Ja, en daar ben ik mee bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Leer nu maar eens begrijpend lezen en inhoudelijk posten, dan nemen mensen je ooit nog serieus hier. Misschien, heel misschien.....
Dacht dat het in dit topic over hoerenlopen en de reactie van vriendinnetjes ging.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is niet te merken dat je er mee bezig bent.Niet elke zin hoeft op een nieuwe regel of ben je nog niet toe aan het onderwerp "alinea" ?
Weer eens naar de dames van plezier geweest?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef Aarswetenschapper het volgende:
[..]
Dacht dat het in dit topic over hoerenlopen en de reactie van vriendinnetjes ging.
Niet over jou persoonlijke kruistocht tegen iemand anders, maar ga maar gerust door.
*kuch* Loser *Kuch*
*edit*spelling*edit*
Nog nooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:47 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Weer eens naar de dames van plezier geweest?
Liehief!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ga kinderboeken schrijven, hoerenlopende pauper.
Tja, ze neuken immers voor het boodschappengeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef immortalsean het volgende:
"ALLE vrouwen zijn KUTHOEREN..."
om maar eens een bekende cabaretier te qouten.
dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef MouseOver het volgende:
Tja, ze neuken immers voor het boodschappengeld
De kortste weg om je leeg te laten schudden, ja.quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef SHE het volgende:
Rarara, wat is de kortste weg?
want, dan mag je naar level 2?quote:Op zondag 18 december 2005 01:11 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
De kortste weg om je leeg te laten schudden, ja.
Daarbij: een man met een beetje ego zoekt liever in 't wild naar een vrouw.![]()
En vaak ook naar level 3 en 4. Of denk jij dat een hoer zo maar alles toelaat? (Zoenen is er meestal al niet bij).quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef SHE het volgende:
want, dan mag je naar level 2?
't Gaat niet om de hypocrisie, dat boeit me niet. Bij seks gaat 't niet alleen om de knikkers, 't gaat om de kikkers én het spel.quote:een tjik die zich schaamteloos door de eerste de best lul laat neuken na een nacht stappen levert extra credits op?
Sorry, maar die 2 liggen voor mij in gelijke waardering., same difference ..vandaar dat de universal hypocrisy mij even de pet te boven gaat.
Sterke redenatiequote:Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Ja, want je wil toch een beetje zoenen om het nog substantieel te doen lijken, alleen ljkt me een dronken snol best beroerd zoenen
En meteen nóg zo'n sterke redenatie erachteraanquote:en de knikkers EN het spel? Schat, je moet eerst weten hoe je je knikkers gebruikt alvorens je het potje kan winnen
De vraag is of het een afknapper is als je vriend naar de hoeren is geweest (maakt niet uit wanneer - ooit). Daar kan een vrouw op afknappen omdat ze hoeren minacht (= hypocriet), maar ze kan er ook op afknappen omdat ze haar man/vriend hoger had ingeschat, dat wil zeggen dat ze van hem wat meer initiatief had verwacht, vindingrijkheid, ego, jagersinstinct.quote:Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef SHE het volgende:
Nee, en als je capabel genoeg was, had je het er ook uit kunnen halen
Je kunt hoeren downgraden wat je wilt, maar laten we de one night stands, dronken snollen en onetimers even naast elkaar leggen.
Wie is er slimmer en voor wie hoef je ook niet bang te zijn dat ze je erna nog weken stalked?
Quid pro quo..niets mis mee.
Overigens zou ik er met mijn vent geen last van hebben, want wie goed thuis eet, hoeft niet naar een restaurant. Maar het ongefundeerd downgraden van de dames van plezier, vind ik behoorlijk hypocriet.
Hoeren kunnen prima leven met een strikte scheiding tussen liefde en sex, dus reken maar niet dat ze gaan zoenen. Kun je nog beter een dronken snol scoren. Da's minder triest.quote:Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Ja, want je wil toch een beetje zoenen om het nog substantieel te doen lijken, alleen ljkt me een dronken snol best beroerd zoenen
en de knikkers EN het spel? Schat, je moet eerst weten hoe je je knikkers gebruikt alvorens je het potje kan winnen
No she didn't.quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
sorry, maar eh...didn't your mom tell you about efficiency?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |