moah..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vrouwsvoorgevel klinkt niet aantrekkelijk
Ja die h00t3rz van jou mogen er wel zijn trouwensquote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest
Hebben ze het eens niet over een vrouwsvoorgevel, gooit een vrouw het in de groep![]()
dat mag hoor...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tja ik voelde me niet echt op mn gemak dus ik dacht laat ik meepraten
ik weet ook niet of je dat wel zou moeten doenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Lukt alleen niet echt me in te beelden in de wereld van het mannelijke geslacht
Gooi je tieten er eens uitquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wat een inkoppertje.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi je tieten er eens uitEn let op de reacties
Dat moet je niet eens proberen joh... Mars en Venus enzoquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb het ff gevraagd:quote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe is het met Stefanie btw class?
quote:het gaat prima met me horo
Je weet wel hoe ik die vraag bedoel.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb het ff gevraagd:
het gaat prima met me horo [afbeelding]
Joe hoiquote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga ervandoor, wisseling vand e wacht![]()
ik maakte hem niet omdat ik wist dat jij ermee zou komenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi je tieten er eens uitEn let op de reacties
doei Astridquote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga ervandoor, wisseling vand e wacht![]()
Nou, ik moet nog bij haar langs. Ze vindt het zelf wel goed als dat begin volgend jaar gebeurt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je weet wel hoe ik die vraag bedoel.![]()
Waarom dan pas?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog bij haar langs. Ze vindt het zelf wel goed als dat begin volgend jaar gebeurt.
Is ook lastig hoor. Zeker omdat het in deze groep geen representatief beeld zal geven met een aantal kereltjes die behalve mama's borsten nog nooit een tiet van dichtbij hebben gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb hem net ff gewijzigsdquote:
Ik zit er niet mee, maar de mensen die geld van me willen wel. Anders was ik daar nu al geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom dan pas?![]()
edit: Hmm maar als jij er toch niet mee zit...?
Och joh doe lekker rustig aanquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog bij haar langs. Ze vindt het zelf wel goed als dat begin volgend jaar gebeurt.
Het mag nu ook van haar, maar begin volgend jaar krijg ik m'n ov, en ze vindt dat het nu anders zo veel kost.
Ah je hebt een geldtekort.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, maar de mensen die geld van me willen wel. Anders was ik daar nu al geweest.
Hoe ver zitten jullie eigenlijk uit elkaarquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Het mag nu ook van haar, maar begin volgend jaar krijg ik m'n ov, en ze vindt dat het nu anders zo veel kost.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:33 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Is ook lastig hoor. Zeker omdat het in deze groep geen representatief beeld zal geven met een aantal kereltjes die behalve mama's borsten nog nooit een tiet van dichtbij hebben gezien.
ja reageer jij ff op die mislukte heroīnehoer, slim planquote:
Ik woon in het noorden van nederland, zij in het zuiden van nederland.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe ver zitten jullie eigenlijk uit elkaar.
Ah jullie kennen elkaar.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja reageer jij ff op die mislukte heroīnehoer, slim plan
aah, jij kent d'r ?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Open er een topic overquote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
is PUB trouwens al dood?
GMTAquote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dan ga ik die ook maar negeren.. fles zal er vast een goede reden voor hebben..
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
is PUB trouwens al dood?
Aggut... spelen ze niet mee?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan idd aardig in de papieren lopen met het OV...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden van nederland, zij in het zuiden van nederland.
Zeg, ik heb het al volgehouden om vanaf 7 november daar niet meer te posten, dat wil ik graag doorzetten he.quote:
De waarheid omtrent mijn persoontje, lieve Idyllic, is totaal irrelevantquote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Aggut... spelen ze niet mee?
Hoe lang duurde het voordat je je kudde opgetrommeld had op msn zodat jij als 'wijze oude man' lees opperkneus de rest kon vertellen dat het slimmer is om niet te reageren op mensen die de waarheid vertellen omtrend jou persoontje?
Heee Idyllic, meid, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dit leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat je je kudde opgetrommeld had op msn zodat jij als 'wijze oude man' lees opperkneus de rest kon vertellen dat het slimmer is om niet te reageren op mensen die de waarheid vertellen omtrend jou persoontje?
Hoe heb je dat vol kunnen houden joh!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg, ik heb het al volgehouden om vanaf 7 november daar niet meer te posten, dat wil ik graag doorzetten he.![]()
Ah, jij bent de weg, de waarheid en het lichtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Idyllic het volgende:
[..]
mij lukt het ook al een hele tijd. Mislukt kut-forum.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg, ik heb het al volgehouden om vanaf 7 november daar niet meer te posten, dat wil ik graag doorzetten he.![]()
GMTA.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mij lukt het ook al een hele tijd. Mislukt kut-forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |