Ik wil niet het risico lopen naar Artis gebracht te worden ja !quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat alle zwangere vrouwen dan maar naakt moeten gaan rondlopen?
Mirage welquote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat alle zwangere vrouwen dan maar naakt moeten gaan rondlopen?
nou het màg niet.. ik doe het.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En de boom mag je dan ook nog zelf gaan halen EN opzetten![]()
![]()
schat lieverd mir... denk er eens over na... is het niet gewoon een veel grotere straf om Oversight 2!!! kerstbomen te laten halen. nu weet hij in vervolg dat hij het niet hoeft te halen want zijn zwangere vrouw doet dat wel. das niet goed voor jou en niet goed voor hemquote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou het màg niet.. ik doe het.
Mot hij zijn afspraken maar nakomen.
en die 4 etages zonder lift naar boven kom ik ook wel..
één peuter aan mijn hand, één kleuter voor mijn voeten en een kerstboom op mijn rug.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die tactiek heb ik al geprobeerd, werkt niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schat lieverd mir... denk er eens over na... is het niet gewoon een veel grotere straf om Oversight 2!!! kerstbomen te laten halen. nu weet hij in vervolg dat hij het niet hoeft te halen want zijn zwangere vrouw doet dat wel. das niet goed voor jou en niet goed voor hem![]()
quote:
Walvis kwam idd niet in me op, mevrouwquote:Op woensdag 14 december 2005 13:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico lopen naar Artis gebracht te worden ja !
Mirage is géén walvis. krijg ik nu weer knuffels?
je hoeft ook niet verliefd op me te zijn hoor....quote:Op woensdag 14 december 2005 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik kan maar op 2 mensen tegelijk verliefd zijn ...
1= me vriendin
2= mirage
misschien dat we een afwisselingsproject kunnen starten ofzo?
kalm lieve jij! het ligt echt niet aan jou... zwangere vrouwen zijn ook sexy... issie niet met zn piepie ofzo tussen de deur gekomen ofzo dat hij het gewoon niet meer doet ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je hoeft ook niet verliefd op me te zijn hoor....
maar boehoehoe.... Ik heb gelijk!!
Vriendjelief wil gewoon niet meer aan de sex omdat ik lelijhijhijk ben![]()
hij is bang dat hij het kinderkoppie indeuktquote:Op woensdag 14 december 2005 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kalm lieve jij! het ligt echt niet aan jou... zwangere vrouwen zijn ook sexy... issie niet met zn piepie ofzo tussen de deur gekomen ofzo dat hij het gewoon niet meer doet ofzo?
*vamp een knuffel geeft*![]()
in dat geval.... Kusje op over?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kalm lieve jij! het ligt echt niet aan jou... zwangere vrouwen zijn ook sexy... issie niet met zn piepie ofzo tussen de deur gekomen ofzo dat hij het gewoon niet meer doet ofzo?
*vamp een knuffel geeft*![]()
Hij heeft heus wel biologie gehad... ergens in een ver verleden!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij is bang dat hij het kinderkoppie indeukt
en dat is best schattig.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:06 schreef Mirage het volgende:
passen je broeken nog vamp ?
Ik vind die tussenfase het ergst.. zwangerschapskleding zit nog niet gevuld genoeg en de gewone kledingpast niet meer waardoor je jankend voor je kast staat:
ïk heb geen kleren"
B-tje is inmiddels geeeeeen kleuter meer. Hij is al 6! Laat het hem maar niet horen. Hij kan helpen met de boom.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou het màg niet.. ik doe het.
Mot hij zijn afspraken maar nakomen.
en die 4 etages zonder lift naar boven kom ik ook wel..
één peuter aan mijn hand, één kleuter voor mijn voeten en een kerstboom op mijn rug.![]()
stuur hem maar alleen daar is hij nu groot genoeg voor!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
B-tje is inmiddels geeeeeen kleuter meer. Hij is al 6! Laat het hem maar niet horen. Hij kan helpen met de boom.
Da's wel erg zeg. En dat terwijl zwangerschap toch wel zo ongeveer de allerergste geilheid met zich meebrengtquote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je hoeft ook niet verliefd op me te zijn hoor....
maar boehoehoe.... Ik heb gelijk!!
Vriendjelief wil gewoon niet meer aan de sex omdat ik lelijhijhijk ben![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Mirage het volgende:
oké, ik ga mijn haar vastknopen (valt niets mee te beginnen vandaag)..
kindjes warm aankleden en op kerstbomen jacht !
ik heb de indruk dat ze weer iets goedkoper zijn dit jaar ? Afgelopen jaren waren de prijzen belachelijk !
Als het gelukt is en hij staat post ik wel een footooooootje![]()
Kan Oversight hem vast bewonderen en zichzelf opvreten vanaf zijn werk
( hij komt pas tegen een uur of 00.00 thuis)
Als er geen foto komt en geen posts, maar jullie wel BOEM BOEM BOEM BOEM horen....
dan zijn wij met ons allen van de trap gedonderd.![]()
Als vamp zich vergrijpt aan willekeurige mannen op straat is het níet haar schuld.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's wel erg zeg. En dat terwijl zwangerschap toch wel zo ongeveer de allerergste geilheid met zich meebrengt![]()
![]()
Ik huil voor je mee.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als vamp zich vergrijpt aan willekeurige mannen op straat is het níet haar schuld.
persoonlijk pleit ik er dan voor om haar tijdelijk ontoerekeningsvatbaar te verklaren en haar vriend aanstichter oid.
Als hij toch geen seks wil kan hij net zo goed de rest van de zwangerschap achter de tralies, zoveel zinnigs doen mannen toch niet in die laatste maanden... de vrouw is degene die het kind draagt.
En dan eten we morgen allemaal beschuit met muisjesquote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Mirage het volgende:
oké, ik ga mijn haar vastknopen (valt niets mee te beginnen vandaag)..
kindjes warm aankleden en op kerstbomen jacht !
ik heb de indruk dat ze weer iets goedkoper zijn dit jaar ? Afgelopen jaren waren de prijzen belachelijk !
Als het gelukt is en hij staat post ik wel een footooooootje![]()
Kan Oversight hem vast bewonderen en zichzelf opvreten vanaf zijn werk
( hij komt pas tegen een uur of 00.00 thuis)
Als er geen foto komt en geen posts, maar jullie wel BOEM BOEM BOEM BOEM horen....
dan zijn wij met ons allen van de trap gedonderd.![]()
dat hoop ik niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan eten we morgen allemaal beschuit met muisjes![]()
M&M's moes dusquote:Op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat hoop ik niet...
4x boem is een M een B... nog een M en de kerstboom..![]()
Nooit de huid verkopn voor je de beer geschoten hebtquote:Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef Enyalius het volgende:
mijn pc...bijna doet ie ht weer hehe
lol wat is netwerk beheer bij jou thuis????quote:Op woensdag 14 december 2005 15:28 schreef Enyalius het volgende:
yup. image file met ghost terug zetten en dan is het mijn buurt om de pc verder in orde te brengen met software en netwerkbeheer etc
* Enyalius rekt zich uit en laat zijn scherpe tanden zien en valt dan weer rustig neer
koeliejoelie! dat heb je goed geregelt mits!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
ik heb een boom
![]()
èn hij staat zelfs al boven![]()
Een servische spar in een pot (wat het geheel overigens wel zwaarder en onhandiger maakte met al dat zand),
dus als ik hem goed water geef kan ik hem waarschijnljik nog buiten neerzetten ook naderhand![]()
Eat this Oversight![]()
![]()
![]()
![]()
*voor één keer een slecht voorbeeld geeft en de blote billendans van Shin Chan invoert*
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
ik heb een boom
![]()
èn hij staat zelfs al boven![]()
Een servische spar in een pot (wat het geheel overigens wel zwaarder en onhandiger maakte met al dat zand),
dus als ik hem goed water geef kan ik hem waarschijnljik nog buiten neerzetten ook naderhand![]()
Eat this Oversight![]()
![]()
![]()
![]()
*voor één keer een slecht voorbeeld geeft en de blote billendans van Shin Chan invoert*
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Straks komt Oversight thuis met een enorme boom en dan heb je er 2
Wazzup then??quote:
Ho ho... dat laatste heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 14 december 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
same as last night...en daarboven op werkt me pc nog steeds niet. komen opeens een lading bad sectors op 2 harde schijven bij. oude zooi is het geworden. dus in het kort...you're right, i'm a motherfucking asshole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |