Bij mij is er een heel groot verschil.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef Enyalius het volgende:
[..]
als je een baby-face hebt zoals mij kun je heeeeel lang jong lijken. ik wordt ook altijd 4 jaar jonger ingeschat qua uiterlijk. vreemd genoeg wordt ik altijd veel ouder ingeschat als mensen met me chatten via msn of zo en me nog niet es ontmoet hebben. heft elkaar weer op dan hehe
Probleem is dat ik van zulke dingen meestal gelijk koorts ed krijgquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:39 schreef Enyalius het volgende:
tja keelontstekinkje. ken gebeuren als je in de kou of op de tocht ligt.
heb ik soms in de zomer als ik de fan te dicht op me bed richt hehehe
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef UncleScorp het volgende:
Haha vanavond afscheidsfeest van mijnen baas
Bye Bye ouwe
tot nooit meer
![]()
en net nog maar es mijn gal gaan uitspuwen bij zijn opvolger ...
Yea I'm pissed as hellquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Enyalius het volgende:
hehe lekker scorp.
moet nu eens wat verzinnen om te gaan doen. zometeen hebben we WEER gebak, het is toch wat hehehe. maar in tegenstelling tot voorheen verbrand ik de calorien nauwelijks...hmm hoe dat op te lossen. als ik thuis kom ben ik mentaal niet in de stemming om nog eens te gaan sporten. en op een sportschool op een loopband e.d. te rennen en jezelf steeds in de spiegel zien is ook niet bepaald motiverend meer na een maandje of 2.
ik weet dat ik er lekker uitzie, maar wil ook wel es wat anders zien hahaha
zit me wat meer te verdiepen in dat andere forum. schijnt nog een hele site met pdf boeken en artiekels te hebben. die gasten weten waar ze het over hebben. zelfs ik kan er nog het 1 en ander leren en dat gebeurd niet vaak. zit me in te lezen, zie veel termen voorbij schieten waar ik nog nooit van gehoord heb. maar de definitie van die term dat voer ik wel al een tijdje uit. moet ze wel les gaan geven hoe om te gaan met spirits want dat slaverij-achtige gedoe met die spirits ben ik het dus helemaal niet eens. een samenwerkings verband is veel efectiver.
Nah ja.... je kun dat doen... maar dan moet je wel bedenken dat je die mensen dan redt van de vogelgriep waar ze langzaam aan kunnen bezwijkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:59 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kan die mensen ergens wel begrijpen die op een dag met een shotgun naar het werk komen![]()
geen idee. ligt er aan of mensen alles serieus nemen van mij. daarom plaats ik zo vaak smilies, dan weet iemand wanneer ik serieus ben of niet. en het eerste was niet serieus. 2e mag je interpeteren zoals je wilt. zelkennis is geen arrogantie. op dit gebied weet ik gewoon veel, maar betekend niet dat er nog dingen zijn die ik niet kan leren. ik weet veel en dat houd in dat ik gewoon wat langer en preciezer moet zoeken voor ik vind dat nieuw is voor mij op dit gebied. en dat heb ik nu gevonden. aangezien ik weinig te doen heb rest van de dag ga ik veel lezen daar en nieuwe kennis op doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Waarom denkt men ook alweer dat je arrogant bent?
![]()
of zoals bert visscher zegt in zijn show Jammer...wij jagers schieten alleen ziek wild. ik zag een hert en toen ik het diep in zijn ogen keek leek ie mentaal zo in de war... *bam* ik moest hem gewoon uit zijn lijden verlossen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah ja.... je kun dat doen... maar dan moet je wel bedenken dat je die mensen dan redt van de vogelgriep waar ze langzaam aan kunnen bezwijken![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:07 schreef Enyalius het volgende:
[..]
of zoals bert visscher zegt in zijn show Jammer...wij jagers schieten alleen ziek wild. ik zag een hert en toen ik het diep in zijn ogen keek leek ie mentaal zo in de war... *bam* ik moest hem gewoon uit zijn lijden verlossen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef vamperotica het volgende:
Wat een drukte hier!
Jongen, dat je me prive bedreigd met de dood moet je zelf weten, maar doe niet zo dom om het hier ook te doen. Kan heel de wereld zien wat voor zielig persoontje wel niet bent. Alleen anderen de schuld geven van je eigen problemen is gewoon echt triest. Vooral als je het zo zielig en hahaha onopvallend wil doen als dit.quote:[b]Op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef Enyalius het volgende:
trouwens...zondag naar midwinter neem ik die dolk mee. als ik een zeker iemand tegen kom denk ik dat een plastic zak besteld moet gaan worden. ben het nu gewoon beu
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef Misticle_lightning het volgende:
. Ow wat heb ik een medelijden met je nieuwe vriendinnetje. .
hehe je wilt de rest van het script niet weten. maar gaat nog leuker worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef ChOas het volgende:
En net wanneer je denkt dat het niet beter kan worden......
*biertje erbij opentrekt*
ga maar lekker iemand anders lastig vallen. ik ben al een paar dagen verder. nu ga je tegen je eigen wensen in. en start je het zelf weer van voor af aan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef Misticle_lightning het volgende:
ow ja, en wie ik ben,
degene bij wie jij zo zielig op zoek was naar moederliefde omdat je eigen moedertje je dat nooit heeft gegeven
Degene waar jij zo verliefd op was, ow nee dat is niet zo, ow maar heb het zwart op wit van je in je eigen handschrift, of toch niet of toch wel of toch niet of toch wel, jeetje man make up your mind, wat was het nou ook al weer
die slachofferrol, die staat je wel verdomd goed he jongen. Is het lekker om daar in te blijven hangen????
trek maar blindelings conclusies. je kent me niet eens. je hebt daar neit eens de tijd voor gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef Misticle_lightning het volgende:
respect ken jij niet eens enyalius, en zal jij zeker nooit verdienen
en jij loopt constant leugens en verwijten e.d. achter me rug om verspreiden. verschil is?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef Misticle_lightning het volgende:
dat is je eigen schuld jongen, want je gaat me hier plain public lopen bedreigen en dat pik ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |