nog nietquote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Moskee... Die hebben we hier niet eens.
klinkt beter.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, vrouwelijke rondingen dan?
Ik ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar krijg ik mooie visioenen bij
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet, ik doe er dan ook niet aan mee.
Kijk, dit bedoel ik nou!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ach, gewoon negeren, lukt me bij PUB ook prima, lukt me bij zo'n lelijke nageboorte ook best.
mooi, dus gewoon een ander onderwerp. vrouwen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ook niet.Wel zo verstandig.
Lopen er nog een beetje spetters rond in Eindhoven die aan jouw voorwaarden voldoen?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi, dus gewoon een ander onderwerp. vrouwen.![]()
Ik heb het genoegen gehad ooit een nuchtere Fles te ontmoeten. En ietwat twijfelachtig privilege dat niet veel mensen met mij delen...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef es70 het volgende:
Jij hebt dan vast een andere Fles ontmoet dan ik...
Ah.... Weer zo iemand die zich beter voelt als 'ie anderen naar beneden probeert te trappen...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Nog zo'n windjewaai die niet zelf kan nadenken.
*meldtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, vrouwelijke rondingen dan?
-quote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi, dus gewoon een ander onderwerp. vrouwen.![]()
Ik was afgelopen vrijdag in de Liquid ( 23+ en 5 euro entree, dus geen vervelende Marokkaantjes en zo ) en daar liep een mooie dame rond. Indonesisch...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lopen er nog een beetje spetters rond in Eindhoven die aan jouw voorwaarden voldoen?
En...en...en??quote:Op donderdag 15 december 2005 21:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag in de Liquid ( 23+ en 5 euro entree, dus geen vervelende Marokkaantjes en zo ) en daar liep een mooie dame rond. Indonesisch...toen waagde ik toch wel een dansje.. heel even dan.. da's al eng genoeg
![]()
Yeah right... jij denkt echt dat ik me puur geregistreerd heb om hier tegen jullie in te gaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach es... iemand die zich registreert op een forum om een achterlijke muil open te trekken tegen wildvreemden.. je weet toch waar je die moet plaatsen? Op de stoprand, tussen de groene en de grijze afvalbak.
dat dansje was het.. da's een mooie herinnering hoor.. met d'r mooie vrouwelijke rondingen, bruine armen, benen en decolleté.quote:
Leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dansje was het.. da's een mooie herinnering hoor.. met d'r mooie vrouwelijke rondingen, bruine armen, benen en decolleté.![]()
me storen aan haperende bb-streams, en de snoeppot leegt etenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai lurker.![]()
Ben je nog meer aan het doen.
Zou mij niet uitmaken, maar ik denk dat het in deze katholieke enclave niet zo'n vaart zal lopen....quote:
Ach... ik probeer me gewoon een beetje in te leven in de sfeer hier.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef es70 het volgende:
Ah.... Weer zo iemand die zich beter voelt als 'ie anderen naar beneden probeert te trappen...
'top40' muziek met een snoeiharde bass erbij. Wel aardig. Niet heel goedkoop, maar goed.. daarvoor krijg je wel een goed publiekquote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk.Wat voor tent is dat afgezien van de leeftijd om binnen te komen?
Snoepjes, lekker, wat voor iets? Geen dropquote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
me storen aan haperende bb-streams, en de snoeppot leegt eten
Nice.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
'top40' muziek met een snoeiharde bass erbij. Wel aardig. Niet heel goedkoop, maar goed.. daarvoor krijg je wel een goed publiek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |