Thx makker... maar ik maak me er niet zo druk om hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 23:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb het volgende in het forum geplaatst:
Deze cap (in artikel) is gemaakt door Foreverblue zou dit even vermeldt kunnen worden. Hij verdiend alle eer voor de juiste timing
Zo hee.... jouw streams lopen een partij achterquote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef SuperMOM het volgende:
"Jullie moeten nu de deur dicht doen!!!!"
Hier niet je moet even de Versatel streams proberenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef farceman het volgende:
Hebben er meer mensen last van ontzettende kut streams
Valt me wel op dat ze dat altijd pas laat zeggen......quote:Op donderdag 15 december 2005 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
BB: Jullie moeten NU naar binnen
Als ik haar vader was geweest, had ik de telefoon al na zeven seconden opgehangenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef ART het volgende:
Pffffffff. En Lieske moet weer wapper-wapper-ratel-ratel-omstandig-omstandig haar verhaal doen.
Ik niet, maar ik heb alleen 3 en 4 aanstaanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef farceman het volgende:
Kraak helder hier... (@home streams, @home abo)quote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef farceman het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef farceman het volgende:
Ja dusquote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo hee.... jouw streams lopen een partij achter
Klopt, juiste topicquote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef pullup het volgende:
Nog even snel in het juiste topic![]()
Ik ben pas nu aanwezig en als een van de weinige die Naat toch wel kon waarderen wil ik melden dat ik het jammer vind dat ze niet heeft gewonnen![]()
Het is heel normaal dat je even aan bronvermelding doet.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx makker... maar ik maak me er niet zo druk om hoor![]()
22decquote:Op donderdag 15 december 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
wanneer is de finale nu precies?
Volgende week donderdag, 22 december. 20.30uurquote:Op donderdag 15 december 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
Morgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef pullup het volgende:
Ik ben pas nu aanwezig en als een van de weinige die Naat toch wel kon waarderen wil ik melden dat ik het jammer vind dat ze niet heeft gewonnen![]()
Volgende week donderdag... van 20.30 tot 22.00 uur.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
sinds ik versatel gebruik gaat het weer goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef farceman het volgende:
Winnen weet ik niet, maar sinds kort waarderen, yup.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef pullup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |