Het verschil is dat ik met het één niets te maken heb/ geen zicht op heb, maar dat de doodsbedreiging hier op fok plaats vond. (en zoals ik nu begrijp was die idd richting haar).quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
en jij loopt constant leugens en verwijten e.d. achter me rug om verspreiden. verschil is?
oh wacht...dat is wat sektes zoals jullie doen
Ik zou niet weten wat ik moet geloven.. ik heb geen idee waar jij/jullie het over hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Enyalius het volgende:
doodsbedreiging me reet. als je me niet gelooft maakt me niet uit. en ik heb al meerdere keren uitleg gegeven via mail, zover dat mogelijk was. want hun zaten al vast in hun eigen getrokken conclusies. dus mijn uitleg stonden ze niet open voor, kreeg niet eens de kans om fatsoenlijk uit leg te geven.'
als je mij arrogant vind hier, moet je hun eens in het echt mee maken.
Maar je hebt vast wel mooie billen hoor Barra...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HET WORD WEER EEN GEZELLIG WEEKEND *gooit deur dicht*
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel mooie billen hoor Barra...![]()
Ik mag nog niet naar bed....quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mir? ....... mir? .......MIR????
neeeeee nooit..... ik maak je gewoon wakker als ik weer thuis benquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik mag nog niet naar bed....![]()
Ik moet wachten tot oversight thuis is.....
en als ik geluk heb mag ik dan naar bed....
Jij zou nooit zo gemeen doen toch ?
met chocomouse of een theetje, dan kan de liefde niet meer stuk !quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neeeeee nooit..... ik maak je gewoon wakker als ik weer thuis ben
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
met chocomouse of een theetje, dan kan de liefde niet meer stuk !
Als ze slapen zijn ze niet vervelendquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry..... ik maak alleen vrouwen wakker met kusjes in hun nek
en als ze vervelend zijn mijn ijskoude handen in hun rug
daarvoor welquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze slapen zijn ze niet vervelend
Ik zou dat lekker vinden en een keer genietend kreunenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarvoor wel
WRAAK IS ZOETof in mijn geval KOUD
coke hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:20 schreef UncleScorp het volgende:
Maar twas leuk, mede omdat er rond kerstmis altijd witte sneeuw te krijgen is![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:32 schreef UncleScorp het volgende:
ow ja ... die fles wijn is later dan nog uitgekomen ... stond bij de nieuwen baas in zijn buro in de kast achter slot ... maar blijkbaar wist hij niet dat die fles de cadeau van die mens van 90 was
Barra.... je avatar!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hahahaha LOL!!!
Dan zou ik die avatar moeten hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:52 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
barra is biohazard voor ons alles. heb ie bonen gegeten ofzo en geeft een waarschuwing via ava?![]()
te veel info nokquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zou ik die avatar moeten hebben
quote:
Ah leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja hoorheerlijk
vanmiddag lekker zwemmen
kan ook heeeerlijk zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ah leuk.
Ik heb nog niet echt plannen voor vandaag, zal wel een rustig dagje worden.
mogguh! sneeuwt smelt ook weer meteen..... je kan dus veilig deze kant op komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:39 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
t sneeuwt!
![]()
nee, toch maar weer een mangotheetje
k zou toch wel komen....ook als t hard sneeuwt!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh! sneeuwt smelt ook weer meteen..... je kan dus veilig deze kant op komen![]()
hihihi maar dit is toch beter als dat je de stad niet in komt, hoe graag je dan ook zou willen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
k zou toch wel komen....ook als t hard sneeuwt!
heb ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:15 schreef Mirage het volgende:
waarom heb ik wéér geen sneeuw ?
Ik voel mij achter gesteld !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |