Ik denk niet dat ik het haal in een jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wordt dat als veel beschouwd?
Dat vind ik niet leuk om te horen.
Hier lijkt ze toch geen 19?????? Kom op zeg heb een nicht die 21 is en Liesje lijkt gewoon qua uiterlijk en lichaamstaal veel ouderquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.
Ha Muerte... jij baalt nu zeker dat je geen Naat caps meer kan makenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het haal in een jaar.
nee heeft die niet aangehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef farceman het volgende:
heeft Roel trouwens zijn Puzzelblouse niet aan gehad?
Jippieeeeee nr 56!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef Bartoli het volgende:
Dagcijfers voor donderdag 15 december 2005 (00:00 - 23:59)
1. regenworm 308
2. Foreverblue 271
3. Stanley_Climbfall 268
4. Godlike02 245
5. Dr_Flash 210
6. pc-fr34k 203
7. cerror 194
8. Lupa_Solitaria 194
9. Bartoli 186
10. PrintScreen 173
wie is nu de spammert van de dag
Nop... zat die ook over in vanmiddag... bad luck dacht die.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef farceman het volgende:
heeft Roel trouwens zijn Puzzelblouse niet aan gehad?
Die opmerking van spammert was als grapje bedoelt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Yes Regenworm... je hebt het stokje overgenomen van me... gefeliciteerd![]()
Mij ook niet... dat heb je ik je vanmorgen al verteld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die opmerking van spammert was als grapje bedoelt.
Het is niet de bedoeling dat ik er een wedstrijdje van ga maar.
Het intresseert mij geen reet
nee tuurlijk niet maar als Lieske in het gevalvan jou aardig opdreef is merk je het niet eens dat je veel post. Ik sta ook voor de 3e dag ofzo weer in de top 10 maar goed na volgende week ook niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die opmerking van spammert was als grapje bedoelt.
Het is niet de bedoeling dat ik er een wedstrijdje van ga maar.
Het intresseert mij geen reet
Kijk altijd even naar die cijfers omdat het grappig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mij ook niet... dat heb je ik je vanmorgen al verteld.
Dan wens ik Bocaj een welterusten toequote:
Nee hoor, het was leuk om te doen, maar het had ook niet veel langer moeten duren, de caps begonnen nu al erg op elkaar te lijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte... jij baalt nu zeker dat je geen Naat caps meer kan maken
Ik gebruik alcohol vaak als vervanging voor slaappillen, dus ik zit daar wel erg ruim boven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vind het niet normaal veel ja... maar goed, ik drink ook niet zo vaak bier. Alleen als ik uit ben en niet hoef te rijden.
PC Eend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef Manu82 het volgende:
BEW
Heb dus topavond gemist??? Echt fantastisch, de uitslag had bijna niet beter kunnen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft iemand de uitzendingen al online gezet?
Waar staat eigenlijk hoeveel je gepost hebt op een dag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet maar als Lieske in het gevalvan jou aardig opdreef is merk je het niet eens dat je veel post. Ik sta ook voor de 3e dag ofzo weer in de top 10 maar goed na volgende week ook niet meer
En velen, waaronder ik, hebben zich ook om je caps kostelijk vermaaktquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, het was leuk om te doen, maar het had ook niet veel langer moeten duren, de caps begonnen nu al erg op elkaar te lijken.
Ik wil hier nog aan toevoegen dat ik ook beslist geen hekel aan haar had/heb, het was gewoon een erg dankbaar onderwerp om te cappen en ik heb mij er heel wat uurtjes kostelijk mee vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |