die film duurt tot zondag?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis wat onhandig, film volgen en fok!
Of blijf je lang op vandaag?
Ik verbaas mezelf even.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoveel nog niet, en dat ga ik ook niet halen vandaag..
Class, jij weet ook dat dergelijke personen de minkukels in onze samenleving zijn. De mensen die je nog geen euro zou geven al gingen ze dood van de dorst.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef classpc het volgende:
Is het dan niet nóg erger als je als doel hebt om mensen op een forum af te zeiken?
wij spaghetti, met slaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef indahnesia.com het volgende:
O ja, ik had trouwens een nasi schotel als diner
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die film duurt tot zondag?
ik blijf lang op
Dat weet ik, maar dat haalt niet weg dat het een irritant en dom persoon is.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Class, jij weet ook dat dergelijke personen de minkukels in onze samenleving zijn. De mensen die je nog geen euro zou geven al gingen ze dood van de dorst.
correct, maar ja.. als we die niet hadden, konden we hier ook niet over zeveren natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat haalt niet weg dat het een irritant en dom persoon is.
iddquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correct, maar ja.. als we die niet hadden, konden we hier ook niet over zeveren natuurlijk
ow, dan moet ik maar snel badderen zeker?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat ben je toch grappig.
Nee, de film duurt tot half elf geloof ik.![]()
tosti's zijn ook lekker ja..quote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef classpc het volgende:
Mijn lunch was een tosti van een bruine boterham met kaas en salami.
zal ie waarderenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal 't hem morgen laten weten![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef classpc het volgende:
Is het dan niet nóg erger als je als doel hebt om mensen op een forum af te zeiken?
Slaap lekker indahquote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens slapen, kan ik morgen nog hartelijk schaterlachen (niet te hard, de rest slaapt dan nog hier) om de soms belachelijke reacties. Iemand moet het doen zullen we maar zeggen.
ben al wegquote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
D. ga eens snel badderen, anders ben je niet optijd klaar.![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens slapen, kan ik morgen nog hartelijk schaterlachen (niet te hard, de rest slaapt dan nog hier) om de soms belachelijke reacties. Iemand moet het doen zullen we maar zeggen.
Goed zo, toch handig die reclames.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben al weg
na dit schrijven dan, anders kan ik dit natuurlijk niet posten
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
PUB SC #509: CD van TLK is een hit !
edit: Oh je bent al weg.
Help.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Jag... Nu krijg je op je flikker van onze nieuwe ster aan het firmament... Je mag niet letten op wat er in andere subfora gebeurd
.
Ster?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Jag... Nu krijg je op je flikker van onze nieuwe ster aan het firmament... Je mag niet letten op wat er in andere subfora gebeurd
.
Daarom zit ik hier. De mensen hier zijn veel leuker en liever.quote:
Toch jammer om te zien dat je een enorme trap na krijgt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Daarom zit ik hier. De mensen hier zijn veel leuker en liever.
Natuurlijk... maak er maar een grapje van. Lach er maar om.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
.
Die trap had je verdiend kneus!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
Toch jammer om te zien dat je een enorme trap na krijgt.![]()
Ik lach me ook dood.quote:
Brand los.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef classpc het volgende:
Ik heb opeens een geweldig idee voor een OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |