Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel gaat gewoon winnen denk ik. Of anders wordt het Joost al hoop ik dat nie
Sjenk joequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Queen - Live at Wembly stadium dvd is te koop. Is uit 2003.
Ik heb het wel opstaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
ff offtopic maar wie neemt er nu Queen live op op Veronica of waar kan ik het kopen/downloaden?![]()
Slaap lekker en droom fijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Tijd om te gaan pitten![]()
![]()
Trusten, fanclub![]()
die manipulatie is al een tijdje zo opzichtigquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Trusten, fanclub![]()
Zijn ze of te stom voor of te egoistisch voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Het kwam bijna even langs, maar waarom spreken ze nou niet af om het geld te delen?
Hup, iets van 60000/80000 euro in de pocket.
trusten mijn idoolquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Trusten, fanclub![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Queen - Live at Wembly stadium dvd is te downloaden.
tuurlijk als Mini-Me of Ingrid niet bovenaan staat is er gemanipuleerd. Het is gewoon logisch, de fans van Dido stemmen nog op Roel en ik zou niet weten van wie Lieske de stemmen zou moeten krijgen. Ik zie het zo:quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.
Ik zeg kopen... jij maakt er downloaden van... en toen zag de BUMA alleen de gequote postquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het wel opstaan.
Daarom ben ik ook zo hypâh!!![]()
Nee, heb net gewerkt, hebnu weekend tot maandagavond en krijg morgen bezoek vanuit NLquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Moeten jullie ook werken morgen/straks?????
ik zeg... who knows...ik zeg trusten...ik zeg maak je niet druk...ik zeg als we alles terugstelen wat er van ons gestolen wordt zijn we nog wel even bezig......dus niet zo diep denken!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeg kopen... jij maakt er downloaden van... en toen zag de BUMA alleen de gequote post
Jep ik schaar me achter de Rob/Chantal fans als Ingrid moet winnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tuurlijk als Mini-Me of Ingrid niet bovenaan staat is er gemanipuleerd. Het is gewoon logisch, de fans van Dido stemmen nog op Roel en ik zou niet weten van wie Lieske de stemmen zou moeten krijgen. Ik zie het zo:
Roel (Dido/Nathalie/Rob)
Joost (Nathalie/Rob)
Ingrid (Rob/Chantal)
Lieske (Eva)
jup we staan quite. Wie gaat er van ons Donderdag met de hoofdprijs naar huis winst ervandoor?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:51 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Naatje eruit![]()
Eh, Bartoli, gelijke stand nu?
2-2![]()
Eva is Lieske's beste vriendinnetje waar ze het altijd over heeft!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep ik schaar me achter de Rob/Chantal fans als Ingrid moet winnenMaar wie is Eva????
Wie gaat er winnen van BB?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jup we staan quite. Wie gaat er van ons Donderdag met de hoofdprijs naar huis winst ervandoor?
Kunnen in de tussentijd nog wel wat battles houden![]()
Ik denk (hoop) dat Hummie er nog wat pittige opdrachten tussendoor gooit zodat er ruzie ontstaat tussen Lieske en Ingrid ofzo...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat ik het vanaf morgen met de streams toch echt voor gezien ga houden.
De uitzendingen zullen met moeite ieder matig tot leuk momentje wel weten te pakken.
Streams blijven kijken heeft gewoon niet zoveel zin meer deze komende week, denk ik.
Je hoeft ook niet echt naar de streams te kijken. Maar het geluid op de achtergrond zonder Naat moet als muziek in je oren klinken. Ik zet het geluid weer aan een paar dagen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
De uitzendingen zullen met moeite ieder matig tot leuk momentje wel weten te pakken.
Streams blijven kijken heeft gewoon niet zoveel zin meer deze komende week, denk ik.
Roelquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen van BB?
Ik denk nog steeds Joost![]()
zou je dat wel doen met Josti Ratelbandquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet echt naar de streams te kijken. Maar het geluid op de achtergrond zonder Naat moet als muziek in je oren klinken. Ik zet het geluid weer aan een paar dagen.
Een echt zware opdracht voor Lieske zie ik wel zitten. Eindelijk haar ook eens testen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat Hummie er nog wat pittige opdrachten tussendoor gooit zodat er ruzie ontstaat tussen Lieske en Ingrid ofzo...
Ja, welja, vlucht maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga het ook voor gezien houden... slaap lekker allemaal
Welterusten en tot morgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Een beetje hout hakken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef ART het volgende:
[..]
Een echt zware opdracht voor Lieske zie ik wel zitten. Eindelijk haar ook eens testen.
dat is te makkelijk. Een opdracht zoals in BB met omgebouwde kelly inspelen op andermans angstenquote:
Ja, zou ook kunnen, het is zeker geen vrouw anders meldt er zich geen hond (lees:man) meer aan voor BB6. Koude grond, zou kunnen, maar zo denk ikquote:
Ze kan gelijk naar de toneelacademiequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb um!!! De cap waarin Naat heel verdrietig afscheid nam van Joost en ondertussen in de spiegel keek![]()
[afbeelding]
Ja, hij formuleert goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou je dat wel doen met Josti Ratelband![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb um!!! De cap waarin Naat heel verdrietig afscheid nam van Joost en ondertussen in de spiegel keek![]()
[afbeelding]
Ja ik was ook even wegquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:03 schreef Morwen het volgende:
Queen - We Are The Champions![]()
Sorry, moest even, wereldband![]()
Coos wil jij klappies????quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dááág...je ben 2 uur bezig geweest om hem te bewerken.
Zó makkelijk kom je hier niet mee weg!!!![]()
Truste, rivaaltjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:08 schreef Bartoli het volgende:
zeg ik ben ook knock-out voor nu. Tot later vandaag
Precies!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:05 schreef Bartoli het volgende:
Joost heeft bijna een 2e muur nodig voor zijn museum![]()
Weer zo eenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zit jij niet in Thailand? Met je laptop of zo??
Daar gaat hij ook voor! Onze dramaqueen mikt op een Jos Brink slash Carlo Boshard gehalte tv show....wat Brennnnn daar mee te maken heeft snap ik nog niet zo???quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!
Joost is een drama queen, een pisnicht, echt zo ruig als een cocosmat maar hij weet het nog niet.![]()
met een hoog Jos Brink gehalte en het zal mij dus niet verbazen dat wij die lul nog vaak in Talpa-programma's tegen zullen komen.
Sjonnie moet wat!!![]()
Hou je je nu dan wel aan je woord? Je hebt al vaker gezegd dat je dat zou doen en keer op keer ga je toch weer kijken...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Achter elke ster staat iemand die hem wil penetrerenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daar gaat hij ook voor! Onze dramaqueen mikt op een Jobrink slash Carlo Boshard gehalte tv show....wat Brennnnn daar mee te maken heeft snap ik nog niet zo???
Hey pceend het schijnt dat jij de uitzendingen online hebt staan? klopt dat en zo ja waar?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef Coos het volgende:
Eend, je was me voor.
Ik moest nog even bijlezen.![]()
Ach, achter iedere homosexuele topvoetballer staat ook een liefhebbende vrouw.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daar gaat hij ook voor! Onze dramaqueen mikt op een Jos Brink slash Carlo Boshard gehalte tv show....wat Brennnnn daar mee te maken heeft snap ik nog niet zo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |