Ja, maar ik word morgen en overmorgen toch echt weer hier in Nederland verwachtquote:Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef ElisaB het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat je dan al een heel eind op weg was in de goede richting
Wat doet u uberhaupt hier, mevrouw?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:49 schreef ElisaB het volgende:
Vol... drie minuten nadat ik zo'n onopvallende TVP had gepost. Lekker dan
Look on the bright side: dan heb je in elk geval vast de weg verkendquote:Op woensdag 14 december 2005 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Ja, maar ik word morgen en overmorgen toch echt weer hier in Nederland verwacht![]()
dat zei ik dus alquote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op de site van CNN krijg ik geen relevante artikelen over Lima gevonden...
ik zou zeggen: indien k_man, dan kans op rellen > k_manquote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef k_man het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat ik garant sta voor relletjes?
Indien k_man, dan rel?
Ik zocht eigenlijk naar het woord 'inburgeren', maar de avondkoffie is nog niet helemaal ingewerkt, dus ik ben nog niet helemaal scherpquote:
Toch ben ik nog altijd erg benieuwd naar dat artikel. Niet dat ik je niet geloof, maar zo welvarend is Lima echt niet.quote:
Dat is inderdaad wel verstandig, gezien het feit dat er een kritische FOK! afvaardiging meegaat de volgende keerquote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef ElisaB het volgende:
Look on the bright side: dan heb je in elk geval vast de weg verkend
Tja, het waren analisten natuurlijk... die zien overal brood in.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch ben ik nog altijd erg benieuwd naar dat artikel. Niet dat ik je niet geloof, maar zo welvarend is Lima echt niet.
En ik zie ook al geen reisverslag.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een studiedag ergens in de achterstandswijken van Antwerpen... helaas geen camera bij me
Dat hoor ik ook niet elke dag.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eindhovuh de gekstuh
Wat moest je in Ehv?
Peru zal vast niet het enige land zijn waar dat spul verkrijgbaar is. Daarnaast is 'n investering waardeloos als Garcia straks de verkiezingen wint.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, het waren analisten natuurlijk... die zien overal brood in.![]()
Ik kan me dus voorstellen dat ze verwachten dat de prijs van edelmetalen nog wel even zal blijven stijgen en Peru op dit moment het land is waar je dat nog makkelijk en goedkoop kan krijgen. Maar dat is slechts een gok.
Tja, als ik van alles dat op een uurtje treinen ligt een reisverslag moet gaan maken...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
En ik zie ook al geen reisverslag.
Die blonde.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dan wel in TRV condities:
[afbeelding]
Doe je dat niet dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, als ik van alles dat op een uurtje treinen ligt een reisverslag moet gaan maken...![]()
Ja hejje, je zit in TRV of niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, als ik van alles dat op een uurtje treinen ligt een reisverslag moet gaan maken...![]()
ik ga nu naar de keuken... ik kom zo terug met het reisverslagquote:Op woensdag 14 december 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hejje, je zit in TRV of niet.![]()
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zit er nu alweer iemand aan de titel te kloten? 2e keer op rij al.
Jij hébt toch helemaal geen keuken?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik ga nu naar de keuken... ik kom zo terug met het reisverslag
Die voorste, samen met die brunette erachter.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
welke van de twee wil je hebben?
En nou moest ik toch écht drie keer kijken om te zien wat daar stondquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
KUTTITEL
Echt waar man?quote:
is dat nou al weer zo'n nieuwe mobiele telefoon providerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
KUTTI-TEL
Het ziet er met caps wel een beetje apart uit inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nou moest ik toch écht drie keer kijken om te zien wat daar stond
GMTAquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:
En nou moest ik toch écht drie keer kijken om te zien wat daar stond
In aanbouw.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij hébt toch helemaal geen keuken?![]()
Nee, ik heb ondertussen wel een keuken. Je bent in de war met Lucille, die was ook aan het verbouwen, maar heeft nog altijd geen badkamerquote:
*ziet nog geen topic.quote:
Collega's zijn er niet om op te eten, maar om samen mee te werkenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
Godjezus er werkt toch een lekkere collega bij ons op het werk.
Snel actie ondernemen dan maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
Godjezus er werkt toch een lekkere collega bij ons op het werk.
Ze heeft een vriend.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Snel actie ondernemen dan maar.
Alles kan kapot.quote:
... maar ik heb Häagen-Dazs Vanilla Caramel Browniequote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef k_man het volgende:
Ah, DT is er weer. Dan kan ik veilig boodschappen gaan doen.
En ze heeft ermee al een "pauze" van inmiddels 5 week.quote:
Dan heb je gewoon een hele goede kans om die relatie het laatste zetje richting het archief te geven.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ze heeft ermee al een "pauze" van inmiddels 5 week.![]()
Maar ze woont niet in de buurt.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een hele goede kans om die relatie het laatste zetje richting het archief te geven.
Echt niet. Je kunt het niet eens spellen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... maar ik heb Haägen-Dazs Vanilla Caramel Brownie![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef k_man het volgende:
Echt niet. Je kunt het niet eens spellen.
Om met de woorden van K_man te spreken: "Daar voel je weinig van".quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar ze woont niet in de buurt.![]()
en zij ook nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Om met de woorden van K_man te spreken: "Daar voel je weinig van".
Vergeet je bonuskaart nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef k_man het volgende:
Maar goed, ik ging boodschapsels halen.
Oh en eigenlijk vind ik het best wel aso om haar te melden dat ik haar beter wil leren kennen terwijl ze nog aan de vriend zit....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Om met de woorden van K_man te spreken: "Daar voel je weinig van".
quote:
Zoiets moet je ook gewoon doen, niet melden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh en eigenlijk vind ik het best wel aso om haar te melden dat ik haar beter wil leren kennen terwijl ze nog aan de vriend zit....
"Hoi, ik ben Jaguarized, je nieuwe vriend."quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook gewoon doen, niet melden.
En dan ook nog voorstellen met m'n foknaam.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef k_man het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Jaguarized, je nieuwe vriend."![]()
* mompelt iets over Diemen-Zuidquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met in het achterhoofd de gedachte dat ze officieel nog een vriend heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
D'r zijn Fok!kers die dat doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan ook nog voorstellen met m'n foknaam.![]()
Fokmeet in Parijs.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
D'r zijn Fok!kers die dat doen.
Hey, jij ging toch boodschappen doen? Of wacht je tot je koelkast vanzelf naar de supermarkt loopt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef k_man het volgende:
"Hoi, ik ben Jaguarized, je nieuwe vriend."![]()
Ze heeft niet voor niets een pauze van 5 weken. Da's niet omdat ze het zo enorm gezellig hebben met elkaarquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met in het achterhoofd de gedachte dat ze officieel nog een vriend heeft.
Ik ben ook echt een ramp in dit soort dingen.![]()
Volgens mij wil ie naar de Edah, die tot 22.00 open is.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hey, jij ging toch boodschappen doen? Of wacht je tot je koelkast vanzelf naar de supermarkt loopt?
Lange Fransquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* mompelt iets over Diemen-Zuid
En ze zien elkaar eens in de week.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niets een pauze van 5 weken. Da's niet omdat ze het zo enorm gezellig hebben met elkaar
Ik ben altijd wel goed in het stoken in andermans relatie.
Toch biedt het allemaal wel perspectieven als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ze zien elkaar eens in de week.![]()
Officieel nog wel...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
Met in het achterhoofd de gedachte dat ze officieel nog een vriend heeft.
De Edahquote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wil ie naar de Edah, die tot 22.00 open is.![]()
Morgenochtend in alle vroegte weer pallets sorteren?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga zometeen slapen tot 'n uur of 03.00.
Jij misschien, ik niet. Ik moet nog wat telefoontjes plegen en vanwege het tijdverschil is het makkelijker als ik dat rond 'n uur of 03.00 doe.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Morgenochtend in alle vroegte weer pallets sorteren?
Ze zou me nog net niet inlichten als het uit was.quote:
Mwoah, ik denk niet dat ik knap genoeg ben voor d'r.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch biedt het allemaal wel perspectieven als ik het zo hoor.
Beetje meer zelfvertrouwen he. Een beetje interesse tonen in deze (voor haar) barre tijden doet het altijd goed.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk niet dat ik knap genoeg ben voor d'r.![]()
hopelijk gaat het beter als gisteren:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij veel plezier met je pallets morgen.
Dank je! Rond 'n uurtje of 5 ben ik er wel weer.quote:
Morgen maar weer hard oefenen, treintje.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
hopelijk gaat het beter als gisteren:
[afbeelding]
Ah dan ben ik net mijn boterhammetje aan het nuttigen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dank je! Rond 'n uurtje of 5 ben ik er wel weer.
Slaap lekker, kersjequote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Morgen maar weer hard oefenen, treintje.
De interesse is er wel van mijn kant.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Beetje meer zelfvertrouwen he. Een beetje interesse tonen in deze (voor haar) barre tijden doet het altijd goed.
Samen naar Eindhoven. Wat romantisch.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De interesse is er wel van mijn kant.Morgen werkt ze ook weer.
Even informeren morgen of ze met me meemag naar Eindhoven.
![]()
Nou ja, daar kan zij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Leonie.
Neuh op zich niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, daar kan zij ook niks aan doen.
Lief he?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Samen naar Eindhoven. Wat romantisch.![]()
Ik heb al gestemd.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Douwe het volgende:
Waar een rel is, is k_man.
Krijg ik nu een nominatie voor beste TRV quote?![]()
Mja, ik moet nog stemmen, dus...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Douwe het volgende:
Waar een rel is, is k_man.
Krijg ik nu een nominatie voor beste TRV quote?![]()
In theorie zou je ook gewoon logisch kunnen nadenken.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef k_man het volgende:
Dus in theorie zou ik op Douwe kunnen stemmen.
Yo!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef Douwe het volgende:
Ey! }-|
Alsof ik op jou en je tegeltjeswijsheden zou stemmen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In theorie zou je ook gewoon logisch kunnen nadenken.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof ik op jou en je tegeltjeswijsheden zou stemmen.![]()
quote:Het is altijd raak bij de ochtendstond:
nat op de bril en droog in de mond!
Eindhoven is ook wel 'n eindje vanaf Groningen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dan ben ik net mijn boterhammetje aan het nuttigen.![]()
Pardon???quote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
last van het Amsterdam- syndroom?
je weet wel, dat syndroom van alle omhooggevallen provincialen die alles wat ze in Amsterdam vinden, met 'hip' aanduiden.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Pardon???
Grappige was dat ik dat vroegâh (onder de rook van Rotterdam) altijd wel vond inderdaad. In de praktijk valt het mee. Al kom je in Amsterdam óók de allerfoutste überhippe mensen tegen, dat wel...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
last van het Amsterdam- syndroom?
Klinkt een beetje als dat R'dam syndroom waar de provincialen het allemaal geweldige architectuur vinden, maar wat eigenlijk gewoon als lelijke betonbouw wordt beschouwd door de mensen die er vandaan komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:40 schreef DutchTrain het volgende:
je weet wel, dat syndroom van alle omhooggevallen provincialen die alles wat ze in Amsterdam vinden, met 'hip' aanduiden.
Osdorp= hippe buurt
IJburg = hippe architectuur
Waterlooplein = hippe markt
etc. enz. usw.
Mwoah, werk begint in Utrecht.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eindhoven is ook wel 'n eindje vanaf Groningen.Nu even babbelen, straks om 06.30 ontbijten en daarna om 07.30 naar mijn werk.
Jazeker.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef Douwe het volgende:
Heb je Leonie nog gezien?
Euh nee.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:40 schreef Douwe het volgende:
Oe! Je hebt dus stille hints gegeven?
Ja, als dat geen ik-wil-je-en-wel-nu-per-direct-opmerking is, weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:44 schreef Douwe het volgende:
Wel toch? Je hebt gevraagd hoe het maar relatie is!
hmm, je bent het met me eensquote:Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Klinkt een beetje als dat R'dam syndroom waar de provincialen het allemaal geweldige architectuur vinden, maar wat eigenlijk gewoon als lelijke betonbouw wordt beschouwd door de mensen die er vandaan komen.
Na drie keer lezen snapte ik die zin nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:44 schreef Douwe het volgende:
Wel toch? Je hebt gevraagd hoe het maar relatie is!
hier in Rotterdam heb je eigenlijk alleen de fout-hippe reclame- en communicatie hippe wannabe's. In Den Haag uiteraard de politieke brallers (evt. geďmporteerd uit Leiden).quote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef Hik het volgende:
Grappige was dat ik dat vroegâh (onder de rook van Rotterdam) altijd wel vond inderdaad. In de praktijk valt het mee. Al kom je in Amsterdam óók de allerfoutste überhippe mensen tegen, dat wel...
Oh niks bijzonders, ik denk ik zwaai ff.quote:
New York is altijd al hip.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zijn eigenlijk de 'hippe' reisbestemmingen?
Huh? Waarquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef k_man het volgende:
Jullie zijn vast al weer vergeten dat ik in Rotterdam vroeg of de plek waar we appeltaart zouden gaan eten wel een beetje hip was, hč?
Toch? Toch?
Hamburg.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was wel Dudok taart, want LOOS is van Dudok!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef k_man het volgende:
Ik had de worteltjestaart.
Echter bij LOOS.
Trusten dan maar hequote:
In één keer goed... we zijn dus maar even wat gaan drinken bij Dudok... met de Dudok bitterballen uiteraardquote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef ElisaB het volgende:
Rotterdam, hip, appeltaart: ik zeg Dudok
Moet je de worteltjestaart nemen; errug lekker
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hamburg.
Huh?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In één keer goed... we zijn dus maar even wat gaan drinken bij Dudok... met de Dudok bitterballen uiteraard![]()
Van eten is niets meer gekomen... we waren niet hip genoeg om geholpen te worden door het personeel, dat met elkaar praten veel belangrijker vond amsterdamse toestanden![]()
Ik dacht Helsinki, de werkelijkheid viel tegen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Organiseer het maar. Alleen zit ik dan in Chili.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik stel een Bossche-Bollen-Meet voor halverwege januari.
Wat toevallig nou.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Organiseer het maar. Alleen zit ik dan in Chili.![]()
dan ben ik jarigquote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik stel een Bossche-Bollen-Meet voor halverwege januari.
Ik wilde de 14e voorstellen, 2 dagen voor je verjaardag.quote:
ik heb bij hip meer associaties als Reykjavik, New Orleans (tot voor kort in ieder geval) en Melbournequote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik dacht Helsinki, de werkelijkheid viel tegen.
Ik denk aan Curitiba, Togo, Noord Korea.
Maar de echte hippe steden zijn natuurlijk London, NYC en Tokyo. Alhoewel Hamburg, Dusseldorf en München ook wel bijzonder hip zijn.
Uiteindelijk ga ik dan maar voor Zürich (zie: http://www.picture-newsletter.com/streetparade/ en ook het artikel in Rails)
Wel een tegenvaller dat jij er dan niet bent...quote:
een keer binnen nederland ???quote:Op donderdag 15 december 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
Nee maar serieus, het lijkt me wel leuk om eens een meet te organiseren binnen Nederland en waar ook een aantal prominente TRV'ers kunnen komen. Ik kom nu elke dag door Den Bosch en heb sinds kort mijn eerste BB er door heen gejaagd en dat smaakt naar meer.
1 of een (lidwoord) ?quote:
Ik meldde hier eerder dat ik naar een hippe plek met hippe mensen ging; ElisaB had het daarop over Dudok, dat werd door mij bevestigd, daar kom ik dus net vandaan. Amsterdamse toestanden slaat op het feit dat het personeel in restaurants bij voorkeur de deur op slot houden, want klanten is wel het meest lastige wat je in je restaurant kunt hebben (zoals ook vaak in reisverslagen over Amsterdam terug te vinden is)quote:
Ik heb er nog niet eentje binnen NL meegemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef qwerty_x het volgende:
ik bedoelde eigenlijk:
hoezo eens binnen Nederland ?
het is altijd binnen Nederland
(afgezien van die laatste keer dan, toen enkele enthousiastelingen op de TGV stapten)
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef Vogue het volgende:
Ja, en een TRV meet in Brabant is ook niet zo'n slecht idee![]()
quote:een muts op m'n hoofd
m'n kraag staat omhoog
't is hier ijskoud
maar gelukkig wel droog
de dagen zijn kort hier
de nacht begint vroeg
de mensen zijn stug en d'r is maar een kroeg
als ik naar m'n hotel loop, na een donkere dag
dan voel ik m'n huissleutel diep in m'n zak
Refr.
en ik loop hier alleen in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht
ik mis hier de warmte van een dorpscafe
de aanspraak van mensen met een zachte 'g'
ik mis zelfs 't zeiken op alles om niets
was men maar op brabant zo trots als een fries
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou
Refr.
Ik loop hier alleen in een te stille stad
De peel, en de kempen en de meijerij
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij
Ik loop hier alleen in een te stille stad
ik vind het best; wanneer kan ik de volgeboekte charter verwachten ?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef Douwe het volgende:
Goed, een Rio meet, dus? Gratis onderdak bij qwerty?
Ik stem eerst voor een animocheck. Wanneer schikt het?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik vind het best; wanneer kan ik de volgeboekte charter verwachten ?
Ergens tussen 20 juni en 10 juli ben ik misschien in Rioquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik stem eerst voor een animocheck. Wanneer schikt het?
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef Douwe het volgende:
Goed. We hebben een datum én een locatie. Deelnemers so far: DutchTrain, Douwe en uiteraard qwerty. Jag, kom je ook even over uit N-Z?
Nog worteltjestaart genomenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:02 schreef DutchTrain het volgende:
In één keer goed... we zijn dus maar even wat gaan drinken bij Dudok... met de Dudok bitterballen uiteraard![]()
Nu weet ik weer waarom ik eigenlijk niet graag in Dudok kwamquote:Van eten is niets meer gekomen... we waren niet hip genoeg om geholpen te worden door het personeel, dat met elkaar praten veel belangrijker vond amsterdamse toestanden![]()
Al kom je voor een dagje. Zeker als mod is het natuurlijk wel aan te raden even je gezicht te laten zienquote:Op donderdag 15 december 2005 22:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmm, ergens tussen 20 juni en 10 juli fiets ik door Zweden. Kan afsluitend natuurlijk wel even naar Rio vliegen.
Tja, er zijn er toch al vele geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eentje binnen NL meegemaakt.Tjee 't was maar een voorstel ofzo.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Hik het volgende:
Of Quito, kunnen we het niet in Quito doen?![]()
De Winston. Of de Odeon, die schijnt na de verbouwing ook weer aardig te zijn.quote:Ga zaterdag stappen in Adam met vriendinnen. Nog een leuke tip qua dansen, danskoning UIO?![]()
Breda in februari... klinkt als sneeuw, koud en verlaten... oh nee, Brabant is natuurlijk altijd warm, gezellie en gastronomisch verantwoordquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef Vogue het volgende:
Ok, ik ga voor een Breda-meet in februariRio is me te ver weg
Zijn er gegadigden?
quote:Eindejaarsaanbieding: Retourtje Parijs voor 58 euro
--------------------------------------------------------------------------------
Wij hebben een geweldige aanbieding voor mensen die Parijs in de wintermaanden willen verkennen. Voor slecht 58 euro reist u al met onze comfortabele hogesnelheidstrein Thalys naar deze charmante stad.
De verkoop voor deze aanbieding loopt tot het einde van dit jaar.
Reizen kan van 1 januari t/m 16 februari 2006.Een retourticket kost 58 euro, en is niet om te boeken of te annuleren.
Who needs nachtnet als je toch pas weer om 07:30 's morgens klaar bent om terug naar huis te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Hik het volgende:
Jammer van Brabant is dan weer dat er niks is qua nachtnet.
Uit zelfbescherming post ik hier niet nog een songtekst van Guusquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:10 schreef ElisaB het volgende:
Who needs nachtnet als je toch pas weer om 07:30 's morgens klaar bent om terug naar huis te gaan
Brabantse nachten zijn lang
Verstandig; wie Brabant wil mijden vanwege het ontbreken van (het hier compleet overbodig zijnde) nachtnet, die moet het zelf maar weten. Wat jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:17 schreef DutchTrain het volgende:
Uit zelfbescherming post ik hier niet nog een songtekst van Guus
Waar was de Winston ook weer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
De Winston. Of de Odeon, die schijnt na de verbouwing ook weer aardig te zijn.
Warmoestraat. Achter de Bijenkorf. Steeg naast de Bijenkorf in, sta je voor de condomerie en dan een meter of 20 naar links.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef Hik het volgende:
Waar was de Winston ook weer?
Desperado's hč?![]()
Het pleit niet bepaald in je voordeel dat je zoveel van Guus weet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming post ik hier niet nog een songtekst van Guus
Guus is hip.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Het pleit niet bepaald in je voordeel dat je zoveel van Guus weet.![]()
Ja?!quote:
Er komt wel een nachtnet in Brabant.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verstandig; wie Brabant wil mijden vanwege het ontbreken van (het hier compleet overbodig zijnde) nachtnet, die moet het zelf maar weten. Wat jij
Klundertquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar in NB woon je ongeveer? Hier ligt dus helemaal geen sneeuw....
Omdat er te veel gebash naar crewleden en gezeik over Fok in zou zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef Douwe het volgende:
Lekker koud. Dat wordt kleumen op de Staten Island ferry
Waarom is de SC gesloten?
Noordkoreaanse toestanden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat er te veel gebash naar crewleden en gezeik over Fok in zou zitten.![]()
![]()
Ik kom er eigenlijk nooit, heb je een linkje naar het laatste topic?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
Maar het is alleen wel vrij toevallig dat het allemaal net is na een kloon die is gaan "rellen".
Ja, niet bevorderlijk voor de toegankelijkheid zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
GCSC - Daar buiten loopt een schaap
Is dit waar?
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, niet bevorderlijk voor de toegankelijkheid zullen we maar zeggen.
Eerlijk gezegd denk ik dat dat in bepaalde reeksen wel meevalt. Het zijn vaak toch dezelfde mensen die in 'n bepaalde reeks posten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.Mensen die nieuw zijn in de reeks zullen zich niet zo welkom voelen omdat het net lijkt of alleen users wiens plaatje in de OP staat mogen posten.
![]()
En het is ook maar net of de reeks lang bestaat volgens mij. De HOMO reeks heeft het ook, tenminste een paar week terug.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat dat in bepaalde reeksen wel meevalt. Het zijn vaak toch dezelfde mensen die in 'n bepaalde reeks posten.
Daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het is ook maar net of de reeks lang bestaat volgens mij. De HOMO reeks heeft het ook, tenminste een paar week terug.![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit.![]()
Het is sowieso een illusie om te denken dat 'n reeks toegankelijk is voor iedereen. Niet dat er mensen worden weggejaagd, maar het is net zoals een kroeg: het trekt een clubje mensen aan die het leuk vinden, anderen vinden er niks aan en gaan 'n deur verderop kijken. Niets mis mee.
Alsof ooit iemand de OP leestquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Dat wilde ik net zeggen.Mensen die nieuw zijn in de reeks zullen zich niet zo welkom voelen omdat het net lijkt of alleen users wiens plaatje in de OP staat mogen posten.
![]()
Kan nog wel even duren geloof ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer komt Lucille eigenlijk terug uit Quito?
Aan mekaar plakken met duck-tapequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat er op de KLM site staat dat je 1 stuks handbagage mee mag nemen. Regeltjes enzo.
Dan krijg ik mijn laptop zo moeilijk uit de tas.quote:
Ik kom er nooit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Puerto Rico leuk?
Dan heb je onderweg in elk geval iets te prutsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:08 schreef Jaguarized het volgende:
Dan krijg ik mijn laptop zo moeilijk uit de tas.![]()
Ik ook niet.quote:
Het hoort officieel bij de VS dus het zal wel volstaan met grote hotels enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet.Reggaeton is er zowat uitgevonden, dus slecht kan het niet zijn.
Da's weer minder, in reggaetonvideo's ziet het er allemaal wel gezellig uit namelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het hoort officieel bij de VS dus het zal wel volstaan met grote hotels enzo.
Net zo gezellig als Cuba en Jamaica?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's weer minder, in reggaetonvideo's ziet het er allemaal wel gezellig uit namelijk.
Die landen lijken me minder gezellig eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net zo gezellig als Cuba en Jamaica?![]()
Jamaica is alleen nogal prijzig qua vliegtickets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die landen lijken me minder gezellig eigenlijk.
All-in vakanties naar Jamaica zijn niet zo duur, alleen lijkt me dat dan weer helemaal niets. Puerto Rico lijkt me echt leuker dan Kingston of La Havana...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jamaica is alleen nogal prijzig qua vliegtickets.![]()
Oei, dat voorspelt weinig goedsquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit me een TT te bedenken voor deeltje 61 maar ben redelijk inspiratieloos.
Misschien dat ik een seksistische topictitel kan verzinnen?quote:
Duidelijke titel; goedgekeurdquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HTL # 61 I Be For Auto San Juan, Bayamon, Sol En Campo Santiago, Tabacco Y Ron, Aya En Puerto-Rico Con Bacardi Limón
Ja, dat kan jij vast welquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat ik een seksistische topictitel kan verzinnen?
De vlucht is spectaculair.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alleen vanwege de vlucht? Hoezo dat dan?
Ik houd van drukke, chaotische steden, niet van die resorteilanden. San Juan ken ik niet zo goed, misschien dat iemand ervaringen heeft met Puerto Rico en dan in het speciaal San Juan. Anders zal het wel weer Caracas worden
Dan wordt ie toch weer gewijzigd enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien dat ik een seksistische topictitel kan verzinnen?
Ook leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
HTL #61 - Zwaai hier de wintersportgangers uit!
Zekers. Alleen is Huilie_Ams het er nooit mee eens.quote:
Hoezo is die vlucht spectaculair dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De vlucht is spectaculair.
HTL #61 - Zwaai hier de wintersportgangers uit!
...staat klaar...![]()
Raar hequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zekers. Alleen is Huilie_Ams het er nooit mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |