hmm, je bent het met me eensquote:Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Klinkt een beetje als dat R'dam syndroom waar de provincialen het allemaal geweldige architectuur vinden, maar wat eigenlijk gewoon als lelijke betonbouw wordt beschouwd door de mensen die er vandaan komen.
Na drie keer lezen snapte ik die zin nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:44 schreef Douwe het volgende:
Wel toch? Je hebt gevraagd hoe het maar relatie is!
hier in Rotterdam heb je eigenlijk alleen de fout-hippe reclame- en communicatie hippe wannabe's. In Den Haag uiteraard de politieke brallers (evt. geďmporteerd uit Leiden).quote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef Hik het volgende:
Grappige was dat ik dat vroegâh (onder de rook van Rotterdam) altijd wel vond inderdaad. In de praktijk valt het mee. Al kom je in Amsterdam óók de allerfoutste überhippe mensen tegen, dat wel...
Oh niks bijzonders, ik denk ik zwaai ff.quote:
New York is altijd al hip.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zijn eigenlijk de 'hippe' reisbestemmingen?
Huh? Waarquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef k_man het volgende:
Jullie zijn vast al weer vergeten dat ik in Rotterdam vroeg of de plek waar we appeltaart zouden gaan eten wel een beetje hip was, hč?
Toch? Toch?
Hamburg.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was wel Dudok taart, want LOOS is van Dudok!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef k_man het volgende:
Ik had de worteltjestaart.
Echter bij LOOS.
Trusten dan maar hequote:
In één keer goed... we zijn dus maar even wat gaan drinken bij Dudok... met de Dudok bitterballen uiteraardquote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef ElisaB het volgende:
Rotterdam, hip, appeltaart: ik zeg Dudok
Moet je de worteltjestaart nemen; errug lekker
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hamburg.
Huh?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In één keer goed... we zijn dus maar even wat gaan drinken bij Dudok... met de Dudok bitterballen uiteraard![]()
Van eten is niets meer gekomen... we waren niet hip genoeg om geholpen te worden door het personeel, dat met elkaar praten veel belangrijker vond amsterdamse toestanden![]()
Ik dacht Helsinki, de werkelijkheid viel tegen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Organiseer het maar. Alleen zit ik dan in Chili.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik stel een Bossche-Bollen-Meet voor halverwege januari.
Wat toevallig nou.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Organiseer het maar. Alleen zit ik dan in Chili.![]()
dan ben ik jarigquote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik stel een Bossche-Bollen-Meet voor halverwege januari.
Ik wilde de 14e voorstellen, 2 dagen voor je verjaardag.quote:
ik heb bij hip meer associaties als Reykjavik, New Orleans (tot voor kort in ieder geval) en Melbournequote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik dacht Helsinki, de werkelijkheid viel tegen.
Ik denk aan Curitiba, Togo, Noord Korea.
Maar de echte hippe steden zijn natuurlijk London, NYC en Tokyo. Alhoewel Hamburg, Dusseldorf en München ook wel bijzonder hip zijn.
Uiteindelijk ga ik dan maar voor Zürich (zie: http://www.picture-newsletter.com/streetparade/ en ook het artikel in Rails)
Wel een tegenvaller dat jij er dan niet bent...quote:
een keer binnen nederland ???quote:Op donderdag 15 december 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
Nee maar serieus, het lijkt me wel leuk om eens een meet te organiseren binnen Nederland en waar ook een aantal prominente TRV'ers kunnen komen. Ik kom nu elke dag door Den Bosch en heb sinds kort mijn eerste BB er door heen gejaagd en dat smaakt naar meer.
1 of een (lidwoord) ?quote:
Ik meldde hier eerder dat ik naar een hippe plek met hippe mensen ging; ElisaB had het daarop over Dudok, dat werd door mij bevestigd, daar kom ik dus net vandaan. Amsterdamse toestanden slaat op het feit dat het personeel in restaurants bij voorkeur de deur op slot houden, want klanten is wel het meest lastige wat je in je restaurant kunt hebben (zoals ook vaak in reisverslagen over Amsterdam terug te vinden is)quote:
Ik heb er nog niet eentje binnen NL meegemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:52 schreef qwerty_x het volgende:
ik bedoelde eigenlijk:
hoezo eens binnen Nederland ?
het is altijd binnen Nederland
(afgezien van die laatste keer dan, toen enkele enthousiastelingen op de TGV stapten)
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef Vogue het volgende:
Ja, en een TRV meet in Brabant is ook niet zo'n slecht idee![]()
quote:een muts op m'n hoofd
m'n kraag staat omhoog
't is hier ijskoud
maar gelukkig wel droog
de dagen zijn kort hier
de nacht begint vroeg
de mensen zijn stug en d'r is maar een kroeg
als ik naar m'n hotel loop, na een donkere dag
dan voel ik m'n huissleutel diep in m'n zak
Refr.
en ik loop hier alleen in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad