ik bied me aan als monteurquote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Wat zijn je plannen, auto zoeken, of geld inbrengen of auto prepareren?
Ik ga woensdag op vakantie, skieen (quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef ook_gek het volgende:
hermandeperman wanneer gaan we nou eens stappen dan![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga woensdag op vakantie, skieen () dus het wordt in 2006
hmm interesting, hoef ik alleen in zo'n wasbox alles eraf te spuiten en dan met zo'n waterblade eraf drogen en klaar. Hmmm...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef vlad het volgende:
[..]
jepen hoge drukreiniger. Ze beweren dat je alleen een vochtige lap nodig bent en het vuil er zo af veegt, maar daar geloof ik niet aan. Maar goeie optie om te doen
![]()
dat beweren ze inderdaad, maar val mij er niet op staan als het stiekem niet zo isquote:Op donderdag 15 december 2005 23:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm interesting, hoef ik alleen in zo'n wasbox alles eraf te spuiten en dan met zo'n waterblade eraf drogen en klaar. Hmmm...![]()
ja best wel heel ergquote:Op donderdag 15 december 2005 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij ook zin om te skieen of niet?
wanneer kwam je naar huis?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:09 schreef vlad het volgende:
[..]
dat beweren ze inderdaad, maar val mij er niet op staan als het stiekem niet zo is![]()
ik steun jou mentaalquote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef BoJo het volgende:
maar het is dus ik rijden, mark ouwehoeren, gizart en vlad sleutelen?![]()
Je ziet er bijna niets meer vanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb jij de tandenfee al gesproken of mis je nog steeds wat stukkies ?
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ziet er bijna niets meer van
Lijkt het je niet beter om te gaan slapen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
nog leuke tandarts assistente gezien, want je weet, het is altijd lente lalala
Maar das dan ook een sterk nummer.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lijkt het je niet beter om te gaan slapen?
99 meer dan 106quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Maar das dan ook een sterk nummer.
permbanquote:
vlammetje erbijquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef M5 het volgende:
goeie avond!
* heeft vandaag ff een koppeling weg gebrand op 't werk.![]()
had ik daar maar tijd voor ouwequote:Op donderdag 15 december 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
Fugie, nog geneukt?
ja is beter dan al die wiet shit, moet je ook eens proberenquote:
Zeiksnorquote:Op donderdag 15 december 2005 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
De vorige SC van Sjoewe klopt echt niets van
In de TT staat: 885 Nm
In de tekst staat: 865 Nm
En het nummer had moeten zijn: 685
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |