quote:
Afgezaagd nummer.quote:
Dan lijkt 'ie op mijn laptop.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn laptop heeft er geen zin meer in.
Mijn dvdspeler in de laptop maakte ook al een raar geluid gister.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
Ding zelf is levensmoe, of de software loopt traag?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
en nu?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
Morgen en zaterdag maar even rust gunnen? Even plat zal haar goed doen.quote:
d_h weet ik niet, maar ik zal je wel missen hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag maar even rust gunnen? Even plat zal haar goed doen.
Denk je dat je het zolang volhoudt zonder mij?
Ohh, wat lief.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef classpc het volgende:
[..]
d_h weet ik niet, maar ik zal je wel missen hoor
we kunnen ff wat vooruitwerkenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag maar even rust gunnen? Even plat zal haar goed doen.
Denk je dat je het zolang volhoudt zonder mij?
op uitnodiging of eigen initiatief?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zit er dik in dat ik komend weekend even een tripje ga maken naar mijn oude middelbare school, waar ik sinds juli 1991 niet meer geweest ben
Was destijds een klooster, en hoewel de meeste leraren ook toen al "leken" waren, kan ik me de laatste 2 paters nog goed herinnerenschijnt dat het kloosster opgedoekt is en dat er tegenwoordig allemaal appartementen in dat pand zitten
Anyway, het lijkt me leuk om daar gewoon nogeens heen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |