abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33120084
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef Enyalius het volgende:

[..]

als je een baby-face hebt zoals mij kun je heeeeel lang jong lijken. ik wordt ook altijd 4 jaar jonger ingeschat qua uiterlijk. vreemd genoeg wordt ik altijd veel ouder ingeschat als mensen met me chatten via msn of zo en me nog niet es ontmoet hebben. heft elkaar weer op dan hehe
Bij mij is er een heel groot verschil.
Mensen waar ik mee chat denken soms dat ik in de 30 ben...
als ik mensen ontmoet zonder kinderen om mij heen denken ze dat ik halverwege de 20 ben (zoals ik ook ben) en als ik met kinderen loop dan schatten ze me ineens weer ouder.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 15 december 2005 @ 23:46:37 #202
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33120123
ik heb nog geen kinderen en dat wil zo nog houden voor ongeveer 5-6 jaar nog. dus kan over dat stukje niet mee praten
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:18:03 #203
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_33121121
ik ga vandaag vieren dat ik niet meer jarig ben
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_33124195
morgeu
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 16 december 2005 @ 07:12:40 #205
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33124319
mogguh
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  vrijdag 16 december 2005 @ 07:26:08 #206
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33124367
mogge
Vanacht geen oog dichtgedaan vanwege mijn keelpijn elke keer dat ik moest slikken deed het godsgruwelijk veel pijn
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 16 december 2005 @ 07:39:17 #207
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33124414
tja keelontstekinkje. ken gebeuren als je in de kou of op de tocht ligt.
heb ik soms in de zomer als ik de fan te dicht op me bed richt hehehe
  vrijdag 16 december 2005 @ 08:51:07 #208
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33124973
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 07:39 schreef Enyalius het volgende:
tja keelontstekinkje. ken gebeuren als je in de kou of op de tocht ligt.
heb ik soms in de zomer als ik de fan te dicht op me bed richt hehehe
Probleem is dat ik van zulke dingen meestal gelijk koorts ed krijg Zit hier nu ook met een lichte verhoging op mijn werk.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33125302
Haha vanavond afscheidsfeest van mijnen baas

Bye Bye ouwe
tot nooit meer

en net nog maar es mijn gal gaan uitspuwen bij zijn opvolger ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_33125711
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef UncleScorp het volgende:
Haha vanavond afscheidsfeest van mijnen baas

Bye Bye ouwe
tot nooit meer

en net nog maar es mijn gal gaan uitspuwen bij zijn opvolger ...
Go Scorp

Goeiemorgen allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33125762
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:37 schreef nokwanda het volgende:
Go Scorp

Goeiemorgen allemaal
Yea I'm pissed as hell
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:49:28 #212
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33125955
hehe lekker scorp.

moet nu eens wat verzinnen om te gaan doen. zometeen hebben we WEER gebak, het is toch wat hehehe. maar in tegenstelling tot voorheen verbrand ik de calorien nauwelijks...hmm hoe dat op te lossen. als ik thuis kom ben ik mentaal niet in de stemming om nog eens te gaan sporten. en op een sportschool op een loopband e.d. te rennen en jezelf steeds in de spiegel zien is ook niet bepaald motiverend meer na een maandje of 2.

ik weet dat ik er lekker uitzie, maar wil ook wel es wat anders zien hahaha

zit me wat meer te verdiepen in dat andere forum. schijnt nog een hele site met pdf boeken en artiekels te hebben. die gasten weten waar ze het over hebben. zelfs ik kan er nog het 1 en ander leren en dat gebeurd niet vaak. zit me in te lezen, zie veel termen voorbij schieten waar ik nog nooit van gehoord heb. maar de definitie van die term dat voer ik wel al een tijdje uit. moet ze wel les gaan geven hoe om te gaan met spirits want dat slaverij-achtige gedoe met die spirits ben ik het dus helemaal niet eens. een samenwerkings verband is veel efectiver.

oobe/astral projectere wordt er ook vermeld in zijn eigen subforum deel. daar zijn genoeg die WEL verstand van zaken hebben en nog werkelijk uit ervaring lijken te spreken. in tegenstelling tot een muts en andere gasten hier die een beetje uit hun nek lullen. mensen dus die op regelmatige basis bewust uit treden ipv afhankelijk te zijn van impulsieve uittredinkjes

ziet er veel belovend uit en de neiging om te registreren groeit. wat een enthousiasme

[ Bericht 12% gewijzigd door Enyalius op 16-12-2005 09:59:39 ]
pi_33126144
Ik kan die mensen ergens wel begrijpen die op een dag met een shotgun naar het werk komen
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:00:15 #214
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33126156
of op school en een hele klas wegvagen
pi_33126180
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Enyalius het volgende:
hehe lekker scorp.

moet nu eens wat verzinnen om te gaan doen. zometeen hebben we WEER gebak, het is toch wat hehehe. maar in tegenstelling tot voorheen verbrand ik de calorien nauwelijks...hmm hoe dat op te lossen. als ik thuis kom ben ik mentaal niet in de stemming om nog eens te gaan sporten. en op een sportschool op een loopband e.d. te rennen en jezelf steeds in de spiegel zien is ook niet bepaald motiverend meer na een maandje of 2.

ik weet dat ik er lekker uitzie, maar wil ook wel es wat anders zien hahaha

zit me wat meer te verdiepen in dat andere forum. schijnt nog een hele site met pdf boeken en artiekels te hebben. die gasten weten waar ze het over hebben. zelfs ik kan er nog het 1 en ander leren en dat gebeurd niet vaak. zit me in te lezen, zie veel termen voorbij schieten waar ik nog nooit van gehoord heb. maar de definitie van die term dat voer ik wel al een tijdje uit. moet ze wel les gaan geven hoe om te gaan met spirits want dat slaverij-achtige gedoe met die spirits ben ik het dus helemaal niet eens. een samenwerkings verband is veel efectiver.
Waarom denkt men ook alweer dat je arrogant bent?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33126214
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:59 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kan die mensen ergens wel begrijpen die op een dag met een shotgun naar het werk komen
Nah ja.... je kun dat doen... maar dan moet je wel bedenken dat je die mensen dan redt van de vogelgriep waar ze langzaam aan kunnen bezwijken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:06:36 #217
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33126282
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waarom denkt men ook alweer dat je arrogant bent?
geen idee. ligt er aan of mensen alles serieus nemen van mij. daarom plaats ik zo vaak smilies, dan weet iemand wanneer ik serieus ben of niet. en het eerste was niet serieus. 2e mag je interpeteren zoals je wilt. zelkennis is geen arrogantie. op dit gebied weet ik gewoon veel, maar betekend niet dat er nog dingen zijn die ik niet kan leren. ik weet veel en dat houd in dat ik gewoon wat langer en preciezer moet zoeken voor ik vind dat nieuw is voor mij op dit gebied. en dat heb ik nu gevonden. aangezien ik weinig te doen heb rest van de dag ga ik veel lezen daar en nieuwe kennis op doen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:07:40 #218
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33126298
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nah ja.... je kun dat doen... maar dan moet je wel bedenken dat je die mensen dan redt van de vogelgriep waar ze langzaam aan kunnen bezwijken
of zoals bert visscher zegt in zijn show Jammer...wij jagers schieten alleen ziek wild. ik zag een hert en toen ik het diep in zijn ogen keek leek ie mentaal zo in de war... *bam* ik moest hem gewoon uit zijn lijden verlossen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:49:42 #219
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33127333
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:07 schreef Enyalius het volgende:

[..]

of zoals bert visscher zegt in zijn show Jammer...wij jagers schieten alleen ziek wild. ik zag een hert en toen ik het diep in zijn ogen keek leek ie mentaal zo in de war... *bam* ik moest hem gewoon uit zijn lijden verlossen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:53:47 #220
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33127452
of die groep vogels die voorbij vloog. 1 daarvan had een ingegroeide teennagel *bam*
toen ie op de grond lag kon je gewoon zien dat ie er last van had. zijn vleugels hingen er zwak bij, bloed dat eruit kwam.

we jagen alleen maar ziek wild.
pi_33137260
Wat een drukte hier!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_33138205
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef vamperotica het volgende:
Wat een drukte hier!
gelukkig ben je niet gespeend van sarcasme
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33145721
quote:
[b]Op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef Enyalius het volgende:

trouwens...zondag naar midwinter neem ik die dolk mee. als ik een zeker iemand tegen kom denk ik dat een plastic zak besteld moet gaan worden. ben het nu gewoon beu
Jongen, dat je me prive bedreigd met de dood moet je zelf weten, maar doe niet zo dom om het hier ook te doen. Kan heel de wereld zien wat voor zielig persoontje wel niet bent. Alleen anderen de schuld geven van je eigen problemen is gewoon echt triest. Vooral als je het zo zielig en hahaha onopvallend wil doen als dit.
En als je ooit nog eens mij of mijn ongeboren kind probeert te bedreigen, dan stap ik naar de politie. Want ik ben het nu zat, jij onrespectvol kleinzielig rotmannetje. Dat je de dood van mijn vader je aan je reet mag roesten, soit, jou probleem, maar je blijft met je kleine miezerige pootjes van mijn kind af, heb je dat heel goed begrepen.

Grow up and have some coffee [/b]

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirage op 16-12-2005 22:58:36 (scheldwoorden edit) ]
mama van Myrddin
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:40:05 #224
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33145892
ooh lekker zielig bezig. zoals gewoonlijk met verwijten en conclusies komen gebaseerd op incomplete informatie. ga even vlug weg. ga je liefde en vriendschap en andere hypocriete troep maar elders ten toon spreiden. mensen die wel in je farce trappen.

ik verberg niet en ren niet weg en stop me kop niet in het zand zoals sommige mensen. als ik je dood wilde hebben had ik allang bij je op de stoep gestaan. dus niet zo dom lullen

en onrespectvol is respectloos analfabete ****
respect moet je trouwens eerst verdienen. je klinkt net als een turk of zo die ook respect eist zonder iets gedaan te hebben om het te verdienen.

ga maar met je vriendjes in de zandbak spelen en lekker achter me rug om roddelen zoals altijd. maak maar rationele, foute, conclusies zodat je lekker veilig en goed voelt in je bekrompen wereldje. dan ga ik wel verder met mijn dingen

[ Bericht 11% gewijzigd door Mirage op 16-12-2005 22:59:09 (scheldwoorden edit) ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:46:27 #225
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33146047
Hey, dat slowchat topic is nog helemaal niet zo onaardig hier!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33146107
Ga jij eerst de dikke van dale nog maar eens lezen jongen.
Iedereen heeft het volledig met je gehad. Makkelijk he, als mensen dicht bij je komen vlug wegrennen en iedereen wegduwen. Je bent het niet eens waard om nog moeite voor te doen. Blijf jij lekker in je cirkeltje ronddobberen jongen.
Vriendjes maken, wegrennen, vriendjes maken wegrennen. Ow wat heb ik een medelijden met je nieuwe vriendinnetje. Ga je dat met haar ook doen. Lief hebben, oprotten, lief hebben oprotten. Het zelfde zielige patroon blijft zich steeds weer herhalen.

En je weet net zo goed als ik, en ow, ik geloof dat meer mensen dat je al hebben gezegd. Dat over dat soort dingen praten of wat dan ook, ook al een lading energie naar iemand toestuurd. Of is meneer de popie jopie paranurd zich daar niet van bewust.

Jij met je grote bek, je hebt nog geen reet meegemaakt en loopt te pochen met kennis die niet eens van jou is. Lekker makkelijk hoor.

Ow ja en respect inderdaad, die moet je verdienen, en die heb jij tot op heden nog steeds niet verdient, en zal je waarschijnlijk nooit verdienen.
mama van Myrddin
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:51:30 #227
693 ChOas
pi_33146167
Popcorn ?

Iemand ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33146202
-

[ Bericht 100% gewijzigd door -starseed-mayo- op 16-12-2005 21:54:03 ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:53:37 #229
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33146218
ja. en jouw woorden dragen veel lading met zich mee
* Enyalius schud het af net zoals al die verwijten en dergelijk

kruip maar in je holletje. je kent me niet. no matter wat je denkt ik ben niet meer dezelfde.
oh wacht...je hebt me nooit gekend. dus hoe denk jij mij te kunnen veroordelen?
ik zou het haast aantrekken.

kennis die niet van mezelf is pochen? sorry maar zoveel heb jij noch de anderen mij niet geleerd. hoogstens mij 2 locaties getoond en de rest heb ik zelf gedaan en aangeleerd en ik studeer op regelmatige basis de rest. dus de kennis is wel degelijk van mezelf. degene met grote waan ideeen over grote gevechten met beelzebub ben jij. je denkt zelfs dat je dochter bent van hem. straight jacket anyone? als we het persoonlijk gaan doen over relaties...hmmm hoeveel bedpartners heb jij gehad terwijl er geen 1 bij je wilde blijven?
pi_33146250
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef Misticle_lightning het volgende:
. Ow wat heb ik een medelijden met je nieuwe vriendinnetje. .
hoeft niet hoor
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:56:37 #231
693 ChOas
pi_33146278
En net wanneer je denkt dat het niet beter kan worden......

*biertje erbij opentrekt*

[Stephen Roberts]
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:57:01 #232
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33146289
3months and still going strong en dat zal nog wel zo blijven ook
ik vertel jojo bijna alles en dat waar ik moeite mee heb vertel ik later als ik het zelf doorgrond heb en kan uitleggen. en bepaalde dingen van dit weet ze ook. sommige mensen zijn namelijk wel open en eerlijk naar anderen toe waar ze om geven.

die ML en co was ik na nog geen 2 maanden of zo al zat.

[ Bericht 19% gewijzigd door Enyalius op 16-12-2005 22:09:41 ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:57:55 #233
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33146307
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef ChOas het volgende:
En net wanneer je denkt dat het niet beter kan worden......

*biertje erbij opentrekt*
hehe je wilt de rest van het script niet weten. maar gaat nog leuker worden.

* Enyalius schrijft tussen door ff verder ben met 5-6 dingen tegelijk bezig hier
pi_33147261
hahahahaha, ik ga hier echt steeds meer in een deuk liggen.
Maar over 1 ding blijf ik serieus JE STOPT MET JE BEDREIGINGEN NAAR MIJN ONGEBOREN KINDJE TOE

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirage op 16-12-2005 23:00:19 (scheldwoorden edit) ]
mama van Myrddin
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:37:33 #235
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33147457
ik maak nog steeds zelf uit wat ik doe en wat niet. je bent niemand waar ik iets van aan hoef te trekken.
wie denk je wel niet dat je bent beetje mij de les voorlezen.

- vreselijk ongevoelige/hatelijke opmerking geëdit-

[ Bericht 25% gewijzigd door Mirage op 16-12-2005 23:01:22 ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:43:28 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33147668

Ik kom toch weer ff kijken hier. Tijdje afscheid genomen maar ik zit weer in de mood. In de paranormale mood dus, en dan kan niemand me wegwerken als het ware Maar ben meteen weer weg, muziek luisteren in bed. Morgen om 0500 op misschien en dan ga ik door. Tot het bittere eind

Rustig mensen....geen ruzie hier. Tis volle maan maar dat is niet het belangrijkste.

Temper Temper Temper.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:44:53 #237
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33147716
volle maan verklaard een hoop. ze heeft haar periode weer es waarschijnlijk.

maar ik gaat zo maar es naar bedje toe. moet morgen weer erg vroeg op en drukke dag
alvast weltrusten allen

en ml...neem een zetpil of zo. kalmeer je van.
pi_33147858
aaaaaaaaah daar is dat respect weer
mama van Myrddin
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:51:28 #239
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33147894
zoals ik zei. die moet jij eerst gaan verdienen lieverd
met mooie woorden kom je er niet, voer ze ook eens uit.
wellicht kom je dan ooit eens ergens.

goed advice voor mezelf daar. moet boodschappen doen morgen. was het al helemaal vergeten. ik had het beloofd maar ja mooie woorden die ik waar moett maken.
pi_33147928
ow ja, en wie ik ben,

degene bij wie jij zo zielig op zoek was naar moederliefde omdat je eigen moedertje je dat nooit heeft gegeven

Degene waar jij zo verliefd op was, ow nee dat is niet zo, ow maar heb het zwart op wit van je in je eigen handschrift, of toch niet of toch wel of toch niet of toch wel, jeetje man make up your mind, wat was het nou ook al weer

die slachofferrol, die staat je wel verdomd goed he jongen. Is het lekker om daar in te blijven hangen????
mama van Myrddin
pi_33147965
Kalmeren ?
na dit soort opmerkingen ?

Of je haar of haar kind nou bedreigd hebt op niet.
De opmerking over de dolk en het iemand dood willen steken ( anders heb je geen zaknodig) vind ik zowieso volledig misplaatst en absoluut niet kunnen.
Blijkbaar heeft M-L reden om aan te nemen dat jij haar bedoeld.
Dat ze dan verhaal komt halen kan ik mij dus wel voorstellen.

Dit soort gedoe is niet wenselijk binnen truth, en eigenlijk ook niet daarbuiten.

De laatste opmerking is wel een heel smerige, ongetwijveld dat je dat zelf ook wel ziet.
Waar haal jij het lef vandaan ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33147990
respect ken jij niet eens enyalius, en zal jij zeker nooit verdienen
mama van Myrddin
pi_33147997
wat er ook gebeurd mocht zijn.. dit soort dingen zeg je niet.

en mensen graag bepaalde termen níet gebruiken...
Sir Winston Churchill
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:56:06 #244
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33148060
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef Misticle_lightning het volgende:
ow ja, en wie ik ben,

degene bij wie jij zo zielig op zoek was naar moederliefde omdat je eigen moedertje je dat nooit heeft gegeven

Degene waar jij zo verliefd op was, ow nee dat is niet zo, ow maar heb het zwart op wit van je in je eigen handschrift, of toch niet of toch wel of toch niet of toch wel, jeetje man make up your mind, wat was het nou ook al weer

die slachofferrol, die staat je wel verdomd goed he jongen. Is het lekker om daar in te blijven hangen????
ga maar lekker iemand anders lastig vallen. ik ben al een paar dagen verder. nu ga je tegen je eigen wensen in. en start je het zelf weer van voor af aan.
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:57:34 #245
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33148088
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef Misticle_lightning het volgende:
respect ken jij niet eens enyalius, en zal jij zeker nooit verdienen
trek maar blindelings conclusies. je kent me niet eens. je hebt daar neit eens de tijd voor gehad.
en van jouw wil ik het niet eens meer hebben met je leugens
pi_33148097
dat is je eigen schuld jongen, want je gaat me hier plain public lopen bedreigen en dat pik ik niet
mama van Myrddin
pi_33148115
ja en jij kan niet tellen, binnen twee maanden goh
mama van Myrddin
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:59:50 #248
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33148163
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef Misticle_lightning het volgende:
dat is je eigen schuld jongen, want je gaat me hier plain public lopen bedreigen en dat pik ik niet
en jij loopt constant leugens en verwijten e.d. achter me rug om verspreiden. verschil is?
oh wacht...dat is wat sektes zoals jullie doen
pi_33148217
hahahahahahahahahahahaahhahahahahahahaahha

je ziet ze vliegen

doei

hahahahhahahahahahaha
mama van Myrddin
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:02:17 #250
693 ChOas
pi_33148243

[Stephen Roberts]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')