Nou ja.. zolang ze bij jou staan heeft US nog geen probleemquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lijkt me wijsvoor de AIVD hier staat
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou ja.. zolang ze bij jou staan heeft US nog geen probleem
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef Enyalius het volgende:
ik voel me beetje kut de afgelopen 2 uur. alsof er een lichte depressie aan zit te komen. mot ik niet hebben. ff de oorzaak vinden en het de kop in drukken.
Ow F*ck.... MIJN avondeten. Helemaal vergeten. EW heeft al gegeten en ik vergeet mezelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:30 schreef Enyalius het volgende:
misschien...
ff avondeten naar binnen stouwen. ben zo trug hehe
eet !quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow F*ck.... MIJN avondeten. Helemaal vergeten. EW heeft al gegeten en ik vergeet mezelf![]()
is meer iets wat al een paar maanden speelt. sinds augustus zo'n beetje. ik schijn er geen rust in te mogen vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
zow, we laten die zware gevoelens gewoon even wegwaaien
Wordt aan gewerkt. Besloot vandaag voor het eerst in tijden weer es tot het eten van vlees. Stoofpot. Staat de hele middag al te sudderen. Heb er net alle restjes verse groenten in gemikt die ik had. Wat boontjes, wat wortel, een paar tamme kastanjes, een aardappel. Een zooi kruiden, waaronder salie, thijim, rozemarijn en peperkorrels zaten er al in. Lepel bosvruchtenjam erin.quote:
Begon al met een ontbijt van 6 sneetjes brood met gebakken ei. Voor lunch een grote appelflap en twee krentenbollen. Me dunkt dat ik geen enkele reden heb om mager te zijn. Alleen vergeet ik weleens te eten. Tenminste.... op etenstijd. Dan haal ik dat rond middernacht ook wel weer in hoor want ik kan echt niet slapen op een lege maag.quote:
zelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Begon al met een ontbijt van 6 sneetjes brood met gebakken ei. Voor lunch een grote appelflap en twee krentenbollen. Me dunkt dat ik geen enkele reden heb om mager te zijn. Alleen vergeet ik weleens te eten. Tenminste.... op etenstijd.
Als ik lees wat jij allemaal tussendoor snolt kan ik me ook niet voorstellen dat je mager bent.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:15 schreef Enyalius het volgende:
heb in de ochtend 4 sneetjes meestal rond 10 uur; dan om 6.30 avond eten en voor de rest niks. zie er alles behalve mager uit hehe
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef Enyalius het volgende:
zo vaak snoep ik niet. is maar sporadisch
als jojo hier is wilt ze wat om op te knabbelen. meestal hebben we niks in huis dus schiet niet op hehe
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef Enyalius het volgende:
trouwens...zondag naar midwinter neem ik die dolk mee. als ik een zeker iemand tegen kom denk ik dat een plastic zak besteld moet gaan worden. ben het nu gewoon beu
Ow, maar dat klinkt gezond !quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Besloot vandaag voor het eerst in tijden weer es tot het eten van vlees. Stoofpot. Staat de hele middag al te sudderen. Heb er net alle restjes verse groenten in gemikt die ik had. Wat boontjes, wat wortel, een paar tamme kastanjes, een aardappel. Een zooi kruiden, waaronder salie, thijim, rozemarijn en peperkorrels zaten er al in. Lepel bosvruchtenjam erin.
Rijst staat ook op. Wordt lekker.
Zit het nu eindelijk op te peuzelen. Smaakt heerlijk. Had ook pijnboompitjes en was gebroken cashewnoten door de rijst gemengd. Is echt lekker. Een maaltijd van samengestelde restjes.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ow, maar dat klinkt gezond !
In kruiden zitten ook veel vitamientjes![]()
Moet ik eigenlij ook, maar doe ik lekker nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef vamperotica het volgende:
vanavond ook lekker simpel spagetti op...
Maar moet wel afwassen
Als ik dat niet doe, doet de kat het voor me... En die wordt dan weer ziek en heb ik morgen driedubbel werk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik eigenlij ook, maar doe ik lekker niet
Dat heb ik altijd. George doet het tegenwoordig echt alleen nog maar naast de toiletpot en op de badkamerquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, doet de kat het voor me... En die wordt dan weer ziek en heb ik morgen driedubbel werk!
Da's iig nie dor het hele huis.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd. George doet het tegenwoordig echt alleen nog maar naast de toiletpot en op de badkamer![]()
Hij doet het ook als de kattebak net schoon is. Het maakt gewoon niks uit. George is gewoon George.... een beetje maf. Heeft ook dagen in coma gelegen als jong katje, liep toen een achterstand op, was bijna dood en heeft een beetje een tic. Wel meer dan een tic ook. Maar hij's mijn kat. Gewoon George dus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da's iig nie dor het hele huis.....
Maar wel vervelend en![]()
George betrapte ik de avond voor hij gecastreerd werd nog even met het buurpoesje in de achtertuin. Een tijdje erna kreeg ze kittens waarvan er 3 erg veel op George leken. Ik werd dus omaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef Mirage het volgende:
Ik moet die van mij gaan castreren.. hij is nu rond de 9 maand oud.
Voordat hij allemaal hormoon troep rond gaat spuiten.
Ik heb een tijdje een kamer gehuurd in het huis van een marinier.
Hij had een stel katten waarvan geen gecastreerd was.
Ze piesten over mijn borden, pannen.. en zelfs mijn frituurpan.
Ik ben serieus ziek geweest hiervan.
me 2quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 07:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo... genoeg voor allemaal, denk ik.
Heb er drie weggehaaldquote:Op woensdag 14 december 2005 07:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okay... ik pak er zelf ook nog een. De rest moet opschieten, anders moeten ze er zelf maar een gaan halen.quote:Op woensdag 14 december 2005 07:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo lekker als mijn senseoquote:Op woensdag 14 december 2005 09:13 schreef UncleScorp het volgende:
Wij hebben hier Douwe Egberts automaat![]()
quote:
Kloptquote:
quote:
Een stappenteller lijkt me nou een leuk cadeautje voor jouquote:Op woensdag 14 december 2005 09:57 schreef Enyalius het volgende:
pfft het is hier rustig. zit hier alleen met me pa op kamer. de rest zit in utrecht of is ziek. mot me eigen thee steeds halen hehe
Hiermee impliceer je dat de verpakking doorgaans niet mooi isquote:Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
Het beste cadeau voor mij is dat mijn vrouw zich es mooi verpakt
Neu, ik ben dan weer zo simpel om te bedenken dat de huid al de verpakking is van de prachtige ziel van de vrouw. Dus dat het nog meer verpakken het veranderd in een soort komische sinterklaas surprise....... Zoek in deze doos het cadeautje.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:15 schreef Enyalius het volgende:
nee hij maakt de suggestie dat zij zich nu NOG mooier moet maken op een specifieke manier. zoals wat meer opdoffen en bepaalde lingerie en dat hij het mag uitpakken.
je snapt het weer niet nok hehe
Nou je hebt idd toch een verschil tussen een pyjama en lingerie, niet ?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:09 schreef nokwanda het volgende:
Hiermee impliceer je dat de verpakking doorgaans niet mooi is![]()
Tis toch hetgeen eronder zit dat de opwinding veroorzaakt?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou je hebt idd toch een verschil tussen een pyjama en lingerie, niet ?![]()
Loop jij dan naakt over straat ?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Neu, ik ben dan weer zo simpel om te bedenken dat de huid al de verpakking is van de prachtige ziel van de vrouw. Dus dat het nog meer verpakken het veranderd in een soort komische sinterklaas surprise....... Zoek in deze doos het cadeautje.
Nee..... dan zijn er net iets te veel vrijwilligers die mijn cadeautje willen uitpakken en dan misleidt worden door de verpakkingquote:Op woensdag 14 december 2005 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Loop jij dan naakt over straat ?
En zo probeert ze er heel subtiel nog iets tussen te smijten ...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Neu, ik ben dan weer zo simpel om te bedenken dat de huid al de verpakking is van de prachtige ziel van de vrouw. Dus dat het nog meer verpakken het veranderd in een soort komische sinterklaas surprise....... Zoek in deze doos het cadeautje.
A) het gaat niet perse over sexquote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
viespeukjes waarom gaat het hier altijd over sex
je weet toch wie het zegtquote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) het gaat niet perse over sex
B) Sex is niet vies
Een geschenk is op zich al mooi.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En zo probeert ze er heel subtiel nog iets tussen te smijten ...
Ik dacht juist dat vooral de buitenkant meestal prachtig is
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet toch wie het zegt![]()
Dus jij bent naturist?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of een soort Baboeshka pop met allemaal poppetjes erin die je open moet maken waarna er weer een poppetje uitkomt.
true truequote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... je weet toch tegen wie je het hebt en dat er dus een antwoord komt, he!!!
Absoluut niet. Om eerder genoemde redenen. Lees een paar posts terug waarin ongeveer dezelfde vraag gesteld wordtquote:
lukraak genomen wordquote:Op woensdag 14 december 2005 12:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Absoluut niet. Om eerder genoemde redenen. Lees een paar posts terug waarin ongeveer dezelfde vraag gesteld wordt
VIESPEUK!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lukraak genomen word![]()
kinky
Ik lees niet dat het perse over sex moet gaan hier, hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:36 schreef Metro2005 het volgende:
whehehe, wat een oversexte mensen zitten hiet zeg![]()
Gewoon nog erger dan ik ben
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof dat caffeine hier niet meer helpt. resistentie
jij bent een vrouw... ik ben er nog noooit dik van geweestquote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
seks is misleidend...
er wordt gedaan alsof het een goeie en leuke work-out is,
maar voor je het weet ben je dik.
Nou, maar die verpakking waar je zo dol op bent past dan ook niet meer .quote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij bent een vrouw... ik ben er nog noooit dik van geweest
Geldt alleen voor vrouwenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
seks is misleidend...
En de boom mag je dan ook nog zelf gaan halen EN opzettenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
seks is misleidend...
hehe vrouwen kunnen ook zeer aantrekkelijk zijn zonder verpakking hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 13:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, maar die verpakking waar je zo dol op bent past dan ook niet meer .![]()
Wil je daarmee zeggen dat alle zwangere vrouwen dan maar naakt moeten gaan rondlopen?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe vrouwen kunnen ook zeer aantrekkelijk zijn zonder verpakking hoor![]()
![]()
Ik wil niet het risico lopen naar Artis gebracht te worden ja !quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat alle zwangere vrouwen dan maar naakt moeten gaan rondlopen?
Mirage welquote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat alle zwangere vrouwen dan maar naakt moeten gaan rondlopen?
nou het màg niet.. ik doe het.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En de boom mag je dan ook nog zelf gaan halen EN opzetten![]()
![]()
schat lieverd mir... denk er eens over na... is het niet gewoon een veel grotere straf om Oversight 2!!! kerstbomen te laten halen. nu weet hij in vervolg dat hij het niet hoeft te halen want zijn zwangere vrouw doet dat wel. das niet goed voor jou en niet goed voor hemquote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou het màg niet.. ik doe het.
Mot hij zijn afspraken maar nakomen.
en die 4 etages zonder lift naar boven kom ik ook wel..
één peuter aan mijn hand, één kleuter voor mijn voeten en een kerstboom op mijn rug.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die tactiek heb ik al geprobeerd, werkt niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schat lieverd mir... denk er eens over na... is het niet gewoon een veel grotere straf om Oversight 2!!! kerstbomen te laten halen. nu weet hij in vervolg dat hij het niet hoeft te halen want zijn zwangere vrouw doet dat wel. das niet goed voor jou en niet goed voor hem![]()
quote:
Walvis kwam idd niet in me op, mevrouwquote:Op woensdag 14 december 2005 13:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico lopen naar Artis gebracht te worden ja !
Mirage is géén walvis. krijg ik nu weer knuffels?
je hoeft ook niet verliefd op me te zijn hoor....quote:Op woensdag 14 december 2005 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik kan maar op 2 mensen tegelijk verliefd zijn ...
1= me vriendin
2= mirage
misschien dat we een afwisselingsproject kunnen starten ofzo?
kalm lieve jij! het ligt echt niet aan jou... zwangere vrouwen zijn ook sexy... issie niet met zn piepie ofzo tussen de deur gekomen ofzo dat hij het gewoon niet meer doet ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je hoeft ook niet verliefd op me te zijn hoor....
maar boehoehoe.... Ik heb gelijk!!
Vriendjelief wil gewoon niet meer aan de sex omdat ik lelijhijhijk ben![]()
hij is bang dat hij het kinderkoppie indeuktquote:Op woensdag 14 december 2005 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kalm lieve jij! het ligt echt niet aan jou... zwangere vrouwen zijn ook sexy... issie niet met zn piepie ofzo tussen de deur gekomen ofzo dat hij het gewoon niet meer doet ofzo?
*vamp een knuffel geeft*![]()
in dat geval.... Kusje op over?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kalm lieve jij! het ligt echt niet aan jou... zwangere vrouwen zijn ook sexy... issie niet met zn piepie ofzo tussen de deur gekomen ofzo dat hij het gewoon niet meer doet ofzo?
*vamp een knuffel geeft*![]()
Hij heeft heus wel biologie gehad... ergens in een ver verleden!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij is bang dat hij het kinderkoppie indeukt
en dat is best schattig.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:06 schreef Mirage het volgende:
passen je broeken nog vamp ?
Ik vind die tussenfase het ergst.. zwangerschapskleding zit nog niet gevuld genoeg en de gewone kledingpast niet meer waardoor je jankend voor je kast staat:
ïk heb geen kleren"
B-tje is inmiddels geeeeeen kleuter meer. Hij is al 6! Laat het hem maar niet horen. Hij kan helpen met de boom.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou het màg niet.. ik doe het.
Mot hij zijn afspraken maar nakomen.
en die 4 etages zonder lift naar boven kom ik ook wel..
één peuter aan mijn hand, één kleuter voor mijn voeten en een kerstboom op mijn rug.![]()
stuur hem maar alleen daar is hij nu groot genoeg voor!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
B-tje is inmiddels geeeeeen kleuter meer. Hij is al 6! Laat het hem maar niet horen. Hij kan helpen met de boom.
Da's wel erg zeg. En dat terwijl zwangerschap toch wel zo ongeveer de allerergste geilheid met zich meebrengtquote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je hoeft ook niet verliefd op me te zijn hoor....
maar boehoehoe.... Ik heb gelijk!!
Vriendjelief wil gewoon niet meer aan de sex omdat ik lelijhijhijk ben![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Mirage het volgende:
oké, ik ga mijn haar vastknopen (valt niets mee te beginnen vandaag)..
kindjes warm aankleden en op kerstbomen jacht !
ik heb de indruk dat ze weer iets goedkoper zijn dit jaar ? Afgelopen jaren waren de prijzen belachelijk !
Als het gelukt is en hij staat post ik wel een footooooootje![]()
Kan Oversight hem vast bewonderen en zichzelf opvreten vanaf zijn werk
( hij komt pas tegen een uur of 00.00 thuis)
Als er geen foto komt en geen posts, maar jullie wel BOEM BOEM BOEM BOEM horen....
dan zijn wij met ons allen van de trap gedonderd.![]()
Als vamp zich vergrijpt aan willekeurige mannen op straat is het níet haar schuld.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's wel erg zeg. En dat terwijl zwangerschap toch wel zo ongeveer de allerergste geilheid met zich meebrengt![]()
![]()
Ik huil voor je mee.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als vamp zich vergrijpt aan willekeurige mannen op straat is het níet haar schuld.
persoonlijk pleit ik er dan voor om haar tijdelijk ontoerekeningsvatbaar te verklaren en haar vriend aanstichter oid.
Als hij toch geen seks wil kan hij net zo goed de rest van de zwangerschap achter de tralies, zoveel zinnigs doen mannen toch niet in die laatste maanden... de vrouw is degene die het kind draagt.
En dan eten we morgen allemaal beschuit met muisjesquote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Mirage het volgende:
oké, ik ga mijn haar vastknopen (valt niets mee te beginnen vandaag)..
kindjes warm aankleden en op kerstbomen jacht !
ik heb de indruk dat ze weer iets goedkoper zijn dit jaar ? Afgelopen jaren waren de prijzen belachelijk !
Als het gelukt is en hij staat post ik wel een footooooootje![]()
Kan Oversight hem vast bewonderen en zichzelf opvreten vanaf zijn werk
( hij komt pas tegen een uur of 00.00 thuis)
Als er geen foto komt en geen posts, maar jullie wel BOEM BOEM BOEM BOEM horen....
dan zijn wij met ons allen van de trap gedonderd.![]()
dat hoop ik niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan eten we morgen allemaal beschuit met muisjes![]()
M&M's moes dusquote:Op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat hoop ik niet...
4x boem is een M een B... nog een M en de kerstboom..![]()
Nooit de huid verkopn voor je de beer geschoten hebtquote:Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef Enyalius het volgende:
mijn pc...bijna doet ie ht weer hehe
lol wat is netwerk beheer bij jou thuis????quote:Op woensdag 14 december 2005 15:28 schreef Enyalius het volgende:
yup. image file met ghost terug zetten en dan is het mijn buurt om de pc verder in orde te brengen met software en netwerkbeheer etc
* Enyalius rekt zich uit en laat zijn scherpe tanden zien en valt dan weer rustig neer
koeliejoelie! dat heb je goed geregelt mits!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
ik heb een boom
![]()
èn hij staat zelfs al boven![]()
Een servische spar in een pot (wat het geheel overigens wel zwaarder en onhandiger maakte met al dat zand),
dus als ik hem goed water geef kan ik hem waarschijnljik nog buiten neerzetten ook naderhand![]()
Eat this Oversight![]()
![]()
![]()
![]()
*voor één keer een slecht voorbeeld geeft en de blote billendans van Shin Chan invoert*
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
ik heb een boom
![]()
èn hij staat zelfs al boven![]()
Een servische spar in een pot (wat het geheel overigens wel zwaarder en onhandiger maakte met al dat zand),
dus als ik hem goed water geef kan ik hem waarschijnljik nog buiten neerzetten ook naderhand![]()
Eat this Oversight![]()
![]()
![]()
![]()
*voor één keer een slecht voorbeeld geeft en de blote billendans van Shin Chan invoert*
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Straks komt Oversight thuis met een enorme boom en dan heb je er 2
Wazzup then??quote:
Ho ho... dat laatste heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 14 december 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
same as last night...en daarboven op werkt me pc nog steeds niet. komen opeens een lading bad sectors op 2 harde schijven bij. oude zooi is het geworden. dus in het kort...you're right, i'm a motherfucking asshole
een halve danquote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef coz het volgende:!
![]()
ik verwacht morgen opmerkingen over dat ik oud ben! (doh) {kwart eeuw (DOH!)}
Je bent helemaaaaaaaaaal niet oud.... Heh, zoessie?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef coz het volgende:!
![]()
ik verwacht morgen opmerkingen over dat ik oud ben! (doh) {kwart eeuw (DOH!)}
hoe oud word jij ?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef draculettetje het volgende:
Oke oke oke, dit kan ik dan eindelijk niet voorbij laten gaan! Lees al een hele tijd mee (hihihi krijg je als je zusje van vamp bent)
Maar mij is ook de 15de van december jarig!
Zo nu ben ik het lekker toch kwijt........![]()
Ow ja Coz gefeliciteerd!!!!!
quote]Op woensdag 14 december 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:quote:
ah !quote:Op woensdag 14 december 2005 21:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
quote]Op woensdag 14 december 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:
ik schat 26?
Bijna juist... maar het is een jaartje ouder
Ik word altijd jonger geschat trouwens maar dan eerder rond de 21 Ha ha haquote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef Enyalius het volgende:
bij vrouwen moet je altijd aan de lage kant schatten. zit je altijd goed
Misschien heb je die mazzel. Ik dacht dat toen ook nog. Maarinmiddels ben ik erachter dat dat niet geldt.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik word altijd jonger geschat trouwens maar dan eerder rond de 21 Ha ha ha
maar ja ik zeg dan ook altijd als ik straks echt oud ben zie ik er ook nog jong uit!!!!![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
ah !
Iemand die ouder ben dan ik is
jij ook gefeli !
[afbeelding]
ze weten dat ik hier post en onder wlke naam. maar als ik mensen verlaat en niks meer met ze te maken wil hebben houd ik een enorme goede schoonmaak. alle foto's, mobiele nummers, email adressen van die persoon verwijderen maar ook alles wat met die persoon te maken heeft zoals andere mensen en plekken waar ik diegene tegen kan komen. ik wil vergeten en oude wonden niet heropenen. meestal heb ik een jaar nodig om alles te vergeten en dan met schone lei kan ik weer her en der komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:29 schreef Metro2005 het volgende:
En Eny, wat is de reden dat je fok verlaat danEn wat hebben vrienden van je ermee te maken? Hebben ze ontdekt dat je hier post ofzo
?
quote:On a more serious note, I have to report that I am picking up increasing multi-contextual 'signals' indicating that something like World War III - or a modern 'Trojan War' - is about to be put into motion, as early as this month. Think how the 'Judgment of Paris' led to the Trojan War... It was the initial spark that spread to eventually become the ancient 'World War'. It seems that, based on what I'm picking up, we are now entering that phase.
But again... 'Contact' is the key storyline that's quietly intensifying and transmitting something profound...
Je moet doen wat je goed acht. Maar..... Fok heeft niet perse een negatief aspect in je leven gebracht. Misschien focussen op het positieve. Dat laatste is wat ik je wel mee hoop te geven.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:13 schreef Enyalius het volgende:
mogguh...
moet vandaag weer moeilijke persoonlijke beslissingen gaan make. wellicht dat ik fok ook ga verlaten, geen idee. nok weet de reden wel.
vrienden![]()
niet dat nok om te kotsen is, tegendeel. gaat over andere mensen
Thee met honing en beterschapquote:Op donderdag 15 december 2005 07:29 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
Pijn in mijn keel tot en met vandaag![]()
EN voel me al sinds gister een beetje koortsigmaar hopen dat het niet erger wordt.
En Eny, wat is de reden dat je fok verlaat danEn wat hebben vrienden van je ermee te maken? Hebben ze ontdekt dat je hier post ofzo
?
congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 08:30 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaa, Cozzzzz en Draculettetje
Gefeliciteerd, stelletje ouwe bokken.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage.... leuk topic... dat walvis topic
Dank je.quote:
Is nog redelijk veel.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:11 schreef Enyalius het volgende:
ik stort me maar gewoon op me werk op moment. normaal beginnen op ons gemakt, nu meteen aan de slag. me pa van...neem even pauze. nee. zullen we even pauzeren als deze taken klaar zijn. nee. net maar gestopt omdat ik honger kreeg. boterham naar binnen en zo weer verder. probleem is alleen dat ik zo wel vooruit begin te lopen. me pa zal zich wel afvragen waarom ik opeens zo snel werk en weinig zeg...ach ja. de meeste mensen interesseerd het toch niet wat ik doe e.d.
mensen uit me msn verwijderen is al gebeurd. had ik al eerder gedaan dus dat viel wel mee. hoefde maar 2 te verwijderen. is toch al behoorlijk leeg om mee te beginnen vergeleken met begin van het jaar toen ik 2 a 3 msn accounts had allemaal bomvol met mensen die me constant vragen stelde over van alles en nog wat. nu zitten er nog geen 30 mensen op me lijst.
doen wat ik goed acht...das een goeie. meestal heb ik weinig opties dus ik moet maar doen wat ik moet doen of ik het goed vind of niet.
me mailhost veranderde server van het weekend. dus emails van 5december zijn nu weg en dus heb ik niks meer tot gisteravond. hopelijk is er niks boeiends verstuurd, anders mot het maar ff opnieuw gedaan worden. me gmail account is wel nog gewoon altijd in gebruik, maar is meer een test geval.
Ik blijf ook positief. Ik blijf hopen dat ze vanzelf weer zullen straktrekkenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef draculettetje het volgende:
hoi hoi,
Na twee uurtjes te hebben gewerkt kan ik dan nu genieten van mijn verjaardag!![]()
Nogmaals bedankt voor jullie felicitaties en Coz jij ook van Harte op deze dag!
hihihi nokwanda inderdaad de tijd zal het leren hoeveel rimpels ik ga vertonen maar we blijven altijd positief!
groetjes
ps enyalius van mij nog niet veel gehoord maar hoop voor jou ook dat het een positieve dag wordt
Ha ha ha da's een goeie zo lang je maar kan blijven lachen en niet alles strak getrokken wordt!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik blijf ook positief. Ik blijf hopen dat ze vanzelf weer zullen straktrekken![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ha ha ha da's een goeie zo lang je maar kan blijven lachen en niet alles strak getrokken wordt!![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef draculettetje het volgende:
hoi hoi,
Na twee uurtjes te hebben gewerkt kan ik dan nu genieten van mijn verjaardag!![]()
Nogmaals bedankt voor jullie felicitaties en Coz jij ook van Harte op deze dag!
hihihi nokwanda inderdaad de tijd zal het leren hoeveel rimpels ik ga vertonen maar we blijven altijd positief!
groetjes
ps enyalius van mij nog niet veel gehoord maar hoop voor jou ook dat het een positieve dag wordt
denk het niet. heb geen energie om positiviteit te faken op momentquote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef draculettetje het volgende:
Ha daar had ik nog niet eens aan gedacht! Lijkt me ook niet echt een goed plan!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben armlastig en kan dus niks met Botox. En was ook niet van plan een affaire te beginnen met Shumacher (
) voor gratis behandelingen.
Late reactie, krijg je met verjaardagsvisite enzo. ik GRRRRRRRR gewoon even met je mee en zeg dat je computer NU weer normaal moet doen........quote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef Enyalius het volgende:
[..]
denk het niet. heb geen energie om positiviteit te faken op moment
me pc doet het ook nog steeds niet dus straks verder kloten er aan ofzo.
Gewoon zwanger raken, die rimpels trekken dan vanzelf strak doro al het vocht dat je vasthoudt.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik blijf ook positief. Ik blijf hopen dat ze vanzelf weer zullen straktrekken![]()
Zodat het daarna even snel weer inzakt en zo mogelijk nog rimpeliger is?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Gewoon zwanger raken, die rimpels trekken dan vanzelf strak doro al het vocht dat je vasthoudt.
ah ! dat is ook vervelend, maar een goede reden om het te vervangenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had gister en vandaag met me adsl geen verbinding maar dat kwam omdat me uberoude adsl modem het niet meer trekt
Heb ik ergens ook wel zin in. Maar ben bang dat ik weer een kastdeur op mijn toch al gekneuste tenen krijg. Het leed is nog versquote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Mirage het volgende:
het lastige zijn al die k*tkabels die dan mee moeten verhuizen.
als je een baby-face hebt zoals mij kun je heeeeel lang jong lijken. ik wordt ook altijd 4 jaar jonger ingeschat qua uiterlijk. vreemd genoeg wordt ik altijd veel ouder ingeschat als mensen met me chatten via msn of zo en me nog niet es ontmoet hebben. heft elkaar weer op dan hehequote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik word altijd jonger geschat trouwens maar dan eerder rond de 21 Ha ha ha
maar ja ik zeg dan ook altijd als ik straks echt oud ben zie ik er ook nog jong uit!!!!![]()
Bij mij is er een heel groot verschil.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef Enyalius het volgende:
[..]
als je een baby-face hebt zoals mij kun je heeeeel lang jong lijken. ik wordt ook altijd 4 jaar jonger ingeschat qua uiterlijk. vreemd genoeg wordt ik altijd veel ouder ingeschat als mensen met me chatten via msn of zo en me nog niet es ontmoet hebben. heft elkaar weer op dan hehe
Probleem is dat ik van zulke dingen meestal gelijk koorts ed krijgquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:39 schreef Enyalius het volgende:
tja keelontstekinkje. ken gebeuren als je in de kou of op de tocht ligt.
heb ik soms in de zomer als ik de fan te dicht op me bed richt hehehe
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef UncleScorp het volgende:
Haha vanavond afscheidsfeest van mijnen baas
Bye Bye ouwe
tot nooit meer
![]()
en net nog maar es mijn gal gaan uitspuwen bij zijn opvolger ...
Yea I'm pissed as hellquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Enyalius het volgende:
hehe lekker scorp.
moet nu eens wat verzinnen om te gaan doen. zometeen hebben we WEER gebak, het is toch wat hehehe. maar in tegenstelling tot voorheen verbrand ik de calorien nauwelijks...hmm hoe dat op te lossen. als ik thuis kom ben ik mentaal niet in de stemming om nog eens te gaan sporten. en op een sportschool op een loopband e.d. te rennen en jezelf steeds in de spiegel zien is ook niet bepaald motiverend meer na een maandje of 2.
ik weet dat ik er lekker uitzie, maar wil ook wel es wat anders zien hahaha
zit me wat meer te verdiepen in dat andere forum. schijnt nog een hele site met pdf boeken en artiekels te hebben. die gasten weten waar ze het over hebben. zelfs ik kan er nog het 1 en ander leren en dat gebeurd niet vaak. zit me in te lezen, zie veel termen voorbij schieten waar ik nog nooit van gehoord heb. maar de definitie van die term dat voer ik wel al een tijdje uit. moet ze wel les gaan geven hoe om te gaan met spirits want dat slaverij-achtige gedoe met die spirits ben ik het dus helemaal niet eens. een samenwerkings verband is veel efectiver.
Nah ja.... je kun dat doen... maar dan moet je wel bedenken dat je die mensen dan redt van de vogelgriep waar ze langzaam aan kunnen bezwijkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:59 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kan die mensen ergens wel begrijpen die op een dag met een shotgun naar het werk komen![]()
geen idee. ligt er aan of mensen alles serieus nemen van mij. daarom plaats ik zo vaak smilies, dan weet iemand wanneer ik serieus ben of niet. en het eerste was niet serieus. 2e mag je interpeteren zoals je wilt. zelkennis is geen arrogantie. op dit gebied weet ik gewoon veel, maar betekend niet dat er nog dingen zijn die ik niet kan leren. ik weet veel en dat houd in dat ik gewoon wat langer en preciezer moet zoeken voor ik vind dat nieuw is voor mij op dit gebied. en dat heb ik nu gevonden. aangezien ik weinig te doen heb rest van de dag ga ik veel lezen daar en nieuwe kennis op doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Waarom denkt men ook alweer dat je arrogant bent?
![]()
of zoals bert visscher zegt in zijn show Jammer...wij jagers schieten alleen ziek wild. ik zag een hert en toen ik het diep in zijn ogen keek leek ie mentaal zo in de war... *bam* ik moest hem gewoon uit zijn lijden verlossen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah ja.... je kun dat doen... maar dan moet je wel bedenken dat je die mensen dan redt van de vogelgriep waar ze langzaam aan kunnen bezwijken![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:07 schreef Enyalius het volgende:
[..]
of zoals bert visscher zegt in zijn show Jammer...wij jagers schieten alleen ziek wild. ik zag een hert en toen ik het diep in zijn ogen keek leek ie mentaal zo in de war... *bam* ik moest hem gewoon uit zijn lijden verlossen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef vamperotica het volgende:
Wat een drukte hier!
Jongen, dat je me prive bedreigd met de dood moet je zelf weten, maar doe niet zo dom om het hier ook te doen. Kan heel de wereld zien wat voor zielig persoontje wel niet bent. Alleen anderen de schuld geven van je eigen problemen is gewoon echt triest. Vooral als je het zo zielig en hahaha onopvallend wil doen als dit.quote:[b]Op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef Enyalius het volgende:
trouwens...zondag naar midwinter neem ik die dolk mee. als ik een zeker iemand tegen kom denk ik dat een plastic zak besteld moet gaan worden. ben het nu gewoon beu
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef Misticle_lightning het volgende:
. Ow wat heb ik een medelijden met je nieuwe vriendinnetje. .
hehe je wilt de rest van het script niet weten. maar gaat nog leuker worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef ChOas het volgende:
En net wanneer je denkt dat het niet beter kan worden......
*biertje erbij opentrekt*
ga maar lekker iemand anders lastig vallen. ik ben al een paar dagen verder. nu ga je tegen je eigen wensen in. en start je het zelf weer van voor af aan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef Misticle_lightning het volgende:
ow ja, en wie ik ben,
degene bij wie jij zo zielig op zoek was naar moederliefde omdat je eigen moedertje je dat nooit heeft gegeven
Degene waar jij zo verliefd op was, ow nee dat is niet zo, ow maar heb het zwart op wit van je in je eigen handschrift, of toch niet of toch wel of toch niet of toch wel, jeetje man make up your mind, wat was het nou ook al weer
die slachofferrol, die staat je wel verdomd goed he jongen. Is het lekker om daar in te blijven hangen????
trek maar blindelings conclusies. je kent me niet eens. je hebt daar neit eens de tijd voor gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef Misticle_lightning het volgende:
respect ken jij niet eens enyalius, en zal jij zeker nooit verdienen
en jij loopt constant leugens en verwijten e.d. achter me rug om verspreiden. verschil is?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef Misticle_lightning het volgende:
dat is je eigen schuld jongen, want je gaat me hier plain public lopen bedreigen en dat pik ik niet
Het verschil is dat ik met het één niets te maken heb/ geen zicht op heb, maar dat de doodsbedreiging hier op fok plaats vond. (en zoals ik nu begrijp was die idd richting haar).quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
en jij loopt constant leugens en verwijten e.d. achter me rug om verspreiden. verschil is?
oh wacht...dat is wat sektes zoals jullie doen
Ik zou niet weten wat ik moet geloven.. ik heb geen idee waar jij/jullie het over hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Enyalius het volgende:
doodsbedreiging me reet. als je me niet gelooft maakt me niet uit. en ik heb al meerdere keren uitleg gegeven via mail, zover dat mogelijk was. want hun zaten al vast in hun eigen getrokken conclusies. dus mijn uitleg stonden ze niet open voor, kreeg niet eens de kans om fatsoenlijk uit leg te geven.'
als je mij arrogant vind hier, moet je hun eens in het echt mee maken.
Maar je hebt vast wel mooie billen hoor Barra...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HET WORD WEER EEN GEZELLIG WEEKEND *gooit deur dicht*
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel mooie billen hoor Barra...![]()
Ik mag nog niet naar bed....quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mir? ....... mir? .......MIR????
neeeeee nooit..... ik maak je gewoon wakker als ik weer thuis benquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik mag nog niet naar bed....![]()
Ik moet wachten tot oversight thuis is.....
en als ik geluk heb mag ik dan naar bed....
Jij zou nooit zo gemeen doen toch ?
met chocomouse of een theetje, dan kan de liefde niet meer stuk !quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neeeeee nooit..... ik maak je gewoon wakker als ik weer thuis ben
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
met chocomouse of een theetje, dan kan de liefde niet meer stuk !
Als ze slapen zijn ze niet vervelendquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry..... ik maak alleen vrouwen wakker met kusjes in hun nek
en als ze vervelend zijn mijn ijskoude handen in hun rug
daarvoor welquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze slapen zijn ze niet vervelend
Ik zou dat lekker vinden en een keer genietend kreunenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarvoor wel
WRAAK IS ZOETof in mijn geval KOUD
coke hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:20 schreef UncleScorp het volgende:
Maar twas leuk, mede omdat er rond kerstmis altijd witte sneeuw te krijgen is![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:32 schreef UncleScorp het volgende:
ow ja ... die fles wijn is later dan nog uitgekomen ... stond bij de nieuwen baas in zijn buro in de kast achter slot ... maar blijkbaar wist hij niet dat die fles de cadeau van die mens van 90 was
Barra.... je avatar!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hahahaha LOL!!!
Dan zou ik die avatar moeten hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:52 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
barra is biohazard voor ons alles. heb ie bonen gegeten ofzo en geeft een waarschuwing via ava?![]()
te veel info nokquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zou ik die avatar moeten hebben
quote:
Ah leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja hoorheerlijk
vanmiddag lekker zwemmen
kan ook heeeerlijk zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ah leuk.
Ik heb nog niet echt plannen voor vandaag, zal wel een rustig dagje worden.
mogguh! sneeuwt smelt ook weer meteen..... je kan dus veilig deze kant op komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:39 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
t sneeuwt!
![]()
nee, toch maar weer een mangotheetje
k zou toch wel komen....ook als t hard sneeuwt!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh! sneeuwt smelt ook weer meteen..... je kan dus veilig deze kant op komen![]()
hihihi maar dit is toch beter als dat je de stad niet in komt, hoe graag je dan ook zou willen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
k zou toch wel komen....ook als t hard sneeuwt!
heb ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:15 schreef Mirage het volgende:
waarom heb ik wéér geen sneeuw ?
Ik voel mij achter gesteld !
dat schiet op. maar in ieder geval bedankt hehe.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef RSH11 het volgende:
Sterkte enyalius. Ik zal aan je denken als ik op m'n lekkere verwarmde kamertje zit te studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |