quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:00 schreef M5 het volgende:
* morgguhhh
kom ik gister avond thuis uit m'n werk, blijkt dat m'n broer een ongeluk heeft gehad met z'n autohij heeft niets bijzonders gelukkig, straks eens ff langs gaan denk ik.
Volgens mij ben jij net als een vriend van me.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Thanks mr. Alcohol
Ik blijf nog even: iemand verstand van Acrobat?![]()
Ik wil een aantal artikelen printen, maar dat kut ding print alleen p1of ik nu alle pagina's aanvink of p1 t/m p17 aanvink, alleen de eerste wordt geprint
hij mocht wel naar huis toe gelukkig, maar eerst wilden ze dat hij een nachtje zou blijven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hij ligt nog wel in het ziekenhuis?
Succes man
Pff kut manquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef M5 het volgende:
[..]
hij mocht wel naar huis toe gelukkig, maar eerst wilden ze dat hij een nachtje zou blijven.
Sterktequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef M5 het volgende:
[..]
hij mocht wel naar huis toe gelukkig, maar eerst wilden ze dat hij een nachtje zou blijven.
* Fwnk aaitquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Gek.
Ik heb echt nog nooit zo'n last en pijn gehad van mijn buik.
Ik denk dat ik dadelijk maar even naar huis sprint en rustig op de bank ga liggen.
.
Je zit weer in je periode?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Gek.
Ik heb echt nog nooit zo'n last en pijn gehad van mijn buik.
Ik denk dat ik dadelijk maar even naar huis sprint en rustig op de bank ga liggen.
.
Nou, die heb ik net gehad. (3 dagen geleden vanaf?)quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit weer in je periode?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die heb ik net gehad. (3 dagen geleden vanaf?)
Maar er komt inderdaad als het goed is een nieuwe aan.
En die geeft nog wat meer buikpijn met zich mee. Dus ik hoop dat dat het is.
is mij nog niet duidelijk geworden. straks dus ff langs en vragen wat er nou precies gebeurd is. wat ik weet is dat ie met ca. 100 km/h van de snelweg gegleden is en in een sloot naast de berm beland is. maar ik snap niet precies hoe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pff kut man.
3 weken geleden zijn 2 nichten van me met hun man en vriend verongelukt in een Audi A6. Te hard de afslag genomen
. 1 heeft een zware hersenschudding en hij slaapt 22 uur per dag, 1 is zwaar gekneusd en alles doet pijn, 1 kan bijna niet lopen en heeft moeite met plassen doordat z'n nieren een klap hebben gehad, en 1 heeft haar bekken gebroken en moet nu 3 maanden plat liggen
![]()
![]()
![]()
.
Hoe is het van jouw broer gekomen dan...?
Damn....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef M5 het volgende:
[..]
is mij nog niet duidelijk geworden. straks dus ff langs en vragen wat er nou precies gebeurd is. wat ik weet is dat ie met ca. 100 km/h van de snelweg gegleden is en in een sloot naast de berm beland is. maar ik snap niet precies hoe.
Bah.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef M5 het volgende:
[..]
is mij nog niet duidelijk geworden. straks dus ff langs en vragen wat er nou precies gebeurd is. wat ik weet is dat ie met ca. 100 km/h van de snelweg gegleden is en in een sloot naast de berm beland is. maar ik snap niet precies hoe.
voor zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn....
Dat is best hard gegaan dus![]()
Beetje sonde van mn geld en ik was alweer thuis, had verwacht wel iemand online te treffenquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:20 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
waarom ga je dan niet gewoon ipv hier te melden wat je wellicht beter wel had kunnen doen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje sonde van mn geld en ik was alweer thuis, had verwacht wel iemand online te treffen![]()
ik was echt net slapenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje sonde van mn geld en ik was alweer thuis, had verwacht wel iemand online te treffen![]()
geen idee. zou kunnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
@M5 is zijn concentratie verslapt ofso?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef M5 het volgende:
[..]
geen idee. zou kunnen.
dacht ik net ff langs te gaan, is ie gewoon naar z'n werk toe gegaan vandaag
dan vanavond maar.
't laatste denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
okay, hij is of een bikkel, of achtelijk, of het ongeluk viel heel erg mee.
Wat hij zegt ^^quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
okay, hij is of een bikkel, of achtelijk, of het ongeluk viel heel erg mee.
Gelukkig maarquote:
Had ik al gezegd dat ik volgende week ga?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef ook_gek het volgende:
had ik al gezegt dat ik op wintersport wil
ff geld sparen en gaan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef ook_gek het volgende:
had ik al gezegt dat ik op wintersport wil
Dag PNGquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:03 schreef Fwnk het volgende:
effe LFS met mechanicK v 0.5, met 3500 pk driften
Kansloosquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
en voor wie zich verveelt http://www.180cc.tk
Ik heb nog nooit op een scooter geredenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geef je op om mee te doen!
Stref dan maar!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een scooter gereden
vast welquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die heb ik net gehad. (3 dagen geleden vanaf?)
Maar er komt inderdaad als het goed is een nieuwe aan.
En die geeft nog wat meer buikpijn met zich mee. Dus ik hoop dat dat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |