Heb er drie weggehaaldquote:Op woensdag 14 december 2005 07:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo... genoeg voor allemaal, denk ik.
Okay... ik pak er zelf ook nog een. De rest moet opschieten, anders moeten ze er zelf maar een gaan halen.quote:Op woensdag 14 december 2005 07:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo... genoeg voor allemaal, denk ik.
Niet zo lekker als mijn senseoquote:Op woensdag 14 december 2005 09:13 schreef UncleScorp het volgende:
Wij hebben hier Douwe Egberts automaat![]()
quote:
Kloptquote:
quote:
Een stappenteller lijkt me nou een leuk cadeautje voor jouquote:Op woensdag 14 december 2005 09:57 schreef Enyalius het volgende:
pfft het is hier rustig. zit hier alleen met me pa op kamer. de rest zit in utrecht of is ziek. mot me eigen thee steeds halen hehe
Hiermee impliceer je dat de verpakking doorgaans niet mooi isquote:Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
Het beste cadeau voor mij is dat mijn vrouw zich es mooi verpakt
Neu, ik ben dan weer zo simpel om te bedenken dat de huid al de verpakking is van de prachtige ziel van de vrouw. Dus dat het nog meer verpakken het veranderd in een soort komische sinterklaas surprise....... Zoek in deze doos het cadeautje.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:15 schreef Enyalius het volgende:
nee hij maakt de suggestie dat zij zich nu NOG mooier moet maken op een specifieke manier. zoals wat meer opdoffen en bepaalde lingerie en dat hij het mag uitpakken.
je snapt het weer niet nok hehe
Nou je hebt idd toch een verschil tussen een pyjama en lingerie, niet ?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:09 schreef nokwanda het volgende:
Hiermee impliceer je dat de verpakking doorgaans niet mooi is![]()
Tis toch hetgeen eronder zit dat de opwinding veroorzaakt?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou je hebt idd toch een verschil tussen een pyjama en lingerie, niet ?![]()
Loop jij dan naakt over straat ?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Neu, ik ben dan weer zo simpel om te bedenken dat de huid al de verpakking is van de prachtige ziel van de vrouw. Dus dat het nog meer verpakken het veranderd in een soort komische sinterklaas surprise....... Zoek in deze doos het cadeautje.
Nee..... dan zijn er net iets te veel vrijwilligers die mijn cadeautje willen uitpakken en dan misleidt worden door de verpakkingquote:Op woensdag 14 december 2005 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Loop jij dan naakt over straat ?
En zo probeert ze er heel subtiel nog iets tussen te smijten ...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Neu, ik ben dan weer zo simpel om te bedenken dat de huid al de verpakking is van de prachtige ziel van de vrouw. Dus dat het nog meer verpakken het veranderd in een soort komische sinterklaas surprise....... Zoek in deze doos het cadeautje.
A) het gaat niet perse over sexquote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
viespeukjes waarom gaat het hier altijd over sex
je weet toch wie het zegtquote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) het gaat niet perse over sex
B) Sex is niet vies
Een geschenk is op zich al mooi.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En zo probeert ze er heel subtiel nog iets tussen te smijten ...
Ik dacht juist dat vooral de buitenkant meestal prachtig is
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet toch wie het zegt![]()
Dus jij bent naturist?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of een soort Baboeshka pop met allemaal poppetjes erin die je open moet maken waarna er weer een poppetje uitkomt.
true truequote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... je weet toch tegen wie je het hebt en dat er dus een antwoord komt, he!!!
Absoluut niet. Om eerder genoemde redenen. Lees een paar posts terug waarin ongeveer dezelfde vraag gesteld wordtquote:
lukraak genomen wordquote:Op woensdag 14 december 2005 12:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Absoluut niet. Om eerder genoemde redenen. Lees een paar posts terug waarin ongeveer dezelfde vraag gesteld wordt
VIESPEUK!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lukraak genomen word![]()
kinky
Ik lees niet dat het perse over sex moet gaan hier, hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:36 schreef Metro2005 het volgende:
whehehe, wat een oversexte mensen zitten hiet zeg![]()
Gewoon nog erger dan ik ben
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof dat caffeine hier niet meer helpt. resistentie
jij bent een vrouw... ik ben er nog noooit dik van geweestquote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
seks is misleidend...
er wordt gedaan alsof het een goeie en leuke work-out is,
maar voor je het weet ben je dik.
Nou, maar die verpakking waar je zo dol op bent past dan ook niet meer .quote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij bent een vrouw... ik ben er nog noooit dik van geweest
Geldt alleen voor vrouwenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
seks is misleidend...
En de boom mag je dan ook nog zelf gaan halen EN opzettenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
seks is misleidend...
hehe vrouwen kunnen ook zeer aantrekkelijk zijn zonder verpakking hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 13:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, maar die verpakking waar je zo dol op bent past dan ook niet meer .![]()
Wil je daarmee zeggen dat alle zwangere vrouwen dan maar naakt moeten gaan rondlopen?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe vrouwen kunnen ook zeer aantrekkelijk zijn zonder verpakking hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |