Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Zojuist heb ik een foto gezien.
Sorry. Ik meen het. Echt. Het spijt me.
Nu kan ik m'n kerstamnestie zeker op m'n bevallige buikje schrijven?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.quote:
Hej, JIJ hebt tenminste een bevallig buikjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu kan ik m'n kerstamnestie zeker op m'n bevallige buikje schrijven?
Dat is toch altijd zo?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.
Zo ongeveer.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
Was het een foto van een walvis?
Zoiets maar dan zonder courgettequote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
Was het een foto van een walvis?
Ach joh, dat soort onsmakelijkheden stuurt ze zelf ook rond zonder waarschuwing, om vervolgens hard te lachen als de ontvanger er onwel van is geworden.quote:
IK ZEI TOCH SORRY! EN DAT ZEG IK NIET SNEL!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is Inso's schuld en ik haat 'r.
Heb je dan ook foto's zonder courgette?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zonder courgette
Oh, we zitten in FBquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opsodejensen, jouw schuld kutwijf!
Ik heb een vrolijke feestfoto zonder courgettes.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je dan ook foto's zonder courgette?![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een vrolijke feestfoto zonder courgettes.
Wil je 'm zien?.
Nee MUUS blijf! Ik moet bij je schuilen, ik kan de toorn van Yvonne niet verdragen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef MUUS het volgende:
Ooooh ja, courgettes....
*stilletjes topic verlaat*
deze bookmark ik even.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat admins alleen in zogenaamd grappige topics in FB reageren, en de serieuze topics mijden.
Dit is héél serieus, veldmuis!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat admins alleen in zogenaamd grappige topics in FB reageren, en de serieuze topics mijden.
gewoon een schreeuw om aandacht.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef veldmuis het volgende:
quote:
Jij weet waar het over gaatquote:
Ik zag de TT en de TS en wist het gelijkquote:
Maar MUUS, wat doe je nou?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doet het altijd leuk op feestjes..
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blijft leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat?quote:
Die pastelkleurenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat?
Als ik het zo lees, ben ik haske on-topic hoor.
Draagt Yvonne altijd zulke modieuze combinaties?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Snorquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef Insomaniac het volgende:
Nu je me op de details wijst, voel ik me alleen maar ellendiger.
Incrowd waar jij ook toe behoort....quote:
boeiendquote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Incrowd waar jij ook toe behoort....
Ik zal waarschijnlijk weer een pilletje teveel op hebben, maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Incrowd waar jij ook toe behoort....
Mooi, jij slaapt ook niet vannacht.quote:
En ik zal heerlijk slapen vannacht.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef Nuongirl het volgende:
Al die arme mensen die vannacht niet kunnen slapen
Weltrusten MUUSquote:
Heb je de kuil al gezien? Yvonne wijst hem wel even voor je aan.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef MUUS het volgende:
Krijg lekker allemaal wat an je lip.
Met kerstslingers erbij enzo.
Zit je alweer aan de jenever?quote:
Bijnaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Dagonet het volgende:
Dat is toch geen foto van een os he
Ongeschoren!quote:
Wat een leuk verhaaltje! Ik word er helemaal warm van!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:00 schreef XiChico het volgende:
Op Kerstavond – lang geleden – was een lieve moeder druk bezig het huis klaar te maken voor de beste dag van het jaar: Kerstdag, de dag dat het kindje Jezus het huis kwam zegenen. Geen stofje bleef achter en zelfs de spinnen waren uit hun knusse hoekje op het plafond verdreven. Ze moesten hun toevlucht nemen tot de verste hoek op zolder.
De kerstboom was prachtig versierd. De spinnen waren in alle staten, want zij konden de kerstboom niet zien en ook het bezoek van kindje Jezus niet. Toen stelde de oudste en wijste spin voor om te wachten totdat iedereen naar bed was en dan even een kijkje te gaan nemen.
Toen het huis stil en donker was, kropen de spinnen uit hun schuilplaatsen. Toen ze de kerstboom naderden zagen ze de schoonheid ervan. De spinnen kropen door de hele boom, van boven naar beneden, over takken en takjes en bekeken alle prachtige decoraties.
De spinnen waren dol op de kerstboom. De hele nacht dansten ze op de takken en lieten een spoor na van spinnenwebben. In de ochtend, toen het kindje Jezus het huis zegende, was hij ontzet! Hij hield van de kleine spinnen, want ze waren schepselen van God, maar hij wist dat de moeder, die zo hard had gewerkt om alles perfect te maken, niet blij zou zijn als ze zou zien wat de spinnen hadden gedaan.
Met liefde in het hart en een glimlach rond de lippen, stak het kindje Jezus zijn hand uit naar de takken en raakte de spinnenwebben zachtjes aan. De spinnenwebben begonnen te glinsteren en te glimmen! Ze waren allemaal veranderd in iets schitterends van zilver en goud.
Dus, zo zegt de legende, sinds dit gebeurde hangen mensen kerstslingers in de kerstbomen.
Het is ook gebruikelijk geworden om een spin tussen de decoraties in de kerstboom te hangen.
Yvonne! Haal je poes uit de kerststal en wel nu!quote:
Mja, yvonne heeft me op het Solse Gat gewezen, ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je de kuil al gezien? Yvonne wijst hem wel even voor je aan.
Nee, iteejer.quote:
Kerstgevoelquote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef the900 het volgende:
Mag ik het ook weten?
Nou vooruit dan maar...quote:
Werkt niet. Ik probeer te slapen, maar zodra ik mn ogen sluit zie ik allemaal rondvliegende geitenkleedjes met dingen er op. *ril*quote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, yvonne heeft me op het Solse Gat gewezen, ja.
En als jullie me nu even willen excuseren.... ik ben even mijn ogen uitkrabbelen met een roestige, oude vork.
Ik zie zebra's.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Werkt niet. Ik probeer te slapen, maar zodra ik mn ogen sluit zie ik allemaal rondvliegende geitenkleedjes met dingen er op. *ril*
Dat is goed MUUS, think happy thoughts!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
Ach man, zo erg is het helemaal niet, maar yvonne maakt dingen weer eens onsmakelijker dan ze zijn.
Zei zij dapper.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
Ach man, zo erg is het helemaal niet, maar yvonne maakt dingen weer eens onsmakelijker dan ze zijn.
Zei zij dapper.
Geeft nietquote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef NJ het volgende:
Ja, hallo. Met mij. Ik snap er weer eens geen sodemieter van.
Op zo'n niveau functioneer ik nu ook. Alleen niet door de slaap, wél door de alcohol.quote:
Ik heb een mantra.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is goed MUUS, think happy thoughts!
Bijna goed!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef NJ het volgende:
Maar volgens mij gaat het over een incrowd-doorstuurmailtje dat sterk aan Sararaats doet denken. Alleen dan een ander deel van de groente afdeling.
Nu heb je een slowchattopic, ga je piepenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef the900 het volgende:
Geeft niet hoor, ik voel me wel vaker buitengesloten.
Ja sorry. Ik ben gewoon een krullebolzeikerd.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heb je een slowchattopic, ga je piepen
Ga schaapjes tellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |