Was ook zo, maar de serie heeft betere kijkcijfers opgeleverd dan met "onbekenden". vandaar...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het weer bekende Nederlanders zijn, met "onbekenden" vind ik eigenlijk leuker. Ik dacht trouwens dat het eenmalig zou zijn met die BN'ers.
Nieuw seizoen, nieuwe reeks. Is wel zo overzichtelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie was de Mol #11.
edit: oh, die is gesloten.![]()
Ach, ik ken nu ook nog maar de helft. En vorige keer waren de bn'ers bloedfanatiek, dus echt slechter vond ik het achteraf niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het weer bekende Nederlanders zijn, met "onbekenden" vind ik eigenlijk leuker. Ik dacht trouwens dat het eenmalig zou zijn met die BN'ers.
Dat bloedfanatieke werkte juist zo ontzettend tegenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ach, ik ken nu ook nog maar de helft. En vorige keer waren de bn'ers bloedfanatiek, dus echt slechter vond ik het achteraf niet.
Ik heb zo'n sterk vermoeden dat dat nu wel het geval isquote:Op woensdag 14 december 2005 19:48 schreef berc het volgende:
hoe krijg ik dit topic in me active topic lijst dan
Dat schijnt nog niet bekend te zijn. Eerst moet Oberon afgelopen zijn (dat eindigt op 6 januari).quote:Op woensdag 14 december 2005 16:46 schreef Dupje het volgende:
Wanneer begint t weer?
Vorig jaar niet iig.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gaat dat geld niet naar een goed doel ofzo
Dat was een gerucht, maar hij blijkt toch deelnemer te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:44 schreef mark_03 het volgende:
Toine zou het toch gaan presenteren?
Vreselijk he.. ze had gewoon een charme dat bij dit programma past.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Best een leuke groep toch.
Ik mis alleen Angela.
Die in Australie.. gaan ze bungeejumpen springt die gezette man naar beneden plonst die met zijn kop in het water.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:02 schreef DrMarten het volgende:
Die in Portugal met George als mol was erg leuk en het 1e seizoen in Australië was ook erg leuk
"Die gezette man"quote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Die in Australie.. gaan ze bungeejumpen springt die gezette man naar beneden plonst die met zijn kop in het water.![]()
Doodzonde, ja.quote:
Ik begon ook vanaf de tweede serie in Schotland te kijken. Ook ik vind dat nog de leukste serie. De sfeer van het land, en de opdrachten waren echt geweldig.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Vreselijk he.. ze had gewoon een charme dat bij dit programma past.
Ik heb de Belgische serie eerst gezien namelijk serie 2, die was in Spanje (Sevilla).Trouwens wie welke serie vond iedereen het beste? Ik volg de NL serie sinds serie twee waar ze in Schotland waren. Ik vind het nog steeds een van de beste NL series. Toen Mol Nico briljant en Sigrid uberslim netzoals verliezer Yvonne.
Flashback![]()
![]()
[afbeelding]
Groepsfoto 2e serie, locatie: Schotland
Mijn favo kandidaten:
[afbeelding]
Sigrid![]()
[afbeelding]
Nazife
[afbeelding]
Doortje
[afbeelding]
Nico![]()
[afbeelding]
Yvonne![]()
[afbeelding]
Effe opfrissen? http://home.student.uva.nl/n.schouten/heinz2.htm#n2
Cor![]()
Die dikke neger jaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Die in Australie.. gaan ze bungeejumpen springt die gezette man naar beneden plonst die met zijn kop in het water.![]()
Dat blijft altijd voor leuke televisie zorgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef teig het volgende:
en wederom gebeurd er dit jaar iets met lasergamen..........................
Het is anders nog nooit leuk geweestquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat blijft altijd voor leuke televisie zorgen
In Schotland was het erg leuk, toen ze het fort van de tegenpartij moesten veroverenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is anders nog nooit leuk geweest![]()
Er is echt niets aan om daar naar te kijken, met die BN'ers was dat lasergun spel helemaal saai
Leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:51 schreef teig het volgende:
wat ik gehoord heb, wordt het dit jaar ook heel wat!!
Ik ben niet zo beledigend..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Die gezette man"
Zeg dan gewoon "die dikke neger"
Ik heb de mol nog nooit echt doorgehad, behalve de laatste (2) uitzendingen van de serie soms.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
(...) Ook al had ik Elise al heel snel door. (...)
Wie is de Mol zonder BN-ers is eigenlijk veel leuker dan met ... Vorig jaar vond ik er niet zoveel aan, vooral omdat de meest irritante persoon van het gezelschap (lees hier: Yvon Jaspers) uiteindelijk de Mol bleek te zijnquote:
De buurman?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef Mlose het volgende:
Ik ga wel weer kijken ook al wordt WIDM met het seizoen minder
Deel 3 was top! mét de buurman!![]()
Ja, ik ben benieuwd welke kandidaatquote:Op maandag 2 januari 2006 19:42 schreef MrManiak het volgende:
Misschien was een kandidaat de buurman van Mlose... =).
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef karoltje het volgende:
Is al een topic over!
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nieuw seizoen, nieuwe reeks. Is wel zo overzichtelijk
ben ik het mee eens, al was Canada wel een toplocatie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Seizoen 4 in Canada vond ik eigenlijk de minste. De opdrachten vielen soms wat tegen, en de kandidaten spraken mij niet echt aan. Ik kan me alleen Chandrika, Ron en Elise herinneren.
Oh Astrid leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:49 schreef MrManiak het volgende:
ASTRID: [afbeelding]
Dit is haar, snel een foto gezocht.
Meestal begonnen ze altijd in het begin van het jaar januari dus.quote:
Iddquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Meestal begonnen ze altijd in het begin van het jaar januari dus.![]()
Idd, vorige WIDM was net voor/begin april afgelopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Meestal begonnen ze altijd in het begin van het jaar januari dus.![]()
Uhm, ik ken geen enkele van deze personenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
De laatste serie was al waardeloos, met die achterlijke arrogante BN'ers...
Waarom niet gewoon een groep onbekenden van straat plukken?
Gelukzak.. nu heb jij wel een 'vette niet onbekende wie is de mol? serie genot'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uhm, ik ken geen enkele van deze personen
Verder was het geen heel slecht programma maar vond het ook niet superboeiend, 2005 althans. Als mn vriendin het niet leuk vond om te volgen had ik het waarschijnlijk niet eens afgekeken. Maar misschien dat ik het dit jaar nog een kans geef.
Die ken je wel, van het Sportjournaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef devv05 het volgende:
En Bram van Peperstraten van naam en stem maar verder ook niet echt. Ach...
Toine van Peperstraten, bedoeljequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die ken je wel, van het Sportjournaal
Ja diequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toine van Peperstraten, bedoelje![]()
AVRO...quote:
Afwachten maar ! Wel jammer dat Angela niet meer de presentatie doetquote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ben idd erg benieuwd hoe het zonder Angela gaat zijn,
Het zijn er altijd 11 of 12, tenminste, de afgelopen zoveel seizoenen wel =);quote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ben idd erg benieuwd hoe het zonder Angela gaat zijn, en jammer dat het weer met BN-ers is. En april? Met een aflevering of 9 à 10 is het dan echt krap voor de zomer klaar.
April??? Ik dacht dat ze - net als vorig seizoen - weer in januari zouden beginnen. Peking Express is ook wel leuk jaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef babette21 het volgende:
april duurt nog wel lang, maar kunnen ze mooi even een seizoentje Peking Expres tussendoor doen
jammer van Geert Hoes, de rest is wel oké
Hopen dat net5 de AVRO-kijkers een plezier wil doen dan, of is P-E tegenwoordig ook bij Talpa?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef babette21 het volgende:
april duurt nog wel lang, maar kunnen ze mooi even een seizoentje Peking Expres tussendoor doen
jammer van Geert Hoes, de rest is wel oké
Ik bedoel meer dat Expeditie Robinson wel van net5 naar Talpa is gegaan. Hetzelfde zou voor Peking Expres kunnen gelden?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef MrManiak het volgende:
Wat ebdoel je met OOK bij Talpa? WIDM is nog gewoon AVRO hoor
Aprilquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef ally-gator het volgende:
(Bedankt Mike. Ben inmiddels al iets meer op de hoogte!)
Misschien heb ik er overheen gekeken, maar ik weet nog steeds niet wanneer de uitzendingen van Wie is de Mol beginnen. Wie weet het?![]()
http://www.geocities.com/robbieazertyui/quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:44 schreef ally-gator het volgende:
Nu nog weten waar we ze vandaag kunnen halen.![]()
Ik ga nog eens op de website kijken
De idioten.quote:
Dan maken we ons eigen nieuwsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er is gewoon geen nieuws rondom het programma.![]()
Op de officiële site valt te lezen dat de nieuwe serie vanaf vrijdag 10 maart op tv te zien is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef ally-gator het volgende:
(Bedankt Mike. Ben inmiddels al iets meer op de hoogte!)
Misschien heb ik er overheen gekeken, maar ik weet nog steeds niet wanneer de uitzendingen van Wie is de Mol beginnen. Wie weet het?![]()
Komt Angela echt terug met WIDM ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef PM-girl het volgende:
Mooi zo, Angela terug waar thuishoort!
*zucht*... of men leest de subs...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt Angela echt terug met WIDM ?
Dat zou gaaf zijn voor haar.![]()
Lees dan de de posting van 17 januari 19.39quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
*zucht*... of men leest de subs...
Die bedoeld hij ook. Lees het dikgedrukte hieronder eens. De staat boven het originele nieuws uit zijn bericht. Omdat ik zei dat er geen nieuws was, verzon hij dat nieuws als grapje uit zijn duim.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees dan de de posting van 17 januari 19.39![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dan maken we ons eigen nieuws.
ANGELA GROOTHUIZEN GAAT WIDM 2006 PRESENTEREN
HILVERSUM - Vandaag heeft de AVRO in het programma "Twee Vandaag" officieel bekend gemaakt dat Angela Groothuizen het nieuwe seizoen van "Wie is de Mol" gaat presenteren. In eerste instantie zou Karel de Graaf de presentatie op handen nemen...
Eerder makte de AVRO al de nieuwe lijst met kandidaten bekend, en de lokatie van seizoen 6; Argentinië.
Ik zit net even hier nog wat quotes van 'm na te lezen en nog wat fragmenten na te luisteren, echt geweldig gewoon. Lig weer in een deuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:16 schreef Falco het volgende:
(...)vooral door Marc-Marie Huijbregts, die het fenomenaal deed allemaal. (...)
Het was opzich wel humor dat iedereen met die geheime hints veel te ver zat te zoeken. Gezien de eerste series met achteruitspeelfragmenten etc. Terwijl er vorig jaar maar alleen maar overduidelijke hints waren die zo overduidelijk waren, dat ze over het hoofd werden gezienquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef Suuz_ het volgende:
omg die hints elke keer, ik keek elke dag en was helemaal actief op het widm forum, met z'n alle uitzoeken wat de complotten waren en de verborgen hints!!
ik vond het zo geweldig dat op een gegeven moment marc-marie een tattoo op zijn onderbeen had laten zetten {zo'n henna ding} en dat johnny DE MOL dus écht zo'n tattoo op die plek heeft zitten precies dezelfde schijnbaar ofzo. nou dat was voor ons weer genoeg om marc-marie als DE MOL te zien omg dat was echt komisch!!!
doet dat roept iedereen al bedenk wat origineelsquote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef CSfreakje het volgende:
WIDM is tof! Kan echt niet wachten tot 10 maart...wel jammer dan Angela het niet meer presenteert![]()
ga toch fietsenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef berc het volgende:
[..]
doet dat roept iedereen al bedenk wat origineels![]()
Fraai staaltje van hoe-laad-ik-de-verdenking-op-mij-terwijl-ik-niet-de-mol-ben inderdaad, MrManiak.quote:
ik vind het eigelijk een best wel eng stukje, je gaat zo idd denken dat hij echt de mol is met z'n reactie..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef MrManiak het volgende:
[afbeelding]
(V.L.N.R.)
Roderick Veelo (Radio 10)
Geert Hoes (GTST)
Mary Lou van Steenis ('Vrienden voor het leven')
Peggy Vrijens ('Costa')
Frédérique Huydts ('Meiden van de Wit')
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Toine van Peperstraten (Studio Sport)
Richard Groenendijk (Cabaretier)
Liz Snoyink ('De Kleine blonde dood', 'Phileine zegt sorry')
Chris Tates ('Ocean's Twelve', 'Cabaret').
Mensen, wie is volgens jullie de Mol? Welke die-hard fans kunnen al iets vinden op deze foto?.
Als je een argument geeft van wie JIJ denkt die de Mol is, geef dan geen zwak argument, zoals "Omdat ze zwart is"... Hou het wel een beetje sportief / leuk.
Ik denk Toine van Peperstraten (Bruin overhemd, vale spijkerbroek). Waarom?
Nou, luister DIT eens...
Nouja, is nog niet alles, maar ik gok Toine
Dave, meesterlijk!
Of je neemt de moeite om een klein stukje terug te lezen in het topic, het is nog maar een keer of 30 genoemd namelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef Tarara het volgende:
Oeh, Wie Is De Mol is altijd erg leuk! Wanneer begint het?![]()
Oeps! Haha, sorry. Mijn enthousiasme nam een loopje met me.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of je neemt de moeite om een klein stukje terug te lezen in het topic, het is nog maar een keer of 30 genoemd namelijk
Maar liefst 2!quote:Nóg twee series van WIDM in de maak!
6 februari 2006 - Angela Groothuizen was vanmiddag te gast bij het programma MAX & Catherine om over haar hele carriere te praten. Zo komt ook het niet verlengen van haar contract bij de AVRO voorbij. Ze vond dat vooral ook jammer, omdat er nog een nieuwe serie van WIDM aan stond te komen. En ze heeft ook nog even goed nieuws voor alle fans! Volgens Angela zijn er naast de zesde serie, die 10 maart van start zal gaan, nóg twee nieuwe series aangekocht. Dus dat zou betekenen dat we nog minstens drie keer van WIDM kunnen genieten!
Bron: widm.com
Tof. Heb geen idee of het leuk is met bekende Nederlanders, heb de vorige niet gezien. Maar ben benieuwd.quote:
Ik ook. Was weer erg leuk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik keek toch weer de eerste aflevering van de vorige BNer serie, moet ik bekennen. Jep, ik heb weer zin in een nieuwe serie.
Dankje!quote:Op maandag 13 februari 2006 08:53 schreef Copycat het volgende:
TT aangepast zodat iedereen weet wanneer het begint.
je kan nu nog de vara gids opzeggen en lidwordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef MrManiak het volgende:
Als iemand die letters / het antwoord hier kan posten, ik ben namelijk niet lid van de Avro-bode...
Op die site (wieisdemol.org) gaan ze de puzzels online plaatsen, staat erquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef MrManiak het volgende:
Als iemand die letters / het antwoord hier kan posten, ik ben namelijk niet lid van de Avro-bode...
Ik hoop nog steeds op herhalingen van de beginjaren van widm. Toen had ik nog niet in de gaten hoe leuk dit programma is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Zit nog te twijfelen of de video morgen aan gaat voor de serie van vorig jaar
Inderdaad. Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:36 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op herhalingen van de beginjaren van widm. Toen had ik nog niet in de gaten hoe leuk dit programma is.
Heb ze allemaal gezien, maar wil ze ook best nog wel eens terugzien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:36 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op herhalingen van de beginjaren van widm. Toen had ik nog niet in de gaten hoe leuk dit programma is.
Iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gezien, maar wil ze ook best nog wel eens terugzien.
Australië, Schotland, Portugal en Canada waren top![]()
Waar, welk netquote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef Bjoro het volgende:
laat maar.......ik zie het al herhalingen van de laatste editie !
weet ik ook niet...maar zie de posts boven die van mij !quote:
Inderdaad, ik ook... *denkt terug aan zijn oude keuze als Mol: Victoria...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga dit jaar eens niet van tevoren een mol uitkiezen. Ik ga de eerste aflevering bekijken als een ongeschreven blad, en maak dan mijn keuze.
In het verleden heb ik me vaak te blind gestaard om bepaalde kandidaten, waardoor ik andere dingen over het hoofd zag
Nu ik vanmorgen weer een aflevering van vorig seizoen zag, begint het hier ook weer te kriebelenquote:
Ik vond haar de slechtse Mol so far. Echt toffe Mollenstreken had ze niet, in mijn opzicht..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef knuppelhout het volgende:
als je t nu terugziet he... die Yvonne was eigenlijk vrij doorzichtig... maarja das lekekr achteraf.
"ik ben heel dichtbij de mol. en ik weet wie het is. en de mol heeft het heel erg zwaar!"
In de cover-storyquote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard besteedt er zo aandacht aan.
Het is cover-story hoor.quote:
Ze bedoelt: "Jij vergist je zeker nooit?"quote:Op maandag 20 februari 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven heeft zich niet vergist, het is coverstory.![]()
Dat bedoelde ik dus met, "Jij vergist je zeker nooit''quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze bedoelt: "Jij vergist je zeker nooit?"
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef Maja-de-bij het volgende:
Geweldig die herhalingen van vorig seizoen!
Marc-Marie op het strand en Isabelle maar gillen![]()
Ook bij die duikopdracht, je ziet van alle kandidaten foto's op de bodem liggen. Alleen moet die van Yvon eerst opgedraaid worden, omdat het Mol-logo op de voorkant staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:32 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag het net ook. Echt duidelijk is het als je het eenmaal weet. Ook bij de uitschakeling van Sander. Blijven sander en yvonne over. Heel spannend. Maar yvonne wist het toen gewoon al.
bronquote:Van de Graaf: 'Angela groter dan contract'
Karel van de Graaf presenteert vanaf 10 maart op Nederland 2 een nieuwe reeks van Wie is.. De Mol?. Hij volgt presentatrice Angela Groothuizen op. De Graaf: "Ik ben een keer gevraagd als deelnemer, vorig jaar. Ik heb onmiddelijk 'nee' gezegd. Een jaar later werd het contract van Angela niet verlengd. De AVRO moest dus een nieuwe presentator zoeken en toen kwamen ze bij mij terug."
Van de Graaf benadrukt in RTL Boulevard dat hij Angela niet wil imiteren. Hij heeft het op zijn eigen manier gedaan.
Van de Graaf vervolgt bij Boulevard: "Elke presentator moet het vooral op zijn eigen manier doen. Ik denk niet dat iemand er op zit te wachten dat ik probeer Angela te imiteren. Als je het op je eigen manier doet, krijg je wat je verdient. (..) Angela is groter dan het contract, dus Angela belt mij op en ik bel Angela op en wij vinden elkaar. Zij helpt mij, omdat ze vindt dat als iemand anders het dan moet doen, dat hij het dan vooral zo goed mogelijk doet."
De TweeVandaag-presentator wist zelf niet wie 'De Mol' was, de bekende Nederlander die het spel probeert te saboteren. "Ik wist het niet en ik was ontzettend blij dat ik het niet hoefde te weten." De opnames zijn al achter de rug, dus de deelnemers weten inmiddels wie de Mol is. Mocht iemand zijn mond voorbij praten, dan staat daar 250.000 euro boete op. "Ze hebben allemaal moeten beloven dat ze hun mond houden en voor het geval dat ze die belofte vergeten is er geloof ik een boete in het contract opgenomen van een respectabel bedrag."
je zal maar praten in je slaap ofzoquote:Mocht iemand zijn mond voorbij praten, dan staat daar 250.000 euro boete op
achteraf bleek dat zij niet geraakt kon worden, vandaar dat ze zoveel risico kon nemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef Nuna het volgende:
Ik weet eigenlijk niet precies meer welke mollenstreken Yvon nu heeft uitgehaald bij die lasergame. Volgens mij deed ze niets.
mja da's zo'n situatie waarin niet bij voorbaat duidelijk kon zijn dat zij die vlieger had, ze kon moeilijk zeggen: "ik wil persé deze vlieger"..... nu het wel gelukt is, kunnen ze makkelijk zeggen: dat was een aanwijzing, als 'n ander 'm had gehad, zouden ze er vast gewoon niks over zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:14 schreef Urquhart het volgende:
En vandaag was natuurlijk ook de geheime aanwijzing doordat Yvon de Mol-vlieger had. Ik weet nog dat ik dat toen te voor de hand liggend vond om als geheime aanwijzing te zien
Ik heb vanmorgen ook weer gekeken. De terugblik-aflevering. De kriebels beginnen nu weer te komen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Marloes het volgende:
Ik wil Angela
Heb vanmorgen ook de herhaling gekeken, leuke afleveringen
Dan is het voor jou mooi meegenomen dat je ze niet kentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Even een vette TVP, voor mij had het niet met bekenden gehoeven, maar aangezien ik de meesten niet ken is dat probleem ook weer opgelost
Hier ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef Stansfield het volgende:
Nog 2 weekjes kan bijna niet wachten.
Dat is altijd nog het leukste inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb hier echt ontzettend veel zin in!
Kan nu ook echt nog niks zeggen over wie ik denk dat ze als Mol hebben gekozen, maar dat verandert bij mij in de loop van de serie ook regelmatig. Ik heb laatst ook zo'n herhaling gezien 's ochtends en dat is echt wel een goede manier om de kijker weer enthousiast te maken zeg! Net als dat er vorige week in de Avrobode stond: Nog 2 weken tot Wie is de mol?, en deze week hetzelfde maar dan over nog 1 week.
Heerlijk gewoon... Weer allemaal gekke en totaal onlogische hints lezen op internet en speculeren over wie de Mol is, ik kan niet wachten.
En toch .... heb ik nog steeds een kater van vorig seizoen. Ik deed toen ook nog vrolijk mee met alle speculaties. Sommige hints die op internet gezet waren, leken toch echt goed gevonden. Dat de serie dan afgesloten wordt met wat simpele flauwekul-hints als een vlieger enzo, heeft me toen zwaar teleurgesteld en doen besluiten het niet weer zover te zoeken, m.i. zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef p-etr-a het volgende:
Heerlijk gewoon... Weer allemaal gekke en totaal onlogische hints lezen op internet en speculeren over wie de Mol is, ik kan niet wachten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wordt weer topics lang vollullen over producers die bij een bepaald nummer de producer van de CD terzijde stonden, die dan weer een zus hebben die last heeft van mollen in de tuin, en die woont in dezelfde straat als een kandidaat enzo
bij Elise hoorde je "fur Elise" achterstevoren.... maar dat vind ik juist geen hints, té ver gezocht...quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Maja-de-bij het volgende:
Dat vond ik vorig seizoen ook erg teleurstellend, die magere hints!
Hopen maar dat het dit jaar beter is.
In het seizoen met Nico werd er op een gegeven moment zelfs 'Nico is de Mol' gezegd als je een bepaald stukje achterstevoren speelde. Kijk, dat zijn hints!
Klopt, en daarom begon iedereen steeds verder te zoeken naar die hints, waardoor de voor de hand liggende hints over het hoofd werden gezien.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Maja-de-bij het volgende:
In het seizoen met Nico werd er op een gegeven moment zelfs 'Nico is de Mol' gezegd als je een bepaald stukje achterstevoren speelde. Kijk, dat zijn hints!
Jij begrijpt mequote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Maja-de-bij het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef Molline het volgende:
[..]
Jij begrijpt me![]()
@ P-etr-a: natuurlijk ga ik wel weer kijken, t' is tenslotte het mooiste programma ooit,
Ik hoop het ook.quote:hoop alleen dat het niet nog meer verkl**t gaat worden, daar ben ik wel bang voor.![]()
Richard Groenendijk, sorry...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef MrManiak het volgende:
http://www.wieisdemol.org/wieisdemol/video/groenendijk3.rm
Wie is de Mol bij RTL Boulevard
net zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken de meeste BN-ers helegaar nie
Wat bedoel je? Woon je in Nederland of in België?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:22 schreef Molline het volgende:
Weet iemand of en wanneer de Mol in Belgie op tv komt? Of is dat nu bij een commerciele zender en kunnen we het hier niet ontvangen?
Nee dat is 100% zeker bevestigd door Woestijnvis, de Belgische producent die ook het programma oorspronkelijk bedacht heeft. In Vlaanderen zijn er maar drie series gemaakt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef Yeahinho het volgende:
Maar het antwoord is blijkbaar simpel; er komt er geen meer?
voor de gemiddelde nederlanders zijn het meer N'ers dan BN'ers.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef Eveli het volgende:
Ja, Wie is de Mol!Alleen jammer dat het weer van die stomme BN'ers moeten zijn.
Ja de meeste wel, maar het feit dat het BN'ers zouden moeten zijn, vind ik toch een beetje jammer. Die BN'ers komen al in genoeg tv-shows, laat ook de niet-bekende mensen eens op tv komen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:07 schreef dramslag het volgende:
[..]
voor de gemiddelde nederlanders zijn het meer N'ers dan BN'ers.
Ik bedoelde er verder niets mee hoor ....quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef dutchheroin het volgende:
Heb er wel zin in hoor! BN'ers of geen BN' ers!
En dat gezeur over dat het in Belgie leuker is: de BBC zendt ook altijd mooiere documentaires uit. Pff! Get original!
Ze is in de leer geweest bij De Mol, case closedquote:Na het VWO volgde Peggy de Toneelacademie in Maastricht. Sinds haar afstuderen in 2000 speelt ze vast bij het theatergezelschap Els inc. onder leiding van Arie de Mol.
is die belgische serie ergens te bekiek'n? lijkt me wel leuke voorpretquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik bedoelde er verder niets mee hoor ....vind het alleen jammer dat we nu niet meer van twee walletjes kunnen eten, 2 Mol-series in een jaar is immers nog leuker ... en ik vind gewoon dat de Belgen het spannender in elkaar zetten
![]()
Nog een paar dagen wachten![]()
* Urquhart zapt naar shownieuwsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:42 schreef Sannydance het volgende:
dadelijk bij shownieuws op sbs een verslag van de perspresentatie van wie is de mol 2006
Ze zijn op tijd gestopt, toen het nog goed was. Niets erger dan een uitgemolken format (ook al heb je 't zelf bedacht).quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Molline het volgende:
Erg jammer (een Belg zou zeggen spijtig) dat de Mol in Belgie opgehouden is. Ik vond tot nu toe de Belgische Mol altijd leuker als de Nederlandse.
Wanneer herhaalt shownieuws of heeft iemand het opgenomen en kan het hier op worden gezet?quote:
Plz, iemand?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:48 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Wanneer herhaalt shownieuws of heeft iemand het opgenomen en kan het hier op worden gezet?![]()
quote:Angela Groothuizen toch in WIDM
Groothuizen vorig jaar weggebonjourd bij de Avro en daardoor raakte ze ook haar 'kindje' Wie Is De Mol kwijt. Karel van de Graaf is haar opvolger geworden. Maar Evert Santegoeds heeft goed nieuws te melden voor de fans van het programma. Want in het nieuwe seizoen dat 10 maart begint, is Angela gewoon weer te zien. Dat vertelde hij bij Radio 538.
In de eerste aflevering is ze te zien als stewardess in het vliegtuig, waar ze Karel zijn ticket geeft. De kijker moet goed opletten, want voor deze het weet, zou Angela alweer uit beeld zijn.
Overigens is Groothuizen volgens Santegoeds gevraagd om zelf deel te nemen aan Wie Is De Mol, maar daar zou Angela weinig trek in hebben gehad.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen. Bovendien zou ze door haar jarenlange ervaring misschien veel te snel doorhebben wie de mol is, of hoe ze zichzelf het beste beschermt om maar te overleven.
Door de titel denk je dat ze weer de volgende WISDM'en weer gaat presenteren. Trouwens is het een hint dat stewardess gedoe? Want wat voor nut heeft het dan?quote:
Denk niet echt een hint, het is meer een leuk gebaar naar Angela toe denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:02 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Door de titel denk je dat ze weer de volgende WISDM'en weer gaat presenteren. Trouwens is het een hint dat stewardess gedoe? Want wat voor nut heeft het dan?![]()
Ze komen in ieder geval op wieisdemol.nl, dus ik neem aan ook op uitzendinggemist.nl.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef Nuna het volgende:
Weet iemand of de afleveringen ook op www.uitzendinggemist.nl komen te staan? Dat zou namelijk er handig zijn
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze komen in ieder geval op wieisdemol.nl, dus ik neem aan ook op uitzendinggemist.nl.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |