Je gaat ook niet gelijk als openingszin zeggen dat je ooit een prostituee hebt bezocht nee (zou wel origineel zijn). Maar in een gezonde relatie kun je eerlijk en open zijn over dit soort zaken me dunkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
hoe dom ben je dat als je dat ooit hebt gedaan, dat je dat aan je potentiele vriendin gaat
vertellen..![]()
Hoeveel meisjes/vrouwen laten je wel niet betalen (bv op de 1e date) waarna je ze beurt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
Als je een beetje inzicht hebt hoe vrouwen denken, kun je dr wel van uitgaan dat bijna geen 1 vrouw dat op prijs zou gaan stellen. Welke vrouw kan dr nou trots op zijn dat haar vriendje ooit een vrouw geneukt heeft en haar daarvoor betaalt heeft, denk na![]()
0, nodig ze altijd thuis uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef piere het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes/vrouwen laten je wel niet betalen (bv op de 1e date) waarna je ze beurt?
Ik zou geen vriendin willen tegen wie ik iets dergelijks *niet* zou kunnen vertellen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef longinus het volgende:
Wie zegt dat dan ookHoeren moet je zien als professionele hulpverlening.
Ik zou het zeker niet meteen vertellen, laat ze je eerst leren kennen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:16 schreef Silencio het volgende:
[..]
Ik zou geen vriendin willen tegen wie ik iets dergelijks *niet* zou kunnen vertellen..
Precies, in dit geval is niemand gebaat bij eerlijkheid, dus hou je het gewoon voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef Bemiddelaar het volgende:
vind ik niet, wat heeft het voor nut om hier open over te zijn?
Je krijgt er gegarandeert gezeik mee, over iets wat voor een man gewoon niets voorstelt en waarin vrouwen zich toch niet in kunnen vinden. Dus waarom zou je over zoiets wat destijds weinig betekenis had voor jezelf, een big issue maken?
Mijn punt is juist dat dit stigma ontstaat vanwege bekrompenheid, zie de OP.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Bemiddelaar het volgende:
ja goed idee, leren kennen als een hoerenloper![]()
precies!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Punica het volgende:
Een vrouw die naar de kroeg gaat, een man versiert, puur voor de sex, daar is zeker niets mis mee?
Een vrouw die er een beetje knap uitziet kan zo in de kroeg een vent krijgen puur voor sex, andersom legt dat vaak anders, dus ik zie het punt niet zo eigenlijk.
Daar zit nou juist het verschil, een hoer versier je namelijk niet. Ookal is het doel uiteindelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Punica het volgende:
Een vrouw die naar de kroeg gaat, een man versiert, puur voor de sex, daar is zeker niets mis mee?
Een vrouw die er een beetje knap uitziet kan zo in de kroeg een vent krijgen puur voor sex, andersom legt dat vaak anders, dus ik zie het punt niet zo eigenlijk.
Een vrouw die een man alleen voor de sex wil versieren hoeft net zoveel moeite in de kroeg te doen als een man die een hoer betaald. Het doel heiligt de middelen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Daar zit nou juist het verschil, een hoer versier je namelijk niet. Ookal is het doel uiteindelijk hetzelfde.
Nee, dat is precies wat ik ook zei.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:53 schreef Topmaat het volgende:
Ik denk dat de meeste meisjes/vrouwen het nog erger vinden dat hun vriend in de vorige relatie(s) vreemdgegaan is, dan dat hij toen hij vrijgezel was een keer of een paar keer naar de hoeren is geweest... of zit ik nu fout?
En dat is dus onzin. Uit het vorige topic is al gebleken dat veel vrouwen er helemaal geen moeite mee zouden hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
hoe dom ben je dat als je dat ooit hebt gedaan, dat je dat aan je potentiele vriendin gaat
vertellen..![]()
Als je een beetje inzicht hebt hoe vrouwen denken, kun je dr wel van uitgaan dat bijna geen 1 vrouw dat op prijs zou gaan stellen. Welke vrouw kan dr nou trots op zijn dat haar vriendje ooit een vrouw geneukt heeft en haar daarvoor betaalt heeft, denk na![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dat is dus onzin. Uit het vorige topic is al gebleken dat veel vrouwen er helemaal geen moeite mee zouden hebben.
Goed puntquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik geloof er niks van dat de meeste vrouwen er geen problemen mee hebben. Misschien de vrouwen die zich door half Nederland hebben laten palen ja en die hun eigen gedrag met hun coulance willen verbloemen.
Ik val niet op mannen die niet op een normale manier aan seks kunnen komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
(overigens snap ik best dat vrijgezelle mannen naar de hoeren gaan als ze niet op een normale manier aan sex kunnen komen, dat terzijde )
Wat is normaal?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen die niet op een normale manier aan seks kunnen komen.
En TS: prima toch dat wij op elkaar afknappen? Jij je oordeel en ik het mijne. Wat is nu het probleem?
Normaal is voor iedereen anders. Normaal is voor mij iemand met hetzelfde referentiekader als ik en waarbij ik me ondermeer om die reden op mijn gemak voel. Dat betekent niet dat ik hoerenlopen pathologisch vind, integendeel mannen die daar behoefte aan hebben moeten dat vooral doen. Als ze dat in hun eigen referentiekader kunnen rechtvaardigen.quote:
Over ongenuanceerd gesprokenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Pff ik moet geen man die bij de hoeren zijn slinger erin heeft gedouwt
hou toch op schei toch uit dat zijn toch eersteklas losers?
![]()
Wrom? stel je hebt zin in sex (met iemand en niet met je linker of rechterhand) en geen zin in gecompliceerd geleuter aan een bar oid. Ik zie het punt er niet van in. Binnen een relatie, okey flink fout. Maar als je vrijgezel bent, ik vind het niet een kansloze actie. Zin in sex, gaan betalen en geen geleuter achteraf van 'we bellen nog wel, wat doe je volgende week' of omgekeerd, 'chips lekker geneukt maar ik hoor niets meer'quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind een man BEHOORLIJK kansloos als ie met een hoer naar bed gaat. Ik ga er vanuit dat de meeste vrouwen dat ook vinden. Mijn vriendin in ieder geval wel.
Ik denk dat je denkraam beperkt is tot (kansloze ?) burger vaders met bierbuikje die met hun instappers en niet matchende spencer richting de dames van plezier gaan. Waarom wachten op een ferarri als je er ook een kunt huren? Zelf heb ik tot op heden nog geen 'beroep' gedaan op dergelijke faciliteiten maar als ik vrijgezellig zou zijn, zou ik er geen probleem mee hebben. En het staat volledig los van of het 'easy' is om een tegenspeler (ster in mijn geval) te vinden in een of andere kroeg. Dat spel is ook leuk maar op een geheel ander nivo. Zie het als lekker flesje wijn uitzoeken in je eigen kelder of je rukt een AH huiswijn (eventueel in karton) uit het schap.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Pff ik moet geen man die bij de hoeren zijn slinger erin heeft gedouwt
hou toch op schei toch uit dat zijn toch eersteklas losers?
![]()
Het kan toch gewoon tegen je eigen principes ingaan? Zoals ik niet aan poepseks doe, of aan gangbangs zo zou ik ook geen betaalde seks willen hebben. Waarom wil je zo graag dat iedereen jouw principes heeft?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:58 schreef harryharry het volgende:
[..]
Wrom? stel je hebt zin in sex (met iemand en niet met je linker of rechterhand) en geen zin in gecompliceerd geleuter aan een bar oid. Ik zie het punt er niet van in. Binnen een relatie, okey flink fout. Maar als je vrijgezel bent, ik vind het niet een kansloze actie. Zin in sex, gaan betalen en geen geleuter achteraf van 'we bellen nog wel, wat doe je volgende week' of omgekeerd, 'chips lekker geneukt maar ik hoor niets meer'
Best lullig wanneer blijkt dat je je zuurverdiende centjes hebt verspild aan een slap aftreksel van mij (en er geen weg terug is bovendien)quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
Ik ga sowieso nog wel een keer naar de hoeren...
Simpelweg omdat ik wil weten of er daadwerkelijk een verschil is tussen een 'amateur' en een beroeps...
Livin' on the edgequote:Op woensdag 14 december 2005 02:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Best lullig wanneer blijkt dat je je zuurverdiende centjes hebt verspild aan een slap aftreksel van mij (en er geen weg terug is bovendien)
Beroeps in tegenstelling tot vrijwillig?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
Simpelweg omdat ik wil weten of er daadwerkelijk een verschil is tussen een 'amateur' en een beroeps...
Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
Alle hoeren zijn slachtoffers van loverboys ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 02:19 schreef bofneger het volgende:
[..]
Beroeps in tegenstelling tot vrijwillig?
Nee, ik wacht er nog even mee tot ik oud en lelijk ben...quote:
In die zin dat een hoer - een profi - je niet wil weigeren, het zijn haar inkomsten. Een vrijwilliger kan alle kanten op. Wat dat betreft lijkt het me dat je veel moeilijkheden krijgt bij het testen van verschillen. Dan moet je wel volstrekt nuchter zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alle hoeren zijn slachtoffers van loverboys ofzo.
Als ik het doe ga ik sowieso niet zo'n uitgemergelde Pool pakken ofzo hoor...
Ok daar zit wat in.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik wacht er nog even mee tot ik oud en lelijk ben...
Als ik érgens geen behoefte aan heb, dan is het wel een verliefde en stalkende prostituee.
Ah, goed zo dan hoef ik je toch niet meerquote:Op woensdag 14 december 2005 02:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik wacht er nog even mee tot ik oud en lelijk ben...
Als ik érgens geen behoefte aan heb, dan is het wel een verliefde en stalkende prostituee.
Nee dan ga je met sletjes brommers kieken.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:23 schreef bofneger het volgende:
En volstrekt nuchter ga je niet naar de hoeren
Dude, het is een daadwerkelijk plán, misschien zelfs wel een missie!quote:Op woensdag 14 december 2005 02:23 schreef bofneger het volgende:
[..]
In die zin dat een hoer - een profi - je niet wil weigeren, het zijn haar inkomsten. Een vrijwilliger kan alle kanten op. Wat dat betreft lijkt het me dat je veel moeilijkheden krijgt bij het testen van verschillen. Dan moet je wel volstrekt nuchter zijn.
En volstrekt nuchter ga je niet naar de hoeren
Of je vingers aan je vrienden laten ruikenquote:Op woensdag 14 december 2005 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee dan ga je met sletjes brommers kieken.![]()
Okee, interessante vraag: hoe profi is een hoer?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, het is een daadwerkelijk plán, misschien zelfs wel een missie!
*Mission Impossible tune neuriet terwijl hij over de wallen loopt*
Maar nee, het is echt niet 1 of ander spontaan dronkenmansidee ofzo...
Ben een vrouw, en wat voor mijn relatie met hem is gebeurd op dat vlak gaat mij niet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
vertellen..![]()
(overigens snap ik best dat vrijgezelle mannen naar de hoeren gaan als ze niet op een normale manier aan sex kunnen komen, dat terzijde )
Ik zeg tegen niemand dat hij/zij mijn principes moet hebben. Waar ik op doelde was dat het stereotype beeld wat door sommige geschetst wordt. Je gaat naar de hoeren als je een kansloze loser bent, de befaamde burgerl*l die in een kroeg niets klaar kan spelen. Sorry maar ik vind dat behoorlijk kortzichtig. Verder moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet. Ik ben er nog nooit geweest maar sluit niet uit dat het niet een keer zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het kan toch gewoon tegen je eigen principes ingaan? Zoals ik niet aan poepseks doe, of aan gangbangs zo zou ik ook geen betaalde seks willen hebben. Waarom wil je zo graag dat iedereen jouw principes heeft?
Dus van *** tot***?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn nog minder vrouwen die er moeite mee hebben dat een man gewoon zijn hele leven op z'n eigen neukvoer heeft gejaagd en heeft verorberd
![]()
.
Had je dit dan niet beter kunnen doen, voordat je een relatie met iemand begon, waarvan je weet dat zij dit niet leuk vindt?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
Ik heb ook nooit veel in een kroeg klaar kunnen spelen, maar als je naar de hoeren gaat dan ben je gewoon erg sneu. Ik ken ook wel vaag een paar mensen die het ooit gedaan hebben en dat zijn echt van die trieste sneue types. Mijn vrienden doen zoiets gelukkig niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:22 schreef harryharry het volgende:
[..]
Ik zeg tegen niemand dat hij/zij mijn principes moet hebben. Waar ik op doelde was dat het stereotype beeld wat door sommige geschetst wordt. Je gaat naar de hoeren als je een kansloze loser bent, de befaamde burgerl*l die in een kroeg niets klaar kan spelen. Sorry maar ik vind dat behoorlijk kortzichtig. Verder moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet. Ik ben er nog nooit geweest maar sluit niet uit dat het niet een keer zou kunnen gebeuren.
Het probleem is niet dat wij op elkaar afknappen. Het probleem is meer dat je mening gebaseerd is op een drogredenering. Natuurlijk is het jouw goedrecht die mening te hebben over mannen. Ik wil in mijn OP alleen aantonen, dat ik vind dat de predicaten "triest" en "goedkoop" in deze geen bestaansrecht hebben in een mening. Ironisch genoeg, hoef jij helemaal niet af te knappen als de man in kwestie gewoon zijn verleden verzwijgt, wat een hoop mannen zullen doen uit angst voor een gestapo verhoor. Ze zijn immers op de hoogte van de stereotiepe walg-factor bij vrouwen over dit onderwerp. Zo wordt een relatie in stand gehouden die gebaseerd is op een leugen omdat men niet open tegenover elkaar durft te zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef Xennia het volgende:
En TS: prima toch dat wij op elkaar afknappen? Jij je oordeel en ik het mijne. Wat is nu het probleem?
En Xennia dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:27 schreef kastanova het volgende:
*Mission Impossible tune neuriet terwijl hij over de wallen loopt*
Mwa, wanneer hij nadenkt met zijn hersenen, in plaats van met wat hij tussen de benen heeft zitten, zal dit wel niet zo'n vaart lopen.quote:
De hersenen sturen de penis aan. Alvast veel plezier kasta!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:02 schreef paddy het volgende:
Mwa, wanneer hij nadenkt met zijn hersenen, in plaats van met wat hij tussen de benen heeft zitten, zal dit wel niet zo'n vaart lopen.
Beetje kortzichtig geleuter. Omdat mensen in jouw vage kring dit gedaan hebben en toevallig sneue types zijn. Volgens jou principes zou mijn maat (40 jaar) toen ff geen relatie, good looks, huisje waar de meeste mensen slechts van kunnen dromen, eigen vliegtuig, een sneue gast zijn. In het sociale leven vrouwen zat om zich heen maar hij wilde gewoon ongecompliceerde sex zonder het risico dat de dame in kwestie bleef pakken wegens zijn status.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit veel in een kroeg klaar kunnen spelen, maar als je naar de hoeren gaat dan ben je gewoon erg sneu. Ik ken ook wel vaag een paar mensen die het ooit gedaan hebben en dat zijn echt van die trieste sneue types. Mijn vrienden doen zoiets gelukkig niet.
Ik zou het nog kunnen begrijpen als je 30 - 35 bent en nog steeds maagd, maar ja dan is er toch al iets mis met je, dan kan hoerenloperij er ook nog wel bij. Kans bij normale vrouwen maak je dan toch niet meer.
Ga je vaak?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:33 schreef harryharry het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig geleuter. Omdat mensen in jouw vage kring dit gedaan hebben en toevallig sneue types zijn. Volgens jou principes zou mijn maat (40 jaar) toen ff geen relatie, good looks, huisje waar de meeste mensen slechts van kunnen dromen, eigen vliegtuig, een sneue gast zijn. In het sociale leven vrouwen zat om zich heen maar hij wilde gewoon ongecompliceerde sex zonder het risico dat de dame in kwestie bleef pakken wegens zijn status.
Ik kom daar vaak, maar niet voor dat soort zaken. Meestal gewoon filmpje, drinken, beetje varen en vliegen hoezo?quote:
Heb je dan gewoon het lef niet om ze je droomhuisje uit te flikkeren dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:33 schreef harryharry het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig geleuter. Omdat mensen in jouw vage kring dit gedaan hebben en toevallig sneue types zijn. Volgens jou principes zou mijn maat (40 jaar) toen ff geen relatie, good looks, huisje waar de meeste mensen slechts van kunnen dromen, eigen vliegtuig, een sneue gast zijn. In het sociale leven vrouwen zat om zich heen maar hij wilde gewoon ongecompliceerde sex zonder het risico dat de dame in kwestie bleef pakken wegens zijn status.
Het is niet mijn droomhuis, dus je is niet op z'n plaats. Soms is het verwachtingspatroon anders en reageren mensen een beetje vreemdquote:Op woensdag 14 december 2005 13:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je dan gewoon het lef niet om ze je droomhuisje uit te flikkeren dan?![]()
Wij hebben enkel een seksrelatiequote:Op woensdag 14 december 2005 10:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Had je dit dan niet beter kunnen doen, voordat je een relatie met iemand begon, waarvan je weet dat zij dit niet leuk vindt?
Ja, dit begreep ik dan verkeerd.quote:
Nee klopt, sommige zijn paranoide scrotumloze lui die de confrontatie niet aan durven gaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:51 schreef harryharry het volgende:
[..]
Het is niet mijn droomhuis, dus je is niet op z'n plaats. Soms is het verwachtingspatroon anders en reageren mensen een beetje vreemdOm te stellen dat iedereen die gebruik maakt van betaalde sex een loser/sneue gast/37 jarige maagd is, lijkt me kortzichtig
Een pure seksrelatie kap je het niet af wanneer hij naar de hoeren gaat, dan zijn er strings attached. Normale hoeren doen het trouwens altijd met condoom dus daar hoef je je niet druk over te maken...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:41 schreef Xennia het volgende:
Wij hebben enkel een seksrelatie
Er zijn ook strings attached, alleen al uit veiligheidsoverwegingenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef Manono het volgende:
[..]
Een pure seksrelatie kap je het niet af wanneer hij naar de hoeren gaat, dan zijn er strings attached.
Het is mijn zaak niet maar ik neem aan dat als jij enkel een seksrelatie met iemand hebt dat je het nooit zonder condoom doet. De meeste hoeren zijn veel veiliger dan de meeste chicks in bars en nachtclubs.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:59 schreef Xennia het volgende:
Er zijn ook strings attached, alleen al uit veiligheidsoverwegingen
Ik heb geen seksrelatie met een vreemde, maar met een veilige ex. Ik vrij onveilig, of ik vrij nietquote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Manono het volgende:
[..]
Het is mijn zaak niet maar ik neem aan dat als jij enkel een seksrelatie met iemand hebt dat je het nooit zonder condoom doet.
Niet iedereen begrijpt het begrip seksrelatie. Sommige mensen gaan toch kloten met gevoelens of blijven plakken... Die sores heb je niet bij een hoer.quote:
True. Hoeren neuken altijd veilig, dat kan van neukerdjes uit de kroeg niet gezegd worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Manono het volgende:
[..]
Het is mijn zaak niet maar ik neem aan dat als jij enkel een seksrelatie met iemand hebt dat je het nooit zonder condoom doet. De meeste hoeren zijn veel veiliger dan de meeste chicks in bars en nachtclubs.
Volgens jouw maatstaven zou Magic Johnson nog een veilige ex zijn, kolere!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
..met een veilige ex.
Dit motto uit een mond van een afgestudeerd psychologe! Xennia, besef wel, juist jij hebt een voorbeeldfunctie hier op Fok!quote:Ik vrij onveilig, of ik vrij niet
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:24 schreef Silencio het volgende:
Dit motto uit een mond van een afgestudeerd psychologe! Xennia, besef wel, juist jij hebt een voorbeeldfunctie hier op Fok!
Begrijp het, wanneer je hier geen antwoordt op wil geven, maar zit met een vraag.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb geen seksrelatie met een vreemde, maar met een veilige ex. Ik vrij onveilig, of ik vrij niet
En anders ik welquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef paddy het volgende:
Ik neem aan, dat jij dan stopt met die sexrelatie.
Dat is een correcte aannamequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Begrijp het, wanneer je hier geen antwoordt op wil geven, maar zit met een vraag.
Maakt het je dus helemaal niets uit, wanneer hij verliefd zou worden op een ander?
Ik neem aan, dat jij dan stopt met die sexrelatie.
Oké, ik begrijp dat je op de rest niet wilt antwoorden.quote:
Met andere woorden, jij bent monogaam?quote:
Ik zou het wel jammer vinden als het stopt, maar het is tegelijkertijd het doel dat we allebei iemand anders vinden waar we wel gelukkig mee kunnen worden (ook buiten het bedquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, ik begrijp dat je op de rest niet wilt antwoorden.
Ik kan me niet aan het gevoel ontrekken, dat jullie eigenlijk toch heel gek met elkaar zijn, maar de deur op een kier willen houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou het wel jammer vinden als het stopt, maar het is tegelijkertijd het doel dat we allebei iemand anders vinden waar we wel gelukkig mee kunnen worden
Yepquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij bent monogaam?
Heehee relatietherapeut spelen is mijn terrein he!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan het gevoel ontrekken, dat jullie eigenlijk toch heel gek met elkaar zijn, maar de deur op een kier willen houden.
Gewoon een gevoel, maar bedoel er verder niets mee.
(dat laatste zag ik dus te laat)
Elke keer wanneer ik mij over jou een bepaalde heb gevormd, verras jij me weerquote:
Het is een versiertrucquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Elke keer wanneer ik mij over jou een bepaalde heb gevormd, verras jij me weer
Het is ook pas bij 1 relatie voorgekomen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Vandaar ook onze seksrelatie; it never get's boringquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar relaties, en probeer mij er iets bij voor te stellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heehee relatietherapeut spelen is mijn terrein he!
Maar nee, het zit er niet in, het werkt niet
En als hij een periode alles neukte wat los en vast zat, in de kroeg, in het studentenhuis en op de sportschool niet? Drie dagen dronken met een meid een disco uitrollend. Dan niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:42 schreef Moja het volgende:
Maar ik zou het toch wel een onwijse afknapper vinden![]()
nee... natuurlijk niet.. want dan is het een "echte man"...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef SunChaser het volgende:
En als hij een periode alles neukte wat los en vast zat, in de kroeg, in het studentenhuis en op de sportschool niet? Drie dagen dronken met een meid een disco uitrollend. Dan niet?
Tja, volgens mij hebben we het dan over de gemiddelde studentquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En als hij een periode alles neukte wat los en vast zat, in de kroeg, in het studentenhuis en op de sportschool niet? Drie dagen dronken met een meid een disco uitrollend. Dan niet?
Uhm... chill out, we houden het wel een beetje gezellig hier.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou, als jij mijn vriendin was (God beware...) dan zou ik je een keiharde trap onder die dikke (van hypocrisie) reet van je geven. Kortzichtig mens, dus een student mag zich wel de tyfus neuken met weet ik veel wie en op mij knap je af?
FUCK YOU!
Je vergeet neuken onder de kerk met paasvee ! foeiquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, is jouw mening.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja, volgens mij hebben we het dan over de gemiddelde studentdus nee
![]()
als iemand naar de hoeren moet gaan om aan zijn trekken te komen vind ik een afknapper. Maar verder super dat ze er zijn hoorieder z'n eigen ding.
iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou, als jij mijn vriendin was (God beware...) dan zou ik je een keiharde trap onder die dikke (van hypocrisie) reet van je geven. Kortzichtig mens, dus een student mag zich wel de tyfus neuken met weet ik veel wie en op mij knap je af?
FUCK YOU!
Bah vieze hoerenloper.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
FUCK YOU!
Nee hoor, helemaal niet. Ik ben alleen ontzet vanwege zoveel onnozel- en kortzichtigheid. Ik vraag me alleen af waar voor jou het verschil in zit. Ben ik in jouw ogen geen echte man? Omdat ik niet op eigen kracht een vrouw versier? Nee, een vrouw dronken voeren of met een supermakkelijk type meegaan die je niet eens hoeft te versieren, dat maakt je een echte man.quote:
Daar moet je altijd 5 jaar bij optellenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Boeien, deze week nog een heerlijk jong chickie van 22 genaaid. Mmmh, lekker hoor!
Dat vond die vent van 60 ook vast, die er 10 minuten eerder op lag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik ben alleen ontzet vanwege zoveel onnozel- en kortzichtigheid. Ik vraag me alleen af waar voor jou het verschil in zit. Ben ik in jouw ogen geen echte man? Omdat ik niet op eigen kracht een vrouw versier? Nee, een vrouw dronken voeren of met een supermakkelijk type meegaan die je niet eens hoeft te versieren, dat maakt je een echte man.
Boeien, deze week nog een heerlijk jong chickie van 22 genaaid. Mmmh, lekker hoor!
Waar baseer jij dat nou weer op?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij zal nooit eerlijk tegenover je vriendin zijn mocht je nog ooit in staat zijn die een te krijgen, want zodra ze hoort dat je een hoerenloper bent, dan trapt ze je de deur uit.
Omdat vrouwen hoerenlopers verafschuwen. En als ze dat niet doen zijn 't zelf gootsletten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat nou weer op?
User:American_Nightmarequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Omdat vrouwen hoerenlopers verafschuwen. En als ze dat niet doen zijn 't zelf gootsletten.
Op die manier dek je jezelf wel heel erg in nietwaar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat vrouwen hoerenlopers verafschuwen. En als ze dat niet doen zijn 't zelf gootsletten.
Uhh ja?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef Silencio het volgende:
[..]
User:American_Nightmare
Opleiding: Informatica
Dat is je nooit gelukt hequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik ben alleen ontzet vanwege zoveel onnozel- en kortzichtigheid. Ik vraag me alleen af waar voor jou het verschil in zit. Ben ik in jouw ogen geen echte man? Omdat ik niet op eigen kracht een vrouw versier? Nee, een vrouw dronken voeren of met een supermakkelijk type meegaan die je niet eens hoeft te versieren, dat maakt je een echte man.
Spreek voor jezelf. Welk een kortzichtigheid. Ik heb medelijden met je vriendin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben wel met je eens, zonder is beter dan met maar in deze context is veilig wel een heel eazy begrip. Jouw veiligheid hangt van zijn openheid af, dat je, en met jou vele vrouwen dat riscio nemen moet je zelf weten maar een woord is natuurlijk niet veilig, wiens woord het ook is.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
Ik heb geen seksrelatie met een vreemde, maar met een veilige ex. Ik vrij onveilig, of ik vrij niet
Guess againquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:22 schreef Manono het volgende:
een woord is natuurlijk niet veilig, wiens woord het ook is.
Dan is het in iedere context een easy begrip en moet iedereen het een leven lang met condoom doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:22 schreef Manono het volgende:
[..]
Ben wel met je eens, zonder is beter dan met maar in deze context is veilig wel een heel eazy begrip. Jouw veiligheid hangt van zijn openheid af, dat je, en met jou vele vrouwen dat riscio nemen moet je zelf weten maar een woord is natuurlijk niet veilig, wiens woord het ook is.
Och gut voel je je aangesproken? Mijn vriendin heeft jouw medelijden inderdaad nodig. Dat arme meiske heeft een vriend die geen hoerenloper is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Welk een kortzichtigheid. Ik heb medelijden met je vriendin.
Ach, de arme drommelquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Och gut voel je je aangesproken? Mijn vriendin heeft jouw medelijden inderdaad nodig. Dat arme meiske heeft een vriend die geen hoerenloper is.
Dat is dus inderdaad wat ik veilig noem, veilige exen of vriendjes bestaan alleen in sprookjes.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:32 schreef Xennia het volgende:
Dan is het in iedere context een easy begrip en moet iedereen het een leven lang met condoom doen
Guess againquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Och gut voel je je aangesproken? Mijn vriendin heeft jouw medelijden inderdaad nodig. Dat arme meiske heeft een vriend die geen hoerenloper is.
Veilig leven, dat is pas een illusiequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef Manono het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad wat ik veilig noem, veilige exen of vriendjes bestaan alleen in sprookjes.
true, truequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Xennia het volgende:
Veilig leven, dat is pas een illusie
quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:02 schreef Ciurlizza het volgende:
Valt dat niet op bij hun vriendin dan dat ze nooit geld hebben?
Het lijkt mij dat 'n vrouw het wel opmerkt als d'r man constant blut is terwijl hij wel een aardig salaris krijgt elke maand.
In beginsel gaat het je niets aan, maar je kunt je wel afvragen wat iemand allemaal met zijn geld doet. Stel, dame A woont niet met meneer B samen, meneer B verdient goed, maar is wel altijd blut. Dat stemt tot nadenken. Zou hij gokken? Zou hij drugs gebruiken? Zou hij naar de hoeren gaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar wanneer het je vriend is, en je er nog niet mee samenwoont ofzo, gaat je dit natuurlijk niets aan wat hij met zijn geld doet.
Het kan je hooguit tot nadenken stemmen, of je wel met zo iemand verder wilt.
Walgelijk trouwens, dat hij tijdens een relatie naar de hoeren gaat.
Mits dit met elkaar besproken is, vind ik vreemdgaan trouwens überhaupt zielig, want dan regeert je *** over jou, in plaats van het gedeelte hersenen ,wat daarover zou moeten kunnen beslissen.
Dus jij vind vrouwen die een vriend hebben, waarvan ze weet, dat deze het elke week/ maand met een ander hebben gedaan , maar nu toe zijn aan een vaste relatie, ook gootsletten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bij jullie is het ook normaal om via de achterdeur van de videotheek de meest gore porno te halen en die met gesloten gordijnen te bekijlen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Bij ons is het normaal om niet naar de hoeren te gaan.
Kennen wij elkaar? Jij komt blijkbaar ook uit zo'n hoerenlopermilieutje. Sorry, maar normale hoogopgeleide mensen van fatsoenljike komaf gaan niet naar de hoeren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij jullie is het ook normaal om via de achterdeur van de videotheek de meest gore porno te halen en die met gesloten gordijnen te bekijlen.
Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij jullie is het ook normaal om via de achterdeur van de videotheek de meest gore porno te halen en die met gesloten gordijnen te bekijlen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef American_Nightmare het volgende:
. Sorry, maar normale hoogopgeleide mensen van fatsoenljike komaf gaan niet naar de hoeren.
Och sorry, jij geloofde nog in het fabeltje dat er bankdirecteuren, politici en chirurgen kwamen.quote:
Ik denk dat ie helemaal niks versiert.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:48 schreef Ciurlizza het volgende:
SunChaser versiert als 35-jarige liever een labiel pubermeisje van 17.
Nee, die gaan natuurlijk niet naar de hoeren. Die bestellen callgirls of bezoeken exclusieve clubs. Of denk je dat die clubs draaien door mensen die af en toe 50 euro te besteden hebben?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Och sorry, jij geloofde nog in het fabeltje dat er bankdirecteuren, politici en chirurgen kwamen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik denk dat ie helemaal niks versiert.Waarom zou ie anders naar de hoeren moeten gaan? De hoeren is een leuke oplossing inderdaad voor mensen die toch nooit meer aan een vriendin of vrouw kunnen komen. Dan donder je ook meteen het laatste sprankje hoop weg, want je was al kansloos, nou ben je een kansloze hoerenloper.
Een enkeling wellicht. De mensen die ik ken, die naar de hoeren zijn geweest hebben wel een zwart stempel 'hoerenloper' op hun kop zijn en worden door iedereen als 'triest' gezien, en dat zijn ze ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, die gaan natuurlijk niet naar de hoeren. Die bestellen callgirls of bezoeken exclusieve clubs. Of denk je dat die clubs draaien door mensen die af en toe 50 euro te besteden hebben?
Jij leeft echt in Sesamstraat he?
Waarom zou iemand die vroeger als vrijgezel weleens naar de hoeren ging, onbetrouwbaarder zijn in een relatie dan iemand die als vrijgezel alles neukte wat los rondliep behalve professionele hoeren?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef Ciurlizza het volgende:
Het zegt veel over iemand. Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken....
Sja als jij dat normaal vindt. Hier is het normaal om niet naar de hoeren te gaan, als jij dan 3 mannen treft die dat allemaal wel gedaan hebben dan zet ik daar mijn vraagtekens bij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken een stuk of drie normale, aantrekkelijke mannen die wel eens naar de hoeren zijn geweest.En ik ben blijkbaar een 'gootslet', want het waren alle drie mannen met wie ik iets heb gehad. En die gelukkig gewoon open durfden te zijn tegen me.
Ik zeg niet dat dat zo is. Ik zeg gewoon dat 'n vos wel zijn haren verliest, maar niet zijn streken. Dat geldt dus voor beide voorbeelden die je noemt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die vroeger als vrijgezel weleens naar de hoeren ging, onbetrouwbaarder zijn in een relatie dan iemand die als vrijgezel alles neukte wat los rondliep behalve professionele hoeren?
Waar is dat 'hier' precies?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Sja als jij dat normaal vindt. Hier is het normaal om niet naar de hoeren te gaan, als jij dan 3 mannen treft die dat allemaal wel gedaan hebben dan zet ik daar mijn vraagtekens bij.
Ik vraag me dan af waarom ze in vredesnaam in een relatie blijven die kennelijk niet bevredigend isquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef Manono het volgende:
ff terug naar de OP:
Ik heb mannelijke vrienden die constant naar de hoeren gaan, daardoor nooit geld hebben en dus ook altijd liegen tegen hun vriendin.
die gaan meteen naar de YabYum of bestellen een dure escortquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Och sorry, jij geloofde nog in het fabeltje dat er bankdirecteuren, politici en chirurgen kwamen.
Dat klopt! Die bestellen namelijk dure escort-girls die ze aan huis laten komen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar? Jij komt blijkbaar ook uit zo'n hoerenlopermilieutje. Sorry, maar normale hoogopgeleide mensen van fatsoenljike komaf gaan niet naar de hoeren.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Dat klopt! Die bestellen namelijk dure escort-girls die ze aan huis laten komen.
![]()
![]()
P.S.: Wat moet jij nog veel leren zeg
Het stoort je dan niet dat je weet dat ze alleen aan je pik sabbelt omdat ze er 100 euro voor krijgt en niet omdat ze daar zelf behoefte aan heeft? Het stoort je niet dat wanneer je haar in een discotheek zou versieren, je een pets in je gezicht te pakken zou hebben omdat je te lelijk bent?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben een uitermate pragmatisch en geil mannetje. De meisjes waar ik seks mee heb gehad waren zonder uitzondering superstukken. Meiden die ik (NET ALS VELE ANDEREN) in het echte leven nog in geen 100 jaar versierd zou hebben. Zeker als je net als ik letterlijk NOOIT naar bars, clubs of disco's gaat.
Nou, en als je dan voor maar 100 euro zo'n superlekker ding aan je pik kunt laten sabbelen en meer, dan is dat toch mooi meegenomen?
Vies ben ik he?!
![]()
Dat is dus wat ik bedoel met dat zij er geen behoefte aan heeft, maar het als werk ziet en hoopt dat het snel achter de rug isquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik, als superknapperd, "stoor" mij alleen aan het feit dat de seks met een hoer niet echt is. In de zin van dat ze niet met mij naait omdat ze zo geil is. Dat ik er voor moet betalen zal me worst (haha) wezen want je eigen vriendin betaal je ook min of meer.
Maar ach, je kunt niet alles hebben toch?
Zielige reactie dit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vraag me af uit wat voor milieu je komt als je vrienden zo vaak naar de hoeren gaan dat ze geen geld hebben.
Bij ons is het normaal om niet naar de hoeren te gaan. Maar ja ik kom dan ook niet uit een pauperbuurt.
Haha sneue gast. Naast het feit dat je een hoerenloper bent, en geen vrouw kunt krijgen, zie jij jouw hypothetische vriendin blijkbaar ook als een soort hoer. Jij bent echt ziek. Ik weet dan ook zeker dat jij NOOIT met een vrouw naar bed zult gaan zonder ervoor te moeten betalen. Hoe triest is dat..quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik, als superknapperd, "stoor" mij alleen aan het feit dat de seks met een hoer niet echt is. In de zin van dat ze niet met mij naait omdat ze zo geil is. Dat ik er voor moet betalen zal me worst (haha) wezen want je eigen vriendin betaal je ook min of meer.
Maar ach, je kunt niet alles hebben toch?
Dus mensen die vaak naar de hoeren gaan en daardoor geen geld hebben vechten voor hun gezin?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Zielige reactie dit.
Juist die mensen vechten voor hun gezin.
De mannen die zich zogenaamd achter hun hoge opleiding kunnen schuilen, zijn de grootste achter hun *** aanlopende jongetjes.
En het zijn de studenten met hun studentenfeesten, die er een sport van maken, hoe vaak ze wel niet scoren.
En het ergste is, dat dit soort zich ook nog voortplant zonder voor de gevolgen op te willen draaien.
Fatsoenlijke komaf heeft er júist niets mee te maken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar? Jij komt blijkbaar ook uit zo'n hoerenlopermilieutje. Sorry, maar normale hoogopgeleide mensen van fatsoenljike komaf gaan niet naar de hoeren.
Blijkbaar wel want in mijn omgeving gaat niemand naar de hoeren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Fatsoenlijke komaf heeft er júist niets mee te maken.
Geloofsovertuiging misschien wel, maar komaf dus helemaal niets.
Nooit een VMBO-school gezien? Daar lopen 12-jarige meiden er al bij als rasechte hoeren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Zielige reactie dit.
Juist die mensen vechten voor hun gezin.
De mannen die zich zogenaamd achter hun hoge opleiding kunnen schuilen, zijn de grootste achter hun *** aanlopende jongetjes.
En het zijn de studenten met hun studentenfeesten, die er een sport van maken, hoe vaak ze wel niet scoren.
En het ergste is, dat dit soort zich ook nog voortplant zonder voor de gevolgen op te willen draaien.
Degene die dit zei, had het over een vriendje, dus niet over een gezin.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus mensen die vaak naar de hoeren gaan en daardoor geen geld hebben vechten voor hun gezin?
quote:Veel prostituees (88 procent) zeggen condooms te gebruiken, maar de helft van hen zegt dat deze regelmatig stuk gaan.
bronquote:Gemiddeld 7 procent van de prostituees en gemiddeld 10 procent van de injecterende drugsgebruikers in Rotterdam is besmet met het hiv-virus.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Nooit een VMBO-school gezien? Daar lopen 12-jarige meiden er al bij als rasechte hoeren.
En ik denk het tienvoudige, bij mensen die er maar op los n*****nquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:44 schreef American_Nightmare het volgende:
7% van de hoeren heeft trowens aids.. om over andere ziektes maar niet te spreken.
[..]
[..]
bron
Neukze he! De natuurlijke selectie doet z'n werk wel.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:50 schreef paddy het volgende:
[..]Die heb je dus op elke school lopen, en dan die hondjes er achteraan (jongetjes)
En de studenten, vind ik nog steeds het ergste soort.
Hoe hoger de opleiding, hoe slechter ze zich gedragen in de maatschappij
En ja, heb genoeg gezien op het hoger onderwijs, en hoe studenten zich gedragen (wanneer ze samen zijn) in de trein, en wanneer ze stappen.
En hoe ze aankijken tegen lagergeschoolden.
Dus wanneer je het hebt over hoeren, zijn het juist de studenten die zich zo gedragen....(ja, heb het nu wel over jongens )(het beschermde ras)
(althans wanneer ik je reacties zo lees)
Hahahaha jij bent echt zielig. Nouja als je dat wil geloven dan doe je dat toch.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:52 schreef paddy het volgende:
[..]
En ik denk het tienvoudige, bij mensen die er maar op los n*****n
Daarvoor hoef je niet naar de hoeren te gaan
Nouja, je kunt zeggen wat je wil van overlast door studenten enzo, maar ze gebruiken idd vrijwel nooit geweld tegen medemensen. Hooguit tegen fietssloten ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Jaloers dat je nooit HBO/WO-niveau kon halen ofzo? Zuipende boeren zijn net zo erg in elke stad. Ook niet-studenten kunnen er wat van hoor. Zo is er in bijv Maastricht, de stad waar ik ervaring mee heb als student, VEEL meer geweld in het uitgaansleven in het weekend wanneer de studenten naar huis zijn. De 'locals' lopen er ook veel hoeriger bij dan de studenten.
Verder is het maar een klein gedeelte van de studenten die zich echt misdraagt. Het meerendeel dat serieus met zijn/haar studie bezig is, is gewoon heel beschaafd.
Misschien heb jij een heropvoeding nodig, of jij schaamt je ervoor dat je naar het VMBO gaat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:51 schreef Ciurlizza het volgende:
Lagergeschoolden heb je gewoon niet veel aan. VMBO-vrouwen zijn neukvlees, maar in de maatschappij zijn ze minderwaardig. Da's waarheid als een koe.
Daarnaast lopen meisjes van het niveau VMBO er tegenwoordig op hun 12e al bij als een temeier.
Ik ben hoogopgeleid. Een term die onbekend is voor jou natuurlijk. Je hebt echt een trauma opgelopen. Gefrustreerd omdat de zwakstroom VMBO al te moeilijk voor je is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Misschien heb jij een heropvoeding nodig, of jij schaamt je ervoor dat je naar het VMBO gaat?
O nee, je was zeker blij dat de deuren aan de achterkant nog openstonden, zodat je kon zeggen dat je die school doorlopen hebt.
Wat een verschrikkelijke, sociaal arme opmerkingen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Paddy heeft zeker de huishoudschool gedaan?
Je zegt wel meer, maar je antwoorden laten mij iets anders zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:58 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik ben hoogopgeleid. Een term die onbekend is voor jou natuurlijk. Je hebt echt een trauma opgelopen. Gefrustreerd omdat de zwakstroom VMBO al te moeilijk voor je is.
Jij bent vies ja. En dat vind ik niet omdat je voor 100 euro een 'hoer' neukt, wel omdat je na al die 'hoeren' een vrouw als een stuk vlees bent gaan zien dat makkelijk te verkrijgen is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben een uitermate pragmatisch en geil mannetje. De meisjes waar ik seks mee heb gehad waren zonder uitzondering superstukken. Meiden die ik (NET ALS VELE ANDEREN) in het echte leven nog in geen 100 jaar versierd zou hebben. Zeker als je net als ik letterlijk NOOIT naar bars, clubs of disco's gaat.
Nou, en als je dan voor maar 100 euro zo'n superlekker ding aan je pik kunt laten sabbelen en meer, dan is dat toch mooi meegenomen?
Vies ben ik he?!
Jaloers?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Jaloers dat je nooit HBO/WO-niveau kon halen ofzo? Zuipende boeren zijn net zo erg in elke stad. Ook niet-studenten kunnen er wat van hoor. Zo is er in bijv Maastricht, de stad waar ik ervaring mee heb als student, VEEL meer geweld in het uitgaansleven in het weekend wanneer de studenten naar huis zijn. De 'locals' lopen er ook veel hoeriger bij dan de studenten.
Verder is het maar een klein gedeelte van de studenten die zich echt misdraagt. Het meerendeel dat serieus met zijn/haar studie bezig is, is gewoon heel beschaafd.
*Zucht*quote:
Ik weet niet in welk sneu gat jij gezeten hebt, maar studenten aan de universiteit kleden zich bijna zonder uitzondering heel netjes, en de enorme feestbeesten waar jij aan refereert zelfs uitzonderlijk kakkerig, dus het is me nu wel duidelijk dat jij enorm uit je nek zit te lullen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Jaloers?
Nee, waarom vul jij dit voor mij in?
Ik was erbij, en keek ernaar.
Ik vertoefde in deze kringen, en schaam mij achteraf nog dat ik niet ingegrepen heb.
Rechtenstudentes en studentes aan het conservatorium zijn volgens mij de enige meisjes die zich nog een beetje normaal kleden.
Daarbij, kijk eens op een Christelijke VMBO...daar is een truitje wat boven de navel komt, al verboden hoor
Ik weet niet of ik hier nu moet kijken naar opleiding of opvoeding.
Ik word er alleen moedeloos van dat mensen zo verschrikkelijk vast zitten aan opleidingen, en dat mensen met een minder hoge opleiding minderwaardig zijn.
Sociaal arme mensen vind ik dit.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk sneu gat jij gezeten hebt, maar studenten aan de universiteit kleden zich bijna zonder uitzondering heel netjes, en de enorme feestbeesten waar jij aan refereert zelfs uitzonderlijk kakkerig, dus het is me nu wel duidelijk dat jij enorm uit je nek zit te lullen.
Ik vraag me trouwens af wat voor bijbaan jij hebt, als jij snollen die hun lichaam verkopen goed zit te praten. Ook in het wereldje toevallig?
Nutteloos.quote:
Wat heeft dat met meelopen te maken? Alsof het uitzonderlijk is dat mensen hoerenlopers ranzig vinden!quote:
Mijn probleem met veel hoerenlopers is dat ze normale vrouwen ook zo gaan zien... en dan heb ik het niet over VMBO-meiden in het bijzonder.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:
Hoeren bieden zich toch ook aan als een stuk vlees? VMBO-meiden gedragen zich als een stuk neukvlees.
Nee, die laten ze gewoon aan huis komen, en anders wel in een hotelkamer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waar haal jij nou vandaan dat ze die snollen goedpraat? Tijdens je studie was begrijpend lezen zeker één van de keuzevakken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat voor bijbaan jij hebt, als jij snollen die hun lichaam verkopen goed zit te praten. Ook in het wereldje toevallig?
En dit soort opmerkingen getuigen inderdaad van een hoog intellect.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef Ciurlizza het volgende:
Ga jij lekker naar je hoertje toe.
Iemand die er trots op is dat hij om aan zijn trekken te komen regelmatig een stuk betaald neukvlees moet opscharrelen is best triest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dit soor opmerkingen getuigen inderdaad van een hoog intellect.
Ik hoop dat je rubbertje scheurt bij je eerst volgende aidshoer, kneus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zijn Ciurlizza en American-Nightmare soms studiegenootjes van Plato? Met jullie uber-geblaat over opleiding? Jullie moeten eens flink in je reet genaaid worden, misschien dat de realiteitszin dan een beetje terugkeert.
Jullie lijken wel Amisch man!
Mooi dan, kun jij fijn af en toe een hoer neuken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar haal jij nou vandaan dat ze die snollen goedpraat? Tijdens je studie was begrijpend lezen zeker één van de keuzevakken?
En ik kan je verzekeren dat ze niet in "het wereldje" zit.
En op wie doel je, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:01 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Iemand die er trots op is dat hij om aan zijn trekken te komen regelmatig een stuk betaald neukvlees moet opscharrelen is best triest.
Begrijpend lezen was zeker niet je sterkste punt op school?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En op wie doel je, als ik vragen mag?
Man....lezen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mooi dan, kun jij fijn af en toe een hoer neuken.
Hoe oud was jij?quote:
Oke dan. Je zou het misschien niet uitmaken, maar het zou wel absoluut van invloed zijn op het beeld wat je daarna van hem had, denk ik. Of niet?quote:
Nee hoor ik ben 26. Jij tegen de 50 aan je foto te zien?quote:
Ja, maar dit zou ook het geval zijn, wanneer hij het elke maand, of elke paar maanden met elke keer weer een ander zou doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke dan. Je zou het misschien niet uitmaken, maar het zou wel absoluut van invloed zijn op het beeld wat je daarna van hem had, denk ik. Of niet?
Ach, je begint voorspelbaar te worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben 26. Jij tegen de 50 aan je foto te zien?
Ah, daar hebben we het vriendje ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:33 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Qua leeftijd had jij zijn moeder kunnen zijn.
Ja, en daar ben ik mee bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Leer nu maar eens begrijpend lezen en inhoudelijk posten, dan nemen mensen je ooit nog serieus hier. Misschien, heel misschien.....
Dacht dat het in dit topic over hoerenlopen en de reactie van vriendinnetjes ging.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is niet te merken dat je er mee bezig bent.Niet elke zin hoeft op een nieuwe regel of ben je nog niet toe aan het onderwerp "alinea" ?
Weer eens naar de dames van plezier geweest?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef Aarswetenschapper het volgende:
[..]
Dacht dat het in dit topic over hoerenlopen en de reactie van vriendinnetjes ging.
Niet over jou persoonlijke kruistocht tegen iemand anders, maar ga maar gerust door.
*kuch* Loser *Kuch*
*edit*spelling*edit*
Nog nooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:47 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Weer eens naar de dames van plezier geweest?
Liehief!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ga kinderboeken schrijven, hoerenlopende pauper.
Tja, ze neuken immers voor het boodschappengeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef immortalsean het volgende:
"ALLE vrouwen zijn KUTHOEREN..."
om maar eens een bekende cabaretier te qouten.
dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef MouseOver het volgende:
Tja, ze neuken immers voor het boodschappengeld
De kortste weg om je leeg te laten schudden, ja.quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef SHE het volgende:
Rarara, wat is de kortste weg?
want, dan mag je naar level 2?quote:Op zondag 18 december 2005 01:11 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
De kortste weg om je leeg te laten schudden, ja.
Daarbij: een man met een beetje ego zoekt liever in 't wild naar een vrouw.![]()
En vaak ook naar level 3 en 4. Of denk jij dat een hoer zo maar alles toelaat? (Zoenen is er meestal al niet bij).quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef SHE het volgende:
want, dan mag je naar level 2?
't Gaat niet om de hypocrisie, dat boeit me niet. Bij seks gaat 't niet alleen om de knikkers, 't gaat om de kikkers én het spel.quote:een tjik die zich schaamteloos door de eerste de best lul laat neuken na een nacht stappen levert extra credits op?
Sorry, maar die 2 liggen voor mij in gelijke waardering., same difference ..vandaar dat de universal hypocrisy mij even de pet te boven gaat.
Sterke redenatiequote:Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Ja, want je wil toch een beetje zoenen om het nog substantieel te doen lijken, alleen ljkt me een dronken snol best beroerd zoenen
En meteen nóg zo'n sterke redenatie erachteraanquote:en de knikkers EN het spel? Schat, je moet eerst weten hoe je je knikkers gebruikt alvorens je het potje kan winnen
De vraag is of het een afknapper is als je vriend naar de hoeren is geweest (maakt niet uit wanneer - ooit). Daar kan een vrouw op afknappen omdat ze hoeren minacht (= hypocriet), maar ze kan er ook op afknappen omdat ze haar man/vriend hoger had ingeschat, dat wil zeggen dat ze van hem wat meer initiatief had verwacht, vindingrijkheid, ego, jagersinstinct.quote:Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef SHE het volgende:
Nee, en als je capabel genoeg was, had je het er ook uit kunnen halen
Je kunt hoeren downgraden wat je wilt, maar laten we de one night stands, dronken snollen en onetimers even naast elkaar leggen.
Wie is er slimmer en voor wie hoef je ook niet bang te zijn dat ze je erna nog weken stalked?
Quid pro quo..niets mis mee.
Overigens zou ik er met mijn vent geen last van hebben, want wie goed thuis eet, hoeft niet naar een restaurant. Maar het ongefundeerd downgraden van de dames van plezier, vind ik behoorlijk hypocriet.
Hoeren kunnen prima leven met een strikte scheiding tussen liefde en sex, dus reken maar niet dat ze gaan zoenen. Kun je nog beter een dronken snol scoren. Da's minder triest.quote:Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Ja, want je wil toch een beetje zoenen om het nog substantieel te doen lijken, alleen ljkt me een dronken snol best beroerd zoenen
en de knikkers EN het spel? Schat, je moet eerst weten hoe je je knikkers gebruikt alvorens je het potje kan winnen
No she didn't.quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
sorry, maar eh...didn't your mom tell you about efficiency?
tja, quality doesn't come cheapquote:Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Hoeren kunnen prima leven met een strikte scheiding tussen liefde en sex, dus reken maar niet dat ze gaan zoenen. Kun je nog beter een dronken snol scoren. Da's minder triest.
Hoezo inderdaad: dronken snollen? Is misschien boeiend als je op dronken snollen valt, maar in de meeste tenten komen ook leuke meisjes, aardige wijven, spannende meiden, lekkere studentes, etc. Dat ze zich de eerste avond laten neuken, hoeft niet meteen te betekenen dat ze dus een dronken snol zijn, of een snol tout court. Dat ik ze meteen de eerste avond neuk hoeft ook niet te betekenen dat ik dus een gast ben die zich de hele avond in het zweet staat te werken voor een one night stand, misschien zit er meer in, misschien niet. Dat weet je meestal niet meteen de eerste avond.quote:Op zondag 18 december 2005 02:23 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij was bezig over je dronken snollen en dames van plezier. Ik kom prima aan mijn trekken zonder dat ik terug moet vallen op hoeren of dronken snollen. Nu jij weer.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
Ik niet, ik kan persoonlijk eerder afknappen op het soort wat zich in uitgaansgelegenheden in het zweet werkt, met het uiteindelijke doel, te kunnen neuken
Verkapte 'waarom begrijpt mijn vrouw me niet?'-postquote:Op zondag 18 december 2005 09:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wees dan een echte vent en loop met opgeheven hoofd bij een hoer binnen. Ik weet tenminste ZEKER dat ik neuk.
In een discotheek loopt niet 7% met aids rond. Die stoephoeren waar jij naar binnen gaat wel.quote:Op zondag 18 december 2005 09:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Precies! En als die kerels dat dan niet is gelukt verdwijnen ze zwaar gefrustreerd met de staart tussen de benen de donkere nacht in, op weg naar huis.
Wees dan een echte vent en loop met opgeheven hoofd bij een hoer binnen. Ik weet tenminste ZEKER dat ik neuk.
Oh ja nog even over enge ziektes. De kans is vele, vele malen groter dat jij van een one-night-stand in een discotheek wat oploopt dan van de prostituees die van het niveau zijn waar ik wel eens naar toe ga.
We hebben het hier nu over de vraag of het hebben van een relatie met een man die ooit een prostituee bezocht heeft een belemmering is.quote:Toen ik vrijgezel was was ik op zoek naar iemand en niet alleen met de gedachte 'neuken', integendeel zelfs.
Dat jij dat niet hebt maakt jou absoluut minder man, een soort miskleun van de evolutie. Wel geprobeerd, maar jammerlijk mislukt. Dus naai jij maar lekker verder met je hoeren, want aan de vrouw zul jij never nooit meer komen. En dan mis je VEEL meer dan jij ooit zult kunnen vermoeden. Want laat ik je 1 ding vertellen; seks is zeker belangrijk in een relatie, maar er is nog zoveel meer, wat ZELFS nog leuker en belangrijker is. En daar zul jij nooit achterkomen.
Vind ik persoonlijk wel, alleen de risico's op ziekten zijn dan weer niet aanwezig.quote:Als een man toegeeft (betaald) porno te hebben gekeken om zijn behoefte te bevredigen... is dit dan een zelfde niveau afknapper als prostitutiebezoek ?
'een mindere man' 'miskleun van de evolutie'quote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat jij dat niet hebt maakt jou absoluut minder man, een soort miskleun van de evolutie. Wel geprobeerd, maar jammerlijk mislukt. Dus naai jij maar lekker verder met je hoeren, want aan de vrouw zul jij never nooit meer komen. En dan mis je VEEL meer dan jij ooit zult kunnen vermoeden. Want laat ik je 1 ding vertellen; seks is zeker belangrijk in een relatie, maar er is nog zoveel meer, wat ZELFS nog leuker en belangrijker is. En daar zul jij nooit achterkomen.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
Ach gut... iemand maakt een punt en opeens vallen mensen over een paar benamingen.![]()
Dat is geheel wederzijds. Ik word ook als triest, kortzichtig en ongenuanceerd bestempeld. Daar hoor ik je ook niet over.quote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, een beetje meer respect kan idd wel, A_N. Je kunt je punt ook wel duidelijk maken zonder je opponent te beledigen, of niet dan?
Zo voelt het dus om een neger te zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:19 schreef Xennia het volgende:
Dat is geheel wederzijds. Ik word ook als triest, kortzichtig en ongenuanceerd bestempeld. Daar hoor ik je ook niet over.
Als men daar over zeurt dan hoeft men niet op de inhoud in te gaan. Wouter Bos-tactiek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
Ach gut... iemand maakt een punt en opeens vallen mensen over een paar benamingen.![]()
Ik dacht dat xennia (?) zei in het vorige topic, dat mannen die hoeren bezoeken/hebben bezocht,quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:39 schreef Silencio het volgende:
Deel 1: Nieuwe vriend - naar hoeren geweest, afknapper?
Eng mannetje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben er nog steeds voor. Sla die vrouwen!. Mannen moeten weer mannen worden. Laat zien wie de baas is!
De koran is oud. En oude wijsheid weerleg je niet zomaar. We hebben het wiel opnieuw uitgevonden!
![]()
De sfeer in het algemeen kan wel wat respectvoller. Ik spreek iemand aan die het nodig vindt om persoonlijk te worden. Geldt net zo goed voor anderen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:19 schreef Xennia het volgende:
Dat is geheel wederzijds. Ik word ook als triest, kortzichtig en ongenuanceerd bestempeld. Daar hoor ik je ook niet over.
Door wie dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:19 schreef Xennia het volgende:
Waarom veel geld en moeite doen een breezersletje vol te gieten, een die zich door elke man laat naaien als je voor 35 euro verzekerd bent van een wip en je de rest van de avond je kan concentreren op je vrienden in de kroeg.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:51 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zeg altijd: waarom betalen voor sex als je het met wat meer moeite ook gratis kan krijgen!
Whoa! Breezersletjes doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom veel geld en moeite doen een breezersletje vol te gieten, een die zich door elke man laat naaien als je voor 35 euro verzekerd bent van een wip en je de rest van de avond je kan concentreren op je vrienden in de kroeg.
Niet elke man wil zich behelpen met 'n hoer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom veel geld en moeite doen een breezersletje vol te gieten, een die zich door elke man laat naaien als je voor 35 euro verzekerd bent van een wip en je de rest van de avond je kan concentreren op je vrienden in de kroeg.
En de meisjes in de kroeg die zich laten naaien voor 4 breezers zijn dat niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Niet elke man wil zich behelpen met 'n hoer.
Precies. Want dat doen vrouwen ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef KraZi het volgende:
Volgens mij is het, dit topic lezend, gewoon het verstandigst om je gehele seksuele geschiedenis vooral NIET op te biechten aan je nieuwe partner.
In principe niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En de meisjes in de kroeg die zich laten naaien voor 4 breezers zijn dat niet?
Hij heeft gewoon zijn mening, net zoals jij je mening hebt. Jammer dat je er zo op moet reageren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
A-child-in-chains, het volgende zeg ik tegen jou niet als mod maar gewoon als persoon. Ik begin erg moe te worden van jouw generalisaties over vrouwen en meisjes. Je hebt een totaal absurd beeld van vrouwen dat maar heel weinig raakvlakken met de werkelijkheid heeft. Soms vraag ik me af of je uberhaupt wel eens een vrouw in levenden lijve hebt gesproken. Ik zou eens mijn ogen opendoen als ik jou was en niet naar vrouwen kijken alsof het een soort buitenaardse wezens zijn. We zijn gewoon mensen, hoor.
Dubbelziinnig?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zijn mening, net zoals jij je mening hebt. Jammer dat je er zo op moet reageren.
Jij hebt issues zeg. Open er een topic over!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Dubbelziinnig?
Ook typisch vrouwelijk eigenlijk. Alles pakken ze aan alof het een spelletje is.
En een ander vooral ten alle tijden proberen aft te troeven of met één of ander pseudo-intelligente
opmerking proberen te kleineren opdat je je voelt boven een ander te staan.![]()
Een mening is iets anders dan het doen van feitelijk onjuiste beweringen over 50% van de wereldbevolking. A-child-in-chains denkt dat alle vrouwen voldoen aan een bepaald beeld. Het lijkt me evident dat dat onzin is. Net zoals niet alle mannen van voetbal houden of het leuk vinden om op de scheppen over de grootte van hun penis. Om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef Ciurlizza het volgende: Hij heeft gewoon zijn mening, net zoals jij je mening hebt. Jammer dat je er zo op moet reageren.
Dat is al meer dan eens gebeurd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef Xennia het volgende:
Jij hebt issues zeg. Open er een topic over!
Nee, en statistieken zijn wél juist?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een mening is iets anders dan het doen van feitelijk onjuiste beweringen over 50% van de wereldbevolking. A-child-in-chains denkt dat alle vrouwen voldoen aan een bepaald beeld. Het lijkt me evident dat dat onzin is. Net zoals niet alle mannen van voetbal houden of het leuk vinden om op de scheppen over de grootte van hun penis. Om maar wat te noemen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nee, en statistieken zijn wél juist?
We hebben het hier niet over een of andere exotische diersoort.quote:Als je gewoon wilt weten hoe wie of wat in mekaar steekt, moet je gewoon met ze omgaan
en je ogen openhouden. En dat is precies wat ik heb gedaan.
Ik vind vrouwen nogal doorazichtig (anders doorzichtig dan mannen) en je kunt voorspellen
welk meisje waar mee bezig is of watgaat doen. Allemaal al een keer gezien, en het herhaalt
zich waar je ook bent weer.
Een van de redenen waarom ik er een opmerking over plaatste is het feit dat jij je te pas en te onpas beklaagt over De Vrouw en het feit dat jij haar niet begrijpt. Ook als dat verder behoorlijk offtopic is.quote:Maar waar ging de topic ookal weer over?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Laatste x offtopic.
Je hoort toch zoveel vrouwen klagen over mannen en dit en dit en dat?
Waarom willen ze dan uberhaupt nog een man? Kunnen ze dan niet beter kutje gaan likken en
lezzie worden ofzo? Mannen zijn toch allemaal klootzakken en gevoelloos ed.?
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Vrouwen zijn sociaal geconditioneerd dat ze geen slet mogen zijn of sletterig gedrag vertonen en zullen zich daarom nogal eens netter voordoen dan ze zijn. Ik geloof absoluut dat dat waar is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
A-child-in-chains, het volgende zeg ik tegen jou niet als mod maar gewoon als persoon. Ik begin erg moe te worden van jouw generalisaties over vrouwen en meisjes. Je hebt een totaal absurd beeld van vrouwen dat maar heel weinig raakvlakken met de werkelijkheid heeft. Soms vraag ik me af of je uberhaupt wel eens een vrouw in levenden lijve hebt gesproken. Ik zou eens mijn ogen opendoen als ik jou was en niet naar vrouwen kijken alsof het een soort buitenaardse wezens zijn. We zijn gewoon mensen, hoor.
Dit is al een heel andere toon. Wat je zegt geldt ongetwijfeld voor sommige vrouwen. Niet voor allemaal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Vrouwen zijn sociaal geconditioneerd dat ze geen slet mogen zijn of sletterig gedrag vertonen en zullen zich daarom nogal eens netter voordoen dan ze zijn. Ik geloof absoluut dat dat waar is.
Heerlijk. Alle vrouwen gaan vreemd ! En je kunt geen enkele vrouw meer vertrouwen ! Jij zoekt ze wel uit, dacht ik zo. Gelukkig zijn kerels niet zo. Die gaan nooit vreemd, en liegen nooit. En dan zit er maar 1 ding op. Wordt homo. Even wennen en wurmen, maar dan heb je nooit meer iets te maken met die achterbakse wijven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Precies. Want dat doen vrouwen ook niet.
Gewoon doen alsof je neus bloed denk ik.
Al die meisjes hadden/hebben ook een vriendje hier, een vriendje daar en zijn
altijd heel druk bezig in het weekend hier te zijn met of zonder vriendin of elders
(metjongens)
En dan denk JIJ dat er niks aan seks gebeurd?![]()
Het is een belediging voor je inteligentie als ze zeggen er gebeurd niks en jij
gelooft het maar.zo van "OWwww-Kayyy.."
(maar dat laatse heeft ff niks met het topic te maken.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |