zonder beschadigingenquote:
mn vader had het voor een 10tje laten doen door mn kleine zusje, want die had toen geen baantje.quote:
ik HAAT autowassen en ik bak er niks van, kan ook niet met een tuin slang ofzo aan de gang hier.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
zelf doen is nog altijd de beste optie, of een cleaners bedrijf gebruiken![]()
en niet de zeem op de grond laat vallen en weer vrolijk doorgaat met de motorkap af te wrijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard een selecteren die te vertrouwen is
ik vind het heerlijk om te doenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik HAAT autowassen en ik bak er niks van, kan ook niet met een tuin slang ofzo aan de gang hier.
Ik wil niet door de was straat, enige alternatief is laserwash (zonder borstels) of poets bedrijf ofzo maar omdat nou elke 2/3 weken te doen is ook wat overdreven![]()
samen met een vriendje uit de straat wasten wij de auto's in de buurt op zondag voor een 10tje en dan als laatste mijn vaders auto, na 10 autos de hele dag waren we zo gaar dat het altijd een zootje werd bij m'n vaders auto dus kon ie erna nog door de wasstraatquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
mn vader had het voor een 10tje laten doen door mn kleine zusje, want die had toen geen baantje.
Hij heeft het geweten indertijd met zn pontiac
iemand hier al eens een teflon laag laten aanbrengen op zijn autoquote:Op donderdag 15 december 2005 21:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om te doen
die geur in mn auto naderhand, de weerspiegeling van alles om me heen in de lak
Z'n vriendin dacht even dat ze aan de voet van Vesuvius woonde.. Zo pissig werd die gozer... Z'n pa is maar even naar buiten gegaan om alles te regelen, die kerel kon m wel opvreten..quote:
Hebben jullie daar in de buurt niet zo'n autodouche? of een self-wash box?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik HAAT autowassen en ik bak er niks van, kan ook niet met een tuin slang ofzo aan de gang hier.
Ik wil niet door de was straat, enige alternatief is laserwash (zonder borstels) of poets bedrijf ofzo maar omdat nou elke 2/3 weken te doen is ook wat overdreven![]()
wasbox? Jawel maar door mijn onkunde komen de autos er vele malen goorder uit dan toen ze erin gingenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben jullie daar in de buurt niet zo'n autodouche? of een self-wash box?
Je Honda, wat doe jequote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik gaat zo pitten denk.. morgen nog overleven dan is het gelukkig weer weekend..
Ik vond deze die je stuurde geilerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Alfisti het volgende:
GEIL!
* Alfisti pakt de kleenex erbij
truzzelquote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dnek dat ie nog niet af is, op de een of andere manier
om 4:30 mn wekker weertruste
geen idee waar derest isquote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |