Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Zojuist heb ik een foto gezien.
Sorry. Ik meen het. Echt. Het spijt me.
Nu kan ik m'n kerstamnestie zeker op m'n bevallige buikje schrijven?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.quote:
Hej, JIJ hebt tenminste een bevallig buikjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu kan ik m'n kerstamnestie zeker op m'n bevallige buikje schrijven?
Dat is toch altijd zo?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.
Zo ongeveer.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
Was het een foto van een walvis?
Zoiets maar dan zonder courgettequote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
Was het een foto van een walvis?
Ach joh, dat soort onsmakelijkheden stuurt ze zelf ook rond zonder waarschuwing, om vervolgens hard te lachen als de ontvanger er onwel van is geworden.quote:
IK ZEI TOCH SORRY! EN DAT ZEG IK NIET SNEL!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.
Heb je dan ook foto's zonder courgette?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zonder courgette
Oh, we zitten in FBquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!
Ik heb een vrolijke feestfoto zonder courgettes.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je dan ook foto's zonder courgette?![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een vrolijke feestfoto zonder courgettes.
Wil je 'm zien?.
Nee MUUS blijf! Ik moet bij je schuilen, ik kan de toorn van Yvonne niet verdragen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef MUUS het volgende:
Ooooh ja, courgettes....
*stilletjes topic verlaat*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |