quote:
Tot morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga slapen, ajuus en tot morgen!![]()
heh geinigquote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef classpc het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan de avatars er nog bij ofzo
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]
En dan de avatars er nog bij ofzo
ja doe maar moraalriddertje, hebben we echt behoefte aanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Mag ik dan de mensen met oogklepjes op even op de policy wijzen die zegt dat avatars in OP's van reeksen niet toegestaan zijn?
Regels zijn er om gebogen te worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe maar moraalriddertje, hebben we echt behoefte aan
heyquote:
en dat mag niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef classpc het volgende:
Ik stop er maar mee, anders ligt straks iedereen hier in huis al op bed, wanneer ik klaar ben.
Dit is geen reeksquote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Mag ik dan de mensen met oogklepjes op even op de policy wijzen die zegt dat avatars in OP's van reeksen niet toegestaan zijn?
Zoiets bedoel je ?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Hey Dude ,sinds wanneer heb jij een kloon.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |