abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33163745
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:33 schreef Ciurlizza het volgende:
Nutteloos.
Over meelopen gesproken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33163877
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Nutteloos.
Over meelopen gesproken
Wat heeft dat met meelopen te maken? Alsof het uitzonderlijk is dat mensen hoerenlopers ranzig vinden!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33163955
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:
Hoeren bieden zich toch ook aan als een stuk vlees? VMBO-meiden gedragen zich als een stuk neukvlees.
Mijn probleem met veel hoerenlopers is dat ze normale vrouwen ook zo gaan zien... en dan heb ik het niet over VMBO-meiden in het bijzonder.
pi_33164022
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Kennen wij elkaar? Jij komt blijkbaar ook uit zo'n hoerenlopermilieutje. Sorry, maar normale hoogopgeleide mensen van fatsoenljike komaf gaan niet naar de hoeren.
Nee, die laten ze gewoon aan huis komen, en anders wel in een hotelkamer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_33164059
Zijn Ciurlizza en American-Nightmare soms studiegenootjes van Plato? Met jullie uber-geblaat over opleiding? Jullie moeten eens flink in je reet genaaid worden, misschien dat de realiteitszin dan een beetje terugkeert.

Jullie lijken wel Amisch man!
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:53:28 #206
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33164085
Ga jij lekker naar je hoertje toe.
Hup, aan het werk!
pi_33164227
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat voor bijbaan jij hebt, als jij snollen die hun lichaam verkopen goed zit te praten. Ook in het wereldje toevallig?
Waar haal jij nou vandaan dat ze die snollen goedpraat? Tijdens je studie was begrijpend lezen zeker één van de keuzevakken?

En ik kan je verzekeren dat ze niet in "het wereldje" zit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_33164251
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef Ciurlizza het volgende:
Ga jij lekker naar je hoertje toe.
En dit soort opmerkingen getuigen inderdaad van een hoog intellect.
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:01:26 #209
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33164279
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En dit soor opmerkingen getuigen inderdaad van een hoog intellect.
Iemand die er trots op is dat hij om aan zijn trekken te komen regelmatig een stuk betaald neukvlees moet opscharrelen is best triest.
Hup, aan het werk!
pi_33164309
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zijn Ciurlizza en American-Nightmare soms studiegenootjes van Plato? Met jullie uber-geblaat over opleiding? Jullie moeten eens flink in je reet genaaid worden, misschien dat de realiteitszin dan een beetje terugkeert.

Jullie lijken wel Amisch man!
Ik hoop dat je rubbertje scheurt bij je eerst volgende aidshoer, kneus.

Ja ik kan ook schelden
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:02:53 #211
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33164329
Ik denk dat Stoppel wat gefrustreerd ook. Niet zo raar ook, het leven moet best frustrerend zijn zonder opleiding en zonder vrouw.
Hup, aan het werk!
pi_33164353
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:59 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waar haal jij nou vandaan dat ze die snollen goedpraat? Tijdens je studie was begrijpend lezen zeker één van de keuzevakken?

En ik kan je verzekeren dat ze niet in "het wereldje" zit.
Mooi dan, kun jij fijn af en toe een hoer neuken.
pi_33164378
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:01 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Iemand die er trots op is dat hij om aan zijn trekken te komen regelmatig een stuk betaald neukvlees moet opscharrelen is best triest.
En op wie doel je, als ik vragen mag?
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:05:39 #214
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33164392
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En op wie doel je, als ik vragen mag?
Begrijpend lezen was zeker niet je sterkste punt op school?
Hup, aan het werk!
pi_33164606
pi_33164694
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Mooi dan, kun jij fijn af en toe een hoer neuken.
Man....lezen!
Ik keur het niet goed, zoals ik het elke keer aangegeven heb.
Ik had het over dat wanneer hij voordat hij mij kende dit ooit eens gedaan zou hebben, ik het daarom niet zou uitmaken.
En ik heb gelukkig die keuze nooit hoeven maken
Ik heb nu zo vaak gepost, dat ik er ÜBERHAUPT op tegen ben, dat mensen snel met een ander de koffer induiken.
Heb dit zo vaak aangegeven, en jij leest er iedere keer heel selectief overheen .
Aan het rellen ofzo?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_33164741
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoe oud was jij?
Bedoelde hoe jong ben jij?
pi_33164769
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:16 schreef paddy het volgende:

[..]
Oke dan. Je zou het misschien niet uitmaken, maar het zou wel absoluut van invloed zijn op het beeld wat je daarna van hem had, denk ik. Of niet?
pi_33164780
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:13 schreef American_Nightmare het volgende:
26!!! Je liegt!!!
pi_33164809
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:20 schreef paddy het volgende:

[..]

26!!! Je liegt!!!
Nee hoor ik ben 26. Jij tegen de 50 aan je foto te zien?
pi_33164950
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Oke dan. Je zou het misschien niet uitmaken, maar het zou wel absoluut van invloed zijn op het beeld wat je daarna van hem had, denk ik. Of niet?
Ja, maar dit zou ook het geval zijn, wanneer hij het elke maand, of elke paar maanden met elke keer weer een ander zou doen.
Zou het niet uitmaken, want geloof in het volwassen worden van een mens
Nogmaals, mijn omgeving zou giga lachen, wanneer ze je opmerking over het mij bevinden in het wereldje zouden zien.
Ik behoor in bepaalde opzichten zelfs tot de categorie ouderwets denkend
Ik heb het nu over seks
Kan bepaalde woorden niet eens typen
pi_33165025
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben 26. Jij tegen de 50 aan je foto te zien?
Ach, je begint voorspelbaar te worden.

relnicht
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:33:20 #223
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33165105
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:20 schreef paddy het volgende:

[..]

26!!! Je liegt!!!
Qua leeftijd had jij zijn moeder kunnen zijn.
Hup, aan het werk!
pi_33165910
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:33 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Qua leeftijd had jij zijn moeder kunnen zijn.
Ah, daar hebben we het vriendje ook

Samen uit, samen thuis?

Het aftreksel van.
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:06:15 #225
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33165963
Leer nu maar eens begrijpend lezen en inhoudelijk posten, dan nemen mensen je ooit nog serieus hier. Misschien, heel misschien.....
Hup, aan het werk!
pi_33166267
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Leer nu maar eens begrijpend lezen en inhoudelijk posten, dan nemen mensen je ooit nog serieus hier. Misschien, heel misschien.....
Ja, en daar ben ik mee bezig.
Jij bent degene die over niveau begint, en daarbij alleen maar denigrerende opmerkingen kunt maken.
Ik reageerde daarop, wat blijkbaar niet kan zonder het met je eens te zijn.
Mijn vriend is zo wijs om zich te distantiëren van jouw denigreren.
Ik reageer dus wel, en dat ik me heb laten verleiden tot uitspraken door jou snap ik achteraf niet.
Ik vind deze discussie zinloos.
Jij wilt niet converseren, maar net als een bepaalde groepering andere users als dom bestempelen, welke het niet met je eens zijn.
Mij irriteert dit, en ga er dan op in.
Ik was op een paar reacties na, ontopic.
Zie nu in dat jullie gewoon aan het rellen zijn, en daardoor is verdere conversatie nutteloos.
Die woorden die je dus net postte, wil ik dan bij deze ook aan jou meegeven.
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:21:43 #227
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33166312
Het is niet te merken dat je er mee bezig bent. Niet elke zin hoeft op een nieuwe regel of ben je nog niet toe aan het onderwerp "alinea" ?
Hup, aan het werk!
pi_33166663
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is niet te merken dat je er mee bezig bent. Niet elke zin hoeft op een nieuwe regel of ben je nog niet toe aan het onderwerp "alinea" ?
Dacht dat het in dit topic over hoerenlopen en de reactie van vriendinnetjes ging.
Niet over jou persoonlijke kruistocht tegen iemand anders, maar ga maar gerust door.
*kuch* Loser *Kuch*

*edit*spelling*edit*
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:47:51 #229
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33167076
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef Aarswetenschapper het volgende:

[..]

Dacht dat het in dit topic over hoerenlopen en de reactie van vriendinnetjes ging.
Niet over jou persoonlijke kruistocht tegen iemand anders, maar ga maar gerust door.
*kuch* Loser *Kuch*

*edit*spelling*edit*
Weer eens naar de dames van plezier geweest?
Hup, aan het werk!
pi_33167267
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:47 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Weer eens naar de dames van plezier geweest?
Nog nooit
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:56:33 #231
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33167296
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:55 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Nog nooit
Dat valt mee.
Hup, aan het werk!
pi_33168606
Och wat fijn! De stereotype "moordenaars" der hoeren en hoerenlopers, "little (american_)Nightmare" en zijn lieve kornuitjes (liehieeeef!) hebben hun intelligente "Wéé-Oow" gefundeerde meninkjes over een heikel onderwerp gedaan. Héél knap van jullie kindertjes, dat jullie op een forum vanuit jullie zéér beschaafde milieus jullie zegje hebben gedaan waarbij iedereen in zijn of haar waarde is gelaten! Grandioze subtiliteit en beschaving zien we van little american Nightmare! Het Wéé-Oow gehalte straalt werkelijk van zijn posts af, gelardeerd met wat HBO-niveau meninkjes van zijn schattige trawantjes. Voor deze open meningen van niveau kan ik natuurlijk niets anders doen, dan mijn welgemeende complimenten te geven en diep te buigen in het stof. De open visie die wordt gehanteerd en de kracht waarmee de argumenten vanuit hun Andries Knevel achtergrondjes worden geventileerd zijn absolúút wetenschappelijke hoogstandjes. Ik ben dan ook verheugd, dat little american_nightmare en zijn vriendjes zich opwerpen als de elite gezegend met de noodzakelijke supervisie om óns, "het gepeupel met de gevaarlijke nuance", bij te sturen in de richting van het Goede. Chapeau voor little american Nightmare en zijn trawantjes en moge zij nog vele hoeren en hoerenlopers bekeren middels dit topic, liever dát, dan een witte kerst!
don't be shy, learn to fly.
pi_33169593
Ga kinderboeken schrijven, hoerenlopende pauper.
pi_33169642
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ga kinderboeken schrijven, hoerenlopende pauper.
Liehief!
pi_33172663
"ALLE vrouwen zijn KUTHOEREN..."
om maar eens een bekende cabaretier te qouten.

dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
pi_33176190
Wat grappig... iemand die kennelijk tegen 'het oudste beroep ter wereld' is om morele gronden. En dan een signature: Check mijn website met stoere verhalen en lekkere wijven!
Ja dat betuigt van een hoop respect.

Het standaard beantwoorden van mensen met een andere mening dan die van jou, met een denigrerend en vaak ongefundeerd antwoord laat behalve de respectloosheid ook nog een bekrompen hokjesgeest zien.

Voor je geneigd bent te antwoorden met een of andere nutteloze reply over mijn persoonlijke gewoontes:

- Nee ik ben nog nooit naar de hoeren geweest.
- Ja ik zou het ook wel vreemd vinden als mijn vriendin betaald zou hebben voor sex.
- Nee ik zou het niet uitmaken.

Verder wens ik een ieder een fijne avond verder en dat iedereen maar lekker doet wat ie zelf wil.

KrZ
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:56:12 #237
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33178250
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef immortalsean het volgende:
"ALLE vrouwen zijn KUTHOEREN..."
om maar eens een bekende cabaretier te qouten.

dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
Tja, ze neuken immers voor het boodschappengeld
Vampire Romance O+
pi_33179892
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef MouseOver het volgende:

Tja, ze neuken immers voor het boodschappengeld

Toch is er wel een verschil tussen een betaalde hoer en eentje die je gratis oppikt in de kroeg, omdat je de betaalde hoer sowieso meekrijgt naar huis, en voor de gratis meid moet je nog ff je best doen. Ik ga dan toch voor de tweede optie. Beetje gokken kan geen kwaad. Houd het leven spannend. Geeft een kick, en... je houd wat extra geld over voor de boodschappen.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  zondag 18 december 2005 @ 00:58:35 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33180039
Wat ik alleen even niet begrijp...wat is het probleem. Hij steekt zijn viool in het doosje van een vrouw. Of hij ervoor betaalt , lijkt me fysiek niets aande handeling an sich veranderen. Waarom is het dan erger? Verschillen ze fysiek van andere vrouwen? Slimmer? Dommer?

Wat is nu het cruciale argument waarop je een man kan neersabelen?

Dan zou je ook al zijn ex-en moeten veroordelen, of zijn one night stands. Sex is sex en je weet als nieuwe vriendin nooit of dat wel altijd uit liefde gebeurt.

En meer je best doen voor een tjik is meer credits?

Nou nee, zet 2 gelijke vrouwen naast elkaar. De 1 moet je alleen betalen, de ander moet je bull in de oren fluisteren en drankjes geven

Rarara, wat is de kortste weg?
pi_33180376
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef SHE het volgende:
Rarara, wat is de kortste weg?
De kortste weg om je leeg te laten schudden, ja.

Daarbij: een man met een beetje ego zoekt liever in 't wild naar een vrouw.
  zondag 18 december 2005 @ 01:15:00 #241
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33180448
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:11 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

De kortste weg om je leeg te laten schudden, ja.

Daarbij: een man met een beetje ego zoekt liever in 't wild naar een vrouw.
want, dan mag je naar level 2?

een tjik die zich schaamteloos door de eerste de best lul laat neuken na een nacht stappen levert extra credits op?

Sorry, maar die 2 liggen voor mij in gelijke waardering., same difference ..vandaar dat de universal hypocrisy mij even de pet te boven gaat.
pi_33180685
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef SHE het volgende:
want, dan mag je naar level 2?
En vaak ook naar level 3 en 4. Of denk jij dat een hoer zo maar alles toelaat? (Zoenen is er meestal al niet bij).
quote:
een tjik die zich schaamteloos door de eerste de best lul laat neuken na een nacht stappen levert extra credits op?
Sorry, maar die 2 liggen voor mij in gelijke waardering., same difference ..vandaar dat de universal hypocrisy mij even de pet te boven gaat.
't Gaat niet om de hypocrisie, dat boeit me niet. Bij seks gaat 't niet alleen om de knikkers, 't gaat om de kikkers én het spel.
  zondag 18 december 2005 @ 01:30:04 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33180795
Ja, want je wil toch een beetje zoenen om het nog substantieel te doen lijken, alleen ljkt me een dronken snol best beroerd zoenen

en de knikkers EN het spel? Schat, je moet eerst weten hoe je je knikkers gebruikt alvorens je het potje kan winnen
pi_33180960
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Ja, want je wil toch een beetje zoenen om het nog substantieel te doen lijken, alleen ljkt me een dronken snol best beroerd zoenen
Sterke redenatie .
quote:
en de knikkers EN het spel? Schat, je moet eerst weten hoe je je knikkers gebruikt alvorens je het potje kan winnen
En meteen nóg zo'n sterke redenatie erachteraan . Over op dreef zijn gesproken. Maar wat je dus eigenlijk wilt zeggen, is dat mannen naar de hoeren moeten om hun knikkers te leren gebruiken?
  zondag 18 december 2005 @ 01:52:31 #245
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33181214
Nee, en als je capabel genoeg was, had je het er ook uit kunnen halen

Je kunt hoeren downgraden wat je wilt, maar laten we de one night stands, dronken snollen en onetimers even naast elkaar leggen.

Wie is er slimmer en voor wie hoef je ook niet bang te zijn dat ze je erna nog weken stalked?

Quid pro quo..niets mis mee.

Overigens zou ik er met mijn vent geen last van hebben, want wie goed thuis eet, hoeft niet naar een restaurant. Maar het ongefundeerd downgraden van de dames van plezier, vind ik behoorlijk hypocriet.
pi_33181416
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef SHE het volgende:
Nee, en als je capabel genoeg was, had je het er ook uit kunnen halen

Je kunt hoeren downgraden wat je wilt, maar laten we de one night stands, dronken snollen en onetimers even naast elkaar leggen.

Wie is er slimmer en voor wie hoef je ook niet bang te zijn dat ze je erna nog weken stalked?

Quid pro quo..niets mis mee.

Overigens zou ik er met mijn vent geen last van hebben, want wie goed thuis eet, hoeft niet naar een restaurant. Maar het ongefundeerd downgraden van de dames van plezier, vind ik behoorlijk hypocriet.
De vraag is of het een afknapper is als je vriend naar de hoeren is geweest (maakt niet uit wanneer - ooit). Daar kan een vrouw op afknappen omdat ze hoeren minacht (= hypocriet), maar ze kan er ook op afknappen omdat ze haar man/vriend hoger had ingeschat, dat wil zeggen dat ze van hem wat meer initiatief had verwacht, vindingrijkheid, ego, jagersinstinct.

't gaat mij (als man) dus niet om de hypocrisie, 't gaat mij om (de afwezigheid van) het jagersinstinct. Als vrouw zou ik afknappen op zo'n lamzak.
  zondag 18 december 2005 @ 02:09:39 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33181524
Ik niet, ik kan persoonlijk eerder afknappen op het soort wat zich in uitgaansgelegenheden in het zweet werkt, met het uiteindelijke doel, te kunnen neuken

sorry, maar eh...didn't your mom tell you about efficiency?

zal me jeuken verder, wie wie doet..maar vond gewoon de reacties heel typisch en ondoordacht. c'est tout
  zondag 18 december 2005 @ 02:14:03 #248
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33181613
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef SHE het volgende:

Hoeren kunnen prima leven met een strikte scheiding tussen liefde en sex, dus reken maar niet dat ze gaan zoenen. Kun je nog beter een dronken snol scoren. Da's minder triest.
Hup, aan het werk!
pi_33181656
quote:
Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
sorry, maar eh...didn't your mom tell you about efficiency?
No she didn't.

She told me about having fun.
pi_33181723
Zeg SHE, jij hebt dus nogal vastomlijnde plannen mbt de opvoeding van je eventuele toekomstige zonen?

Efficiency!

You're hilarious!
  zondag 18 december 2005 @ 02:22:41 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33181797
quote:
Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Hoeren kunnen prima leven met een strikte scheiding tussen liefde en sex, dus reken maar niet dat ze gaan zoenen. Kun je nog beter een dronken snol scoren. Da's minder triest.
tja, quality doesn't come cheap

hou je dus idd maar bij de dronken snollen

@ revolver: nee, mijn zoon krijgt waarden mee, waarmee hij ze voor het uitkiezen heeft. Los van de features.
Geen dronken snollen in mijn huis
  zondag 18 december 2005 @ 02:23:36 #252
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33181816
Jij was bezig over je dronken snollen en dames van plezier. Ik kom prima aan mijn trekken zonder dat ik terug moet vallen op hoeren of dronken snollen. Nu jij weer.
Hup, aan het werk!
  zondag 18 december 2005 @ 02:27:02 #253
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33181868
dat was de essentie van het topic, maar bedankt voor je statement. Ik noteer het direct
pi_33181929
quote:
Op zondag 18 december 2005 02:23 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij was bezig over je dronken snollen en dames van plezier. Ik kom prima aan mijn trekken zonder dat ik terug moet vallen op hoeren of dronken snollen. Nu jij weer.
Hoezo inderdaad: dronken snollen? Is misschien boeiend als je op dronken snollen valt, maar in de meeste tenten komen ook leuke meisjes, aardige wijven, spannende meiden, lekkere studentes, etc. Dat ze zich de eerste avond laten neuken, hoeft niet meteen te betekenen dat ze dus een dronken snol zijn, of een snol tout court. Dat ik ze meteen de eerste avond neuk hoeft ook niet te betekenen dat ik dus een gast ben die zich de hele avond in het zweet staat te werken voor een one night stand, misschien zit er meer in, misschien niet. Dat weet je meestal niet meteen de eerste avond.
(Als je 's morgens naast je kijkt, weet je al vaak een stuk meer )
pi_33183964
quote:
Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
Ik niet, ik kan persoonlijk eerder afknappen op het soort wat zich in uitgaansgelegenheden in het zweet werkt, met het uiteindelijke doel, te kunnen neuken
Precies! En als die kerels dat dan niet is gelukt verdwijnen ze zwaar gefrustreerd met de staart tussen de benen de donkere nacht in, op weg naar huis.

Wees dan een echte vent en loop met opgeheven hoofd bij een hoer binnen. Ik weet tenminste ZEKER dat ik neuk.

Oh ja nog even over enge ziektes. De kans is vele, vele malen groter dat jij van een one-night-stand in een discotheek wat oploopt dan van de prostituees die van het niveau zijn waar ik wel eens naar toe ga.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 18 december 2005 @ 10:43:32 #256
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33184490
Een echte vent moet zich behelpen met een hoer. Yeah right, dan heb je er echt weinig van begrepen.
Hup, aan het werk!
pi_33187062
quote:
Op zondag 18 december 2005 09:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wees dan een echte vent en loop met opgeheven hoofd bij een hoer binnen. Ik weet tenminste ZEKER dat ik neuk.
Verkapte 'waarom begrijpt mijn vrouw me niet?'-post .
  zondag 18 december 2005 @ 12:53:08 #258
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33187198
Schtoppel heeft geen vrouw/vriendin, nooit gehad ook.
Hup, aan het werk!
pi_33188295
quote:
Op zondag 18 december 2005 09:40 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Precies! En als die kerels dat dan niet is gelukt verdwijnen ze zwaar gefrustreerd met de staart tussen de benen de donkere nacht in, op weg naar huis.

Oh ja nog even over enge ziektes. De kans is vele, vele malen groter dat jij van een one-night-stand in een discotheek wat oploopt dan van de prostituees die van het niveau zijn waar ik wel eens naar toe ga.
In een discotheek loopt niet 7% met aids rond. Die stoephoeren waar jij naar binnen gaat wel.
Trouwens versieren en de kunst van het versieren is hartstikke mannelijk. En veel doen het niet alleen om 'ff een avondje te kunnen neuken'. Toen ik vrijgezel was was ik op zoek naar iemand en niet alleen met de gedachte 'neuken', integendeel zelfs.
Dat jij dat niet hebt maakt jou absoluut minder man, een soort miskleun van de evolutie. Wel geprobeerd, maar jammerlijk mislukt. Dus naai jij maar lekker verder met je hoeren, want aan de vrouw zul jij never nooit meer komen. En dan mis je VEEL meer dan jij ooit zult kunnen vermoeden. Want laat ik je 1 ding vertellen; seks is zeker belangrijk in een relatie, maar er is nog zoveel meer, wat ZELFS nog leuker en belangrijker is. En daar zul jij nooit achterkomen.
pi_33191963
Je hebt gelijk!

Gaap Goals rulezzz!
  zondag 18 december 2005 @ 15:38:09 #261
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33192002
Die zit.
Hup, aan het werk!
pi_33192853
Al dit gelul over hoeren, ik denk dat ik volgende week donderdagmiddag maar weer eens mijn zak ga legen.

Gaap Goals rulezzz!
  zondag 18 december 2005 @ 16:10:50 #263
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33192906
Gewoon doorgaan
Hup, aan het werk!
pi_33198832
quote:
Toen ik vrijgezel was was ik op zoek naar iemand en niet alleen met de gedachte 'neuken', integendeel zelfs.
Dat jij dat niet hebt maakt jou absoluut minder man, een soort miskleun van de evolutie. Wel geprobeerd, maar jammerlijk mislukt. Dus naai jij maar lekker verder met je hoeren, want aan de vrouw zul jij never nooit meer komen. En dan mis je VEEL meer dan jij ooit zult kunnen vermoeden. Want laat ik je 1 ding vertellen; seks is zeker belangrijk in een relatie, maar er is nog zoveel meer, wat ZELFS nog leuker en belangrijker is. En daar zul jij nooit achterkomen.
We hebben het hier nu over de vraag of het hebben van een relatie met een man die ooit een prostituee bezocht heeft een belemmering is.
Het prostitutie-bezoek sluit het hebben van een normale relatie dus niet per definitie uit.
Het 'spel' van versieren enz. is heel leuk als je er zin in hebt.
Er zijn echter legio redenen te verzinnen waarom iemand gebruik maakt van de 'no strings attached' diensten van een prostituee.
Niet voor niets is het in de zakelijke wereld nog steeds erg populair om met relaties naar een 'Club' te gaan. Zijn dit dan ook mindere mannen dan de stumper die elk weekend in de plaatselijke disco het meest zatte meisje meeneemt ?

Prostitutie heeft denk ik de nodige goede kanten met een effect op het sociaal maatschappelijke vlak.
-Mannen die alleen seks willen hoeven zich niet te vergrijpen aan 'makkelijke' slachtoffers. Wie weet heeft dit nog wel wat aanrandingen e.d. voorkomen.
-De eerder al genoemde 34 jarige maagd hoeft zijn seksuele frustraties niet langer op te kroppen wat toch wel gezien kan worden als een positieve gebeurtenis.

Maar daar staan natuurlijk ook de nodige slechte kanten tegenover.
-Vrouwenhandel
-Seksuele afstomping (het verschil tussen een prostituee en een vrouw vervaagt)

Vraag ik me af:
Als een man toegeeft (betaald) porno te hebben gekeken om zijn behoefte te bevredigen... is dit dan een zelfde niveau afknapper als prostitutiebezoek ?
pi_33204303
quote:
Als een man toegeeft (betaald) porno te hebben gekeken om zijn behoefte te bevredigen... is dit dan een zelfde niveau afknapper als prostitutiebezoek ?
Vind ik persoonlijk wel, alleen de risico's op ziekten zijn dan weer niet aanwezig.

Ik persoonlijk ben blij dat ik geen keuze heb hoeven maken, maar ik val dan ook niet op macho's (jagers)

Wanneer het voordat hij mij kende gebeurde, zou ik om deze reden dus niet stoppen met een relatie.

Tuurlijk zou ik vreemd opkijken, maar er zit voor mij ook geen verschil in het betaald parkeren van je L*L of dat jij hem onbetaald elke maand weer in een ander parkeert.

Ik kijk naar het karakter, en neem rustig de tijd om iemand echt te leren kennen voordat ik aan de volgende stap begin.
  zondag 18 december 2005 @ 23:46:46 #266
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_33206961
De lekkerste wijven in alle standjes mits wat bedrukt papier te leggen, niets mis mee met prostitutie op nivo.
En al helemaal geen geklungel, sex is een ambacht.
pi_33222337
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef American_Nightmare het volgende:

'een mindere man' 'miskleun van de evolutie'

man man, waarom zo agressief in die bewoordingen. En het slaat gewoon nergens op.

De essentie van wat je wil zeggen verdwijnt gewoon tussen de verwijten.

doet je zo zwak en kinderachtig overkomen
pi_33230617
Tja, een beetje meer respect kan idd wel, A_N. Je kunt je punt ook wel duidelijk maken zonder je opponent te beledigen, of niet dan?
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:08:25 #269
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_33233481
Ach gut... iemand maakt een punt en opeens vallen mensen over een paar benamingen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_33233947
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
Ach gut... iemand maakt een punt en opeens vallen mensen over een paar benamingen.
Hear, hear!

Wat een gelul, zeg. Zijn hoeren(lopers) de nieuwe negers, of zo?
pi_33235148
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, een beetje meer respect kan idd wel, A_N. Je kunt je punt ook wel duidelijk maken zonder je opponent te beledigen, of niet dan?
Dat is geheel wederzijds. Ik word ook als triest, kortzichtig en ongenuanceerd bestempeld. Daar hoor ik je ook niet over.
pi_33235419
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 01:19 schreef Xennia het volgende:
Dat is geheel wederzijds. Ik word ook als triest, kortzichtig en ongenuanceerd bestempeld. Daar hoor ik je ook niet over.
Zo voelt het dus om een neger te zijn .
  dinsdag 20 december 2005 @ 03:03:23 #273
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33236149
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
Als men daar over zeurt dan hoeft men niet op de inhoud in te gaan. Wouter Bos-tactiek.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 20 december 2005 @ 03:32:17 #274
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33236245
Mijn oude topic heeft een opvolger

Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  dinsdag 20 december 2005 @ 03:43:09 #275
108862 a-child-in-chains
pi_33236269
quote:
Ik dacht dat xennia (?) zei in het vorige topic, dat mannen die hoeren bezoeken/hebben bezocht,
tirest waren om dat ze ws. te lelijk zouden zijn om een normale vriendin aan de haak te slaan.
Welnu opende ik het vorige topic om dat vrienden van mij de ervaring hebben gehad,
gedumpt te zijn, nadat ze hadden gebiecht vóór hun relatie een hoer te hebben bezocht.

(shit ik moet weer kortere zinnen gaan maken )

Die vrienden van mij zijn dus bij lange na niet lelijk !
Ze zijn eerder incompetent ofzo om een meisje te versieren (komt door
verlegenheid etc. nieuw millenium, nieuwe ziektes)

Ik vind wat dat betreft, dat vrouwen zélf gewoon de oorzaak zijn en
fokt op moeilijk zijn en doen. Je weet nooit wanneer en wijfje zin heeft.
En altijd maar door de regels heen lezen. Duidelijkheid wil iedereen!.

Het vrouwelijk schoon presteerd het gewoon mannelijkheid door de plee te spoelen.
En mannen als een '0' te laten voelen. En dat doen ze ws. expres...
Dan keren ze zich nog es om en neomen je een watje of een loser.

Ik ben er nog steeds voor. Sla die vrouwen!. Mannen moeten weer mannen worden. Laat zien wie de baas is!
De koran is oud. En oude wijsheid weerleg je niet zomaar. We hebben het wiel opnieuw uitgevonden!

[ Bericht 2% gewijzigd door a-child-in-chains op 20-12-2005 03:48:12 ]
No room for the unlucky.
pi_33237209
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 03:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben er nog steeds voor. Sla die vrouwen!. Mannen moeten weer mannen worden. Laat zien wie de baas is!
De koran is oud. En oude wijsheid weerleg je niet zomaar. We hebben het wiel opnieuw uitgevonden!

Eng mannetje.
pi_33237318
quote:
De sfeer in het algemeen kan wel wat respectvoller. Ik spreek iemand aan die het nodig vindt om persoonlijk te worden. Geldt net zo goed voor anderen.

Voor verder commentaar graag naar FB.
pi_33240317
quote:
Door wie dan?
pi_33242034
Een vriendin vroeg laatst aan mij of ik wel eens naar de hoeren ben geweest omdat veel van haar vrienden vinden dat een man ten minste 1 keer een prostitue moet proberen.

Ik zeg altijd: waarom betalen voor sex als je het met wat meer moeite ook gratis kan krijgen!
  Redactie Frontpage dinsdag 20 december 2005 @ 12:56:50 #280
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33242193
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:51 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zeg altijd: waarom betalen voor sex als je het met wat meer moeite ook gratis kan krijgen!
Waarom veel geld en moeite doen een breezersletje vol te gieten, een die zich door elke man laat naaien als je voor 35 euro verzekerd bent van een wip en je de rest van de avond je kan concentreren op je vrienden in de kroeg.
pi_33242217
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waarom veel geld en moeite doen een breezersletje vol te gieten, een die zich door elke man laat naaien als je voor 35 euro verzekerd bent van een wip en je de rest van de avond je kan concentreren op je vrienden in de kroeg.
Whoa! Breezersletjes doe ik niet aan.
pi_33250415
Volgens mij is het, dit topic lezend, gewoon het verstandigst om je gehele seksuele geschiedenis vooral NIET op te biechten aan je nieuwe partner.

Het versieren van veel vrouwen is goed want mannelijk.
Het versieren van veel vrouwen is slecht want dan gebruik je vrouwen.
Het hebben van veel seks is slecht.
Het hebben van weinig seks is slecht.
Het hebben van seksuele ervaring is goed.
Het hebben van seksuele ervaring (o.a. door prostitutie) is slecht.

Óf..... je vindt een partner die net als jij alleen maar om de persoon geeft en niet krampachtig probeert je in een hokje te stoppen om het eigen imago te bevestigen.

Ik kies voor de tweede optie
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:50:21 #283
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33251978
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Niet elke man wil zich behelpen met 'n hoer.
Hup, aan het werk!
  Redactie Frontpage dinsdag 20 december 2005 @ 18:54:00 #284
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33252082
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:50 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Niet elke man wil zich behelpen met 'n hoer.
En de meisjes in de kroeg die zich laten naaien voor 4 breezers zijn dat niet?
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:54:03 #285
108862 a-child-in-chains
pi_33252084
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef KraZi het volgende:
Volgens mij is het, dit topic lezend, gewoon het verstandigst om je gehele seksuele geschiedenis vooral NIET op te biechten aan je nieuwe partner.
Precies. Want dat doen vrouwen ook niet.
Gewoon doen alsof je neus bloed denk ik.
Al die meisjes hadden/hebben ook een vriendje hier, een vriendje daar en zijn
altijd heel druk bezig in het weekend hier te zijn met of zonder vriendin of elders
(metjongens)
En dan denk JIJ dat er niks aan seks gebeurd?
Het is een belediging voor je inteligentie als ze zeggen er gebeurd niks en jij
gelooft het maar.zo van "OWwww-Kayyy.."
(maar dat laatse heeft ff niks met het topic te maken.. )
No room for the unlucky.
pi_33252246
A-child-in-chains, het volgende zeg ik tegen jou niet als mod maar gewoon als persoon. Ik begin erg moe te worden van jouw generalisaties over vrouwen en meisjes. Je hebt een totaal absurd beeld van vrouwen dat maar heel weinig raakvlakken met de werkelijkheid heeft. Soms vraag ik me af of je uberhaupt wel eens een vrouw in levenden lijve hebt gesproken. Ik zou eens mijn ogen opendoen als ik jou was en niet naar vrouwen kijken alsof het een soort buitenaardse wezens zijn. We zijn gewoon mensen, hoor.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:02:12 #287
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33252333
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En de meisjes in de kroeg die zich laten naaien voor 4 breezers zijn dat niet?
In principe niet natuurlijk.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:02:49 #288
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33252361
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
A-child-in-chains, het volgende zeg ik tegen jou niet als mod maar gewoon als persoon. Ik begin erg moe te worden van jouw generalisaties over vrouwen en meisjes. Je hebt een totaal absurd beeld van vrouwen dat maar heel weinig raakvlakken met de werkelijkheid heeft. Soms vraag ik me af of je uberhaupt wel eens een vrouw in levenden lijve hebt gesproken. Ik zou eens mijn ogen opendoen als ik jou was en niet naar vrouwen kijken alsof het een soort buitenaardse wezens zijn. We zijn gewoon mensen, hoor.
Hij heeft gewoon zijn mening, net zoals jij je mening hebt. Jammer dat je er zo op moet reageren.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:06:26 #289
108862 a-child-in-chains
pi_33252474
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon zijn mening, net zoals jij je mening hebt. Jammer dat je er zo op moet reageren.
Dubbelziinnig?

Ook typisch vrouwelijk eigenlijk. Alles pakken ze aan alof het een spelletje is.
En een ander vooral ten alle tijden proberen aft te troeven of met één of ander pseudo-intelligente
opmerking proberen te kleineren opdat je je voelt boven een ander te staan.
No room for the unlucky.
pi_33252749
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Dubbelziinnig?

Ook typisch vrouwelijk eigenlijk. Alles pakken ze aan alof het een spelletje is.
En een ander vooral ten alle tijden proberen aft te troeven of met één of ander pseudo-intelligente
opmerking proberen te kleineren opdat je je voelt boven een ander te staan.
Jij hebt issues zeg. Open er een topic over!
pi_33252768
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef Ciurlizza het volgende: Hij heeft gewoon zijn mening, net zoals jij je mening hebt. Jammer dat je er zo op moet reageren.
Een mening is iets anders dan het doen van feitelijk onjuiste beweringen over 50% van de wereldbevolking. A-child-in-chains denkt dat alle vrouwen voldoen aan een bepaald beeld. Het lijkt me evident dat dat onzin is. Net zoals niet alle mannen van voetbal houden of het leuk vinden om op de scheppen over de grootte van hun penis. Om maar wat te noemen.
pi_33252805
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef Xennia het volgende:
Jij hebt issues zeg. Open er een topic over!
Dat is al meer dan eens gebeurd. Het oplossen van een issue is alleen erg lastig als je 'De Vrouw' de schuld geeft van je issue.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:23:36 #293
108862 a-child-in-chains
pi_33253000
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een mening is iets anders dan het doen van feitelijk onjuiste beweringen over 50% van de wereldbevolking. A-child-in-chains denkt dat alle vrouwen voldoen aan een bepaald beeld. Het lijkt me evident dat dat onzin is. Net zoals niet alle mannen van voetbal houden of het leuk vinden om op de scheppen over de grootte van hun penis. Om maar wat te noemen.
Nee, en statistieken zijn wél juist?

Als je gewoon wilt weten hoe wie of wat in mekaar steekt, moet je gewoon met ze omgaan
en je ogen openhouden. En dat is precies wat ik heb gedaan.
Ik vind vrouwen nogal doorazichtig (anders doorzichtig dan mannen) en je kunt voorspellen
welk meisje waar mee bezig is of watgaat doen. Allemaal al een keer gezien, en het herhaalt
zich waar je ook bent weer.

Maar waar ging de topic ookal weer over?
No room for the unlucky.
pi_33253196
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nee, en statistieken zijn wél juist?
quote:
Als je gewoon wilt weten hoe wie of wat in mekaar steekt, moet je gewoon met ze omgaan
en je ogen openhouden. En dat is precies wat ik heb gedaan.
Ik vind vrouwen nogal doorazichtig (anders doorzichtig dan mannen) en je kunt voorspellen
welk meisje waar mee bezig is of watgaat doen. Allemaal al een keer gezien, en het herhaalt
zich waar je ook bent weer.
We hebben het hier niet over een of andere exotische diersoort. Mensen zijn wel een beetje complexer dan de Sudanese bosmier.

Ik ken precies nul vrouwen die zich gedragen zoals jij doorgaans beschrijft. Ik denk dan ook dat jij ziet wat je wilt zien.

Waarom wil je eigenlijk uberhaupt een vrouw (die indruk kreeg ik in andere topics)? Het zijn toch walgelijke wezens. Als ik jou was, zou ik gewoon homo worden, ben je van die hypocriete, leugenachtige wezentjes verlost.
quote:
Maar waar ging de topic ookal weer over?
Een van de redenen waarom ik er een opmerking over plaatste is het feit dat jij je te pas en te onpas beklaagt over De Vrouw en het feit dat jij haar niet begrijpt. Ook als dat verder behoorlijk offtopic is.
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:31:10 #295
108862 a-child-in-chains
pi_33255502
Laatste x offtopic.

Je hoort toch zoveel vrouwen klagen over mannen en dit en dit en dat?
Waarom willen ze dan uberhaupt nog een man? Kunnen ze dan niet beter kutje gaan likken en
lezzie worden ofzo? Mannen zijn toch allemaal klootzakken en gevoelloos ed.?
No room for the unlucky.
pi_33255754
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Laatste x offtopic.

Je hoort toch zoveel vrouwen klagen over mannen en dit en dit en dat?
Waarom willen ze dan uberhaupt nog een man? Kunnen ze dan niet beter kutje gaan likken en
lezzie worden ofzo? Mannen zijn toch allemaal klootzakken en gevoelloos ed.?
Het heeft ook geen enkele zin, maar vooruit...

Jij spreidt een uitermate negatieve en vreemde houding t.o.v. vrouwen tentoon en je doet alsof alle vrouwen hetzelfde zijn. Wat je hierboven zegt, hoort daar evengoed bij. Ik ken geen enkele vrouw die zo over mannen denkt. Wat je hier noemt, zijn allemaal stereotyperingen. Ik neem aan dat jij weet dat bovenstaande uitspraken over mannen eigenlijk nergens op slaan? Jouw opmerkingen over vrouwen zijn net zo onzinnig. Vrouwen zijn mensen. Ze zijn allemaal anders. Er zijn verschillen tussen mannen en vrouwen, maar die zijn niet zo extreem als jij ze voorstelt. Denk toch even verder dan je neus lang is. Je leeft met absurde vooroordelen in je kop en alles wat je ziet, buig je zo om dat het in die vooroordelen past. Daar word je niet gelukkiger van, dat kan ik je alvast vertellen.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 december 2005 @ 20:43:13 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33255897
Ik verheug me al op deel 3
pi_33259202
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Vrouwen zijn sociaal geconditioneerd dat ze geen slet mogen zijn of sletterig gedrag vertonen en zullen zich daarom nogal eens netter voordoen dan ze zijn. Ik geloof absoluut dat dat waar is.

Vrouwen houden net zo hard van seks als mannen. Al heeft het een hele tijd geduurd voordat ik daar echt van overtuigd was.
Gaap Goals rulezzz!
pi_33260216
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Vrouwen zijn sociaal geconditioneerd dat ze geen slet mogen zijn of sletterig gedrag vertonen en zullen zich daarom nogal eens netter voordoen dan ze zijn. Ik geloof absoluut dat dat waar is.
Dit is al een heel andere toon. Wat je zegt geldt ongetwijfeld voor sommige vrouwen. Niet voor allemaal.

Ik had het overigens niet over alleen die ene uitspraak van hem, maar over zijn verzameld werk van de afgelopen maanden.
pi_33260923
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Precies. Want dat doen vrouwen ook niet.
Gewoon doen alsof je neus bloed denk ik.
Al die meisjes hadden/hebben ook een vriendje hier, een vriendje daar en zijn
altijd heel druk bezig in het weekend hier te zijn met of zonder vriendin of elders
(metjongens)
En dan denk JIJ dat er niks aan seks gebeurd?
Het is een belediging voor je inteligentie als ze zeggen er gebeurd niks en jij
gelooft het maar.zo van "OWwww-Kayyy.."
(maar dat laatse heeft ff niks met het topic te maken.. )
Heerlijk. Alle vrouwen gaan vreemd ! En je kunt geen enkele vrouw meer vertrouwen ! Jij zoekt ze wel uit, dacht ik zo. Gelukkig zijn kerels niet zo. Die gaan nooit vreemd, en liegen nooit. En dan zit er maar 1 ding op. Wordt homo. Even wennen en wurmen, maar dan heb je nooit meer iets te maken met die achterbakse wijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')