een halve danquote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef coz het volgende:!
![]()
ik verwacht morgen opmerkingen over dat ik oud ben! (doh) {kwart eeuw (DOH!)}
Je bent helemaaaaaaaaaal niet oud.... Heh, zoessie?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef coz het volgende:!
![]()
ik verwacht morgen opmerkingen over dat ik oud ben! (doh) {kwart eeuw (DOH!)}
hoe oud word jij ?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef draculettetje het volgende:
Oke oke oke, dit kan ik dan eindelijk niet voorbij laten gaan! Lees al een hele tijd mee (hihihi krijg je als je zusje van vamp bent)
Maar mij is ook de 15de van december jarig!
Zo nu ben ik het lekker toch kwijt........![]()
Ow ja Coz gefeliciteerd!!!!!
quote]Op woensdag 14 december 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:quote:
ah !quote:Op woensdag 14 december 2005 21:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
quote]Op woensdag 14 december 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:
ik schat 26?
Bijna juist... maar het is een jaartje ouder
Ik word altijd jonger geschat trouwens maar dan eerder rond de 21 Ha ha haquote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef Enyalius het volgende:
bij vrouwen moet je altijd aan de lage kant schatten. zit je altijd goed
Misschien heb je die mazzel. Ik dacht dat toen ook nog. Maarinmiddels ben ik erachter dat dat niet geldt.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik word altijd jonger geschat trouwens maar dan eerder rond de 21 Ha ha ha
maar ja ik zeg dan ook altijd als ik straks echt oud ben zie ik er ook nog jong uit!!!!![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
ah !
Iemand die ouder ben dan ik is
jij ook gefeli !
[afbeelding]
ze weten dat ik hier post en onder wlke naam. maar als ik mensen verlaat en niks meer met ze te maken wil hebben houd ik een enorme goede schoonmaak. alle foto's, mobiele nummers, email adressen van die persoon verwijderen maar ook alles wat met die persoon te maken heeft zoals andere mensen en plekken waar ik diegene tegen kan komen. ik wil vergeten en oude wonden niet heropenen. meestal heb ik een jaar nodig om alles te vergeten en dan met schone lei kan ik weer her en der komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:29 schreef Metro2005 het volgende:
En Eny, wat is de reden dat je fok verlaat danEn wat hebben vrienden van je ermee te maken? Hebben ze ontdekt dat je hier post ofzo
?
quote:On a more serious note, I have to report that I am picking up increasing multi-contextual 'signals' indicating that something like World War III - or a modern 'Trojan War' - is about to be put into motion, as early as this month. Think how the 'Judgment of Paris' led to the Trojan War... It was the initial spark that spread to eventually become the ancient 'World War'. It seems that, based on what I'm picking up, we are now entering that phase.
But again... 'Contact' is the key storyline that's quietly intensifying and transmitting something profound...
Je moet doen wat je goed acht. Maar..... Fok heeft niet perse een negatief aspect in je leven gebracht. Misschien focussen op het positieve. Dat laatste is wat ik je wel mee hoop te geven.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:13 schreef Enyalius het volgende:
mogguh...
moet vandaag weer moeilijke persoonlijke beslissingen gaan make. wellicht dat ik fok ook ga verlaten, geen idee. nok weet de reden wel.
vrienden![]()
niet dat nok om te kotsen is, tegendeel. gaat over andere mensen
Thee met honing en beterschapquote:Op donderdag 15 december 2005 07:29 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
Pijn in mijn keel tot en met vandaag![]()
EN voel me al sinds gister een beetje koortsigmaar hopen dat het niet erger wordt.
En Eny, wat is de reden dat je fok verlaat danEn wat hebben vrienden van je ermee te maken? Hebben ze ontdekt dat je hier post ofzo
?
congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 08:30 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaa, Cozzzzz en Draculettetje
Gefeliciteerd, stelletje ouwe bokken.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage.... leuk topic... dat walvis topic
Dank je.quote:
Is nog redelijk veel.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:11 schreef Enyalius het volgende:
ik stort me maar gewoon op me werk op moment. normaal beginnen op ons gemakt, nu meteen aan de slag. me pa van...neem even pauze. nee. zullen we even pauzeren als deze taken klaar zijn. nee. net maar gestopt omdat ik honger kreeg. boterham naar binnen en zo weer verder. probleem is alleen dat ik zo wel vooruit begin te lopen. me pa zal zich wel afvragen waarom ik opeens zo snel werk en weinig zeg...ach ja. de meeste mensen interesseerd het toch niet wat ik doe e.d.
mensen uit me msn verwijderen is al gebeurd. had ik al eerder gedaan dus dat viel wel mee. hoefde maar 2 te verwijderen. is toch al behoorlijk leeg om mee te beginnen vergeleken met begin van het jaar toen ik 2 a 3 msn accounts had allemaal bomvol met mensen die me constant vragen stelde over van alles en nog wat. nu zitten er nog geen 30 mensen op me lijst.
doen wat ik goed acht...das een goeie. meestal heb ik weinig opties dus ik moet maar doen wat ik moet doen of ik het goed vind of niet.
me mailhost veranderde server van het weekend. dus emails van 5december zijn nu weg en dus heb ik niks meer tot gisteravond. hopelijk is er niks boeiends verstuurd, anders mot het maar ff opnieuw gedaan worden. me gmail account is wel nog gewoon altijd in gebruik, maar is meer een test geval.
Ik blijf ook positief. Ik blijf hopen dat ze vanzelf weer zullen straktrekkenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef draculettetje het volgende:
hoi hoi,
Na twee uurtjes te hebben gewerkt kan ik dan nu genieten van mijn verjaardag!![]()
Nogmaals bedankt voor jullie felicitaties en Coz jij ook van Harte op deze dag!
hihihi nokwanda inderdaad de tijd zal het leren hoeveel rimpels ik ga vertonen maar we blijven altijd positief!
groetjes
ps enyalius van mij nog niet veel gehoord maar hoop voor jou ook dat het een positieve dag wordt
Ha ha ha da's een goeie zo lang je maar kan blijven lachen en niet alles strak getrokken wordt!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik blijf ook positief. Ik blijf hopen dat ze vanzelf weer zullen straktrekken![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ha ha ha da's een goeie zo lang je maar kan blijven lachen en niet alles strak getrokken wordt!![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef draculettetje het volgende:
hoi hoi,
Na twee uurtjes te hebben gewerkt kan ik dan nu genieten van mijn verjaardag!![]()
Nogmaals bedankt voor jullie felicitaties en Coz jij ook van Harte op deze dag!
hihihi nokwanda inderdaad de tijd zal het leren hoeveel rimpels ik ga vertonen maar we blijven altijd positief!
groetjes
ps enyalius van mij nog niet veel gehoord maar hoop voor jou ook dat het een positieve dag wordt
denk het niet. heb geen energie om positiviteit te faken op momentquote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef draculettetje het volgende:
Ha daar had ik nog niet eens aan gedacht! Lijkt me ook niet echt een goed plan!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben armlastig en kan dus niks met Botox. En was ook niet van plan een affaire te beginnen met Shumacher (
) voor gratis behandelingen.
Late reactie, krijg je met verjaardagsvisite enzo. ik GRRRRRRRR gewoon even met je mee en zeg dat je computer NU weer normaal moet doen........quote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef Enyalius het volgende:
[..]
denk het niet. heb geen energie om positiviteit te faken op moment
me pc doet het ook nog steeds niet dus straks verder kloten er aan ofzo.
Gewoon zwanger raken, die rimpels trekken dan vanzelf strak doro al het vocht dat je vasthoudt.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik blijf ook positief. Ik blijf hopen dat ze vanzelf weer zullen straktrekken![]()
Zodat het daarna even snel weer inzakt en zo mogelijk nog rimpeliger is?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Gewoon zwanger raken, die rimpels trekken dan vanzelf strak doro al het vocht dat je vasthoudt.
ah ! dat is ook vervelend, maar een goede reden om het te vervangenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had gister en vandaag met me adsl geen verbinding maar dat kwam omdat me uberoude adsl modem het niet meer trekt
Heb ik ergens ook wel zin in. Maar ben bang dat ik weer een kastdeur op mijn toch al gekneuste tenen krijg. Het leed is nog versquote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Mirage het volgende:
het lastige zijn al die k*tkabels die dan mee moeten verhuizen.
als je een baby-face hebt zoals mij kun je heeeeel lang jong lijken. ik wordt ook altijd 4 jaar jonger ingeschat qua uiterlijk. vreemd genoeg wordt ik altijd veel ouder ingeschat als mensen met me chatten via msn of zo en me nog niet es ontmoet hebben. heft elkaar weer op dan hehequote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik word altijd jonger geschat trouwens maar dan eerder rond de 21 Ha ha ha
maar ja ik zeg dan ook altijd als ik straks echt oud ben zie ik er ook nog jong uit!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |