over naar het normale leven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig niet... anders zat ik ook zonder werk hier. Ben al bang voor het gapende gat dat gaat vallen als bb is afgelopen![]()
O ja... er is ook nog een echt leven![]()
Klinkt nu alsof je Menno beschrijftquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook veel verschillen. Ik herinner me Bart als een bikkel die zich voor de volle honderd procent op de weekopdrachten stortte. Niet van te voren dat watjesgedoe: "Owww dit kan helemaal niet, dit gaat niet lukken, ze hebben verkeerd geteld."
ben je chagrijnig ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je secretaresse?
Zoek effe lekker zelf, kan niet zo moeilijk zijn![]()
wat heb je haar beloofd dan dat ze dat doetquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je chagrijnig ofzoMijn secretaresse had die allang gevonden
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Wicked mist Gertquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je chagrijnig ofzoMijn secretaresse had die allang gevonden
Nou iedereen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klinkt nu alsof je Menno beschrijft
Ik vroeg of de uitzendingen al online stonden en ze zei dat Pceend die had, maar daar heb ik niet zoveel aan als ik niet weet waar die dakhaas uithangtquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat heb je haar beloofd dan dat ze dat doet![]()
Ja, hoe zie je eruit??quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je secretaresse?
Neehoor volgens mij nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb nu het gevoel... dat ze van bb op de slaapkamer moeten blijven
Ook gij, Brutus.quote:
Weer??quote:
Nee is ook niet zo... maar het lijkt er wel op... van die zinloze slaapkamer gesprekken tijdens reparaties.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, hoe zie je eruit??![]()
Wat weeg je??![]()
Wattisser Coos????quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef Coos het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje confuus van de uitzending![]()
Dat ziet er dan wel weer geil uit.quote:
Wen er maar alvast aan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
van die zinloze slaapkamer gesprekken..
Helaas voor jou... maar er gaat niemand meer uit nu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef Manu82 het volgende:
Nou en nu Lieske eruit en het is feest!!!
Pré-post BB depressiequote:
Weet ik, maar NatteLie eruit, Roel eerste en Lieske eennalaatste is voor mij al genoeg!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helaas voor jou... maar er gaat niemand meer uit nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |