o, o, o wat zijn we weer vriendelijk vandaag!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga lekker effe een of andere kutfoto posten die niet eens van jezelf is, peuter.
Ok winnen is misschien wat overdrevenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Winnen weet ik niet, maar sinds kort waarderen, yup.![]()
Ik was in een prima stemming totdat ik JOU zagquote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o, o, o wat zijn we weer vriendelijk vandaag!![]()
Ach je mist gewoon Gertjequote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was in een prima stemming totdat ik JOU zag![]()
Whahahahaha met zo'n groot Talpa logo erop zekerquote:
Voor ik me zover kan herinneren was het altijd op een donderdag??quote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah ok, rare dag, een donderdag voor de finale
Dat zal 't zijnquote:
Hummie liet het Naat vertellenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef farceman het volgende:
Wel sportief dat Hummie nu die roddels vertelt, want Joost deed laatste dagen idd niet zo aardig tegen Roel
Die zit vast nu aan een Thaise Schone...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zal 't zijn![]()
Lekker makkelijke verklaring.
Nee hoor, gewoon aan zijn eigen vriendin.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die zit vast nu aan een Thaise Schone...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |