wat heb je haar beloofd dan dat ze dat doetquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je chagrijnig ofzoMijn secretaresse had die allang gevonden
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Wicked mist Gertquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je chagrijnig ofzoMijn secretaresse had die allang gevonden
Nou iedereen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klinkt nu alsof je Menno beschrijft
Ik vroeg of de uitzendingen al online stonden en ze zei dat Pceend die had, maar daar heb ik niet zoveel aan als ik niet weet waar die dakhaas uithangtquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat heb je haar beloofd dan dat ze dat doet![]()
Ja, hoe zie je eruit??quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je secretaresse?
Neehoor volgens mij nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb nu het gevoel... dat ze van bb op de slaapkamer moeten blijven
Ook gij, Brutus.quote:
Weer??quote:
Nee is ook niet zo... maar het lijkt er wel op... van die zinloze slaapkamer gesprekken tijdens reparaties.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, hoe zie je eruit??![]()
Wat weeg je??![]()
Wattisser Coos????quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef Coos het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje confuus van de uitzending![]()
Dat ziet er dan wel weer geil uit.quote:
Wen er maar alvast aan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
van die zinloze slaapkamer gesprekken..
Helaas voor jou... maar er gaat niemand meer uit nu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef Manu82 het volgende:
Nou en nu Lieske eruit en het is feest!!!
Pré-post BB depressiequote:
Weet ik, maar NatteLie eruit, Roel eerste en Lieske eennalaatste is voor mij al genoeg!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helaas voor jou... maar er gaat niemand meer uit nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |