abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33166267
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Leer nu maar eens begrijpend lezen en inhoudelijk posten, dan nemen mensen je ooit nog serieus hier. Misschien, heel misschien.....
Ja, en daar ben ik mee bezig.
Jij bent degene die over niveau begint, en daarbij alleen maar denigrerende opmerkingen kunt maken.
Ik reageerde daarop, wat blijkbaar niet kan zonder het met je eens te zijn.
Mijn vriend is zo wijs om zich te distantiëren van jouw denigreren.
Ik reageer dus wel, en dat ik me heb laten verleiden tot uitspraken door jou snap ik achteraf niet.
Ik vind deze discussie zinloos.
Jij wilt niet converseren, maar net als een bepaalde groepering andere users als dom bestempelen, welke het niet met je eens zijn.
Mij irriteert dit, en ga er dan op in.
Ik was op een paar reacties na, ontopic.
Zie nu in dat jullie gewoon aan het rellen zijn, en daardoor is verdere conversatie nutteloos.
Die woorden die je dus net postte, wil ik dan bij deze ook aan jou meegeven.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:21:43 #227
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33166312
Het is niet te merken dat je er mee bezig bent. Niet elke zin hoeft op een nieuwe regel of ben je nog niet toe aan het onderwerp "alinea" ?
Hup, aan het werk!
pi_33166663
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is niet te merken dat je er mee bezig bent. Niet elke zin hoeft op een nieuwe regel of ben je nog niet toe aan het onderwerp "alinea" ?
Dacht dat het in dit topic over hoerenlopen en de reactie van vriendinnetjes ging.
Niet over jou persoonlijke kruistocht tegen iemand anders, maar ga maar gerust door.
*kuch* Loser *Kuch*

*edit*spelling*edit*
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:47:51 #229
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33167076
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef Aarswetenschapper het volgende:

[..]

Dacht dat het in dit topic over hoerenlopen en de reactie van vriendinnetjes ging.
Niet over jou persoonlijke kruistocht tegen iemand anders, maar ga maar gerust door.
*kuch* Loser *Kuch*

*edit*spelling*edit*
Weer eens naar de dames van plezier geweest?
Hup, aan het werk!
pi_33167267
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:47 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Weer eens naar de dames van plezier geweest?
Nog nooit
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:56:33 #231
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33167296
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:55 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Nog nooit
Dat valt mee.
Hup, aan het werk!
pi_33168606
Och wat fijn! De stereotype "moordenaars" der hoeren en hoerenlopers, "little (american_)Nightmare" en zijn lieve kornuitjes (liehieeeef!) hebben hun intelligente "Wéé-Oow" gefundeerde meninkjes over een heikel onderwerp gedaan. Héél knap van jullie kindertjes, dat jullie op een forum vanuit jullie zéér beschaafde milieus jullie zegje hebben gedaan waarbij iedereen in zijn of haar waarde is gelaten! Grandioze subtiliteit en beschaving zien we van little american Nightmare! Het Wéé-Oow gehalte straalt werkelijk van zijn posts af, gelardeerd met wat HBO-niveau meninkjes van zijn schattige trawantjes. Voor deze open meningen van niveau kan ik natuurlijk niets anders doen, dan mijn welgemeende complimenten te geven en diep te buigen in het stof. De open visie die wordt gehanteerd en de kracht waarmee de argumenten vanuit hun Andries Knevel achtergrondjes worden geventileerd zijn absolúút wetenschappelijke hoogstandjes. Ik ben dan ook verheugd, dat little american_nightmare en zijn vriendjes zich opwerpen als de elite gezegend met de noodzakelijke supervisie om óns, "het gepeupel met de gevaarlijke nuance", bij te sturen in de richting van het Goede. Chapeau voor little american Nightmare en zijn trawantjes en moge zij nog vele hoeren en hoerenlopers bekeren middels dit topic, liever dát, dan een witte kerst!
don't be shy, learn to fly.
pi_33169593
Ga kinderboeken schrijven, hoerenlopende pauper.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33169642
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ga kinderboeken schrijven, hoerenlopende pauper.
Liehief!
don't be shy, learn to fly.
pi_33172663
"ALLE vrouwen zijn KUTHOEREN..."
om maar eens een bekende cabaretier te qouten.

dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
pi_33176190
Wat grappig... iemand die kennelijk tegen 'het oudste beroep ter wereld' is om morele gronden. En dan een signature: Check mijn website met stoere verhalen en lekkere wijven!
Ja dat betuigt van een hoop respect.

Het standaard beantwoorden van mensen met een andere mening dan die van jou, met een denigrerend en vaak ongefundeerd antwoord laat behalve de respectloosheid ook nog een bekrompen hokjesgeest zien.

Voor je geneigd bent te antwoorden met een of andere nutteloze reply over mijn persoonlijke gewoontes:

- Nee ik ben nog nooit naar de hoeren geweest.
- Ja ik zou het ook wel vreemd vinden als mijn vriendin betaald zou hebben voor sex.
- Nee ik zou het niet uitmaken.

Verder wens ik een ieder een fijne avond verder en dat iedereen maar lekker doet wat ie zelf wil.

KrZ
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:56:12 #237
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33178250
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef immortalsean het volgende:
"ALLE vrouwen zijn KUTHOEREN..."
om maar eens een bekende cabaretier te qouten.

dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
Tja, ze neuken immers voor het boodschappengeld
Vampire Romance O+
pi_33179892
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef MouseOver het volgende:

Tja, ze neuken immers voor het boodschappengeld

Toch is er wel een verschil tussen een betaalde hoer en eentje die je gratis oppikt in de kroeg, omdat je de betaalde hoer sowieso meekrijgt naar huis, en voor de gratis meid moet je nog ff je best doen. Ik ga dan toch voor de tweede optie. Beetje gokken kan geen kwaad. Houd het leven spannend. Geeft een kick, en... je houd wat extra geld over voor de boodschappen.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  zondag 18 december 2005 @ 00:58:35 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33180039
Wat ik alleen even niet begrijp...wat is het probleem. Hij steekt zijn viool in het doosje van een vrouw. Of hij ervoor betaalt , lijkt me fysiek niets aande handeling an sich veranderen. Waarom is het dan erger? Verschillen ze fysiek van andere vrouwen? Slimmer? Dommer?

Wat is nu het cruciale argument waarop je een man kan neersabelen?

Dan zou je ook al zijn ex-en moeten veroordelen, of zijn one night stands. Sex is sex en je weet als nieuwe vriendin nooit of dat wel altijd uit liefde gebeurt.

En meer je best doen voor een tjik is meer credits?

Nou nee, zet 2 gelijke vrouwen naast elkaar. De 1 moet je alleen betalen, de ander moet je bull in de oren fluisteren en drankjes geven

Rarara, wat is de kortste weg?
pi_33180376
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef SHE het volgende:
Rarara, wat is de kortste weg?
De kortste weg om je leeg te laten schudden, ja.

Daarbij: een man met een beetje ego zoekt liever in 't wild naar een vrouw.
  zondag 18 december 2005 @ 01:15:00 #241
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33180448
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:11 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

De kortste weg om je leeg te laten schudden, ja.

Daarbij: een man met een beetje ego zoekt liever in 't wild naar een vrouw.
want, dan mag je naar level 2?

een tjik die zich schaamteloos door de eerste de best lul laat neuken na een nacht stappen levert extra credits op?

Sorry, maar die 2 liggen voor mij in gelijke waardering., same difference ..vandaar dat de universal hypocrisy mij even de pet te boven gaat.
pi_33180685
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef SHE het volgende:
want, dan mag je naar level 2?
En vaak ook naar level 3 en 4. Of denk jij dat een hoer zo maar alles toelaat? (Zoenen is er meestal al niet bij).
quote:
een tjik die zich schaamteloos door de eerste de best lul laat neuken na een nacht stappen levert extra credits op?
Sorry, maar die 2 liggen voor mij in gelijke waardering., same difference ..vandaar dat de universal hypocrisy mij even de pet te boven gaat.
't Gaat niet om de hypocrisie, dat boeit me niet. Bij seks gaat 't niet alleen om de knikkers, 't gaat om de kikkers én het spel.
  zondag 18 december 2005 @ 01:30:04 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33180795
Ja, want je wil toch een beetje zoenen om het nog substantieel te doen lijken, alleen ljkt me een dronken snol best beroerd zoenen

en de knikkers EN het spel? Schat, je moet eerst weten hoe je je knikkers gebruikt alvorens je het potje kan winnen
pi_33180960
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Ja, want je wil toch een beetje zoenen om het nog substantieel te doen lijken, alleen ljkt me een dronken snol best beroerd zoenen
Sterke redenatie .
quote:
en de knikkers EN het spel? Schat, je moet eerst weten hoe je je knikkers gebruikt alvorens je het potje kan winnen
En meteen nóg zo'n sterke redenatie erachteraan . Over op dreef zijn gesproken. Maar wat je dus eigenlijk wilt zeggen, is dat mannen naar de hoeren moeten om hun knikkers te leren gebruiken?
  zondag 18 december 2005 @ 01:52:31 #245
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33181214
Nee, en als je capabel genoeg was, had je het er ook uit kunnen halen

Je kunt hoeren downgraden wat je wilt, maar laten we de one night stands, dronken snollen en onetimers even naast elkaar leggen.

Wie is er slimmer en voor wie hoef je ook niet bang te zijn dat ze je erna nog weken stalked?

Quid pro quo..niets mis mee.

Overigens zou ik er met mijn vent geen last van hebben, want wie goed thuis eet, hoeft niet naar een restaurant. Maar het ongefundeerd downgraden van de dames van plezier, vind ik behoorlijk hypocriet.
pi_33181416
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef SHE het volgende:
Nee, en als je capabel genoeg was, had je het er ook uit kunnen halen

Je kunt hoeren downgraden wat je wilt, maar laten we de one night stands, dronken snollen en onetimers even naast elkaar leggen.

Wie is er slimmer en voor wie hoef je ook niet bang te zijn dat ze je erna nog weken stalked?

Quid pro quo..niets mis mee.

Overigens zou ik er met mijn vent geen last van hebben, want wie goed thuis eet, hoeft niet naar een restaurant. Maar het ongefundeerd downgraden van de dames van plezier, vind ik behoorlijk hypocriet.
De vraag is of het een afknapper is als je vriend naar de hoeren is geweest (maakt niet uit wanneer - ooit). Daar kan een vrouw op afknappen omdat ze hoeren minacht (= hypocriet), maar ze kan er ook op afknappen omdat ze haar man/vriend hoger had ingeschat, dat wil zeggen dat ze van hem wat meer initiatief had verwacht, vindingrijkheid, ego, jagersinstinct.

't gaat mij (als man) dus niet om de hypocrisie, 't gaat mij om (de afwezigheid van) het jagersinstinct. Als vrouw zou ik afknappen op zo'n lamzak.
  zondag 18 december 2005 @ 02:09:39 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33181524
Ik niet, ik kan persoonlijk eerder afknappen op het soort wat zich in uitgaansgelegenheden in het zweet werkt, met het uiteindelijke doel, te kunnen neuken

sorry, maar eh...didn't your mom tell you about efficiency?

zal me jeuken verder, wie wie doet..maar vond gewoon de reacties heel typisch en ondoordacht. c'est tout
  zondag 18 december 2005 @ 02:14:03 #248
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33181613
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef SHE het volgende:

Hoeren kunnen prima leven met een strikte scheiding tussen liefde en sex, dus reken maar niet dat ze gaan zoenen. Kun je nog beter een dronken snol scoren. Da's minder triest.
Hup, aan het werk!
pi_33181656
quote:
Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
sorry, maar eh...didn't your mom tell you about efficiency?
No she didn't.

She told me about having fun.
pi_33181723
Zeg SHE, jij hebt dus nogal vastomlijnde plannen mbt de opvoeding van je eventuele toekomstige zonen?

Efficiency!

You're hilarious!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')