Zo, januari heb ik gesprek over vrijwilligerswerk, een soort opstap naar regulier werk. Eerst was ik wat twijfelachtig erover maar ik moet ergens beginnen na een lange stop. Daarbij is het nodig om een gat op de CV te vullen. Zien ze dat ik een paar jaar helemaal niets heb uitgewreten dan nemen ze je vanzelf niet aan.
Gesprek ging ook over structuur en dat het belangrijk was. Ik meteen met diepere theorieën over structuur en dat je als mens zijnde binnen het hokje kunt blijven vaker, binnen je domein tussen veilige grenzen en dan kun je nog altijd eens verder gaan binnen je domein door verder te denken. Heb het dus niet over mensen in hokjes plaatsen, eerder jezelf denkbeeldig omlijnen als het ware. Dat de gedachtes omlijnd worden zodat het helder is.
Structuur en regelmaat. Ik heb geen zin om te dwalen dus. Morgen de wekker zetten om 0800 en dat ga ik eens proberen vol te houden een maand of 2.
Tis gewoon een manier van leven. En zelfs zonder werk moet een manier van leven worden gehanteerd. Vrijwilligerswerk heb ik toch wel zin in, hoewel het wennen wordt uberhaupt. Maar goed, de stap moet gezet worden en gaat nu ook gezet worden in 2006 met eventueel advies van derden.
En zo kan ik tenminste naar de toekomst verder groeien, een doel voor ogen hebben ook. Ook tijd hoort bij structuur.
Veel blah blah, kortom. Structuur
![]()
Structuur, structuur structuur. Hoewel het saai kan klinken maar goed. Structuur dus