quote:
Tot morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga slapen, ajuus en tot morgen!![]()
heh geinigquote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef classpc het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan de avatars er nog bij ofzo
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]
En dan de avatars er nog bij ofzo
ja doe maar moraalriddertje, hebben we echt behoefte aanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Mag ik dan de mensen met oogklepjes op even op de policy wijzen die zegt dat avatars in OP's van reeksen niet toegestaan zijn?
Regels zijn er om gebogen te worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe maar moraalriddertje, hebben we echt behoefte aan
heyquote:
en dat mag niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef classpc het volgende:
Ik stop er maar mee, anders ligt straks iedereen hier in huis al op bed, wanneer ik klaar ben.
Dit is geen reeksquote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Mag ik dan de mensen met oogklepjes op even op de policy wijzen die zegt dat avatars in OP's van reeksen niet toegestaan zijn?
Zoiets bedoel je ?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Hey Dude ,sinds wanneer heb jij een kloon.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Anders ging je met tegenzin?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik moest niet, ik ging vrijwillig in bad
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef PHteV het volgende:
[..]
Hey Dude ,sinds wanneer heb jij een kloon.![]()
![]()
zo voel ik me dan ookquote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja dat is ook nog een optie, maar nu ben je lekker fris en fruitig![]()
Mja, dat zou wel erg laag zijn. Ik heb nog steeds de hoop dat het iemand anders is, maar mocht dit dude zijn, dan kan ze me echt finaal aan t gasquote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog
Ze heeft gewoon een kloon aangemaakt om in GCSC te gaan baggeren. Wat laag
Elke dag 't bed verschonenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo voel ik me dan ook
jammer dat het bed niet 'vers' schoon is, want dan is het extra lekker
Dat kan je alsnog doen. of slaapt vrouwlief al?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo voel ik me dan ook
jammer dat het bed niet 'vers' schoon is, want dan is het extra lekker
nu geen zin meer inquote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je alsnog doen. of slaapt vrouwlief al?
Dan ga haar eens vertroetelen, ze zal wel moe zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu geen zin meer in
en vrouwlief komt net thuis
oh, dat wordt de liefde bedrijven vannacht dusquote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu geen zin meer in
en vrouwlief komt net thuis
ze is aan het ontspannen, achter de pcquote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ga haar eens vertroetelen, ze zal wel moe zijn
de liefd....ow, nuecken bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, dat wordt de liefde bedrijven vannacht dus
Das grof.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de liefd....ow, nuecken bedoel je?
Duidelijk, je bed is nog niet eens warmquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja slapen gaan valt me moeilijk vandaag
dat kan best fijn zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, heel lief nuecken bedoelde ik
Maar heeft zij daar nu ook behoefte aan.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, heel lief nuecken bedoelde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |