Snel actie ondernemen dan maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
Godjezus er werkt toch een lekkere collega bij ons op het werk.
Ze heeft een vriend.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Snel actie ondernemen dan maar.
Alles kan kapot.quote:
... maar ik heb Häagen-Dazs Vanilla Caramel Browniequote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef k_man het volgende:
Ah, DT is er weer. Dan kan ik veilig boodschappen gaan doen.
En ze heeft ermee al een "pauze" van inmiddels 5 week.quote:
Dan heb je gewoon een hele goede kans om die relatie het laatste zetje richting het archief te geven.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ze heeft ermee al een "pauze" van inmiddels 5 week.![]()
Maar ze woont niet in de buurt.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een hele goede kans om die relatie het laatste zetje richting het archief te geven.
Echt niet. Je kunt het niet eens spellen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... maar ik heb Haägen-Dazs Vanilla Caramel Brownie![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef k_man het volgende:
Echt niet. Je kunt het niet eens spellen.
Om met de woorden van K_man te spreken: "Daar voel je weinig van".quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar ze woont niet in de buurt.![]()
en zij ook nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Om met de woorden van K_man te spreken: "Daar voel je weinig van".
Vergeet je bonuskaart nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef k_man het volgende:
Maar goed, ik ging boodschapsels halen.
Oh en eigenlijk vind ik het best wel aso om haar te melden dat ik haar beter wil leren kennen terwijl ze nog aan de vriend zit....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Om met de woorden van K_man te spreken: "Daar voel je weinig van".
quote:
Zoiets moet je ook gewoon doen, niet melden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh en eigenlijk vind ik het best wel aso om haar te melden dat ik haar beter wil leren kennen terwijl ze nog aan de vriend zit....
"Hoi, ik ben Jaguarized, je nieuwe vriend."quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook gewoon doen, niet melden.
En dan ook nog voorstellen met m'n foknaam.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef k_man het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Jaguarized, je nieuwe vriend."![]()
* mompelt iets over Diemen-Zuidquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met in het achterhoofd de gedachte dat ze officieel nog een vriend heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
D'r zijn Fok!kers die dat doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan ook nog voorstellen met m'n foknaam.![]()
Fokmeet in Parijs.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
D'r zijn Fok!kers die dat doen.
Hey, jij ging toch boodschappen doen? Of wacht je tot je koelkast vanzelf naar de supermarkt loopt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef k_man het volgende:
"Hoi, ik ben Jaguarized, je nieuwe vriend."![]()
Ze heeft niet voor niets een pauze van 5 weken. Da's niet omdat ze het zo enorm gezellig hebben met elkaarquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met in het achterhoofd de gedachte dat ze officieel nog een vriend heeft.
Ik ben ook echt een ramp in dit soort dingen.![]()
Volgens mij wil ie naar de Edah, die tot 22.00 open is.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hey, jij ging toch boodschappen doen? Of wacht je tot je koelkast vanzelf naar de supermarkt loopt?
Lange Fransquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* mompelt iets over Diemen-Zuid
En ze zien elkaar eens in de week.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niets een pauze van 5 weken. Da's niet omdat ze het zo enorm gezellig hebben met elkaar
Ik ben altijd wel goed in het stoken in andermans relatie.
Toch biedt het allemaal wel perspectieven als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ze zien elkaar eens in de week.![]()
Officieel nog wel...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
Met in het achterhoofd de gedachte dat ze officieel nog een vriend heeft.
De Edahquote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wil ie naar de Edah, die tot 22.00 open is.![]()
Morgenochtend in alle vroegte weer pallets sorteren?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga zometeen slapen tot 'n uur of 03.00.
Jij misschien, ik niet. Ik moet nog wat telefoontjes plegen en vanwege het tijdverschil is het makkelijker als ik dat rond 'n uur of 03.00 doe.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Morgenochtend in alle vroegte weer pallets sorteren?
Ze zou me nog net niet inlichten als het uit was.quote:
Mwoah, ik denk niet dat ik knap genoeg ben voor d'r.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch biedt het allemaal wel perspectieven als ik het zo hoor.
Beetje meer zelfvertrouwen he. Een beetje interesse tonen in deze (voor haar) barre tijden doet het altijd goed.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk niet dat ik knap genoeg ben voor d'r.![]()
hopelijk gaat het beter als gisteren:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij veel plezier met je pallets morgen.
Dank je! Rond 'n uurtje of 5 ben ik er wel weer.quote:
Morgen maar weer hard oefenen, treintje.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
hopelijk gaat het beter als gisteren:
[afbeelding]
Ah dan ben ik net mijn boterhammetje aan het nuttigen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dank je! Rond 'n uurtje of 5 ben ik er wel weer.
Slaap lekker, kersjequote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Morgen maar weer hard oefenen, treintje.
De interesse is er wel van mijn kant.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Beetje meer zelfvertrouwen he. Een beetje interesse tonen in deze (voor haar) barre tijden doet het altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |