Moet je Tjabbo even bellen, dat is de ultieme wat te doen bij verveling op kantoor expertquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je Tjabbo even bellen, dat is de ultieme wat te doen bij verveling op kantoor expert
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:22 schreef BazzoS het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=4UMCKQNR
Jofunu met een carbon hood
Mja met een 1.5 kofiemolen is ieder grammetje minder natuurlijk al voordeelquote:
Kreukelzonequote:Op donderdag 15 december 2005 13:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zal wel zeer aan je voeten doen denk ik
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ideetip 6: Sleep bij verveling een compleet bankstel uit de kelder van een studentenhuis naar een aangelegen grasveld, kruidt het geheel een beetje met een litertje of wat licht ontvlambare vloeistof, neem plaats op het dak van het studentenhuis met een krat bier, kijk hoe de vlammen meer dan 8 meter de lucht in schieten, de spuitgasten de fik niet kunnen vinden en tenslotte ze met 8 man het tot een meter hoog gereduceerde vuurtje komen blussen.
Vermaak is zo eenvoudig
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je Tjabbo even bellen, dat is de ultieme wat te doen bij verveling op kantoor expert
welk huis?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef ook_gek het volgende:
vanmiddag om 4 uur afspraak met de makelaar om te kijken naar dat huis![]()
Dat huis wat hij gisteren poste, mooie huur etage in Den Haag, voor héél weinigquote:
niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat huis wat hij gisteren poste, mooie huur etage in Den Haag, voor héél weinig![]()
Veel plezier mark![]()
ervaring?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, dat vind ik maar niets![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ideetip 6: Sleep bij verveling een compleet bankstel uit de kelder van een studentenhuis naar een aangelegen grasveld, kruidt het geheel een beetje met een litertje of wat licht ontvlambare vloeistof, neem plaats op het dak van het studentenhuis met een krat bier, kijk hoe de vlammen meer dan 8 meter de lucht in schieten, de spuitgasten de fik niet kunnen vinden en tenslotte ze met 8 man het tot een meter hoog gereduceerde vuurtje komen blussen.
Vermaak is zo eenvoudig
neequote:
Anders ga je op Autostyle alvast allemaal nutteloos plastc bestellenquote:
Als ik iets heb afgeleerd dan is dat het welquote:Op donderdag 15 december 2005 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Anders ga je op Autostyle alvast allemaal nutteloos plastc bestellen
Wat jammer nouquote:Op donderdag 15 december 2005 15:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik iets heb afgeleerd dan is dat het wel![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat jammer nou
edit: kut imagesshack
Dan deze maar
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat jammer nou
edit: kut imagesshack
Dan deze maar
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe, ja ik weet niet wat voor muziek je luistert, maar ik vind een subwoofer meestal echt heel erg storendquote:Op donderdag 15 december 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
Ik moet hem natuurlijk ff goed zien en in geleefd hebben maar de plannen nu staan op:
-ICE (iets beter dan de standaard simpele speakertjes en toch weer een subwoofer maar kleiner en minder overdreven dan de vorige)
-Mooie pookknop, heb mooie gezien van MOMO, liefst met zoveel mogelijk leer ipv flashy shit
-kijken of de bluetooth car kit werkt en anders wellicht eruit slopen en verkopen of ruilen tegen een Neukia versie![]()
-van de zomer 2 maatjes grotere velgen.
Enne tussentijds het normale onderhoud.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |