pics?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb net m'n kettingkast gerepareerd met een AH-boodschappentas
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb net m'n kettingkast gerepareerd met een AH-boodschappentas
ik hou m'n bek wel hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 18:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit gaat weer een lange en vervelende avond worden op MSN
dankje dan kan ik tegelijk fokken en naar de kalender kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster post de kalender
[afbeelding]
doe ff rustigquote:Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Bijna weekend gelukkig
Heb godver niet eens tijd gehad om die tuner te bellen
Heb alle regels op de weg overtreden om overal op tijd te komen
Kutplanner bij ons op het werk
ff dit ff dat ff zus ff zo. Ik wil geen ff meer horen!
Neuh, geen zin inquote:
Toen ik gisteravond naar huis fietste op mijn "nieuwe" fiets tyfstraalde ineens de hele kettingkast in 10 stukken op de straatquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wil je er over praten?Dat kunnen ze wel waarderen hier denk ik
![]()
dat is radicaal gelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 19:27 schreef Mukie het volgende:
meer slecht nieuws
mn carpoolbuddy, maatje en directe collega heeft per direct ontslag genomen vandaag
Zoooooo balen
hoezo dat danquote:Op donderdag 15 december 2005 19:27 schreef Mukie het volgende:
meer slecht nieuws
mn carpoolbuddy, maatje en directe collega heeft per direct ontslag genomen vandaag
Zoooooo balen
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Da's dan de eerste avond deze week
* Alfisti kietelt de Bojo
Jups al een kleine 3 jaar elke dag.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is radicaal gelijk
reed je daar elke mee naar het werk?
hij heeft vanmorgen gehoord dat ie aangenomen is als systeembeheerder in een bedrijf in heerlen.quote:
klotequote:Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
hij heeft vanmorgen gehoord dat ie aangenomen is als systeembeheerder in een bedrijf in heerlen.
en is de Duitse zandbaktheorie van de afdeling voicenet (telefonie) zat.
Geef hem geen ongelijk, maar missen zal ik hem zeker wel. We waren een hecht op elkaar ingespeeld team
kut zegquote:Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
hij heeft vanmorgen gehoord dat ie aangenomen is als systeembeheerder in een bedrijf in heerlen.
en is de Duitse zandbaktheorie van de afdeling voicenet (telefonie) zat.
Geef hem geen ongelijk, maar missen zal ik hem zeker wel. We waren een hecht op elkaar ingespeeld team
geen zin in uitwerktijd, who can blame himquote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef Xtreem het volgende:
ieuw.
Mukie:da's minder. Waarom zo spontaan?
Ik ben vanaf 01-01 geen chauffeur meer
Dus als iemand nog een kantoorbaantje weet wat fatsoenlijk betaald voor 1 dag in de weekk:
praat maar eens met mukiequote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef Xtreem het volgende:
Dus als iemand nog een kantoorbaantje weet wat fatsoenlijk betaald voor 1 dag in de weekk:
super voor hem dat is zeer zeker waarquote:
helpdeskwerk nodig?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef Xtreem het volgende:
ieuw.
Mukie:da's minder. Waarom zo spontaan?
Amsterdams accent: wat schuift het?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
helpdeskwerk nodig?
ow en heb je meer ervaring in systeembeheer, voicenet en userservicedesk op 1e, 2e en 3e graad, dan mag je mn collega worden
nee hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef vlad het volgende:
ik zou gister mijn e-ticket krijgen maar hij staat vandaag nog steeds niet op inetalleen eentje voor volgende maand
![]()
ben ik te ongeduldig?![]()
gewone callcenter agent was 1400 dacht ik voor 40u werk.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdams accent: wat schuift het?
brutoquote:Op donderdag 15 december 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
gewone callcenter agent was 1400 dacht ik voor 40u werk.
extra provisie etc niet meegerekend
voor bijna niets doen? Easy moneyquote:
1400 bruto... wat blijft daar ongeveer netto van over?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
gewone callcenter agent was 1400 dacht ik voor 40u werk.
extra provisie etc niet meegerekend
Ik wil ook niks doen en geld verdienenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor bijna niets doen? Easy money
Aan provisie kun je bij sommige projecten je salaris drbij verdubbelen.
Dus je moet dat als basis zien en een kleine 250 standaard er bovenop
geen id, ik werk als it-medewerkerquote:Op donderdag 15 december 2005 19:53 schreef vlad het volgende:
[..]
1400 bruto... wat blijft daar ongeveer netto van over?
dus het grote geld zit bij jouquote:Op donderdag 15 december 2005 19:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen id, ik werk als it-medewerker
Daar heb ik idd ook altijd zo'n hekel aan dat dat nooit duidelijk is. Bruto daar betaal ik nl mn rekeningen niet meequote:Op donderdag 15 december 2005 19:59 schreef vlad het volgende:
[..]
dus het grote geld zit bij jou![]()
ik hoopte gewoon op richtwaardeik weet wat ik bruto ga verdienen maar wil graag weten wat ik er netto van over hou
![]()
bruto loon zuigtquote:Op donderdag 15 december 2005 20:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook altijd zo'n hekel aan dat dat nooit duidelijk is. Bruto daar betaal ik nl mn rekeningen niet meeMaar zooooveel verdien ik nu ook weer niet. Verdien wel lekker voor een meid met alleen middelbaar
mag wel duidelijk zijn dat ik geen interesse hebquote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor bijna niets doen? Easy money
Aan provisie kun je bij sommige projecten je salaris drbij verdubbelen.
Dus je moet dat als basis zien en een kleine 250 standaard er bovenop
Dat is dus als callcenteragent, niet als IT-medewerker, dan zit je een stuk hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |