Noordkoreaanse toestanden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat er te veel gebash naar crewleden en gezeik over Fok in zou zitten.![]()
![]()
Ik kom er eigenlijk nooit, heb je een linkje naar het laatste topic?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
Maar het is alleen wel vrij toevallig dat het allemaal net is na een kloon die is gaan "rellen".
Ja, niet bevorderlijk voor de toegankelijkheid zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
GCSC - Daar buiten loopt een schaap
Is dit waar?
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, niet bevorderlijk voor de toegankelijkheid zullen we maar zeggen.
Eerlijk gezegd denk ik dat dat in bepaalde reeksen wel meevalt. Het zijn vaak toch dezelfde mensen die in 'n bepaalde reeks posten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.Mensen die nieuw zijn in de reeks zullen zich niet zo welkom voelen omdat het net lijkt of alleen users wiens plaatje in de OP staat mogen posten.
![]()
En het is ook maar net of de reeks lang bestaat volgens mij. De HOMO reeks heeft het ook, tenminste een paar week terug.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat dat in bepaalde reeksen wel meevalt. Het zijn vaak toch dezelfde mensen die in 'n bepaalde reeks posten.
Daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het is ook maar net of de reeks lang bestaat volgens mij. De HOMO reeks heeft het ook, tenminste een paar week terug.![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit.![]()
Het is sowieso een illusie om te denken dat 'n reeks toegankelijk is voor iedereen. Niet dat er mensen worden weggejaagd, maar het is net zoals een kroeg: het trekt een clubje mensen aan die het leuk vinden, anderen vinden er niks aan en gaan 'n deur verderop kijken. Niets mis mee.
Alsof ooit iemand de OP leestquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Dat wilde ik net zeggen.Mensen die nieuw zijn in de reeks zullen zich niet zo welkom voelen omdat het net lijkt of alleen users wiens plaatje in de OP staat mogen posten.
![]()
Kan nog wel even duren geloof ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer komt Lucille eigenlijk terug uit Quito?
Aan mekaar plakken met duck-tapequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat er op de KLM site staat dat je 1 stuks handbagage mee mag nemen. Regeltjes enzo.
Dan krijg ik mijn laptop zo moeilijk uit de tas.quote:
Ik kom er nooit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Puerto Rico leuk?
Dan heb je onderweg in elk geval iets te prutsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:08 schreef Jaguarized het volgende:
Dan krijg ik mijn laptop zo moeilijk uit de tas.![]()
Ik ook niet.quote:
Het hoort officieel bij de VS dus het zal wel volstaan met grote hotels enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet.Reggaeton is er zowat uitgevonden, dus slecht kan het niet zijn.
Da's weer minder, in reggaetonvideo's ziet het er allemaal wel gezellig uit namelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het hoort officieel bij de VS dus het zal wel volstaan met grote hotels enzo.
Net zo gezellig als Cuba en Jamaica?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's weer minder, in reggaetonvideo's ziet het er allemaal wel gezellig uit namelijk.
Die landen lijken me minder gezellig eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net zo gezellig als Cuba en Jamaica?![]()
Jamaica is alleen nogal prijzig qua vliegtickets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die landen lijken me minder gezellig eigenlijk.
All-in vakanties naar Jamaica zijn niet zo duur, alleen lijkt me dat dan weer helemaal niets. Puerto Rico lijkt me echt leuker dan Kingston of La Havana...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jamaica is alleen nogal prijzig qua vliegtickets.![]()
Oei, dat voorspelt weinig goedsquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit me een TT te bedenken voor deeltje 61 maar ben redelijk inspiratieloos.
Misschien dat ik een seksistische topictitel kan verzinnen?quote:
Duidelijke titel; goedgekeurdquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HTL # 61 I Be For Auto San Juan, Bayamon, Sol En Campo Santiago, Tabacco Y Ron, Aya En Puerto-Rico Con Bacardi Limón
Ja, dat kan jij vast welquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat ik een seksistische topictitel kan verzinnen?
De vlucht is spectaculair.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alleen vanwege de vlucht? Hoezo dat dan?
Ik houd van drukke, chaotische steden, niet van die resorteilanden. San Juan ken ik niet zo goed, misschien dat iemand ervaringen heeft met Puerto Rico en dan in het speciaal San Juan. Anders zal het wel weer Caracas worden
Dan wordt ie toch weer gewijzigd enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien dat ik een seksistische topictitel kan verzinnen?
Ook leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
HTL #61 - Zwaai hier de wintersportgangers uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |