quote:
Afgezaagd nummer.quote:
Dan lijkt 'ie op mijn laptop.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn laptop heeft er geen zin meer in.
Mijn dvdspeler in de laptop maakte ook al een raar geluid gister.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
Ding zelf is levensmoe, of de software loopt traag?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
en nu?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
Morgen en zaterdag maar even rust gunnen? Even plat zal haar goed doen.quote:
d_h weet ik niet, maar ik zal je wel missen hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag maar even rust gunnen? Even plat zal haar goed doen.
Denk je dat je het zolang volhoudt zonder mij?
Ohh, wat lief.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef classpc het volgende:
[..]
d_h weet ik niet, maar ik zal je wel missen hoor
we kunnen ff wat vooruitwerkenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag maar even rust gunnen? Even plat zal haar goed doen.
Denk je dat je het zolang volhoudt zonder mij?
op uitnodiging of eigen initiatief?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zit er dik in dat ik komend weekend even een tripje ga maken naar mijn oude middelbare school, waar ik sinds juli 1991 niet meer geweest ben
Was destijds een klooster, en hoewel de meeste leraren ook toen al "leken" waren, kan ik me de laatste 2 paters nog goed herinnerenschijnt dat het kloosster opgedoekt is en dat er tegenwoordig allemaal appartementen in dat pand zitten
Anyway, het lijkt me leuk om daar gewoon nogeens heen te gaan
mijn middelbare school is 7 km verderop.. is de afgelopen 7.5 jaar niets veranderd. Af en toe kom ik er nog wel eens langs. Pas geleden hoorde ik nog dat een oud-leraar overleden is. Tja... zo gaat dat..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zit er dik in dat ik komend weekend even een tripje ga maken naar mijn oude middelbare school, waar ik sinds juli 1991 niet meer geweest ben
Was destijds een klooster, en hoewel de meeste leraren ook toen al "leken" waren, kan ik me de laatste 2 paters nog goed herinnerenschijnt dat het kloosster opgedoekt is en dat er tegenwoordig allemaal appartementen in dat pand zitten
Wat zijn jullie van plan.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we kunnen ff wat vooruitwerken
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha.. gek wijf is het ook. Hang een biostabiel om, komt alles goed!quote:OM onderzoekt beschuldigingen Viola Holt tegen Jensen
Uitgegeven: 15 december 2005 19:42
HILVERSUM - Het Openbaar Ministerie onderzoekt de mogelijkheden van een strafzaak tegen talkshowpresentator Robert Jensen wegens zijn beledigingen aan het adres van televisiepersoonlijkheid Viola Holt.
Een woordvoerder van RTL Nederland, dat via de zender RTL de talkshow uitzendt, heeft donderdag bevestigd dat het OM de zaak in onderzoek heeft. Holt heeft een aanklacht tegen Jensen ingediend wegens het maken van denigrerende opmerkingen over haar in zijn show.
Holt zei voor RTL Boulevard dat zij als gevolg van deze vernederingen drie jaar lang depressief is geweest. Zij schrijft er een boek over onder de titel Het Jensen-Effect.
niet zo veel hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zijn jullie van plan.
[..]
Allebei eigenlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op uitnodiging of eigen initiatief?
zo, het niveau gaat er weer omhoog.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed FB-topic
Yvonne, mijn oprechte excuses.
Let ook ff op wie de TS isquote:Op donderdag 15 december 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed FB-topic
Yvonne, mijn oprechte excuses.
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens douchen, dat is er van al dat overwerk al 3 weken niet van gekomen.
jajaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk
Een van mijn beste vrienden, of iig de vriend die ik het langste ken, en de enige die ik dus nog van de middelbare school ken, die woont daar nog wel in de buurt, en heeft ff een filmpje laten zien van toen hij er met nog wat oud-klasgenoten was
Wil daar ook wel weer eens kijken, moet eigenlijk ff
Dat klinkt interessantquote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee, daar gaan de hormonen weerquote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized meisje op het oog heeft.
FOTOquote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized meisje op het oog heeft.
weer extra veel vuile onderbroeken van t weekend in de wasquote:Op donderdag 15 december 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, daar gaan de hormonen weer
vooral Childhood memoriesquote:
Dat wilde ik nog zeggen, daar kan je leuke foto's van maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vooral Childhood memoriesen een smoes om lekker te gaan fotograferen
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, daar gaan de hormonen weer
Ja die heb ik nog niet.quote:
is zeker wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog zeggen, daar kan je leuke foto's van maken.
Oh, complicatiesquote:Op donderdag 15 december 2005 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en ze had tot vandaag een vriend. Voor haar is het zeg maar uit maar hij denkt dat het nog goed komt enzo.
Zij heeft het al geregeld voor zover ik meekreeg, hij snapt het alleen nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, complicaties![]()
laat het r eerst ff regelen met die gast voordat je je kop in een wespennest steekt
oow LOL jullie komen elkaar dus dagelijks allemaal tegenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zij heeft het al geregeld voor zover ik meekreeg.Het is een collega en die ex-vriend dus ook.
![]()
Jup, ik mocht vandaag van 08.30 - 13.50 "doorbrengen".quote:Op donderdag 15 december 2005 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oow LOL jullie komen elkaar dus dagelijks allemaal tegen
Dat wordt lachen
Ik zal eens kijken wat ik kan regelen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
maar fiets ff een foto voor elkaar anders Jag
Had Astrid een oogje op jou dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
Oh nou moet Astrid dit verhaal weer aanlezen.
Dat denken ze allemaalquote:Op donderdag 15 december 2005 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en ze had tot vandaag een vriend. Voor haar is het zeg maar uit maar hij denkt dat het nog goed komt enzo.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had Astrid een oogje op jou dan?
Klinkt mooi. Waar is dat van?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
I dream in wishful thinking, in my peaceful world![]()
oh nee okee, ik was me nergens van bewust, dacht ff dat Jag daarop zinspeeldequote:Op donderdag 15 december 2005 21:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar gaat mn reputatie
maar nee hoor flash echt niet
Comanovaquote:Op donderdag 15 december 2005 21:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Waar is dat van?
Ik verneuk de quote tags weer
Ja dat zal het zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:06 schreef OoAstridoO het volgende:ach jag t zullen je hormonen zijn
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had Astrid een oogje op jou dan?
Mjah maar ze gingen zo samen 2 diensten draaien dinsdag....wat een feest was dat...quote:
reuzin voor jou?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
nu je het over brunettes hebt Jag.. Gisteren kwam er een erg mooie Hollandsche dame, brunette, 1.85 (ong) 25 jaar.. zag er prima uit..Ze wordt echter niet aangenomen..
... ik zei nog tegen mijn baas.. hou me in Nederland voor 6 maanden extra, neem haar aan.. maar nee.. het mocht niet baten.
Heb je d'r nummer snel gevraagd?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
nu je het over brunettes hebt Jag.. Gisteren kwam er een erg mooie Hollandsche dame, brunette, 1.85 (ong) 25 jaar.. zag er prima uit..Ze wordt echter niet aangenomen..
... ik zei nog tegen mijn baas.. hou me in Nederland voor 6 maanden extra, neem haar aan.. maar nee.. het mocht niet baten.
nee, maar d'r cv ligt vast nog wel op 't buro van 'm baas. Morgen eens ff kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je d'r nummer snel gevraagd?![]()
Mooi nummerquote:
Puik plan, dan ga ik me afvragen of er uberhaupt een kans zou kunnen zijn dat ze iets in me zou kunnen zien.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar d'r cv ligt vast nog wel op 't buro van 'm baas. Morgen eens ff kijken
Daar let ik niet op.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Hebben ze dikke tieten?wat een gesprekken hier, mannen
Dikke tietenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef OoAstridoO het volgende:
niet op gelet, ze had een mooi gezicht en bruin haar.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Idd. Bij mij persoonlijkheid net even wat meer dan uiterlijk maar das een detail.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Dikke tieten
Daar gaat het toch niet om
Het gaat om de persoonlijkheid, en ook deels om het uiterlijk. Niet de tieten alleen.
ach.. wie niet waagt, wie niet wintquote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Puik plan, dan ga ik me afvragen of er uberhaupt een kans zou kunnen zijn dat ze iets in me zou kunnen zien.![]()
dikke tieten zijn niet mooiquote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Proestquote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Ze hebben het over mooie vrouwen/meisjes, heb niets over tieten gezien hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef OoAstridoO het volgende:
verslik je nietquote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef Idyllic het volgende:
Toe maar!
20 woorden in de 10 eerste posts (plus 2 woorden in een quote)
Idd rustig.
Nou, ik denk dat ze ook niet zit te wachten op meteen weer een gozer die haar leuk vind.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach.. wie niet waagt, wie niet wint![]()
ach, waar het hart van vol is he.. zal voor vrouwen ook wel gelden.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest
Hebben ze het eens niet over een vrouwsvoorgevel, gooit een vrouw het in de groep![]()
vrouwsvoorgevel klinkt niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest
Hebben ze het eens niet over een vrouwsvoorgevel, gooit een vrouw het in de groep![]()
Ja, dat moet ook natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Bij mij persoonlijkheid net even wat meer dan uiterlijk maar das een detail.![]()
Tja ik voelde me niet echt op mn gemak dus ik dacht laat ik meepratenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest
Wie hoor je over dikke tieten?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef OoAstridoO het volgende:
moah..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vrouwsvoorgevel klinkt niet aantrekkelijk
Ja die h00t3rz van jou mogen er wel zijn trouwensquote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest
dat mag hoor...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tja ik voelde me niet echt op mn gemak dus ik dacht laat ik meepraten
ik weet ook niet of je dat wel zou moeten doenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Lukt alleen niet echt me in te beelden in de wereld van het mannelijke geslacht
Gooi je tieten er eens uitquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wat een inkoppertje.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi je tieten er eens uitEn let op de reacties
Dat moet je niet eens proberen joh... Mars en Venus enzoquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb het ff gevraagd:quote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe is het met Stefanie btw class?
quote:het gaat prima met me horo
Je weet wel hoe ik die vraag bedoel.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb het ff gevraagd:
het gaat prima met me horo [afbeelding]
Joe hoiquote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga ervandoor, wisseling vand e wacht![]()
ik maakte hem niet omdat ik wist dat jij ermee zou komenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi je tieten er eens uitEn let op de reacties
doei Astridquote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga ervandoor, wisseling vand e wacht![]()
Nou, ik moet nog bij haar langs. Ze vindt het zelf wel goed als dat begin volgend jaar gebeurt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je weet wel hoe ik die vraag bedoel.![]()
Waarom dan pas?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog bij haar langs. Ze vindt het zelf wel goed als dat begin volgend jaar gebeurt.
Is ook lastig hoor. Zeker omdat het in deze groep geen representatief beeld zal geven met een aantal kereltjes die behalve mama's borsten nog nooit een tiet van dichtbij hebben gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb hem net ff gewijzigsdquote:
Ik zit er niet mee, maar de mensen die geld van me willen wel. Anders was ik daar nu al geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom dan pas?![]()
edit: Hmm maar als jij er toch niet mee zit...?
Och joh doe lekker rustig aanquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog bij haar langs. Ze vindt het zelf wel goed als dat begin volgend jaar gebeurt.
Het mag nu ook van haar, maar begin volgend jaar krijg ik m'n ov, en ze vindt dat het nu anders zo veel kost.
Ah je hebt een geldtekort.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, maar de mensen die geld van me willen wel. Anders was ik daar nu al geweest.
Hoe ver zitten jullie eigenlijk uit elkaarquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Het mag nu ook van haar, maar begin volgend jaar krijg ik m'n ov, en ze vindt dat het nu anders zo veel kost.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:33 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Is ook lastig hoor. Zeker omdat het in deze groep geen representatief beeld zal geven met een aantal kereltjes die behalve mama's borsten nog nooit een tiet van dichtbij hebben gezien.
ja reageer jij ff op die mislukte heroīnehoer, slim planquote:
Ik woon in het noorden van nederland, zij in het zuiden van nederland.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe ver zitten jullie eigenlijk uit elkaar.
Ah jullie kennen elkaar.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja reageer jij ff op die mislukte heroīnehoer, slim plan
aah, jij kent d'r ?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Open er een topic overquote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
is PUB trouwens al dood?
GMTAquote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dan ga ik die ook maar negeren.. fles zal er vast een goede reden voor hebben..
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
is PUB trouwens al dood?
Aggut... spelen ze niet mee?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan idd aardig in de papieren lopen met het OV...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden van nederland, zij in het zuiden van nederland.
Zeg, ik heb het al volgehouden om vanaf 7 november daar niet meer te posten, dat wil ik graag doorzetten he.quote:
De waarheid omtrent mijn persoontje, lieve Idyllic, is totaal irrelevantquote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Aggut... spelen ze niet mee?
Hoe lang duurde het voordat je je kudde opgetrommeld had op msn zodat jij als 'wijze oude man' lees opperkneus de rest kon vertellen dat het slimmer is om niet te reageren op mensen die de waarheid vertellen omtrend jou persoontje?
Heee Idyllic, meid, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dit leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat je je kudde opgetrommeld had op msn zodat jij als 'wijze oude man' lees opperkneus de rest kon vertellen dat het slimmer is om niet te reageren op mensen die de waarheid vertellen omtrend jou persoontje?
Hoe heb je dat vol kunnen houden joh!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg, ik heb het al volgehouden om vanaf 7 november daar niet meer te posten, dat wil ik graag doorzetten he.![]()
Ah, jij bent de weg, de waarheid en het lichtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Idyllic het volgende:
[..]
mij lukt het ook al een hele tijd. Mislukt kut-forum.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg, ik heb het al volgehouden om vanaf 7 november daar niet meer te posten, dat wil ik graag doorzetten he.![]()
GMTA.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mij lukt het ook al een hele tijd. Mislukt kut-forum.
wel braaf 5 keer per dag bidden met 't gezicht naar Mekka he..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, jij bent de weg, de waarheid en het licht.
Maar ik kies toch liever mijn eigen pad, if you don't mind.
Ja, ik heb het geloof ik al eens met verschillende routes uitgerekend.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan idd aardig in de papieren lopen met het OV...
Waarlegdadanquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel braaf 5 keer per dag bidden met 't gezicht naar Mekka he..![]()
Dat denk ik dus niet. Aangezien jij hier ook alleen maar halve waarheden en vage aannames rond strooit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
De waarheid omtrent mijn persoontje, lieve Idyllic, is totaal irrelevant
Nou, dat betwijfel ik...quote:De waarheid omtrent mijn persoontje weet ik
Gezien het handje vol contact gestoorden om je heen... mja... de rest heeft heel snel afstand genomen.quote:weten de mensen die mij kennen
Je bedoelt je fantasievriendjes en vriendinnetjes? Internet contacten zijn zoooooo enorm waardevol hč, voor iemand die in het echte leven een ander niet eens recht in de ogen durft te kijken.quote:de mensen die mij dierbaar zijn
Doe maar zo, doe maar zo.quote:en wat de rest vind, mja. Was er nog pleepapier?
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pubers zien het licht nu ook!
![]()
Je moet eerst naar de moskee gaan.. en dan bidden.. daar leggen de kleedjes al in de goede richting.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarlegdadan. Mijn richtingsgevoel is zeer belabberd
.
Gezellig?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
Heee Idyllic, meid, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dit leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?
ach, gewoon negeren, lukt me bij PUB ook prima, lukt me bij zo'n lelijke nageboorte ook best.quote:
Mjah maar ik zie het nut van de discussie niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, gewoon negeren, lukt me bij PUB ook prima, lukt me bij zo'n lelijke nageboorte ook best.
Leonie.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:51 schreef classpc het volgende:
Hoe heet ze, Jag?
ik ook niet, ik doe er dan ook niet aan mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar ik zie het nut van de discussie niet eigenlijk.![]()
Nog zo'n windjewaai die niet zelf kan nadenken.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef es70 het volgende:
Ah, jij bent de weg, de waarheid en het licht.
Maar ik kies toch liever mijn eigen pad, if you don't mind.
Jij hebt dan vast een andere Fles ontmoet dan ik...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Je bedoelt je fantasievriendjes en vriendinnetjes? Internet contacten zijn zoooooo enorm waardevol hč, voor iemand die in het echte leven een ander niet eens recht in de ogen durft te kijken.
Moskee... Die hebben we hier niet eensquote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moet eerst naar de moskee gaan.. en dan bidden.. daar leggen de kleedjes al in de goede richting.![]()
ik ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar krijg ik mooie visioenen bij
Ach es... iemand die zich registreert op een forum om een achterlijke muil open te trekken tegen wildvreemden.. je weet toch waar je die moet plaatsen? Op de stoprand, tussen de groene en de grijze afvalbak.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt dan vast een andere Fles ontmoet dan ik...
Sorry, vrouwelijke rondingen dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vrouwsvoorgevel klinkt niet aantrekkelijk
ze wordt gesandwitched.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieke!!!
Mijn Waterzooi, wat DOE je??
Ze is Nederlander he.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieke!!!
Mijn Waterzooi, wat DOE je??
nog nietquote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Moskee... Die hebben we hier niet eens.
klinkt beter.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, vrouwelijke rondingen dan?
Ik ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar krijg ik mooie visioenen bij
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet, ik doe er dan ook niet aan mee.
Kijk, dit bedoel ik nou!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ach, gewoon negeren, lukt me bij PUB ook prima, lukt me bij zo'n lelijke nageboorte ook best.
mooi, dus gewoon een ander onderwerp. vrouwen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ook niet.Wel zo verstandig.
Lopen er nog een beetje spetters rond in Eindhoven die aan jouw voorwaarden voldoen?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi, dus gewoon een ander onderwerp. vrouwen.![]()
Ik heb het genoegen gehad ooit een nuchtere Fles te ontmoeten. En ietwat twijfelachtig privilege dat niet veel mensen met mij delen...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef es70 het volgende:
Jij hebt dan vast een andere Fles ontmoet dan ik...
Ah.... Weer zo iemand die zich beter voelt als 'ie anderen naar beneden probeert te trappen...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Nog zo'n windjewaai die niet zelf kan nadenken.
*meldtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, vrouwelijke rondingen dan?
-quote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi, dus gewoon een ander onderwerp. vrouwen.![]()
Ik was afgelopen vrijdag in de Liquid ( 23+ en 5 euro entree, dus geen vervelende Marokkaantjes en zo ) en daar liep een mooie dame rond. Indonesisch...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lopen er nog een beetje spetters rond in Eindhoven die aan jouw voorwaarden voldoen?
En...en...en??quote:Op donderdag 15 december 2005 21:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag in de Liquid ( 23+ en 5 euro entree, dus geen vervelende Marokkaantjes en zo ) en daar liep een mooie dame rond. Indonesisch...toen waagde ik toch wel een dansje.. heel even dan.. da's al eng genoeg
![]()
Yeah right... jij denkt echt dat ik me puur geregistreerd heb om hier tegen jullie in te gaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach es... iemand die zich registreert op een forum om een achterlijke muil open te trekken tegen wildvreemden.. je weet toch waar je die moet plaatsen? Op de stoprand, tussen de groene en de grijze afvalbak.
dat dansje was het.. da's een mooie herinnering hoor.. met d'r mooie vrouwelijke rondingen, bruine armen, benen en decolleté.quote:
Leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dansje was het.. da's een mooie herinnering hoor.. met d'r mooie vrouwelijke rondingen, bruine armen, benen en decolleté.![]()
me storen aan haperende bb-streams, en de snoeppot leegt etenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai lurker.![]()
Ben je nog meer aan het doen.
Zou mij niet uitmaken, maar ik denk dat het in deze katholieke enclave niet zo'n vaart zal lopen....quote:
Ach... ik probeer me gewoon een beetje in te leven in de sfeer hier.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef es70 het volgende:
Ah.... Weer zo iemand die zich beter voelt als 'ie anderen naar beneden probeert te trappen...
'top40' muziek met een snoeiharde bass erbij. Wel aardig. Niet heel goedkoop, maar goed.. daarvoor krijg je wel een goed publiekquote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk.Wat voor tent is dat afgezien van de leeftijd om binnen te komen?
Snoepjes, lekker, wat voor iets? Geen dropquote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
me storen aan haperende bb-streams, en de snoeppot leegt eten
Nice.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
'top40' muziek met een snoeiharde bass erbij. Wel aardig. Niet heel goedkoop, maar goed.. daarvoor krijg je wel een goed publiek![]()
daar kan ik je een lang verhaal over vertellen. In het kort: moslim-groepering wil moskee in onze wijk. Wij niet. Op bijeenkomst zegt wethouder "Ik wil die moskee wel". Ding staat er nog steeds niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou mij niet uitmaken, maar ik denk dat het in deze katholieke enclave niet zo'n vaart zal lopen....
Jij hebt wel vreselijk veel bevestiging voor jezelf nodig, dik vet varkenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Ik heb het genoegen gehad ooit een nuchtere Fles te ontmoeten. En ietwat twijfelachtig privilege dat niet veel mensen met mij delen...
Met alcohol op voel de mens zich altijd net wat zekerder.
Jammer alleen dat het dan nog niet heel veel voor stelt.
ook dropquote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snoepjes, lekker, wat voor iets? Geen drop
jep, en uiteraard worden eventuele jongere dames wel binnengelaten. Zo slim zijn ze ook wel weer. Maar het is duidelijk voor een wat meer volwassen publiek. Breezers zijn er niet te krijgen (zowel de flesjes als de meisjes).quote:
Fles, als ik die teksten lees, kan ik zo iemand perfect plaatsen. Met een eigen forum krijg je regelmatig verwensingen en dergelijke 'beschuldigingen'. Weglachen doe ik ze. Heel hard. Af en toe lees ik ze nog terug, om te zien wat voor een zielige mensen er toch om ons heen lopen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt wel vreselijk veel bevestiging voor jezelf nodig, dik vet varken
Ik heb dat geen twijfelachtig privilege gevonden hoor. En Fles was hier ook nuchter, en het was erg gezelligquote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Ik heb het genoegen gehad ooit een nuchtere Fles te ontmoeten. En ietwat twijfelachtig privilege dat niet veel mensen met mij delen...
Met alcohol op voel de mens zich altijd net wat zekerder.
Jammer alleen dat het dan nog niet heel veel voor stelt.
schelden mag nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wiesda?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat ron Vlaar nou nog spelen vanavond?
Mooi dat er niet zo van die Marokkanen komen, het staat hier ook regelmatig vol ermee.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, en uiteraard worden eventuele jongere dames wel binnengelaten. Zo slim zijn ze ook wel weer. Maar het is duidelijk voor een wat meer volwassen publiek. Breezers zijn er niet te krijgen (zowel de flesjes als de meisjes).
Mijn collega's werden gewoon met rust gelaten over het algemeen. Geen slijm in de nek enzo.. dan weet ik genoeg.. daar ga ik vaker heen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mooi dat er niet zo van die Marokkanen komen, het staat hier ook regelmatig vol ermee.
die mensen moeten er ook zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 22:07 schreef classpc het volgende:
Eigenlijk wel zielig als je zo je avond verspilt om een slowchat te verpesten. Of wat het doel ook maar zijn mag.
dat is wat anders he...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ken wel leukere scheldwoorden
Selectief lezen is kennelijk voor sommige mensen niet eenvoudig... Dingen die je niet aanstaan kun je toch gewoon negerenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk dan?
Vindt je het hier echt gezellig? Met dat constante gezeik en gemekker over anderen?
PUB doet dit, KLB doet dat, die klote-blauwen doen zus, hij doet zo.
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie echt allemaal naar het niveau van de blauwe permanentjes afgezakt zijn met z'n allen?
Kom op zeg!
dat is wat ik nu doe bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Selectief lezen is kennelijk voor sommige mensen niet eenvoudig... Dingen die je niet aanstaan kun je toch gewoon negeren. Er komt vanzelf weer iets langs dat leuker is om te bespreken...
Idd, dan is het leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn collega's werden gewoon met rust gelaten over het algemeen. Geen slijm in de nek enzo.. dan weet ik genoeg.. daar ga ik vaker heen.
Eensch.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:07 schreef classpc het volgende:
Eigenlijk wel zielig als je zo je avond verspilt om een slowchat te verpesten. Of wat het doel ook maar zijn mag.
ja maar....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga wat anders doen.
D.tot zondag.
ik al wel. Heeft dus in ieder geval 1 voordeel...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, dan is het leuk.Ik ben alleen nog geen 23.
![]()
Doeiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga wat anders doen.
D.tot zondag.
quote:This browser is not supported, please upgrade to Internet Explorer 5.5 or higher.
[userAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7]
Tis wat onhandig, film volgen en fok!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja maar....
nouja, tot ooit dan maar
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik al wel. Heeft dus in ieder geval 1 voordeel...![]()
doei Bquote:Op donderdag 15 december 2005 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga wat anders doen.
D.tot zondag.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
http://elo.rocfriesepoort.nlquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 07:57 schreef Dagonet het volgende:
Meki weg uit V&A
zoveel nog niet, en dat ga ik ook niet halen vandaag..quote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus ik heb voor vanavond al gewoon 150 posts ofzo.
Kijk nou eens naar je-zelf! En de mensen hier om je heen!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Fles, als ik die teksten lees, kan ik zo iemand perfect plaatsen. Met een eigen forum krijg je regelmatig verwensingen en dergelijke 'beschuldigingen'. Weglachen doe ik ze. Heel hard. Af en toe lees ik ze nog terug, om te zien wat voor een zielige mensen er toch om ons heen lopen.
Lukt me altijd vrij aardig hoor... En als dat niet lukt ben ik gewoon weg en kijk ik later wel weer een keer of het gezellig isquote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is wat ik nu doe bijvoorbeeld
dat kan uiteraard ook. Vind het altijd wel leuk om te lezen, de daadwerkelijke mislukkingen van de maatschappijquote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Lukt me altijd vrij aardig hoor... En als dat niet lukt ben ik gewoon weg en kijk ik later wel weer een keer of het gezellig is.
Dit bedoel ik dus! Hebben jullie nou echt niks beters te doen dan maar in de gaten te houden wat er elders op het forum gebeurd? Kijk nou eens naar jezelf?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
haha,, meki is weer eens gebanned...
die film duurt tot zondag?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis wat onhandig, film volgen en fok!
Of blijf je lang op vandaag?
Ik verbaas mezelf even.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoveel nog niet, en dat ga ik ook niet halen vandaag..
Class, jij weet ook dat dergelijke personen de minkukels in onze samenleving zijn. De mensen die je nog geen euro zou geven al gingen ze dood van de dorst.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef classpc het volgende:
Is het dan niet nķg erger als je als doel hebt om mensen op een forum af te zeiken?
wij spaghetti, met slaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef indahnesia.com het volgende:
O ja, ik had trouwens een nasi schotel als diner
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die film duurt tot zondag?
ik blijf lang op
Dat weet ik, maar dat haalt niet weg dat het een irritant en dom persoon is.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Class, jij weet ook dat dergelijke personen de minkukels in onze samenleving zijn. De mensen die je nog geen euro zou geven al gingen ze dood van de dorst.
correct, maar ja.. als we die niet hadden, konden we hier ook niet over zeveren natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat haalt niet weg dat het een irritant en dom persoon is.
iddquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correct, maar ja.. als we die niet hadden, konden we hier ook niet over zeveren natuurlijk
ow, dan moet ik maar snel badderen zeker?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat ben je toch grappig.
Nee, de film duurt tot half elf geloof ik.![]()
tosti's zijn ook lekker ja..quote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef classpc het volgende:
Mijn lunch was een tosti van een bruine boterham met kaas en salami.
zal ie waarderenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal 't hem morgen laten weten![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef classpc het volgende:
Is het dan niet nķg erger als je als doel hebt om mensen op een forum af te zeiken?
Slaap lekker indahquote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens slapen, kan ik morgen nog hartelijk schaterlachen (niet te hard, de rest slaapt dan nog hier) om de soms belachelijke reacties. Iemand moet het doen zullen we maar zeggen.
ben al wegquote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
D. ga eens snel badderen, anders ben je niet optijd klaar.![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens slapen, kan ik morgen nog hartelijk schaterlachen (niet te hard, de rest slaapt dan nog hier) om de soms belachelijke reacties. Iemand moet het doen zullen we maar zeggen.
Goed zo, toch handig die reclames.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben al weg
na dit schrijven dan, anders kan ik dit natuurlijk niet posten
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
PUB SC #509: CD van TLK is een hit !
edit: Oh je bent al weg.
Help.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Jag... Nu krijg je op je flikker van onze nieuwe ster aan het firmament... Je mag niet letten op wat er in andere subfora gebeurd
.
Ster?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Jag... Nu krijg je op je flikker van onze nieuwe ster aan het firmament... Je mag niet letten op wat er in andere subfora gebeurd
.
Daarom zit ik hier. De mensen hier zijn veel leuker en liever.quote:
Toch jammer om te zien dat je een enorme trap na krijgt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Daarom zit ik hier. De mensen hier zijn veel leuker en liever.
Natuurlijk... maak er maar een grapje van. Lach er maar om.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
.
Die trap had je verdiend kneus!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
Toch jammer om te zien dat je een enorme trap na krijgt.![]()
Ik lach me ook dood.quote:
Brand los.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef classpc het volgende:
Ik heb opeens een geweldig idee voor een OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |