Geen dank.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef B_BOY het volgende:
Aha, dank u voor deze verklaring tlk.
Dan beeindigen wij hierbij dit interview, dank je wel voor je tijd TLK, we weten dat je een druk schema hebt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef B_BOY het volgende:
Aha, dank u voor deze verklaring tlk.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[slijmmode]
Dan beeindigen wij hierbij dit interview, dank je wel voor je tijd TLK, we weten dat je een druk schema hebt.
Mensen, komt allen kijken naar TLK, want deze artiest gaat t nog ver schoppen.
[/slijmmode]
Ik ben al meer dan 2 jaar lid dus het mag onderhand wel hè. Ik zie hier ook mensen met gemiddeld 30 posts per dag ofzo.quote:
Sinds dat hij begon over de Cd van Tlk.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nee nee zijn slijmmode stond al veel langer aan![]()
Je doelt op mij, ik weet het zeker:quote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 2 jaar lid dus het mag onderhand wel hè. Ik zie hier ook mensen met gemiddeld 30 posts per dag ofzo.
De 5e na deze is mn 1000equote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben de 36100 gepasseerd
BIjvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je doelt op mij, ik weet het zeker:
Laatste bezoek: -22 seconden geleden
Aantal posts: 9134 (gemiddeld 30 per dag)
Ligt eraan hoe je dat bedoelt natuurlijk. Het is leuk als tijdverdrijf maar om er nu 24/7 te zitten: neuh...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
Op Fok! wil je eigenlijk geen leven hebben
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben de 36100 gepasseerd
Verslaafd?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ben hier op PUB diegene met de meeste post
Ja kijk, ik had ook wel veel meer posts kunnen hebben, maar ja, af en toe schijn ik ook nog een sociaal leven te hebben he. Alleen sommige tijden wat meer dan andere.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld.
Kijk je hebt twee levens een sociaal leven en een Fok! leven. MIjn sociale leven is erg uitgebreid. Mijn Fok! leven echter iets minder.
Laten we het dan maar op een gewenning houden.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Halfvind het gewoon leuk om te doen
Afkicken is op zich wel vrij lastig jaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op een gewenning houden.
JUNKquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afkicken is op zich wel vrij lastig ja![]()
Ik denk dat Jaguarized er nog steeds wel meer heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ben hier op PUB diegene met de meeste post
Die is aan het afkicken geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaguarized er nog steeds wel meer heeft
Inderdaad waar is die gebleven?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik bedoel in het algemeenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij is permanent verhuisd naar de GCSC geloof ik.. Tenminste, zegtie net op msnquote:
Dat werd op een gegeven moment vrij irritant. Maar we kunnen beter stil zijn anders word hij straks ineens wakker en komt hij weer hierheen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het niet erg dat ie weg is hoor, wannebe-mod gedoe de hele tijd
Kssst... DaMook en cerror zijn veel ouderquote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Jag hoorde hier ook niet thuis.
Hij was te oud...
Och...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment vrij irritant. Maar we kunnen beter stil zijn anders word hij straks ineens wakker en komt hij weer hierheen.
Aint gonna happen...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment vrij irritant. Maar we kunnen beter stil zijn anders word hij straks ineens wakker en komt hij weer hierheen.
danku en tot ziens.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
nou hoop voor je dat je in de top 1000 komt :0
slaapze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |