Maakt niet uit naar welke muziek je luister het geluid word er veel voller van. Ja die vorige subwoofer, 2x 10inch woofers 2x 400 wattquote:Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, ja ik weet niet wat voor muziek je luistert, maar ik vind een subwoofer meestal echt heel erg storend
En velgen![]()
Whehe, tja zolang het maar niet zo'n bonkerig geval is, dat je netvlies lostrilt omdat je zonodig iedereen in de straat wilt laten horen dat jij wel van MAsters of Hardcore houdtquote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maakt niet uit naar welke muziek je luister het geluid word er veel voller van. Ja die vorige subwoofer, 2x 10inch woofers 2x 400 watt, daar kreeg ik koppijn van dus die had ik op het laatst maar op 25% staan ofzo
![]()
In m'n 205 heb ik een clarion compo setje, oude muziek (lees CCR etc. ) klinkt prima maar ik mis toch de lagere tonen bij derest van de (pop/top40) muziek.
nee alsjeblieft nietquote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, tja zolang het maar niet zo'n bonkerig geval is, dat je netvlies lostrilt omdat je zonodig iedereen in de straat wilt laten horen dat jij wel van MAsters of Hardcore houdt
Ik heb afgesproken dat ik binnenkort met een paar maten weer eens naar zo'n feest gaquote:Op donderdag 15 december 2005 15:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet![]()
Ik hou wel van de oude meuk maar ook top40 enzo, redelijk brede smaak. Maar hardcore ben ik een beetje overheen![]()
Welke danquote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken dat ik binnenkort met een paar maten weer eens naar zo'n feest ga![]()
![]()
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rebus
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Ik ga vanavond naar de Ramroosjes, de Heideroosjes die alleen maar ramones covers gaan spelenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk ook een feestje maar heb besloten daar niet heen te gaan.
Goed van mij he
Coolquote:Op donderdag 15 december 2005 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de Ramroosjes, de Heideroosjes die alleen maar ramones covers gaan spelen![]()
Gelukkig groeien de meesten eroverheenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet![]()
Ik hou wel van de oude meuk maar ook top40 enzo, redelijk brede smaak. Maar hardcore ben ik een beetje overheen![]()
Als mijn gestel nu niet zo verrotte pijn zou doen was het helemaal toppiequote:
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk ook een feestje maar heb besloten daar niet heen te gaan.
Goed van mij he
Zit jij al aan de silverbird?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gelukkig groeien de meesten eroverheen
Echwelquote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Maar het was vast niet je eigen keuze
Heb je er nog steeds zo'n last van dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als mijn gestel nu niet zo verrotte pijn zou doen was het helemaal toppie
okay, half je eigen keuzequote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echwel
Ik voel me zo gaar dat het momenteel niet verstandig is er nog meer bier in te mieteren
Gisteravond partijtje wiskey gedronken daar wordt je niet goed van
Minder dan gisterenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds zo'n last van dan?
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heeft een maat van mij ook ja, zo'n Lacie. Goed spul!
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik hoop het ook
Heb verder niet naar reviews of andere meuk gezocht, maar vond em gewoon mooi
Prima shit ouwe, en vanavond wel de live show checken ehquote:
quote:
Nee dusquote:De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw.
Uiteraardquote:Op donderdag 15 december 2005 15:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prima shit ouwe, en vanavond wel de live show checken eh
Ik snapte er al geen tyfus van waarom Hugo vroeg naar m'n wachtwoord, maar hij vroeg het aan jouquote:
beter kijken brakke haasquote:Op donderdag 15 december 2005 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik snapte er al geen tyfus van waarom Hugo vroeg naar m'n wachtwoord, maar hij vroeg het aan jou.
Wat was d'r mis?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef ook_gek het volgende:
zo was ik weer
Huisje was niks helaas dus dat gaat niet door.
En Fugie ik heb al de hele week weekend
uber klein.quote:
NEE?! Vertel gekquote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef ook_gek het volgende:
had ik al gezegt dat ik me verveel en dat ik op wintersport wil
nou ja het zit zo. Ik weet niks om te doen en dat noemt men verveling kennelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |