Samen naar Eindhoven. Wat romantisch.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De interesse is er wel van mijn kant.Morgen werkt ze ook weer.
Even informeren morgen of ze met me meemag naar Eindhoven.
![]()
Nou ja, daar kan zij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Leonie.
Neuh op zich niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, daar kan zij ook niks aan doen.
Lief he?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Samen naar Eindhoven. Wat romantisch.![]()
Ik heb al gestemd.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Douwe het volgende:
Waar een rel is, is k_man.
Krijg ik nu een nominatie voor beste TRV quote?![]()
Mja, ik moet nog stemmen, dus...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Douwe het volgende:
Waar een rel is, is k_man.
Krijg ik nu een nominatie voor beste TRV quote?![]()
In theorie zou je ook gewoon logisch kunnen nadenken.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef k_man het volgende:
Dus in theorie zou ik op Douwe kunnen stemmen.
Yo!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef Douwe het volgende:
Ey! }-|
Alsof ik op jou en je tegeltjeswijsheden zou stemmen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In theorie zou je ook gewoon logisch kunnen nadenken.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof ik op jou en je tegeltjeswijsheden zou stemmen.![]()
quote:Het is altijd raak bij de ochtendstond:
nat op de bril en droog in de mond!
Eindhoven is ook wel 'n eindje vanaf Groningen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dan ben ik net mijn boterhammetje aan het nuttigen.![]()
Pardon???quote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
last van het Amsterdam- syndroom?
je weet wel, dat syndroom van alle omhooggevallen provincialen die alles wat ze in Amsterdam vinden, met 'hip' aanduiden.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Pardon???
Grappige was dat ik dat vroegâh (onder de rook van Rotterdam) altijd wel vond inderdaad. In de praktijk valt het mee. Al kom je in Amsterdam óók de allerfoutste überhippe mensen tegen, dat wel...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
last van het Amsterdam- syndroom?
Klinkt een beetje als dat R'dam syndroom waar de provincialen het allemaal geweldige architectuur vinden, maar wat eigenlijk gewoon als lelijke betonbouw wordt beschouwd door de mensen die er vandaan komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:40 schreef DutchTrain het volgende:
je weet wel, dat syndroom van alle omhooggevallen provincialen die alles wat ze in Amsterdam vinden, met 'hip' aanduiden.
Osdorp= hippe buurt
IJburg = hippe architectuur
Waterlooplein = hippe markt
etc. enz. usw.
Mwoah, werk begint in Utrecht.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eindhoven is ook wel 'n eindje vanaf Groningen.Nu even babbelen, straks om 06.30 ontbijten en daarna om 07.30 naar mijn werk.
Jazeker.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef Douwe het volgende:
Heb je Leonie nog gezien?
Euh nee.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:40 schreef Douwe het volgende:
Oe! Je hebt dus stille hints gegeven?
Ja, als dat geen ik-wil-je-en-wel-nu-per-direct-opmerking is, weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:44 schreef Douwe het volgende:
Wel toch? Je hebt gevraagd hoe het maar relatie is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |