een halve danquote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef coz het volgende:!
![]()
ik verwacht morgen opmerkingen over dat ik oud ben! (doh) {kwart eeuw (DOH!)}
Je bent helemaaaaaaaaaal niet oud.... Heh, zoessie?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef coz het volgende:!
![]()
ik verwacht morgen opmerkingen over dat ik oud ben! (doh) {kwart eeuw (DOH!)}
hoe oud word jij ?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef draculettetje het volgende:
Oke oke oke, dit kan ik dan eindelijk niet voorbij laten gaan! Lees al een hele tijd mee (hihihi krijg je als je zusje van vamp bent)
Maar mij is ook de 15de van december jarig!
Zo nu ben ik het lekker toch kwijt........![]()
Ow ja Coz gefeliciteerd!!!!!
quote]Op woensdag 14 december 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:quote:
ah !quote:Op woensdag 14 december 2005 21:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
quote]Op woensdag 14 december 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:
ik schat 26?
Bijna juist... maar het is een jaartje ouder
Ik word altijd jonger geschat trouwens maar dan eerder rond de 21 Ha ha haquote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef Enyalius het volgende:
bij vrouwen moet je altijd aan de lage kant schatten. zit je altijd goed
Misschien heb je die mazzel. Ik dacht dat toen ook nog. Maarinmiddels ben ik erachter dat dat niet geldt.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik word altijd jonger geschat trouwens maar dan eerder rond de 21 Ha ha ha
maar ja ik zeg dan ook altijd als ik straks echt oud ben zie ik er ook nog jong uit!!!!![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
ah !
Iemand die ouder ben dan ik is
jij ook gefeli !
[afbeelding]
ze weten dat ik hier post en onder wlke naam. maar als ik mensen verlaat en niks meer met ze te maken wil hebben houd ik een enorme goede schoonmaak. alle foto's, mobiele nummers, email adressen van die persoon verwijderen maar ook alles wat met die persoon te maken heeft zoals andere mensen en plekken waar ik diegene tegen kan komen. ik wil vergeten en oude wonden niet heropenen. meestal heb ik een jaar nodig om alles te vergeten en dan met schone lei kan ik weer her en der komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:29 schreef Metro2005 het volgende:
En Eny, wat is de reden dat je fok verlaat danEn wat hebben vrienden van je ermee te maken? Hebben ze ontdekt dat je hier post ofzo
?
quote:On a more serious note, I have to report that I am picking up increasing multi-contextual 'signals' indicating that something like World War III - or a modern 'Trojan War' - is about to be put into motion, as early as this month. Think how the 'Judgment of Paris' led to the Trojan War... It was the initial spark that spread to eventually become the ancient 'World War'. It seems that, based on what I'm picking up, we are now entering that phase.
But again... 'Contact' is the key storyline that's quietly intensifying and transmitting something profound...
Je moet doen wat je goed acht. Maar..... Fok heeft niet perse een negatief aspect in je leven gebracht. Misschien focussen op het positieve. Dat laatste is wat ik je wel mee hoop te geven.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:13 schreef Enyalius het volgende:
mogguh...
moet vandaag weer moeilijke persoonlijke beslissingen gaan make. wellicht dat ik fok ook ga verlaten, geen idee. nok weet de reden wel.
vrienden![]()
niet dat nok om te kotsen is, tegendeel. gaat over andere mensen
Thee met honing en beterschapquote:Op donderdag 15 december 2005 07:29 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
Pijn in mijn keel tot en met vandaag![]()
EN voel me al sinds gister een beetje koortsigmaar hopen dat het niet erger wordt.
En Eny, wat is de reden dat je fok verlaat danEn wat hebben vrienden van je ermee te maken? Hebben ze ontdekt dat je hier post ofzo
?
congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 08:30 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaa, Cozzzzz en Draculettetje
Gefeliciteerd, stelletje ouwe bokken.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |