Je krijgt de MSN van Jonna nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Hermandeperman ik wil haar msn![]()
enne tis geen dom gelul hoor, je mag je hart hier wel luchten maar ikzelf prefeer 1 to 1 op msn daarvoor. Maar doe wat je zelf het beste zintquote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
msnje hebt groot gelijk
![]()
Slaap lekker allemaal
ja maar ik ben leuker dan haar vriendquote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je krijgt de MSN van Jonna niet.
Heb die gast (haar vriend) gisteren wel überpissig gekregen btwHij is nl asociaal jaloers, dus ging ik samen met haar even een stukje verderop staan in de kroeg, en toen kwam hij eraan en sloeg ik een arm om haar heen
Hij kwam aanlopen en zei "Kom Jon, we gaan naar huis"
![]()
![]()
Gaan we gewoon in een grote groep. MissMSX wil haar 205je ook al kwijt, dus die ken ook wel meedoen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef ook_gek het volgende:
het lijkt me geweldig om er aan mee te doen. alleen ik ben niet zo handig![]()
Hij is wel net zo druk als jij bentquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik ben leuker dan haar vriend
niet aan laten brengen, wel zelf aangebrachtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
iemand hier al eens een teflon laag laten aanbrengen op zijn auto![]()
![]()
en issut wat?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef vlad het volgende:
[..]
niet aan laten brengen, wel zelf aangebracht![]()
Je bakt er zelfs geen ei meer op aan.quote:
tefal je denkt ook aan allesquote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je bakt er zelfs geen ei meer op aan.
quote:
hij is alleen druk.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is wel net zo druk als jij bent
Ik zou zo mee gaan. Al is het alleen maar voor de lolquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Gaan we gewoon in een grote groep. MissMSX wil haar 205je ook al kwijt, dus die ken ook wel meedoen.
hmmz wat moet je dan? met de hand?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef vlad het volgende:
[..]
nooit klachten gehad iig. maar hoe het op lange duur werkt weet ik eigenlijk niet zo.
Maar dan mag je iig de wasstraat niet meer in![]()
jepquote:Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmmz wat moet je dan? met de hand?![]()
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij is alleen druk.
Ik ben druk lief eerlijk en leuk![]()
[..]
Ik zou zo mee gaan. Al is het alleen maar voor de lol![]()
de vrolijke nooit zijn mag dat ookquote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Wat zijn je plannen, auto zoeken, of geld inbrengen of auto prepareren?
ik wil wel rijdenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Wat zijn je plannen, auto zoeken, of geld inbrengen of auto prepareren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |