weet niet? Vertel eens, waarom ben je nog wakker.quote:
Trustenquote:
Whehehe en zo willen we het graag zienquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef GizartFRL het volgende:
Weltrusten stelletje insomniacjes.
Morgenvroeg weer naar vrouw en kind toe.
Maar voor die tijd nog even het brandstoffilter vervangen en de bougies checken.
Je bent autogek of niet natuurlijk
trustenquote:
Geen idee... Ik lag heerlijk warm naast Alex... En toch zit ik ineens achter de pc...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet niet? Vertel eens, waarom ben je nog wakker.
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:40 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Geen idee... Ik lag heerlijk warm naast Alex... En toch zit ik ineens achter de pc...
Misschien heb ik een slapeloze nacht.![]()
volgens mij ben je niet op de hoogtequote:
Dat wist ik wel hoor...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
volgens mij ben je niet op de hoogte![]()
Ik slaap al een paar maanden tussen de 3 en 5 uur max.
Ik heb er vaker last van als ik de volgende dag iets spannends moet doen. Morgen heb ik een meeting. Omdat ik het georganiseerd heb, kan ik moeilijk in slaap komen.quote:heb jij er vaker last van? Want dan weet ik wel iets wat werkt. PeuRac heeft het ook geprobeerd en hij heeft als een roos geslapen.
Mijn tip is valdispert. Is op planten basis en je donderd er zo van in slaap. PeuRac is het met me eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:53 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor...
[..]
Ik heb er vaker last van als ik de volgende dag iets spannends moet doen. Morgen heb ik een meeting. Omdat ik het georganiseerd heb, kan ik moeilijk in slaap komen.![]()
Maar ik ben wel benieuwd naar jou tip.
haha ik ben ook anti pillen maar ze hebben in het begin onwijs goed geholpen. Nu niet zo goed meer moet ik zeggen. Ik slaap er iets langer door maar goed beter iets dan niets hequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:02 schreef Sandraugiga het volgende:
Oh... Kom ik aanzetten met mijn kamille thee met honing...En mijn yogaoefeningen.
Maar mijn slaap probleem is gelukkig niet zo hartnekkig dat ik pillen moet gaan slikken.
nou je valt er door in slaap en dat is het enige wat het doet en je slaapt wel diep hoor. Op het moment dat je in slaap gevallen bent doet het niks meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:11 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik heb gehoord dat je juist door pillen veel moeier word. Dat je wel daardoor slaapt, maar niet diep genoeg. Lijkt mij niet echt helpvol. Je wil juist uitgerust zijn, toch?
ik slaap tussen de 3 a 5 uur en 5 uur is echt z'n max en dan ben ik ondertussen regelmatig wakker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:17 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar ben je dan ook uitgerust de dag erna, als je zo'n pil hebt geslikt?
Ja middag dutje ja. Maar voor mij is het nacht rustquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:23 schreef Sandraugiga het volgende:Mijn middagdutjes zijn ook 3 uur! Maar ik word dan wel uitgerust wakker.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef PeuRac het volgende:
Jammer, dan had ik in Deventer beter naar de hoeren kunnen staan, stonden nog wel een paar lekkere bij![]()
Tot morgen, ik ga maar kijken of er nog wat op tv te beleven valt![]()
Wat een boefjes tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
Hier ook ja.
En mensen die dan 80 gaan rijden op de snelweg vanwege wat regen!
Ik was 10 minuten te laat op school, maar het lokaal was nog dicht, ik was de eerste.
Eerder dan de leraar zelfs.
Ja, niemand..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.wie moet jou dan les geven?
luiwammes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, niemand..
Lekker vakantie enzo.
Tsssssquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, niemand..
Lekker vakantie enzo.
Weer zitten zuipen gister?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tsssss
jeugd van tegenwoordig
okay, ik ben ook 1,5 uur later in de bieb dan de planning, en met de bus ipv fiets![]()
^^^^ with stupidquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:21 schreef BoJo het volgende:
ik heb he-le-maal geen zin,
nee, geen druppel gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weer zitten zuipen gister?
Goedemorgen btw
Dom, dom, dom, domquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee, geen druppel gehad.
Sowieso sta ik qua alcohol al veel te lang droog
* Xtreem is terug de kelder in![]()
Thanks mr. Alcoholquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dom, dom, dom, dom!
Succes man!
Je kan toch aangeven welke pagina's je wil printen? doe dan p1 - p17quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Thanks mr. Alcohol
Ik blijf nog even: iemand verstand van Acrobat?![]()
Ik wil een aantal artikelen printen, maar dat kut ding print alleen p1of ik nu alle pagina's aanvink of p1 t/m p17 aanvink, alleen de eerste wordt geprint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |