Fraai staaltje van hoe-laad-ik-de-verdenking-op-mij-terwijl-ik-niet-de-mol-ben inderdaad, MrManiak.quote:
ik vind het eigelijk een best wel eng stukje, je gaat zo idd denken dat hij echt de mol is met z'n reactie..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef MrManiak het volgende:
[afbeelding]
(V.L.N.R.)
Roderick Veelo (Radio 10)
Geert Hoes (GTST)
Mary Lou van Steenis ('Vrienden voor het leven')
Peggy Vrijens ('Costa')
Frédérique Huydts ('Meiden van de Wit')
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Toine van Peperstraten (Studio Sport)
Richard Groenendijk (Cabaretier)
Liz Snoyink ('De Kleine blonde dood', 'Phileine zegt sorry')
Chris Tates ('Ocean's Twelve', 'Cabaret').
Mensen, wie is volgens jullie de Mol? Welke die-hard fans kunnen al iets vinden op deze foto?.
Als je een argument geeft van wie JIJ denkt die de Mol is, geef dan geen zwak argument, zoals "Omdat ze zwart is"... Hou het wel een beetje sportief / leuk.
Ik denk Toine van Peperstraten (Bruin overhemd, vale spijkerbroek). Waarom?
Nou, luister DIT eens...
Nouja, is nog niet alles, maar ik gok Toine
Dave, meesterlijk!
Of je neemt de moeite om een klein stukje terug te lezen in het topic, het is nog maar een keer of 30 genoemd namelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef Tarara het volgende:
Oeh, Wie Is De Mol is altijd erg leuk! Wanneer begint het?![]()
Oeps! Haha, sorry. Mijn enthousiasme nam een loopje met me.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of je neemt de moeite om een klein stukje terug te lezen in het topic, het is nog maar een keer of 30 genoemd namelijk
Maar liefst 2!quote:Nóg twee series van WIDM in de maak!
6 februari 2006 - Angela Groothuizen was vanmiddag te gast bij het programma MAX & Catherine om over haar hele carriere te praten. Zo komt ook het niet verlengen van haar contract bij de AVRO voorbij. Ze vond dat vooral ook jammer, omdat er nog een nieuwe serie van WIDM aan stond te komen. En ze heeft ook nog even goed nieuws voor alle fans! Volgens Angela zijn er naast de zesde serie, die 10 maart van start zal gaan, nóg twee nieuwe series aangekocht. Dus dat zou betekenen dat we nog minstens drie keer van WIDM kunnen genieten!
Bron: widm.com
Tof. Heb geen idee of het leuk is met bekende Nederlanders, heb de vorige niet gezien. Maar ben benieuwd.quote:
Ik ook. Was weer erg leuk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik keek toch weer de eerste aflevering van de vorige BNer serie, moet ik bekennen. Jep, ik heb weer zin in een nieuwe serie.
Dankje!quote:Op maandag 13 februari 2006 08:53 schreef Copycat het volgende:
TT aangepast zodat iedereen weet wanneer het begint.
je kan nu nog de vara gids opzeggen en lidwordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef MrManiak het volgende:
Als iemand die letters / het antwoord hier kan posten, ik ben namelijk niet lid van de Avro-bode...
Op die site (wieisdemol.org) gaan ze de puzzels online plaatsen, staat erquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef MrManiak het volgende:
Als iemand die letters / het antwoord hier kan posten, ik ben namelijk niet lid van de Avro-bode...
Ik hoop nog steeds op herhalingen van de beginjaren van widm. Toen had ik nog niet in de gaten hoe leuk dit programma is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Zit nog te twijfelen of de video morgen aan gaat voor de serie van vorig jaar
Inderdaad. Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:36 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op herhalingen van de beginjaren van widm. Toen had ik nog niet in de gaten hoe leuk dit programma is.
Heb ze allemaal gezien, maar wil ze ook best nog wel eens terugzien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:36 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op herhalingen van de beginjaren van widm. Toen had ik nog niet in de gaten hoe leuk dit programma is.
Iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gezien, maar wil ze ook best nog wel eens terugzien.
Australië, Schotland, Portugal en Canada waren top![]()
Waar, welk netquote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef Bjoro het volgende:
laat maar.......ik zie het al herhalingen van de laatste editie !
weet ik ook niet...maar zie de posts boven die van mij !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |