In het hoscht van den nacht natuurlijk,quote:Op donderdag 15 december 2005 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de A28 ?? Best lef hebben, zou ik eerst een paar keer heen en weer rijden checken of ze niet staan te flitsen![]()
dat overtref ik natuurlijk never nooit nietquote:Op donderdag 15 december 2005 10:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
In het hoscht van den nacht natuurlijk,
dan is er best wat mogelijk op de A28
[afbeelding]
Hardstikkequote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
in het echt ben je ineens wel boeiend en grappig?!
270?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
In het hoscht van den nacht natuurlijk,
dan is er best wat mogelijk op de A28
[afbeelding]
Weet ik, maar dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 15 december 2005 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat overtref ik natuurlijk never nooit niet![]()
wh00tquote:Op donderdag 15 december 2005 10:06 schreef BoJo het volgende:
Whoohoo, Paul heeft me gebelt en de boel kort gesloten. zaterdag ga ik hem ophalen![]()
Ik heb zelfs minder pk dan m'n Jeep hadquote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat hoeft ook niet
Precies, en dat gewicht doet het 'emquote:Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs minder pk dan m'n Jeep had![]()
Maar ook 500 kilo lichter![]()
he een gele pagani zonda. Dat zie je ook niet vaak.quote:
disciplinequote:Op donderdag 15 december 2005 10:42 schreef PeuRac het volgende:
ooh, ik zou vandaag mn kamer opruimen en een aantal sollicitaties schrijven, maar ik heb niet zo'n zin, kan iemand ff het forum plat gooien ofso![]()
Thuis heb ik daar een zwaar gebrek aan, maar als ik aan het werk ben totaal nietquote:
Ja dat vergeet ik nooit weerquote:Op donderdag 15 december 2005 10:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Herken je em nu wel in 1 oogopslag?
Dat doen ze idd nogal vaak. Dus eerst checken kan een hoop leed voorkomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de A28 ?? Best lef hebben, zou ik eerst een paar keer heen en weer rijden checken of ze niet staan te flitsen![]()
Als je dat ziet snap je toch niet dat er nog mensen een 360 gekocht hebbenquote:
Mja dat zijn dan gewoon paupers met minder geldquote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je dat ziet snap je toch niet dat er nog mensen een 360 gekocht hebben![]()
Tanden op elkaar een doorsparen zeg ik je!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mja dat zijn dan gewoon paupers met minder geld
En zo is het maar net!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tanden op elkaar een doorsparen zeg ik je!
Rellen voor de deurquote:Op donderdag 15 december 2005 12:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja..
alles werkt goed, weinig telefoon, weinig klanten
ik hoop op stilte voor de storm
Heb je in ieder geval iets om naar te kijkenquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 15 december 2005 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval iets om naar te kijken![]()
Ideetip 6: Sleep bij verveling een compleet bankstel uit de kelder van een studentenhuis naar een aangelegen grasveld, kruidt het geheel een beetje met een litertje of wat licht ontvlambare vloeistof, neem plaats op het dak van het studentenhuis met een krat bier, kijk hoe de vlammen meer dan 8 meter de lucht in schieten, de spuitgasten de fik niet kunnen vinden en tenslotte ze met 8 man het tot een meter hoog gereduceerde vuurtje komen blussen.quote:
ik denk dat ik het prefereer om gewoon te werken op een door de weekse dagquote:Op donderdag 15 december 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ideetip 6: Sleep bij verveling een compleet bankstel uit de kelder van een studentenhuis naar een aangelegen grasveld, kruidt het geheel een beetje met een litertje of wat licht ontvlambare vloeistof, neem plaats op het dak van het studentenhuis met een krat bier, kijk hoe de vlammen meer dan 8 meter de lucht in schieten, de spuitgasten de fik niet kunnen vinden en tenslotte ze met 8 man het tot een meter hoog gereduceerde vuurtje komen blussen.
Vermaak is zo eenvoudig
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ideetip 6: Sleep bij verveling een compleet bankstel uit de kelder van een studentenhuis naar een aangelegen grasveld, kruidt het geheel een beetje met een litertje of wat licht ontvlambare vloeistof, neem plaats op het dak van het studentenhuis met een krat bier, kijk hoe de vlammen meer dan 8 meter de lucht in schieten, de spuitgasten de fik niet kunnen vinden en tenslotte ze met 8 man het tot een meter hoog gereduceerde vuurtje komen blussen.
Vermaak is zo eenvoudig
Saaie lul dat je bentquote:Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik denk dat ik het prefereer om gewoon te werken op een door de weekse dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |