Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Zojuist heb ik een foto gezien.
Sorry. Ik meen het. Echt. Het spijt me.
Nu kan ik m'n kerstamnestie zeker op m'n bevallige buikje schrijven?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.quote:
Hej, JIJ hebt tenminste een bevallig buikjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu kan ik m'n kerstamnestie zeker op m'n bevallige buikje schrijven?
Dat is toch altijd zo?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.
Zo ongeveer.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
Was het een foto van een walvis?
Zoiets maar dan zonder courgettequote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
Was het een foto van een walvis?
Ach joh, dat soort onsmakelijkheden stuurt ze zelf ook rond zonder waarschuwing, om vervolgens hard te lachen als de ontvanger er onwel van is geworden.quote:
IK ZEI TOCH SORRY! EN DAT ZEG IK NIET SNEL!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.
Heb je dan ook foto's zonder courgette?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zonder courgette
Oh, we zitten in FBquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!
Ik heb een vrolijke feestfoto zonder courgettes.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je dan ook foto's zonder courgette?![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een vrolijke feestfoto zonder courgettes.
Wil je 'm zien?.
Nee MUUS blijf! Ik moet bij je schuilen, ik kan de toorn van Yvonne niet verdragen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef MUUS het volgende:
Ooooh ja, courgettes....
*stilletjes topic verlaat*
deze bookmark ik even.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat admins alleen in zogenaamd grappige topics in FB reageren, en de serieuze topics mijden.
Dit is héél serieus, veldmuis!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat admins alleen in zogenaamd grappige topics in FB reageren, en de serieuze topics mijden.
gewoon een schreeuw om aandacht.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef veldmuis het volgende:
quote:
Jij weet waar het over gaatquote:
Ik zag de TT en de TS en wist het gelijkquote:
Maar MUUS, wat doe je nou?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doet het altijd leuk op feestjes..
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blijft leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat?quote:
Die pastelkleurenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat?
Als ik het zo lees, ben ik haske on-topic hoor.
Draagt Yvonne altijd zulke modieuze combinaties?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Snorquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef Insomaniac het volgende:
Nu je me op de details wijst, voel ik me alleen maar ellendiger.
Incrowd waar jij ook toe behoort....quote:
boeiendquote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Incrowd waar jij ook toe behoort....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |