Werkt niet. Ik probeer te slapen, maar zodra ik mn ogen sluit zie ik allemaal rondvliegende geitenkleedjes met dingen er op. *ril*quote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, yvonne heeft me op het Solse Gat gewezen, ja.
En als jullie me nu even willen excuseren.... ik ben even mijn ogen uitkrabbelen met een roestige, oude vork.
Ik zie zebra's.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Werkt niet. Ik probeer te slapen, maar zodra ik mn ogen sluit zie ik allemaal rondvliegende geitenkleedjes met dingen er op. *ril*
Dat is goed MUUS, think happy thoughts!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
Ach man, zo erg is het helemaal niet, maar yvonne maakt dingen weer eens onsmakelijker dan ze zijn.
Zei zij dapper.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
Ach man, zo erg is het helemaal niet, maar yvonne maakt dingen weer eens onsmakelijker dan ze zijn.
Zei zij dapper.
Geeft nietquote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef NJ het volgende:
Ja, hallo. Met mij. Ik snap er weer eens geen sodemieter van.
Op zo'n niveau functioneer ik nu ook. Alleen niet door de slaap, wél door de alcohol.quote:
Ik heb een mantra.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is goed MUUS, think happy thoughts!
Bijna goed!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef NJ het volgende:
Maar volgens mij gaat het over een incrowd-doorstuurmailtje dat sterk aan Sararaats doet denken. Alleen dan een ander deel van de groente afdeling.
Nu heb je een slowchattopic, ga je piepenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef the900 het volgende:
Geeft niet hoor, ik voel me wel vaker buitengesloten.
Ja sorry. Ik ben gewoon een krullebolzeikerd.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heb je een slowchattopic, ga je piepen
Ga schaapjes tellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |