Xtreem vroeg om een baantje, op jouw vraag antwoordde ik gewoonquote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag wel duidelijk zijn dat ik geen interesse heb
en waarom schaal jij me bij helpdeskslut ipv IT-medewerker?![]()
foto's enzo hequote:Op donderdag 15 december 2005 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die nieuwe Impreza is in 't echt zeer mooi, al zeg ik het zelf.. Beter dan de vorige versie met de lelijke koplampen.. Proberen om van het weekend, of in m'n vakantie een proefrit te scoren..
k ben aant wachten op mn centjes, dan heb ik ook weer plezier int rijden.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Muuk, Nissan nog heel verder?
i knowquote:
okquote:Op donderdag 15 december 2005 20:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Xtreem vroeg om een baantje, op jouw vraag antwoordde ik gewoon
Nogsteeds van die ene tik van aan x aantal weken geleden?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
k ben aant wachten op mn centjes, dan heb ik ook weer plezier int rijden.
Ipv bang te zijn dat ik het binnenscherm weer raak en steeds moet tegensturen![]()
yupquote:Op donderdag 15 december 2005 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds van die ene tik van aan x aantal weken geleden?
quote:
ik ben zelf pas thuis, maar heb eerst op mn gemak alles eens bijgelezenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
i know
ik wilde niet meer wachten![]()
en dat terwijl ik zei dat ik geen op meer zou maken
Das best balen, net een nieuw karretje.. krijg je dit gezeik.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
yup
en ik heb nu eenmaal niet de centjes zo net voor kerst om hem te laten maken
chillen is altijd goedquote:Op donderdag 15 december 2005 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben zelf pas thuis, maar heb eerst op mn gemak alles eens bijgelezen
yepquote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das best balen, net een nieuw karretje.. krijg je dit gezeik.
Maat van me ook een tijd geleden, koopt een 147 GTA, de motor was nog nieteens afgekoeld voor de deur, ramt een of andere debiel z'n grote bestelbus vol in de koffer van dat ding.. Hij dacht wel even in de veels te kleine ruimte te kunnen parkeren..
Kerel kon niet weg, want die maat stond naar buiten te kijken met z'n pa en vriendin naar z'n nieuwe aanwinst.. Zag het dus persoonlijk gebeuren..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
yep
Maar dat valt nog mee met jouw verhaal, damn
Neem aan dat die bestelbus wel diect wat heeft laten weten?
zelf doen is nog altijd de beste optie, of een cleaners bedrijf gebruikenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef BoJo het volgende:
ik ben naar een alternatief voor het zelf wassen van de auto aan het zoeken die geen beschadigingen/ringen achterlaat in de lak![]()
buurjochie/neefje oidquote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef BoJo het volgende:
ik ben naar een alternatief voor het zelf wassen van de auto aan het zoeken die geen beschadigingen/ringen achterlaat in de lak![]()
oe dat moet pijn hebben gedaanquote:Op donderdag 15 december 2005 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kerel kon niet weg, want die maat stond naar buiten te kijken met z'n pa en vriendin naar z'n nieuwe aanwinst.. Zag het dus persoonlijk gebeuren..
zonder beschadigingenquote:
mn vader had het voor een 10tje laten doen door mn kleine zusje, want die had toen geen baantje.quote:
ik HAAT autowassen en ik bak er niks van, kan ook niet met een tuin slang ofzo aan de gang hier.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
zelf doen is nog altijd de beste optie, of een cleaners bedrijf gebruiken![]()
en niet de zeem op de grond laat vallen en weer vrolijk doorgaat met de motorkap af te wrijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard een selecteren die te vertrouwen is
ik vind het heerlijk om te doenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik HAAT autowassen en ik bak er niks van, kan ook niet met een tuin slang ofzo aan de gang hier.
Ik wil niet door de was straat, enige alternatief is laserwash (zonder borstels) of poets bedrijf ofzo maar omdat nou elke 2/3 weken te doen is ook wat overdreven![]()
samen met een vriendje uit de straat wasten wij de auto's in de buurt op zondag voor een 10tje en dan als laatste mijn vaders auto, na 10 autos de hele dag waren we zo gaar dat het altijd een zootje werd bij m'n vaders auto dus kon ie erna nog door de wasstraatquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
mn vader had het voor een 10tje laten doen door mn kleine zusje, want die had toen geen baantje.
Hij heeft het geweten indertijd met zn pontiac
iemand hier al eens een teflon laag laten aanbrengen op zijn autoquote:Op donderdag 15 december 2005 21:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om te doen
die geur in mn auto naderhand, de weerspiegeling van alles om me heen in de lak
Z'n vriendin dacht even dat ze aan de voet van Vesuvius woonde.. Zo pissig werd die gozer... Z'n pa is maar even naar buiten gegaan om alles te regelen, die kerel kon m wel opvreten..quote:
Hebben jullie daar in de buurt niet zo'n autodouche? of een self-wash box?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik HAAT autowassen en ik bak er niks van, kan ook niet met een tuin slang ofzo aan de gang hier.
Ik wil niet door de was straat, enige alternatief is laserwash (zonder borstels) of poets bedrijf ofzo maar omdat nou elke 2/3 weken te doen is ook wat overdreven![]()
wasbox? Jawel maar door mijn onkunde komen de autos er vele malen goorder uit dan toen ze erin gingenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben jullie daar in de buurt niet zo'n autodouche? of een self-wash box?
Je Honda, wat doe jequote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik gaat zo pitten denk.. morgen nog overleven dan is het gelukkig weer weekend..
Ik vond deze die je stuurde geilerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Alfisti het volgende:
GEIL!
* Alfisti pakt de kleenex erbij
truzzelquote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dnek dat ie nog niet af is, op de een of andere manier
om 4:30 mn wekker weertruste
geen idee waar derest isquote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik hier?
doen we mee in onze 205jes?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef GizartFRL het volgende:
Amsterdam Dakar barrelrit?
Omdat ik vragen stel waarop ik zekerheid wil, maar waarvan ik toch al weet wat de uitkomst is en die bevalt me niet.quote:
je komt er voor uitquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een goeie GTV en ik wil een 155 Q4 hebben![]()
tis meer msn talk dan forum praatquote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Omdat ik vragen stel waarop ik zekerheid wil, maar waarvan ik toch al weet wat de uitkomst is en die bevalt me niet.Dom gelul, ik weet het, let er maar niet op, ik ga gewoon naar bed
ik eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in een 305.
dittoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef ook_gek het volgende:
het lijkt me geweldig om er aan mee te doen. alleen ik ben niet zo handig![]()
WTF doe je daar danquote:
msnquote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis meer msn talk dan forum praat![]()
sterkte en weltruzzel my shizzle mizzle![]()
Je krijgt de MSN van Jonna nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Hermandeperman ik wil haar msn![]()
enne tis geen dom gelul hoor, je mag je hart hier wel luchten maar ikzelf prefeer 1 to 1 op msn daarvoor. Maar doe wat je zelf het beste zintquote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
msnje hebt groot gelijk
![]()
Slaap lekker allemaal
ja maar ik ben leuker dan haar vriendquote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je krijgt de MSN van Jonna niet.
Heb die gast (haar vriend) gisteren wel überpissig gekregen btwHij is nl asociaal jaloers, dus ging ik samen met haar even een stukje verderop staan in de kroeg, en toen kwam hij eraan en sloeg ik een arm om haar heen
Hij kwam aanlopen en zei "Kom Jon, we gaan naar huis"
![]()
![]()
Gaan we gewoon in een grote groep. MissMSX wil haar 205je ook al kwijt, dus die ken ook wel meedoen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef ook_gek het volgende:
het lijkt me geweldig om er aan mee te doen. alleen ik ben niet zo handig![]()
Hij is wel net zo druk als jij bentquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik ben leuker dan haar vriend
niet aan laten brengen, wel zelf aangebrachtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
iemand hier al eens een teflon laag laten aanbrengen op zijn auto![]()
![]()
en issut wat?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef vlad het volgende:
[..]
niet aan laten brengen, wel zelf aangebracht![]()
Je bakt er zelfs geen ei meer op aan.quote:
tefal je denkt ook aan allesquote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je bakt er zelfs geen ei meer op aan.
quote:
hij is alleen druk.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is wel net zo druk als jij bent
Ik zou zo mee gaan. Al is het alleen maar voor de lolquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Gaan we gewoon in een grote groep. MissMSX wil haar 205je ook al kwijt, dus die ken ook wel meedoen.
hmmz wat moet je dan? met de hand?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef vlad het volgende:
[..]
nooit klachten gehad iig. maar hoe het op lange duur werkt weet ik eigenlijk niet zo.
Maar dan mag je iig de wasstraat niet meer in![]()
jepquote:Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmmz wat moet je dan? met de hand?![]()
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij is alleen druk.
Ik ben druk lief eerlijk en leuk![]()
[..]
Ik zou zo mee gaan. Al is het alleen maar voor de lol![]()
de vrolijke nooit zijn mag dat ookquote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Wat zijn je plannen, auto zoeken, of geld inbrengen of auto prepareren?
ik wil wel rijdenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
ik bied me aan als monteurquote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Ik ga woensdag op vakantie, skieen (quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef ook_gek het volgende:
hermandeperman wanneer gaan we nou eens stappen dan![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga woensdag op vakantie, skieen () dus het wordt in 2006
hmm interesting, hoef ik alleen in zo'n wasbox alles eraf te spuiten en dan met zo'n waterblade eraf drogen en klaar. Hmmm...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef vlad het volgende:
[..]
jepen hoge drukreiniger. Ze beweren dat je alleen een vochtige lap nodig bent en het vuil er zo af veegt, maar daar geloof ik niet aan. Maar goeie optie om te doen
![]()
dat beweren ze inderdaad, maar val mij er niet op staan als het stiekem niet zo isquote:Op donderdag 15 december 2005 23:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm interesting, hoef ik alleen in zo'n wasbox alles eraf te spuiten en dan met zo'n waterblade eraf drogen en klaar. Hmmm...![]()
ja best wel heel ergquote:Op donderdag 15 december 2005 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij ook zin om te skieen of niet?
wanneer kwam je naar huis?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:09 schreef vlad het volgende:
[..]
dat beweren ze inderdaad, maar val mij er niet op staan als het stiekem niet zo is![]()
ik steun jou mentaalquote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef BoJo het volgende:
maar het is dus ik rijden, mark ouwehoeren, gizart en vlad sleutelen?![]()
Je ziet er bijna niets meer vanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb jij de tandenfee al gesproken of mis je nog steeds wat stukkies ?
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ziet er bijna niets meer van
Lijkt het je niet beter om te gaan slapen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
nog leuke tandarts assistente gezien, want je weet, het is altijd lente lalala
Maar das dan ook een sterk nummer.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lijkt het je niet beter om te gaan slapen?
99 meer dan 106quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Maar das dan ook een sterk nummer.
permbanquote:
vlammetje erbijquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef M5 het volgende:
goeie avond!
* heeft vandaag ff een koppeling weg gebrand op 't werk.![]()
had ik daar maar tijd voor ouwequote:Op donderdag 15 december 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
Fugie, nog geneukt?
ja is beter dan al die wiet shit, moet je ook eens proberenquote:
Zeiksnorquote:Op donderdag 15 december 2005 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
De vorige SC van Sjoewe klopt echt niets van
In de TT staat: 885 Nm
In de tekst staat: 865 Nm
En het nummer had moeten zijn: 685
't rook heerlijkquote:
Het was vet vanavonquote:
geen tijd om wat te vinden bedoelde ik ja, dat afstuderen is maar tijdverspillendquote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bedoelt: "kon ik maar wat vinden om hem in te proppen"...
ja dat high on life, kweet niet heeft ook beetje rare bijwerkingenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef Hugster het volgende:
Geen tijd om te neuken![]()
![]()
![]()
Who are whe kidding here![]()
Dank jequote:Op donderdag 15 december 2005 23:46 schreef ThaFreak het volgende:
GizartFRL btw nog gefeli, lees het nu pas........
Ramroosjesquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat high on life, kweet niet heeft ook beetje rare bijwerkingen![]()
Gast leg die crackpijp eens weg, je bent niet te volgenquote:
Januari klaar dan? of juni?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen tijd om wat te vinden bedoelde ik ja, dat afstuderen is maar tijdverspillend![]()
Groetjesquote:Op donderdag 15 december 2005 23:58 schreef Fugie het volgende:
ik ga horizontaal, schijnt dat ik morgen weer verder moet afstuderen
ik wens u allen nog 1 prettige nacht en tot den volgende week.
uhm hoop eind augustus, moet voor eind januari al mijn studiepunten hebben enzo anders mag ik niet op afstudeerstage .Ik zit nu met een theoretisch studielast van 100 uur per week (theoretisch dan) om alles nog in te halenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Januari klaar dan? of juni?
Waarom heb je het dan over afstuderen man?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
uhm hoop eind augustus, moet voor eind januari al mijn studiepunten hebben enzo anders mag ik niet op afstudeerstage .Ik zit nu met een theoretisch studielast van 100 uur per week (theoretisch dan) om alles nog in te halen
ken je de uitdrukking,, je omhoog pijpen niet dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:09 schreef Hugster het volgende:
Ik snap niet dat zo'n verdwaalde specht dus nog HBO kan volgen eh![]()
zou hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ken je de uitdrukking,, je omhoog pijpen niet dan?
zeg nooit nooit...quote:
Tenzij een ongure junk je vraagt of je hem wilt pijpenquote:
Maar we hebben het hier over Fugie's docentenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tenzij een ongure junk je vraagt of je hem wilt pijpen [afbeelding]
O_Gquote:
Dat zouden best eens ongure junks kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier over Fugie's docenten [afbeelding]
het zijn brabandersquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zouden best eens ongure junks kunnen zijn
ik lig al in bedquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
O_G
Ik ga me zo maar eens settelen met mn boek in m'n bed
een soortgelijk plan had ik ook al jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
O_G
Ik ga me zo maar eens settelen met mn boek in m'n bed
alleen jij doet het boek ruilen voor bier?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een soortgelijk plan had ik ook al ja
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
alleen jij doet het boek ruilen voor bier?
iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Hugster het volgende:
zuipen in bed is wel alcoholistenstyl0
ik heb het een tijd gedaan....quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:25 schreef Hugster het volgende:
zuipen in bed is wel alcoholistenstyl0
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het een tijd gedaan....
Elke avond stro rum 80% cola in bed![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeg ik, alcoholistquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mja, vind je het gekquote:
Ouwe sloepenroeiert van mequote:
kwestie van wennenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, vind je het gek
Vraag eens aan je lever of die er hetzelfde over dacht
weet niet? Vertel eens, waarom ben je nog wakker.quote:
Trustenquote:
Whehehe en zo willen we het graag zienquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef GizartFRL het volgende:
Weltrusten stelletje insomniacjes.
Morgenvroeg weer naar vrouw en kind toe.
Maar voor die tijd nog even het brandstoffilter vervangen en de bougies checken.
Je bent autogek of niet natuurlijk
trustenquote:
Geen idee... Ik lag heerlijk warm naast Alex... En toch zit ik ineens achter de pc...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet niet? Vertel eens, waarom ben je nog wakker.
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:40 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Geen idee... Ik lag heerlijk warm naast Alex... En toch zit ik ineens achter de pc...
Misschien heb ik een slapeloze nacht.![]()
volgens mij ben je niet op de hoogtequote:
Dat wist ik wel hoor...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
volgens mij ben je niet op de hoogte![]()
Ik slaap al een paar maanden tussen de 3 en 5 uur max.
Ik heb er vaker last van als ik de volgende dag iets spannends moet doen. Morgen heb ik een meeting. Omdat ik het georganiseerd heb, kan ik moeilijk in slaap komen.quote:heb jij er vaker last van? Want dan weet ik wel iets wat werkt. PeuRac heeft het ook geprobeerd en hij heeft als een roos geslapen.
Mijn tip is valdispert. Is op planten basis en je donderd er zo van in slaap. PeuRac is het met me eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:53 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor...
[..]
Ik heb er vaker last van als ik de volgende dag iets spannends moet doen. Morgen heb ik een meeting. Omdat ik het georganiseerd heb, kan ik moeilijk in slaap komen.![]()
Maar ik ben wel benieuwd naar jou tip.
haha ik ben ook anti pillen maar ze hebben in het begin onwijs goed geholpen. Nu niet zo goed meer moet ik zeggen. Ik slaap er iets langer door maar goed beter iets dan niets hequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:02 schreef Sandraugiga het volgende:
Oh... Kom ik aanzetten met mijn kamille thee met honing...En mijn yogaoefeningen.
Maar mijn slaap probleem is gelukkig niet zo hartnekkig dat ik pillen moet gaan slikken.
nou je valt er door in slaap en dat is het enige wat het doet en je slaapt wel diep hoor. Op het moment dat je in slaap gevallen bent doet het niks meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:11 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik heb gehoord dat je juist door pillen veel moeier word. Dat je wel daardoor slaapt, maar niet diep genoeg. Lijkt mij niet echt helpvol. Je wil juist uitgerust zijn, toch?
ik slaap tussen de 3 a 5 uur en 5 uur is echt z'n max en dan ben ik ondertussen regelmatig wakker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:17 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar ben je dan ook uitgerust de dag erna, als je zo'n pil hebt geslikt?
Ja middag dutje ja. Maar voor mij is het nacht rustquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:23 schreef Sandraugiga het volgende:Mijn middagdutjes zijn ook 3 uur! Maar ik word dan wel uitgerust wakker.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef PeuRac het volgende:
Jammer, dan had ik in Deventer beter naar de hoeren kunnen staan, stonden nog wel een paar lekkere bij![]()
Tot morgen, ik ga maar kijken of er nog wat op tv te beleven valt![]()
Wat een boefjes tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
Hier ook ja.
En mensen die dan 80 gaan rijden op de snelweg vanwege wat regen!
Ik was 10 minuten te laat op school, maar het lokaal was nog dicht, ik was de eerste.
Eerder dan de leraar zelfs.
Ja, niemand..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.wie moet jou dan les geven?
luiwammes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, niemand..
Lekker vakantie enzo.
Tsssssquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, niemand..
Lekker vakantie enzo.
Weer zitten zuipen gister?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tsssss
jeugd van tegenwoordig
okay, ik ben ook 1,5 uur later in de bieb dan de planning, en met de bus ipv fiets![]()
^^^^ with stupidquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:21 schreef BoJo het volgende:
ik heb he-le-maal geen zin,
nee, geen druppel gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weer zitten zuipen gister?
Goedemorgen btw
Dom, dom, dom, domquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee, geen druppel gehad.
Sowieso sta ik qua alcohol al veel te lang droog
* Xtreem is terug de kelder in![]()
Thanks mr. Alcoholquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dom, dom, dom, dom!
Succes man!
Je kan toch aangeven welke pagina's je wil printen? doe dan p1 - p17quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Thanks mr. Alcohol
Ik blijf nog even: iemand verstand van Acrobat?![]()
Ik wil een aantal artikelen printen, maar dat kut ding print alleen p1of ik nu alle pagina's aanvink of p1 t/m p17 aanvink, alleen de eerste wordt geprint
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:00 schreef M5 het volgende:
* morgguhhh
kom ik gister avond thuis uit m'n werk, blijkt dat m'n broer een ongeluk heeft gehad met z'n autohij heeft niets bijzonders gelukkig, straks eens ff langs gaan denk ik.
Volgens mij ben jij net als een vriend van me.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Thanks mr. Alcohol
Ik blijf nog even: iemand verstand van Acrobat?![]()
Ik wil een aantal artikelen printen, maar dat kut ding print alleen p1of ik nu alle pagina's aanvink of p1 t/m p17 aanvink, alleen de eerste wordt geprint
hij mocht wel naar huis toe gelukkig, maar eerst wilden ze dat hij een nachtje zou blijven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hij ligt nog wel in het ziekenhuis?
Succes man
Pff kut manquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef M5 het volgende:
[..]
hij mocht wel naar huis toe gelukkig, maar eerst wilden ze dat hij een nachtje zou blijven.
Sterktequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef M5 het volgende:
[..]
hij mocht wel naar huis toe gelukkig, maar eerst wilden ze dat hij een nachtje zou blijven.
* Fwnk aaitquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Gek.
Ik heb echt nog nooit zo'n last en pijn gehad van mijn buik.
Ik denk dat ik dadelijk maar even naar huis sprint en rustig op de bank ga liggen.
.
Je zit weer in je periode?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Gek.
Ik heb echt nog nooit zo'n last en pijn gehad van mijn buik.
Ik denk dat ik dadelijk maar even naar huis sprint en rustig op de bank ga liggen.
.
Nou, die heb ik net gehad. (3 dagen geleden vanaf?)quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit weer in je periode?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die heb ik net gehad. (3 dagen geleden vanaf?)
Maar er komt inderdaad als het goed is een nieuwe aan.
En die geeft nog wat meer buikpijn met zich mee. Dus ik hoop dat dat het is.
is mij nog niet duidelijk geworden. straks dus ff langs en vragen wat er nou precies gebeurd is. wat ik weet is dat ie met ca. 100 km/h van de snelweg gegleden is en in een sloot naast de berm beland is. maar ik snap niet precies hoe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pff kut man.
3 weken geleden zijn 2 nichten van me met hun man en vriend verongelukt in een Audi A6. Te hard de afslag genomen
. 1 heeft een zware hersenschudding en hij slaapt 22 uur per dag, 1 is zwaar gekneusd en alles doet pijn, 1 kan bijna niet lopen en heeft moeite met plassen doordat z'n nieren een klap hebben gehad, en 1 heeft haar bekken gebroken en moet nu 3 maanden plat liggen
![]()
![]()
![]()
.
Hoe is het van jouw broer gekomen dan...?
Damn....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef M5 het volgende:
[..]
is mij nog niet duidelijk geworden. straks dus ff langs en vragen wat er nou precies gebeurd is. wat ik weet is dat ie met ca. 100 km/h van de snelweg gegleden is en in een sloot naast de berm beland is. maar ik snap niet precies hoe.
Bah.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef M5 het volgende:
[..]
is mij nog niet duidelijk geworden. straks dus ff langs en vragen wat er nou precies gebeurd is. wat ik weet is dat ie met ca. 100 km/h van de snelweg gegleden is en in een sloot naast de berm beland is. maar ik snap niet precies hoe.
voor zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn....
Dat is best hard gegaan dus![]()
Beetje sonde van mn geld en ik was alweer thuis, had verwacht wel iemand online te treffenquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:20 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
waarom ga je dan niet gewoon ipv hier te melden wat je wellicht beter wel had kunnen doen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje sonde van mn geld en ik was alweer thuis, had verwacht wel iemand online te treffen![]()
ik was echt net slapenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje sonde van mn geld en ik was alweer thuis, had verwacht wel iemand online te treffen![]()
geen idee. zou kunnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
@M5 is zijn concentratie verslapt ofso?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef M5 het volgende:
[..]
geen idee. zou kunnen.
dacht ik net ff langs te gaan, is ie gewoon naar z'n werk toe gegaan vandaag
dan vanavond maar.
't laatste denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
okay, hij is of een bikkel, of achtelijk, of het ongeluk viel heel erg mee.
Wat hij zegt ^^quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
okay, hij is of een bikkel, of achtelijk, of het ongeluk viel heel erg mee.
Gelukkig maarquote:
Had ik al gezegd dat ik volgende week ga?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef ook_gek het volgende:
had ik al gezegt dat ik op wintersport wil
ff geld sparen en gaan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef ook_gek het volgende:
had ik al gezegt dat ik op wintersport wil
Dag PNGquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:03 schreef Fwnk het volgende:
effe LFS met mechanicK v 0.5, met 3500 pk driften
Kansloosquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
en voor wie zich verveelt http://www.180cc.tk
Ik heb nog nooit op een scooter geredenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geef je op om mee te doen!
Stref dan maar!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een scooter gereden
vast welquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die heb ik net gehad. (3 dagen geleden vanaf?)
Maar er komt inderdaad als het goed is een nieuwe aan.
En die geeft nog wat meer buikpijn met zich mee. Dus ik hoop dat dat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |